SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por Dani Hoy a las 23:38
» Palamós Terra de Mar
por Admin Hoy a las 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Hoy a las 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Ayer a las 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig - 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig - 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig - 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig - 7:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig - 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig - 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig - 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig - 9:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig - 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig - 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig - 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig - 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig - 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig - 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig - 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig - 14:19
YOUTUBE
2a TROBADA PESCA AMB CAYAK!!!!
Pàgina 2 de 2 • Comparteixi •
Pàgina 2 de 2 •
1, 2
Re: 2a TROBADA PESCA AMB CAYAK!!!!
SORT A TOTS ,jo no podre anar ,llastima .

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Reputació: -5
Data de registre: 07/12/2009
Uf! quina kk jo vui anarrrrrrrrrrrrrrr, pero no puc... Grgrgrrgrrgrrrrrrrrrr..
Doncs res, esperu que tots els que asisteu tingueu un bon dia i lo paseu de fabula.
Salut!
Doncs res, esperu que tots els que asisteu tingueu un bon dia i lo paseu de fabula.
Salut!

Dago- www.forumdepesca.com
- Edat: 29
Localització: Granollers (Barcelona)
Reputació: 2
Data de registre: 28/08/2010
Uff!!! Quart de sis del mati de disabte, el kayak al jardi amb un dit de glas i la el cotxe igual, feines per lligar-lo a sobre perque s'en anava tot sol lliscant, a Palamós una fred de nassos, tres graus ( i al aigua 13 ), i total fin a quarts de vuit no sortim (casun tant matinar), la sonda marca peix , pero l'activitat en superficie es nula, a poc de sortir a fora port enganxada al jig, recollir i res, esta clavat a un fons a on la sonda indica sorra, potser algun palangre abandonat, pero perdo el primer jig, i aixi em pasa a diferents zones, fins que al final acabaré amb tres jigs perduts, i de picades ni una, be dos serrans miserables, despres de rascar per tot arreu amb tota mena de jigs, que si imitacio sardina, coloraines , calamar , fer ballar el popet vermell, fins i tot un jig "kruskis" amb el peixet-espina del forum, es va poder pasejar tant tranquil per la badia... i els peixos que marca la sonda ??? Per mi que son de plastic , lligats amb un nilon al fons, per tal de fomentar el turisme de pesca, per que menys sucar el jig amb loctite, ho vaig provar tot per enganxar-los, pero com a minim vaig poder saludar companys i em vaig poder treure el mono de fotre a mar el meu Leviathan, que per una cosa o altre feia una bona temporada que no tocaba l'aigua. Be, deixarem un dies mes el peix a mar perque engreixi, tampoc hi ha tanta presa per treurel.
Salut i pesca a tots
Salut i pesca a tots
I no serien meduses?? n'està ple aquests dies. La sonda no detecta peix, emet un feix d'ones de freqüència i velocitats conegudes i en recull el rebot. La sonda detecta anomalies que floten en el medi marí i canvis de material (és a dir: el contacte aigua-fons). El que et detecta poden ser sèrvies de 50quilos que no tenien gana o pot ser meduses o trossets de plàstic o algues que floten o castanyoles que mai et picaran un jig o una xarxa on s'hi ha enganxat peix/algues, etc..... La sonda ajuda, però no és la panacea. És una eina més. A vegades et detecta el propi jig i et va marcant com si fossin diversos peixos. Emet un feix d'ones i et detecta el jig (et marca un peix). Emet el següent i te'l torna a trobar (et marca un altre peix). Torna a emetre el següent feix i et torna a marcar el propi jig. Tens tres peixos a la pantalla. Tens un banc sota el caiac?? no. Simplement, tens el teu jig detectat tres vegades. I és normal que no tinguis cap picada.

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 50
Data de registre: 12/08/2009
La sonda, com tot, no es perfecte, però hi ha alguns llocs on explica com utilitzar-la o com treuren millor rendiment:
http://turipescaprincipado.blogspot.com/2009/06/interpretacion-y-manejo-de-la-sonda.html
Aqui hi ha un fabricant que te un emulador de tots els seus models, es un petit software que emula a cada model per probar-lo com si tinguessis la sonda al davant
http://www.lowrance.es/Descargas/Simuladores-de-Equipos/
Com tot, el millor es deixar-la ben ajustada, millor en manual que en automàtic, i llavors anar provant, el dia que et marqui un tipus de peix i en treguis un, ja sabràs exactament que et marcaba i com, però com tot, es experiència.
Hi ha unes sondes de Hummimbird en 3D que estan molt be, nomes els faltaria dir la espècie i el pes jajaja, però con cares uns 2500 euros cap a munt, tot i que acostumen a incorporar també GPS i altres funcions per fer-ho més polivalent. Aqui un exemple en 3D:

Extret de l'article sobre sondes a http://peskama.wordpress.com/2008/03/28/la-sonda-de-pesca/
Salut !
http://turipescaprincipado.blogspot.com/2009/06/interpretacion-y-manejo-de-la-sonda.html
Aqui hi ha un fabricant que te un emulador de tots els seus models, es un petit software que emula a cada model per probar-lo com si tinguessis la sonda al davant
http://www.lowrance.es/Descargas/Simuladores-de-Equipos/
Com tot, el millor es deixar-la ben ajustada, millor en manual que en automàtic, i llavors anar provant, el dia que et marqui un tipus de peix i en treguis un, ja sabràs exactament que et marcaba i com, però com tot, es experiència.
Hi ha unes sondes de Hummimbird en 3D que estan molt be, nomes els faltaria dir la espècie i el pes jajaja, però con cares uns 2500 euros cap a munt, tot i que acostumen a incorporar també GPS i altres funcions per fer-ho més polivalent. Aqui un exemple en 3D:

Extret de l'article sobre sondes a http://peskama.wordpress.com/2008/03/28/la-sonda-de-pesca/
Salut !

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
salut,
pels que no esteu al cas, en aquest altre fil estem muntant una quedada, probablement a Sant Feliu de Guíxols, pel proper dia 30.
pels que no esteu al cas, en aquest altre fil estem muntant una quedada, probablement a Sant Feliu de Guíxols, pel proper dia 30.
Pàgina 2 de 2 •
1, 2
Pàgina 2 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum