SHARE
Últimos temas
» Palamós Terra de Marpor Admin Hoy a las 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Hoy a las 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Ayer a las 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
» V Fira Marítima de la Costa Daurada a Cambrils
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:31
YOUTUBE
quins canvis...
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •
quins canvis...
sr Adm, sr tot poderós:
traient el llistat de membres ja m'has cardat una bona putada... m'agrada controlar-ho tot!
però lo de treure els rangs de fantasma... això ja no té nom! més de 1400 missatges, 1399 fantasmades a tomar pel sac... jajajja
està bé, mestre, aquí tots sóm iguals. Sóm tots soldats rasos, està ben pensat. Missatge captat... ja callo, ja...
però si vull enviar un privat a algú que no es conecta mai, com ho faig? Ja saps que ara no parlo massa al general, però els meus privats treuen foc! .... jo he d'escriure igual!
On puc buscar els membres que no es conecten o no xerren mai? I si he de parlar amb el meu representant? Mira que hem de promocionar el meu nou canal! (o us penseu que em tindreu callat?)
traient el llistat de membres ja m'has cardat una bona putada... m'agrada controlar-ho tot!
però lo de treure els rangs de fantasma... això ja no té nom! més de 1400 missatges, 1399 fantasmades a tomar pel sac... jajajja
està bé, mestre, aquí tots sóm iguals. Sóm tots soldats rasos, està ben pensat. Missatge captat... ja callo, ja...
però si vull enviar un privat a algú que no es conecta mai, com ho faig? Ja saps que ara no parlo massa al general, però els meus privats treuen foc! .... jo he d'escriure igual!
On puc buscar els membres que no es conecten o no xerren mai? I si he de parlar amb el meu representant? Mira que hem de promocionar el meu nou canal! (o us penseu que em tindreu callat?)
Raül- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Reputació: 12
Data de registre: 27/05/2009
Re: quins canvis...
Doncs sí, noi... Forumdepesca s'ha passat al comunisme...
Ja feia molt que li donava voltes i al final m'he decidit a fer-ho, ara ja som tots iguals, inclosos kurry i kruskis, ara tots som de color blau.
L'altre dilema era el tema dels rangs (de juliola a tonyina), feia mesos que m'ho volia carregar i per fi m'he decidit.
Tenia un dimoni i un angelet, un a cada costat del cap, el dimoni em deia que ho deixés que era un "incentiu" per fer que la gent escrigués i l'angelet em deia que ho tregués que només podia fomentar que la gent escrigués parides per pujar de rang (ni que hi hagués un premi) i que hi haguéssin conflictes.
Al final ha triomfat el bé sobre el mal i ja som tots iguals. Els missatges es comptabilitzen però no queda visible, tots tenim el mateix rang, ja no hi ha estrelletes ni medalles d'honor.
Un altre detall que farà forumdepesca.com diferent de la resta de fòrums!
L'altre punt és el llistat de membres, ara està només visible per a l'admin, així ningú pot veure quan t'has connectat, si fa dies que et connectes o no, tampoc és millor forero qui més es connecta, aquí hi ha llibertat per entrar i sortir.
Raül:
Per escriure un privat, al menú de dalt hi ha la opció "Missatges", on entres per llegir els rebuts hi ha un botó que posa "nou tema" cliques allà i tries el destinatari que vulguis.
A tomar pel sac? que jo sàpiga no he esborrat cap missatge, continuen siguent-hi els 1438 que has escrit! Però ningú dirà "oh Raül quants de missatges" és l'única diferència.
Ja feia molt que li donava voltes i al final m'he decidit a fer-ho, ara ja som tots iguals, inclosos kurry i kruskis, ara tots som de color blau.
L'altre dilema era el tema dels rangs (de juliola a tonyina), feia mesos que m'ho volia carregar i per fi m'he decidit.
Tenia un dimoni i un angelet, un a cada costat del cap, el dimoni em deia que ho deixés que era un "incentiu" per fer que la gent escrigués i l'angelet em deia que ho tregués que només podia fomentar que la gent escrigués parides per pujar de rang (ni que hi hagués un premi) i que hi haguéssin conflictes.
Al final ha triomfat el bé sobre el mal i ja som tots iguals. Els missatges es comptabilitzen però no queda visible, tots tenim el mateix rang, ja no hi ha estrelletes ni medalles d'honor.
Un altre detall que farà forumdepesca.com diferent de la resta de fòrums!
L'altre punt és el llistat de membres, ara està només visible per a l'admin, així ningú pot veure quan t'has connectat, si fa dies que et connectes o no, tampoc és millor forero qui més es connecta, aquí hi ha llibertat per entrar i sortir.
Raül:
Per escriure un privat, al menú de dalt hi ha la opció "Missatges", on entres per llegir els rebuts hi ha un botó que posa "nou tema" cliques allà i tries el destinatari que vulguis.
1399 fantasmades a tomar pel sac...
A tomar pel sac? que jo sàpiga no he esborrat cap missatge, continuen siguent-hi els 1438 que has escrit! Però ningú dirà "oh Raül quants de missatges" és l'única diferència.
Admin escrigué:Doncs sí, noi... Forumdepesca s'ha passat al comunisme...
ara t'has tornat Hipy?
és que jo em pensava que al arribar als 1500 em donaries el rang de fantasma!
en una cosa tens raó, tampoc cal omplir el fòrum amb tonteries i emoticons per escalar de posició. Hi ha foreros que encara són (o eren julioles) i tenen més poder de convicció que moltes tonyines, la meva inclosa.
haurem de guanyar-nos el respecte dels altres amb intel·ligència, bons consells i sentit de l'humor. Ja no cal omplir posts amb dibuixets ni fantasmades.
per fi tots som iguals, fins i tot dèu tot poderòs! AMEN
"ai lof iu", germà Joan.
els canvis d'avui sí m'han agradat!
hola jefe! la sorpresa d'avui m'ha encantat, però tinc un problema...
"veure els missatges des de la teva darrera visita" ens facilita molt la feina de buscar, moltes vegades em deixo algun msm per llegir. Moltes gràcies!
ara que, quan he clicat "veure els teus missatges", l'ordinador se m'ha col·lapsat! jajajajaja
bona pensada jefe, et perdono lo de treure'm la llista de membres... ja ho has compensat!
mua!
"veure els missatges des de la teva darrera visita" ens facilita molt la feina de buscar, moltes vegades em deixo algun msm per llegir. Moltes gràcies!
ara que, quan he clicat "veure els teus missatges", l'ordinador se m'ha col·lapsat! jajajajaja
bona pensada jefe, et perdono lo de treure'm la llista de membres... ja ho has compensat!
mua!
Em sembla be que s’hagi tret la llista de membres tal com estava....a més de un li podia “costar la feina” ...JAJAJAJAJJ... però ara, pot ser per falta de costum al nou funcionament, em costa agafar el fil sobre tot si fa dies que no has entrat. Penso que una llista de membres hi hauria de ser igualment i poder consultar directament el que ha escrit. Pots ser ho puc fer igualment però encara no ho he sabut trobat. Gràcies.
Editat per darrera vegada per caproig el Dj 28 Oct 2010, 15:19, editat 2 cops en total
Si piques sobre la pestanya FORUM, veuràs ràpidament on s'han escrits els nous posts, doncs apareixen els sobrets de color blau. Així pots fer el seguiment del fòrum, i no el seguiment individual per cada un dels membres.
Una altra manera és a la barra lateral esquerra, a sota les samarretes kruskis, on posa ultimos temas. Aqui apareixen els ultims posts escrits i el nom de qui l'ha escrit.
La llista de membres només servia per portar el control individualitzat de cada membre, i això només ho feia en Raül, que li agrada controlar-ho tot
Una altra manera és a la barra lateral esquerra, a sota les samarretes kruskis, on posa ultimos temas. Aqui apareixen els ultims posts escrits i el nom de qui l'ha escrit.
La llista de membres només servia per portar el control individualitzat de cada membre, i això només ho feia en Raül, que li agrada controlar-ho tot

Anna-74- www.forumdepesca.com
- Edat: 38
Localització: Sabadell - L'Escala
Reputació: 1
Data de registre: 28/02/2010
Anna-74 escrigué:La llista de membres només servia per portar el control individualitzat de cada membre, i això només ho feia en Raül, que li agrada controlar-ho tot
tot, tot, no. Controlo uns quants "pàjaros" i prou...
ah! i a tu.
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum