MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Gener 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Descàrregues spinning!!!

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Descàrregues spinning!!!

Missatge  juby el Dl 08 Nov 2010, 22:09

Consulta un pel rara i no prenc drogues dures!!!
Tot va començar far cosa de 4 mesos,estavam l'Elsa i jo a la desembocadura del ebre, llançant a tort i dret grans cimbells, i veig que l'Elsa començar ha fer gestos rars em les mans, fins que em diu que cada cop que llançar s'enrampa.
Eh?com?ho probo i ostia!!!mentre el cimbell vola, la ma dreta que aguanta la canya els dits que toquen el carret et fot descargues quan toca l'aigua i reculls ja no ho fa.
D'aixo ja no ens en recordavem fins ara fa una setmana, que tornavem estar al Delta,feia aire i s'acostava una petita tormenta, res quatre gotes i sense llamps,comento la climatologia perque imagino que esta implicada, auest cop em passa em la meva canya que el manec no te suro i tampoc espuma es el matiex carbono de la canya(es nota tot)i les descargues eren desegradables, als pocs segons el company que estva en un altre barca em diu;Jordi, cada cop que tiro m'enrampo, jaja el tio no deixa mai la canya n'hi per pixar, aquest cop si pero per agafarne un altre,i em una altre canya cadacu ja no ens va passa mes, es estrany ja que la climatologia era la mateixa.
Algu s'hi ha trobat?
Algu sap perque?
Es pot evitar?

juby
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : Manresa
Data de registre : 19/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Descàrregues spinning!!!

Missatge  CAP-ROIG el Dl 08 Nov 2010, 22:33

juby escrigué:Consulta un pel rara i no prenc drogues dures!!!.
Algu s'hi ha trobat?
Algu sap perque?
Es pot evitar?

Amb una canya a la ma no. Amb el cotxe, les claus, teixits, fins i tot un dia amb la "tita"... allò "xic", una xispeta...JAJAJAJAJ
Els dies de baixa humitat sol passar....Tindrà calcom a veure amb "l'estàtica"....
Això es una pregunta pel Mestre Tola, sens dubte....

CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 09 Nov 2010, 00:33

Mestre Tola, tú que tens estudis, explica'ns-en una de ions, protons i neutrons, porfiiis!

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dt 09 Nov 2010, 11:32

Òstia! quines coses més rares que us dediqueu a fer! I només passa a l'Ebre, això? no deveu estar pescant sota una línia elèctrica d'alta tensió o algun cable d'alta tensió sota l'aigua????

Francament, no en tinc ni idea. Si voleu m'invento una història, però trobo que seria lleig això d'engatussar la concurrència.

El més raro que havia sentit al respecte és de la gent aquella que posant-se sota una línia d'alta tensió i aixecant el braç enlaire sostenint un fluorescent agafat per un extrem, el fluorescent s'encén. Sense cables ni res, només pel megacamp electromagnètic que genera la línia. Segur que es poden trobar vídeos del youtube amb gent fent aquest experiment.

L'any passat, el paio que regenta la botiga de caiacs de Badalona (Bdncaiacs) em va explicar que fa molta muntanya. Un dia, estant carenejant, els mòbils es van posar a vibrar com a desesperats, "presentint el llamp". No feia tempesta. Van llençar les motxilles amb els piolets barranc avall cuita-corrents i a mig caure la motxilla rodolant avall, un llamp va fulminar-la. Em penso que va dir que van baixar a recollir el que n'havia quedat.

Si us porteu bé, un dia us n'explicaré una altra d'una noieta a qui li va caure un llamp dalt de la Pica d'Estats. Té algunes cremades, però avui dia, està vivita y coleando i és la mar de guapa i simpàtica i eixerida!

Ara, que això d'en Juby... ja té collons. Segurament algun fenòmen d'electricitat estàtica o de camps electromagnètics associats a línies d'alta tensió o línies subaquàtiques amb fugues. Sempre passa al mateix punt? o en lloc diferents en condicions meterològiques semblants?

Sé que les tempestes solars afecten (i no poc) a les telecomunicacions per satèl·lit, es veu. Quines coses més rares això de l'electricitat i els camps electromagnètics. I al capdevall, qui ha vist mai un electró??? existeix un electró??

Ara, que jo de vosaltres, posaria una amulet anti-bruixes al mànec de la canya, per si de cas.

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dt 09 Nov 2010, 14:59

Ostres pensava que algu s'hi hauria trobat,les condicions meterologiques del primer dia que ens va passar no les recordo i ha sigut en dos punts diferents;una a la mateixa desembocadura i l'altre cop a unes dues milles mar endins al costat del gran faro que esta ple de plaques solar i antenes....

juby
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : Manresa
Data de registre : 19/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dt 09 Nov 2010, 21:05

JUBY ,JO ME HE TROBAT ,pero eren tan fortes que me donava por agafar la canya ,la vaig llençar a la sorra ,vaig tallar el fil i amb les manigues vaig agafar la canya i vaig marxar a casa una mica acollonit.

sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 09 Nov 2010, 23:29

Fora conyes, i veient que el sr.Tola no ens treu l'entrellat haig de dir que jo amb la canya no m'hi he trobat mai però sí amb altres coses els dies de tramuntana. Fins i tot amb la dona!!!! un dia de tramuntana, anar passejant pel carrer i al moment de donar-nos la mà cardar-nos una enrampada m'ha passat moltes vegades, deu ser cosa d'electricitat estàtica però és extrany que només em passi amb tramuntana.

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 09 Nov 2010, 23:53

Li he preguntat al tio més sabi que conec i m'ha donat l'explicació (el meu amic es diu Google)

LOS IONES EN LA NATURALEZA

Los iones se producen espontáneamente en la naturaleza por radiaciones cósmicas, por fenómenos meteorológicos (tormentas, rayos, vientos, etc.), por saltos de agua, por radiaciones de la tierra y otras causas diversas. Por otra parte, los iones positivos suelen producirse por fricción de masas de aire entre sí, siendo el fenómeno especialmente notable en las horas previas a la tormenta. En muchos países, en cierta época del año, soplan vientos que portan una enorme sobrecarga de iones positivos, pudiendo llegar a una relación con los iones negativos de 33 a 1. Su efecto es tan perjudicial al ser humano que, en Suiza, durante la época que sopla el "Foen", se acepta éste como evidencia mitigante durante la comisión de un crimen. Estos vientos son conocidos desde tiempos inmemoriales. En España le denominan "Tramontana", en Italia "Sirocco", en Francia "Mistral", en Israel "Sharav", en Argentina "Zonda", en USA "Chinook" en los Rocallosos y "Sta. Ana" en Clifornia.

Font: http://www.surroundair.cl/ionizacion.htm

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dc 10 Nov 2010, 00:05

Ja ho veus, Juby. La propera vegada, enlloc de fotre el camp, has de col·locar una bombeta a la punta de la canya i a pescar a l'encesa!!

Ja ho veus Juby, que un servidor no té històries tant glamoroses com la teva. Com a màxim, un dia que vaig veure pel carrer una tia i una mena de llamp em va recórrer l'espinada des dels peus fins dalt del cap. Però ja està.

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 21 Gen 2011, 00:33

Avui amb la tramuntana, sabeu què em m'ha estat passant tot el dia? Que al treure'm i posar-me el forro polar m'enrampava! Sobretot a la punta del nas, i força!

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 21 Gen 2011, 01:05

Jo en dies amb humitat molt baixa m'enrampo amb tot, cotxe, persones, jerseis de llana, poms de les portes, però enrampades on es veu saltar la xispa i tot, m'emporto unes pessigades de por :-( Si fa tramontana no us acosteu a mi !

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dv 21 Gen 2011, 02:29

Posats a explicar nècdutes, recordo un video que em van enviar: una noia posa benzina al cotxe, deixa la mànega en funcionament i, mentrestant, se seu al seient.
Tenim:
A) gasos envaint l'entorn
B) la noia acumulant estàtica quan es mou sobre el seient

Quan surt del cotxe per treure la mànega, toca la planxa... ZASCA!! Salta l'espurna i... BOUMMMMM!!

Moraleja: quan posis benzina en dies de tramuntana, descarrega't abans de l'estàtica tocant alguna paret o el terra.

llampugaire
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : Palamós
Data de registre : 25/03/2009

http://llampuga.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 21 Gen 2011, 02:36

llampugaire escrigué:Posats a explicar nècdutes, recordo un video que em van enviar: una noia posa benzina al cotxe, deixa la mànega en funcionament i, mentrestant, se seu al seient.
Tenim:
A) gasos envaint l'entorn
B) la noia acumulant estàtica quan es mou sobre el seient

Quan surt del cotxe per treure la mànega, toca la planxa... ZASCA!! Salta l'espurna i... BOUMMMMM!!

Moraleja: quan posis benzina en dies de tramuntana, descarrega't abans de l'estàtica tocant alguna paret o el terra.

Així es va incendiar un cop la benzinera que hi ha a torroella direcció l'estartit, arriba el camió cisterna un dia de vent, no posa les pinces de toma de terra (grandissima cagada !!! ), i el primer que va fer toma de terra va ser la mànega contra el diposit, sort que estan a terra ben empotrats i per uns moments va semblar un pou petrolifer en flames com a les pel·licules..... i no va passar d'aqui. Els bombers ha 200 metres i escaig i metre i mig d'escuma per ofegar la boca del dipòsit van salvar el que podria haver estat algo pitjor....

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kayakleviathan el Dv 21 Gen 2011, 03:56

kruskis escrigué:Avui amb la tramuntana, sabeu què em m'ha estat passant tot el dia? Que al treure'm i posar-me el forro polar m'enrampava! Sobretot a la punta del nas, i força!

Deu ser per aixó que no fan pantalons de forro polar.

kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Edat : 57
Localització : Riudellots-Empuriabrava
Data de registre : 07/03/2010

http://www.fotonoticies.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 21 Gen 2011, 11:36

hahaha,

a mi també em passa, bé a tots. He comprovat que depèn del calçat que porto m'enrampo més o menys, així que aneu provant sabates diferents.

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bokeron´s el Ds 22 Gen 2011, 13:47

uf les crocs son mortals!!!!!!!

bokeron´s
www.forumdepesca.com

Localització : vilanova de la muga
Data de registre : 13/11/2010