MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Febrer 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Els vostres principis

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Els vostres principis

Missatge  fran el Dc 27 Oct 2010, 15:51

Records, alguns amb fotografies, malauradament...altres sense.....

Quin va ser el vostre primer peix ?
Quina es la primera foto de pesca que teniu ?

En el meu cas, el meu primer peix va ser una truita a osca, allà va començar el verí que tinc a les venes...
Després van venir els barbs, les carpes, el bass....i des de fa uns anys...vaig provar l'spinning al mar....i la vaig cagar de veritat, una droga que no te cura.

Aquí la meva primera foto de pesca...tindria 10 o 12 anys... l' esquer, encara el conservo...el peix pot ser sigui viu ....un megabass seria jajaj com la marca.

Uploaded with ImageShack.us

salutacions

fran
www.forumdepesca.com

Edat : 32
Localització : valles occidental
Data de registre : 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Els vostres principis

Missatge  ot el Dc 27 Oct 2010, 22:41

Primer peix....
pfff fa molts anys..... quan no aguantava ni la canya anava amb barca amb el pare i l'avi...
el cap de uns anys quan en vaig fer 10 vam entrar en el riu amb boya quan havia anat algun dia amb els avis al riu.
em vaig anar aficionant fins que varem entrar en els campeonats fins que l'any passat vaig deixar els campeonats i em vaig decantar a l'spinning que ja anteriorment el meu primer peix va ser un espet, que varem veure que un noi en treia amb un rapala, varem anar ala botiga de pesca de l'Escala i vam comprar un Rapala Husky Jerk i el dia seguent vaig posarme a tirar desde primera hora i en vaig treura 17!! tenim el video de com tiru i en trec un... amb una canya del decathlon de pescar a fondo i senzilla...
qins records tan macus sunny
pensar en tot això em relaxa i pensar amb el que sé ara.....

ot
www.forumdepesca.com

Edat : 21
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dj 28 Oct 2010, 02:15

Doncs jo també vaig començar jovenet, uns 8 o 9 anys calculo...
Anàvem amb el meu pare a pescar a les roques, sempre a St. Feliu de Guíxols, quasi tots els caps de setmana. Per aquelles èpoques era una boleta de xixa i no sé si disfrutava més amb la pesca o amb el llonguet amb llonganissa que portàvem sempre per esmorzar! És broma, per aquells temps ja era un entusiasmat de la pesca, la meva mare ja deia al meu pare que no sabia com s'ho feia per llevar-me a la primera i llavors ella entre setmana m'havia de cridar 300 vegades, la pobre.
Carregàvem les canyes al Seat 124 de color blau turquesa que hi havia a casa i cap a les roques, ja llavors no m'importava si feia fred, calor o plovinejava, la qüestió era anar a pescar, i a l'estiu, quan el dia allargava més, sortint d'escola agafava una canya que m'havia fet empalmant un pal d'escombra, una canya de bambú i el primer tram d'una canya vella del meu pare i me n'anava a córrer rierols i basses de Cassà buscant quatre carpes i quatre carpins de colors. El primer cop que vaig anar a pescar sol, com que era petit i no tenia accés als hams, recordo que vaig fer-lo amb una agulla de cosir de la meva mare que vaig doblegar i vaig lligar amb fil de cosir i una canya de canyer i un tall de pa bimbo i miran's ara, intentant buscar els 3 peus al gat amb el fluorocarbono, els dyneemes, els hams de carbono, els nusos rapala i la mare que ho va parir tot plegat.
La primera canya decent que vaig tenir va ser una Kali Moraira de 5 metres que encara la fem servir si anem a fer surfcàsting a la platja. Me la va regalar el meu pare per treure bones notes a 5è d'EGB, era de carbono, una joia per aquells temps!!
Els dies més memorables que recordo van ser el dia que vaig pescar 5 salpes, era el segon dia que anava a pescar amb la Moraira, el Paisano no va pescar res aquell dia (segueix igual Twisted Evil Twisted Evil ). Acostumats a julioles i serrans, 5 salpes de més d'un pam van ser tot un festival, això sí.... vam arribar a casa xops de les onades que gastaven molta mala llet i la mama ens va fotre un bon ruixat
Un altre dia, a una bassa que hi ha per aquí a la vora de casa vaig treure una carpa que no m'hi cabia a la galleda! D'aquesta sí que en tinc foto, però deu estar a l'altillo o ves a saber on... el dia que em vingui a les mans l'escanejo i la penjo.

Bona nit!
Joan

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dj 28 Oct 2010, 08:17

Jo no tinc fotos de quan vaig començar per que no s'havia inventat encara la fotografía..... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: