SHARE
Últimos temas
» Palamós Terra de Marpor Admin Hoy a las 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Hoy a las 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Ayer a las 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
» V Fira Marítima de la Costa Daurada a Cambrils
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:31
YOUTUBE
SALÓ NÀUTIC 2010
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 31
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
Re: SALÓ NÀUTIC 2010
jo suposo que hi aniré aquesta setmana vinent entre setmana

xicuXtrem- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Reputació: 0
Data de registre: 03/08/2010
Avui hi hem anat amb en Kurry i en Paisano i l'he trobat molt petit comparat amb altres anys... algú més hi ha anat? M'ho ha semblat a mi o ha anat a menys? A part, cap problema per accedir-hi i per trobar pàrquing, que era tothom a veure el papi?

És cert, molt poca gent i nomès 2 pabellons...altres anys en recordo més.
Això sí, tots 3 hem anat lluint les camisetes noves i tots 3 hem tornat amb les dents llargues...si és que anar a aquests llocs essent pobre no és bo...
Això sí, tots 3 hem anat lluint les camisetes noves i tots 3 hem tornat amb les dents llargues...si és que anar a aquests llocs essent pobre no és bo...

www.pescablackbass.es - Web sobre el Black Bass y su pesca
www.camisetasdevicio.com - Camisetas personalizadas
www.belluguets.com - Samarretes per a futurs pares, mares i nadons
ja veus... jo sempre que hi he anat he tornat amb les dents llargues, les butxaques buides i la tita ben molla...
recordo l'any passat que hi vaig anar amb un company una mica més gran que jo, bé, una mica més gran i podria ser el meu pare!, (el veureu al repor d'aquest mes a la revista). Hi ha dos tipus d'hostesses al saló: les familiars i les professionals. Les simpàtiques i les que et fan mullar...
la qüestió és que una de les simpàtiques, una dona d'uns 50 anys, em va veure entrar al seu estanc i em pregunta,
-"perdoni, vostè amb aquest accent deu ser de ses Illes".
-d'on cullons dius que sóc? jajaja, no em veus, que sóc un pobre pagesot de la muntanya! jojojojoj
el meu company es va quedar vermell com un tomàquet i la dona partint-se el cul, però a mi em va obrir una ampolla de cava... per simpàtic i lo bé que li vaig caure! ajjajaja
a veure si la torno a veure aquest any.... i em convida a sopar! (ai, sopar no, que tinc mainada i he d'explicar contes).
recordo l'any passat que hi vaig anar amb un company una mica més gran que jo, bé, una mica més gran i podria ser el meu pare!, (el veureu al repor d'aquest mes a la revista). Hi ha dos tipus d'hostesses al saló: les familiars i les professionals. Les simpàtiques i les que et fan mullar...
la qüestió és que una de les simpàtiques, una dona d'uns 50 anys, em va veure entrar al seu estanc i em pregunta,
-"perdoni, vostè amb aquest accent deu ser de ses Illes".
-d'on cullons dius que sóc? jajaja, no em veus, que sóc un pobre pagesot de la muntanya! jojojojoj
el meu company es va quedar vermell com un tomàquet i la dona partint-se el cul, però a mi em va obrir una ampolla de cava... per simpàtic i lo bé que li vaig caure! ajjajaja
a veure si la torno a veure aquest any.... i em convida a sopar! (ai, sopar no, que tinc mainada i he d'explicar contes).
Raül- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Reputació: 12
Data de registre: 27/05/2009
ja,ja,ja, ostia Raul encara ric ara, ets la po..., a les ties els pagesots les fa riure molt i clar el final les fa mullar,ja,ja, aquest any no fallas
Jo ahir arrivo a un stand que hi havia una pantalla i tenies que portar un vaixell amb tot una serie de mandos que hi havia per allà, i collons només arrivar veig la pantalla el barco que portava un i quasi bé que es fotia a sobre un mercaderies enorme i collons jo que salto i dic, jo de tu em tiraria a l'aigua, i les dues hostasses que es partien el cul, i la dona que diu ja es tingut que fotre la gracieta, i jo partint-me el cul
Per cert jo vaig anar ahir al matí amb la familia, no havia vist aquest post, llàstima hagues pogut saludar al Jefe i els companys, caxun l’olla
Per cert també, vaig comprar un max rap i un popper per sppining que donaran que parlar aquest hivern
Jo ahir arrivo a un stand que hi havia una pantalla i tenies que portar un vaixell amb tot una serie de mandos que hi havia per allà, i collons només arrivar veig la pantalla el barco que portava un i quasi bé que es fotia a sobre un mercaderies enorme i collons jo que salto i dic, jo de tu em tiraria a l'aigua, i les dues hostasses que es partien el cul, i la dona que diu ja es tingut que fotre la gracieta, i jo partint-me el cul
Per cert jo vaig anar ahir al matí amb la familia, no havia vist aquest post, llàstima hagues pogut saludar al Jefe i els companys, caxun l’olla
Per cert també, vaig comprar un max rap i un popper per sppining que donaran que parlar aquest hivern

girgom- www.forumdepesca.com
- Edat: 43
Localització: Sabadell
Reputació: 2
Data de registre: 11/12/2009
nosaltre i anem dimecres jejejejej3jej

teixi- www.forumdepesca.com
- Edat: 49
Localització: costa brava
Reputació: 10
Data de registre: 20/04/2009
Nosaltres vem anar el disabte, descuntant una valenciana que estaba molt bona i era molt simpatica,
lo demes va ser molt pobre, sense cap novetat i les tendes de pesca molt cares.
lo demes va ser molt pobre, sense cap novetat i les tendes de pesca molt cares.

Pichi- www.forumdepesca.com
- Edat: 42
Localització: La Llagosta . L´Escala
Reputació: 0
Data de registre: 24/04/2009
ja en són uns quants que m'han dit que no val la pena... els que hi heu anat us faré una pregunta molt simple:
Si divendres poguèssiu triar, què faríeu, anar al salò nautic o anar a pescar?
jo ho tinc clar...
Si divendres poguèssiu triar, què faríeu, anar al salò nautic o anar a pescar?
jo ho tinc clar...
Raül- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Reputació: 12
Data de registre: 27/05/2009
Anar a pescar, sens dubte...però en el meu cas és diferent, ja que al saló no hi volia comprar res, nomès que el Paisano hi anès, que no hi havia anat mai pobre...

www.pescablackbass.es - Web sobre el Black Bass y su pesca
www.camisetasdevicio.com - Camisetas personalizadas
www.belluguets.com - Samarretes per a futurs pares, mares i nadons
Si no t'has de comprar una barca per passejar la dona i la mainada amb solàriums, pantalles, teka i cromats... millor ves a pescar. D'ofertes no en vaig veure cap destacable... i el que t'estalvies t'ho gastes en benzina i peatges, res.... jo el vaig trobar pobre aquest any

kruskis escrigué:Si no t'has de comprar una barca per passejar la dona i la mainada amb solàriums, pantalles, teka i cromats... millor ves a pescar. D'ofertes no en vaig veure cap destacable... i el que t'estalvies t'ho gastes en benzina i peatges, res.... jo el vaig trobar pobre aquest any
Per el que veig hi hauré d'anar l'ùltim dia, si no els hi ha anat gaire be la fira a lo millor fan rebaixes......
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum