MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Gener 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

quins canvis...

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

quins canvis...

Missatge  Raül el Dt 26 Oct 2010, 22:50

sr Adm, sr tot poderós:

traient el llistat de membres ja m'has cardat una bona putada... m'agrada controlar-ho tot!

però lo de treure els rangs de fantasma... això ja no té nom! més de 1400 missatges, 1399 fantasmades a tomar pel sac... jajajja

està bé, mestre, aquí tots sóm iguals. Sóm tots soldats rasos, està ben pensat. Missatge captat... ja callo, ja...

però si vull enviar un privat a algú que no es conecta mai, com ho faig? Ja saps que ara no parlo massa al general, però els meus privats treuen foc! .... jo he d'escriure igual!

On puc buscar els membres que no es conecten o no xerren mai? I si he de parlar amb el meu representant? Mira que hem de promocionar el meu nou canal! (o us penseu que em tindreu callat?)

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: quins canvis...

Missatge  Admin el Dc 27 Oct 2010, 01:56

Doncs sí, noi... Forumdepesca s'ha passat al comunisme...

Ja feia molt que li donava voltes i al final m'he decidit a fer-ho, ara ja som tots iguals, inclosos kurry i kruskis, ara tots som de color blau.

L'altre dilema era el tema dels rangs (de juliola a tonyina), feia mesos que m'ho volia carregar i per fi m'he decidit.
Tenia un dimoni i un angelet, un a cada costat del cap, el dimoni em deia que ho deixés que era un "incentiu" per fer que la gent escrigués i l'angelet em deia que ho tregués que només podia fomentar que la gent escrigués parides per pujar de rang (ni que hi hagués un premi) i que hi haguéssin conflictes.
Al final ha triomfat el bé sobre el mal i ja som tots iguals. Els missatges es comptabilitzen però no queda visible, tots tenim el mateix rang, ja no hi ha estrelletes ni medalles d'honor.
Un altre detall que farà forumdepesca.com diferent de la resta de fòrums!

L'altre punt és el llistat de membres, ara està només visible per a l'admin, així ningú pot veure quan t'has connectat, si fa dies que et connectes o no, tampoc és millor forero qui més es connecta, aquí hi ha llibertat per entrar i sortir.

Raül:
Per escriure un privat, al menú de dalt hi ha la opció "Missatges", on entres per llegir els rebuts hi ha un botó que posa "nou tema" cliques allà i tries el destinatari que vulguis.

1399 fantasmades a tomar pel sac...

A tomar pel sac? que jo sàpiga no he esborrat cap missatge, continuen siguent-hi els 1438 que has escrit! Però ningú dirà "oh Raül quants de missatges" és l'única diferència.

Botiga online de pesca & nàutica

Admin
Admin

Data de registre : 05/03/2009

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 27 Oct 2010, 08:26

Admin escrigué:Doncs sí, noi... Forumdepesca s'ha passat al comunisme...

A tomar pel sac? que jo sàpiga no he esborrat cap missatge, continuen siguent-hi els 1438 que has escrit! Però ningú dirà "oh Raül quants de missatges" és l'única diferència.

ara t'has tornat Hipy?

és que jo em pensava que al arribar als 1500 em donaries el rang de fantasma!

en una cosa tens raó, tampoc cal omplir el fòrum amb tonteries i emoticons per escalar de posició. Hi ha foreros que encara són (o eren julioles) i tenen més poder de convicció que moltes tonyines, la meva inclosa.

haurem de guanyar-nos el respecte dels altres amb intel·ligència, bons consells i sentit de l'humor. Ja no cal omplir posts amb dibuixets ni fantasmades.

per fi tots som iguals, fins i tot dèu tot poderòs! AMEN

"ai lof iu", germà Joan.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

els canvis d'avui sí m'han agradat!

Missatge  Raül el Dc 27 Oct 2010, 19:11

hola jefe! la sorpresa d'avui m'ha encantat, però tinc un problema...

"veure els missatges des de la teva darrera visita" ens facilita molt la feina de buscar, moltes vegades em deixo algun msm per llegir. Moltes gràcies!

ara que, quan he clicat "veure els teus missatges", l'ordinador se m'ha col·lapsat! jajajajaja

bona pensada jefe, et perdono lo de treure'm la llista de membres... ja ho has compensat!

mua!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Admin el Dj 28 Oct 2010, 00:53

Mira que ets despistat!! Hi és des del primer dia!

Botiga online de pesca & nàutica

Admin
Admin

Data de registre : 05/03/2009

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dj 28 Oct 2010, 08:27

Em sembla be que s’hagi tret la llista de membres tal com estava....a més de un li podia “costar la feina” ...JAJAJAJAJJ... però ara, pot ser per falta de costum al nou funcionament, em costa agafar el fil sobre tot si fa dies que no has entrat. Penso que una llista de membres hi hauria de ser igualment i poder consultar directament el que ha escrit. Pots ser ho puc fer igualment però encara no ho he sabut trobat. Gràcies.

Editat per darrera vegada per caproig el Dj 28 Oct 2010, 17:19, editat 2 cops en total

CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dj 28 Oct 2010, 10:44

Si piques sobre la pestanya FORUM, veuràs ràpidament on s'han escrits els nous posts, doncs apareixen els sobrets de color blau. Així pots fer el seguiment del fòrum, i no el seguiment individual per cada un dels membres.

Una altra manera és a la barra lateral esquerra, a sota les samarretes kruskis, on posa ultimos temas. Aqui apareixen els ultims posts escrits i el nom de qui l'ha escrit.

La llista de membres només servia per portar el control individualitzat de cada membre, i això només ho feia en Raül, que li agrada controlar-ho tot

Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 42
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 28 Oct 2010, 14:36

Anna-74 escrigué:La llista de membres només servia per portar el control individualitzat de cada membre, i això només ho feia en Raül, que li agrada controlar-ho tot

tot, tot, no. Controlo uns quants "pàjaros" i prou...

ah! i a tu.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado Hoy a las 07:18

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: