SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por Dani Hoy a las 23:38
» Palamós Terra de Mar
por Admin Hoy a las 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Hoy a las 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Ayer a las 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
YOUTUBE
Zona Spinning?
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •
Zona Spinning?
Bones a tots!
Sóc un novell en aixó de l'spinning, i no tinc cap conegut que el practiqui, així que vaig molt perdut. En tema moviments, artificials...m'he empapat de articles, videos i més, i els he provat de posar en pràctica.
Ara bé, en quant zones de pesca si que ho tinc molt cru... Em podrieu recomanar alguna zona de pesca per aquí la costa brava on anar a provar amb més "garanties". Si teniu algun consell que volgueu fer públic serà ben rebut, i si algún spinner vol quedar algun dia per anar a fer una pescada i aconsellar-me, jo encantat.
Salut i gràcies!
Sóc un novell en aixó de l'spinning, i no tinc cap conegut que el practiqui, així que vaig molt perdut. En tema moviments, artificials...m'he empapat de articles, videos i més, i els he provat de posar en pràctica.
Ara bé, en quant zones de pesca si que ho tinc molt cru... Em podrieu recomanar alguna zona de pesca per aquí la costa brava on anar a provar amb més "garanties". Si teniu algun consell que volgueu fer públic serà ben rebut, i si algún spinner vol quedar algun dia per anar a fer una pescada i aconsellar-me, jo encantat.
Salut i gràcies!

david_sfg- www.forumdepesca.com
- Edat: 24
Localització: Sant Feliu de Guíxols - El port de la selva
Reputació: 0
Data de registre: 17/11/2010
Re: Zona Spinning?
david_sfg escrigué:Bones a tots!
Salut i gràcies!
t'he enviat privat, per si vols quedar a fer alguna sortideta
En principi, jo crec que qualsevol lloc es bo per fer spinning, però com a norma i sobretot ara al principi busco aquest tipus de llocs:
-Espigons de port, fora bocana, acostuma a ser fondo i no hi ha gaire perill d'enrocar els artificials.
-Desembocadures de rius, sobretot a l'endemà de plujes, que es quan baixen més sediments i hi ha més peix a les desembocadures que atrauen els depredadors.
-Llocs amb bona combinació de sorra, roques, musclos, on poden haver diferents tipus de peix..... però compte amb enrocar !
No et recomano llocs amb poca fondaria, 1 metre o menys, poder amb un artificial de superficie si, però amb un de fondo ni de conya el perds segur. Tampoc aniria mai a la platja tota de sorra, sense roques a prop, ni desembocadura ni res de res, ja que a més moltes platjes (l'estartit per exemple) camines mar endins i a 60/70 metres encara trobes 1 metre de fondaria, i amb spinning dubto que llenceis gaire més lluny, així que aquests llocs millor per surfcasting que per spinning.
Algun expert que expliqui més, que jo soc novell també...

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
Benvingut! Ja som uns quants novatos intentant fer spinning de costa... Que des de barca és una cosa i des de costa és un altre món eh!!

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 31
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
benvingut company,a sant feliu pots treure cualsevol cosa ,es un bon puesto per pescar, jo hi vaig sovint.

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Reputació: -5
Data de registre: 07/12/2009
sergispining escrigué:benvingut company,a sant feliu pots treure cualsevol cosa ,es un bon puesto per pescar, jo hi vaig sovint.
Jo a Sant Feliu el màxim que he aconseguit és veure algun llobarro petito apropar-se al peix i ni tocar-lo... Suposo que em falta molta pràctica encara!

dons uns dels millors secrets de la pesca es insistir,alla hi han i de grosos.insisteix company insisteix.

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Reputació: -5
Data de registre: 07/12/2009
sergispining escrigué:dons uns dels millors secrets de la pesca es insistir,alla hi han i de grosos.insisteix company insisteix.
i un altre insistir, insistir, insistir i si veus que no..... insitir. no hi ha mes.

raul7- www.forumdepesca.com
- Localització: maresme
Reputació: 1
Data de registre: 02/05/2010
raul7 escrigué:sergispining escrigué:dons uns dels millors secrets de la pesca es insistir,alla hi han i de grosos.insisteix company insisteix.
i un altre insistir, insistir, insistir i tsi veus que no..... insitir. no hi ha mes.
artificial petit mitja gran blau verd rosa.... prova ..... experimenta.... els depredadors son mes actius de matinada i al fer-se de nit...... prova....
tens moltes pistes se t'ha girat feina!

raul7 escrigué:sergispining escrigué:dons uns dels millors secrets de la pesca es insistir,alla hi han i de grosos.insisteix company insisteix.
i un altre insistir, insistir, insistir i si veus que no..... insitir. no hi ha mes.

Anire insistint més doncs. Diuen que la esperança és l'últim que es perd no? jejeje. Al viure a 5 minuts del port ho tinc molt fàcil, tot és qüestio de tenir una mica de temps cada dia.
Salut i gràcies!
Salut i gràcies!

david_sfg escrigué:Anire insistint més doncs. Diuen que la esperança és l'últim que es perd no? jejeje. Al viure a 5 minuts del port ho tinc molt fàcil, tot és qüestio de tenir una mica de temps cada dia.
Salut i gràcies!
viure a 5 minuts del mar, quina sort, vaig viure uns anys a l'estartit, i llavors empaitava mosses i passava bastant de la pesca, i ara estant a girona pagaria per estar a 5 minuts del mar i poder-hi anar sovint jajajaja els temps canvien....

Hola nois!
Com que aquest cap de setmana pinta malament per anar a pescar amb barca, voldria anar a fer una mica de spinning des de costa, amb tramuntana què em recomaneu? Gola de Ter, Sant Feliu o Palamós? Me faria gràcia la Gola que no hi he estat mai però no sé ni com s'hi arriba i si queda molt desamparat per la tramuntana. I si queda desamparat si és bo o és molt incòmode per pescar.
Com que aquest cap de setmana pinta malament per anar a pescar amb barca, voldria anar a fer una mica de spinning des de costa, amb tramuntana què em recomaneu? Gola de Ter, Sant Feliu o Palamós? Me faria gràcia la Gola que no hi he estat mai però no sé ni com s'hi arriba i si queda molt desamparat per la tramuntana. I si queda desamparat si és bo o és molt incòmode per pescar.

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 31
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
kruskis escrigué:Hola nois!
Jo vaig estar a la gola dissabte passat i res, si el mar està mogut, o ha plogut molt i el riu baixa fort, es bon lloc crec, però si no jo provaria a altres llocs. Arribar-hi es molt fàcil, quan creues torroella, al final arribes a una rotonda petita, i ja surts direcció el pont del ter, com si volguessis anar cap a pals o gualta, a uns 50 metres de la rotonda hi ha un carril per girar a ma esquerra, com si volguessis entrar al super stop, però en comptes d'entrar-hi hi ha un camí asfaltat, com si anessis a on estava robert mercader, ara Point P, segueixes el camí asfaltat, son uns 3 quilòmetres, després s'acaba l'asfalt i segueixes, el camí està molt bé i aniràs a petar al costat del ter, el camí va paralel al ter, al tram final hi ha uns rocs que no et deixen passar, llavors gires a ma esquerra, i a uns 100 metres gires a ma dreta direcció a mar i hi ha una esplanada bastant gran on pots aparcar arran de platja. Aixó et deixa a uns 250 metres de la gola pel costat de l'estartit.
Si vols anar al costat de pals, pots fer-ho agafant la carretera del camping delfin verde, i fins el final, tampoc te gaire pèrdua.
Si no un altre lloc bo es al darrer espigó del port, i la platjeta, van fins el final del port, aparques just davant les oficines del club nautic on hi ha el moll de pescadors de tota la vida, i direcció el molinet hi ha la platjeta, i el darrer espigó, es un bon lloc per pescar de cara a mar o de cara a bocana, comte amb les roques.
Si vols altres llocs millors, però caminant més, MP

Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum