SHARE
Últimos temas
» Palamós Terra de Marpor Admin Hoy a las 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Hoy a las 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Ayer a las 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
» V Fira Marítima de la Costa Daurada a Cambrils
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:31
YOUTUBE
Peixos: on i quan. És una qüestió més científica, que aleatòria.
Pàgina 2 de 2 • Comparteixi •
Pàgina 2 de 2 •
1, 2
Re: Peixos: on i quan. És una qüestió més científica, que aleatòria.
Amic Tola, m’ho agafo amb conya per que el teu post no se’l pot rebatre ni científicament però, per corroborar l’abús diari que se’n fa del nostre mar, tot seguit
faig un petit relat del que m’ha passat avui, i que si no m’importés no n’hauria fet cap foto, només lamentar que estan fetes amb el mòbil i la qualitat es justeta.
He pescat un parell de bisos, la sonda, com veureu, marca peix a tope, temperatura de l’aigua 17º i fons de 46 metres, en la sonda no es veu per que marca el rebot a 12 metres del banc de peix.
Avui es el dia de Sant Narcís, felicitats a tots, i a Girona son les fires i jo he aprofitat per sortir a pescar. Hi havia molt d’ocellot però sense treballar en un lloc concret...Perseguint-los m’he anat endinsant fins a trobar-me amb les barques d’arrossegament....això sí que es un desastre.
Sobre elles, les barques, hi havia un núvol de gavines menjant del que tornen a l’aigua, mort. En llencen més que no n’aprofiten i he intentat fer unes fotos. Les barques no eren pas molt lluny de mi però objectiu de la càmera es petit.
Ah, he plegat a les 11 per que resulta que tenia que anar al perruquer...tot un dia rodò...
Jo m’estava movent sobre un fons inferior a 50 metres i la barca estava entre mi i la costa.....Els que coneixeu la zona, el fons es Montgo...està passant prop del Marmoler...no cal dir res més...,

Uploaded with ImageShack.us

faig un petit relat del que m’ha passat avui, i que si no m’importés no n’hauria fet cap foto, només lamentar que estan fetes amb el mòbil i la qualitat es justeta.
He pescat un parell de bisos, la sonda, com veureu, marca peix a tope, temperatura de l’aigua 17º i fons de 46 metres, en la sonda no es veu per que marca el rebot a 12 metres del banc de peix.
Avui es el dia de Sant Narcís, felicitats a tots, i a Girona son les fires i jo he aprofitat per sortir a pescar. Hi havia molt d’ocellot però sense treballar en un lloc concret...Perseguint-los m’he anat endinsant fins a trobar-me amb les barques d’arrossegament....això sí que es un desastre.
Sobre elles, les barques, hi havia un núvol de gavines menjant del que tornen a l’aigua, mort. En llencen més que no n’aprofiten i he intentat fer unes fotos. Les barques no eren pas molt lluny de mi però objectiu de la càmera es petit.
Ah, he plegat a les 11 per que resulta que tenia que anar al perruquer...tot un dia rodò...
Jo m’estava movent sobre un fons inferior a 50 metres i la barca estava entre mi i la costa.....Els que coneixeu la zona, el fons es Montgo...està passant prop del Marmoler...no cal dir res més...,

Re: Peixos: on i quan. És una qüestió més científica, que aleatòria.
Tola escrigué:De cara a la gent que s'ha engrescat amb l'estadística, proposo a l'Admin que creï una taula editable on hom hi vagi introduïnt les dades. Pels qui pensin que "si, home! aniré dient públicament el què pesco, on i quan" penseu que podeu penjar les dades passades un parell de setmanes. Les condicions marines hauran canviat i no tingueu por de trobar-vos l'endemà la zona envaïda.
Ja estem demanant?? Bueno... ho estudiarem.... aix aquest Tota.... si no fos tan macu....

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 31
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
Pàgina 2 de 2 •
1, 2
Pàgina 2 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum