MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Juliol 2017
DlDtDcDjDvDsDg
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Zona Spinning?

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Zona Spinning?

Missatge  david_sfg el Dc 17 Nov 2010, 18:39

Bones a tots!

Sóc un novell en aixó de l'spinning, i no tinc cap conegut que el practiqui, així que vaig molt perdut. En tema moviments, artificials...m'he empapat de articles, videos i més, i els he provat de posar en pràctica.

Ara bé, en quant zones de pesca si que ho tinc molt cru... Em podrieu recomanar alguna zona de pesca per aquí la costa brava on anar a provar amb més "garanties". Si teniu algun consell que volgueu fer públic serà ben rebut, i si algún spinner vol quedar algun dia per anar a fer una pescada i aconsellar-me, jo encantat.

Salut i gràcies!
david_sfg
www.forumdepesca.com

Edat : 29
Localització : Sant Feliu de Guíxols - El port de la selva
Data de registre : 17/11/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Zona Spinning?

Missatge  Dani el Dc 17 Nov 2010, 19:11

david_sfg escrigué:Bones a tots!

Sóc un novell en aixó de l'spinning, i no tinc cap conegut que el practiqui, així que vaig molt perdut. En tema moviments, artificials...m'he empapat de articles, videos i més, i els he provat de posar en pràctica.

Ara bé, en quant zones de pesca si que ho tinc molt cru... Em podrieu recomanar alguna zona de pesca per aquí la costa brava on anar a provar amb més "garanties". Si teniu algun consell que volgueu fer públic serà ben rebut, i si algún spinner vol quedar algun dia per anar a fer una pescada i aconsellar-me, jo encantat.

Salut i gràcies!

t'he enviat privat, per si vols quedar a fer alguna sortideta

En principi, jo crec que qualsevol lloc es bo per fer spinning, però com a norma i sobretot ara al principi busco aquest tipus de llocs:

-Espigons de port, fora bocana, acostuma a ser fondo i no hi ha gaire perill d'enrocar els artificials.
-Desembocadures de rius, sobretot a l'endemà de plujes, que es quan baixen més sediments i hi ha més peix a les desembocadures que atrauen els depredadors.
-Llocs amb bona combinació de sorra, roques, musclos, on poden haver diferents tipus de peix..... però compte amb enrocar !

No et recomano llocs amb poca fondaria, 1 metre o menys, poder amb un artificial de superficie si, però amb un de fondo ni de conya el perds segur. Tampoc aniria mai a la platja tota de sorra, sense roques a prop, ni desembocadura ni res de res, ja que a més moltes platjes (l'estartit per exemple) camines mar endins i a 60/70 metres encara trobes 1 metre de fondaria, i amb spinning dubto que llenceis gaire més lluny, així que aquests llocs millor per surfcasting que per spinning.

Algun expert que expliqui més, que jo soc novell també...
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dj 18 Nov 2010, 02:06

Benvingut! Ja som uns quants novatos intentant fer spinning de costa... Que des de barca és una cosa i des de costa és un altre món eh!!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dj 18 Nov 2010, 22:56

benvingut company,a sant feliu pots treure cualsevol cosa ,es un bon puesto per pescar, jo hi vaig sovint.
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  david_sfg el Ds 20 Nov 2010, 16:09

sergispining escrigué:benvingut company,a sant feliu pots treure cualsevol cosa ,es un bon puesto per pescar, jo hi vaig sovint.

Jo a Sant Feliu el màxim que he aconseguit és veure algun llobarro petito apropar-se al peix i ni tocar-lo... Suposo que em falta molta pràctica encara!

david_sfg
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Ds 20 Nov 2010, 16:15

dons uns dels millors secrets de la pesca es insistir,alla hi han i de grosos.insisteix company insisteix.
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  raul7 el Ds 20 Nov 2010, 23:52

sergispining escrigué:dons uns dels millors secrets de la pesca es insistir,alla hi han i de grosos.insisteix company insisteix.

i un altre insistir, insistir, insistir i si veus que no..... insitir. no hi ha mes.
raul7
www.forumdepesca.com

Localització : maresme
Data de registre : 02/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dg 21 Nov 2010, 01:17

raul7 escrigué:
sergispining escrigué:dons uns dels millors secrets de la pesca es insistir,alla hi han i de grosos.insisteix company insisteix.

i un altre insistir, insistir, insistir i tsi veus que no..... insitir. no hi ha mes.

artificial petit mitja gran blau verd rosa.... prova ..... experimenta.... els depredadors son mes actius de matinada i al fer-se de nit...... prova....

tens moltes pistes se t'ha girat feina!
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dg 21 Nov 2010, 01:17

raul7 escrigué:

i un altre insistir, insistir, insistir i si veus que no..... insitir. no hi ha mes.
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  david_sfg el Dg 21 Nov 2010, 01:48

Anire insistint més doncs. Diuen que la esperança és l'últim que es perd no? jejeje. Al viure a 5 minuts del port ho tinc molt fàcil, tot és qüestio de tenir una mica de temps cada dia.

Salut i gràcies!
david_sfg
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 22 Nov 2010, 00:53

david_sfg escrigué:Anire insistint més doncs. Diuen que la esperança és l'últim que es perd no? jejeje. Al viure a 5 minuts del port ho tinc molt fàcil, tot és qüestio de tenir una mica de temps cada dia.

Salut i gràcies!

viure a 5 minuts del mar, quina sort, vaig viure uns anys a l'estartit, i llavors empaitava mosses i passava bastant de la pesca, i ara estant a girona pagaria per estar a 5 minuts del mar i poder-hi anar sovint jajajaja els temps canvien....

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 21 Gen 2011, 00:37

Hola nois!

Com que aquest cap de setmana pinta malament per anar a pescar amb barca, voldria anar a fer una mica de spinning des de costa, amb tramuntana què em recomaneu? Gola de Ter, Sant Feliu o Palamós? Me faria gràcia la Gola que no hi he estat mai però no sé ni com s'hi arriba i si queda molt desamparat per la tramuntana. I si queda desamparat si és bo o és molt incòmode per pescar.

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 21 Gen 2011, 00:58

kruskis escrigué:Hola nois!

Com que aquest cap de setmana pinta malament per anar a pescar amb barca, voldria anar a fer una mica de spinning des de costa, amb tramuntana què em recomaneu? Gola de Ter, Sant Feliu o Palamós? Me faria gràcia la Gola que no hi he estat mai però no sé ni com s'hi arriba i si queda molt desamparat per la tramuntana. I si queda desamparat si és bo o és molt incòmode per pescar.

Jo vaig estar a la gola dissabte passat i res, si el mar està mogut, o ha plogut molt i el riu baixa fort, es bon lloc crec, però si no jo provaria a altres llocs. Arribar-hi es molt fàcil, quan creues torroella, al final arribes a una rotonda petita, i ja surts direcció el pont del ter, com si volguessis anar cap a pals o gualta, a uns 50 metres de la rotonda hi ha un carril per girar a ma esquerra, com si volguessis entrar al super stop, però en comptes d'entrar-hi hi ha un camí asfaltat, com si anessis a on estava robert mercader, ara Point P, segueixes el camí asfaltat, son uns 3 quilòmetres, després s'acaba l'asfalt i segueixes, el camí està molt bé i aniràs a petar al costat del ter, el camí va paralel al ter, al tram final hi ha uns rocs que no et deixen passar, llavors gires a ma esquerra, i a uns 100 metres gires a ma dreta direcció a mar i hi ha una esplanada bastant gran on pots aparcar arran de platja. Aixó et deixa a uns 250 metres de la gola pel costat de l'estartit.

Si vols anar al costat de pals, pots fer-ho agafant la carretera del camping delfin verde, i fins el final, tampoc te gaire pèrdua.

Si no un altre lloc bo es al darrer espigó del port, i la platjeta, van fins el final del port, aparques just davant les oficines del club nautic on hi ha el moll de pescadors de tota la vida, i direcció el molinet hi ha la platjeta, i el darrer espigó, es un bon lloc per pescar de cara a mar o de cara a bocana, comte amb les roques.

Si vols altres llocs millors, però caminant més, MP
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt