MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Gener 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Com ha anat el finde? (Girona)

Pàgina 40 de 40 Previ  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Com ha anat el finde? (Girona)

Missatge  CAP-ROIG el Dt 11 Oct 2011, 16:19

Marti, porta la nena, comença-la a entrenar!!!!
(Be, si vols també la teva estimada esposa)

Una abraçada

CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Carles_k el Dt 11 Oct 2011, 19:46

Deunido quin nivell que tenim en aquest foro...

Rellam de besties...aquestes son de les que et posen la pell de gallina al recordarles.

Moltes felicitats per les captures a tots dos.

Carles_k
www.forumdepesca.com

Edat : 35
Localització : Empuriabrava
Data de registre : 08/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 11 Oct 2011, 20:25

Tola escrigué:Felicitats als dos i a tota la patuleia podrida que s'està fotent les botes i calleu com a putes! podrits!! espereu-me, brètols!!! Deixeu-me'n algun!!

ah però no surts aquests dies?? que maca es la paternitat !!! se sienteeeeee Laughing Laughing

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 12 Oct 2011, 01:59

Aquest cap de setmana passat, més bèsties de color verd!
Demà hi tornem, esperem tenir només la meitat de sort que vam tenir dissabte. En vam fer més de 20 i molts de bona mida.

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dc 12 Oct 2011, 16:20

olé!!!!!! olé!!! jo avui he fotut una rapasada als rumanos, portaven no se quan ratu pescan allà, i cada molt treien un bass, arribu i almenys n'he tret 10 hahahahahaha!!

ot
www.forumdepesca.com

Edat : 21
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dc 12 Oct 2011, 22:22

jo he sortit avui sense preses,el mar era pla com una bassa de oli,cap esquixada, cap empait i tot just cuant ja marxava he fet un dento de pam i mitg,que le deixat al aigua per vosaltres.

sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dc 12 Oct 2011, 22:30

Una de calenta i una de freda. Un dia en una hora i 2 litres de bencina, "bingo"; avui, 5 hores, excursió fins el far de la fi del mon, 40 litres, i "PORRAAAAAAAAA".
Ni jigs, ni vinils plomats, ni inxikus (per cert, que aquest últim no hi he pescat mai res, segurament per que no el se fer anar).
Això sí, un dia esplèndid. Axis es la pesca..

CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

per anar a pescar....

Missatge  bogamorta el Dc 12 Oct 2011, 22:40

ben fet sergi, pezqueñines no gracies......

aviam si quedem un dia per fer una sortida per aquí sant feliu......

sort i pesca

bogamorta
www.forumdepesca.com

Localització : lloret de mar
Data de registre : 15/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dj 13 Oct 2011, 00:40

Avui hem tornat a anar al black bass però res de res... en kurry i en paisano em sembla que n'han tret un cadascun i jo he tingut 5 o 6 picades però cap d'ells ha sortit fora de l'aigua, la majoria se m'escapaven a menys d'un metre de la vora.
No és sempre arribar i moldre... la lluna, la temperatura de l'aigua, vés a saber!!! Els peixos són peixos.

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Josep M. Pons el Dj 13 Oct 2011, 08:35

Després de molts dies sense treure un dentol dels que fan goig ahir finalment va caure.

De seguida que pugui els detalls al blog.
Bona pesca a tothom!

Josep M. Pons
www.forumdepesca.com

Localització : costa brava
Data de registre : 13/05/2011

http://pescacostabrava.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dj 13 Oct 2011, 10:46

bon dento company,si senyor.

sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dj 13 Oct 2011, 10:52

Josep M. Pons escrigué:Després de molts dies sense treure un dentol dels que fan goig ahir finalment va caure.
De seguida que pugui els detalls al blog.
Bona pesca a tothom!

Serà asquerós, el tio??!! Aquest paio juga a una altra lliga. Entre ell i en Gabi...

Doncs mira, jo escric el nostre report d'ahir i tal dia farà un any. Que aquest paio sempre ens deixa en ridícul. Sí senyor Josep M.Pons, som uns ridículs. Gràcies per obrir-nos els ulls. Ara ja ho tenim assumit i ho podem portar millor. Ala. Ah, sí, el report d'ahir. Ahí voy.
Ahir era la primera vegada que tornava a mar, després de dos mesos tancat a casa, mirant-me a la nena, readaptar-nos tots als nous rols familiars, buscant una nova rutina i rebent visites que diuen: "Oh!! que mooooona!!". No podia ser d'una altra manera, per a una ocasió tant excepcional, vaig embarcar-me amb una persona especialment especial. Gentil, afable i agradosa com pocs, el clan dels Goy sempre duu segell d'autèntic pedigrí.

A dir veritat? ens vam fotre de fàstic tot el dia. La sonda en blanc i els pocs peixos detectats, ran de fons i amagats. Va ser un dia per buscar-los ran de fons, però no hi havia massa bèsties, ni anàvem massa preparats. Ni els omnipresents serrans, ahir. Ni ran de costa, ni a 70m de fons. De Cadaqués, a Medes. Tot pelat. Alguna saltada esmirriada i algun banc discret de peixos-porqueria.

Cap amunt, una mica de peix petit pasturant tranquil·lament i alguns peixos lluna fent bots i algunes meduses pasturant. I ja sabem que quan hi ha meduses i peixos lluna fent bots, ja podem plegar. Però ja que ens havíem embarcat....

Cap avall... sopa de meduses i la sonda en blanc. L'única picada del dia? un megapagell que en Joan Goy (fugiu de les imitacions) va enxampar amb un superjig megabrillant. Com s'ho va fer el tio per no perdre'l en tot el dia?? De veritat, tios: el pagellot aquest era un bon trasto enorme per ser un pagell. No havia vist mai un pagell gros com aquell i menys encara ,que s'empassés un jig de 60g. Lamentablement, en aquell moment jo tenia el meu jig enrocat i ell no arribava al salabaret i el peix va acabar retornant al seu medi vital aprofitant una onada desafortunada. Bé pel peix, malament per a nosaltres. Vaya equip, nosaltres dos. Avui precisament m'ha trucat un representant de Greenpeace, dient que ens volen otorgar no sé quin premi a la seva convenció anual, per la gran cura que tenim per la fauna ictiològica Mediterrània, que no en pesquem ni un.

Bé, total. Que ahir l'aigua del mar estava ben i ben calenta, que semblava pixats. L'aire de la tramuntaneta sorprenia de calent que era. I se suposa que per aquestes dates ja hauríem d'estar preparant les castanyes i els moniatos, pràcticament. Sota la barca hi havia encara una mica de ressaca de la mar de fons, però ni tant sols suficient com per fer escuma al trencant. A alguns llocs més, a d'altres menys, els jigs de 50g se'ls enduia com una fulla al vent i ni tant sols arribaven a baix.

Total, que volia provar alguns artil·lugis que he estat fent durant la meva absència i només vaig poder provar-ne la natació, però no l'efectivitat.

Mira que alguns minuts van costar de passar-los dalt de la barca!! Però per contra, a l'arribar a port vam fer un cafè que va tenir gust de poc i ens va passar volant, malgrat el rellotge ens deia que davant d'aquell cafè hi havíem estat més de 2hores i que ja era hora de baixar, per arribar a temps a l'hora de banyar la nena. Que el ritual, és el ritual.

Vaig tornar ben content. Són molt sociables i afables, els Goy. Una gent que et fa sentir privilegiat, un tresor a preservar.

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Carles_k el Dj 13 Oct 2011, 14:24

Bueno senyors, despres de veure com els companys del foro van fent captures i mes captures, nosaltres no podiem quedar enrere…
aixi que ahir al mati varem sortir a temtar les besties del golf de Roses

Varem quedar de bon mati, eren les 6:30 hi l´oracle meteorologic “ el senyor winguru” va falllar amb la seva predicció matinal. No es movia ni una fulla, despres d´un bon cafeto, anem cap a la barca i ens disposem a sortir a mar, mentre circulavem per els Canals d´Empuriabrava “que quant tens ganes de pescar set fan eterns” em disposo a tirar una canya de curri amb una max rap nova de color llissa que volia porvar.

Quant estavem arrivant casi a la bocana per sortir, de cop rrrrreeeeeeecccccccc… es dispara la canya…entre nosaltres deiem ja em enganxat una pu. bosa de plastic, agafo la canya, i dic collons la bosa sembla que es valluga…pujem un llobarret maco.

Amb aixo ens va animar ja que semblava una senyal del que ens trovariem a mar.

Sortim gas a fons direció al norfeu, voliem anar a rescar els roc en busca de alguna bestiola amb ganes de guerra. Pero nomes sortir de la bocana i navegar uns quants centenars de metres veiem just davant de roses…pajaerea…pajareraaaaa….

Ens situem estretegicament amb les canyes de spinning ja montades, amb l´adrenalina a tope i comencem a tirar els jig´s damunt d´tota aquella ebullicio de besties.
No varem tardar gaire en sentir aquella musica que tant ens agrada a tots, la d´un rodet treguent linia i mes linia com si aquella bestia que estava a l´altre extrem fos un diable i sen volgues tornar cap al fons i nosaltres no el deixavem…es varen formar moltes pajareres durant 1 hora i mitja, varem perdre moltes peces per males clavades. Pero varem disfrutar moltissim i podrem fer bonitol en conseva…

Com ha dit en Cap roig treure aquest bitxos amb equips lleugers es una passada…

Carles_k
www.forumdepesca.com

Edat : 35
Localització : Empuriabrava
Data de registre : 08/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dj 13 Oct 2011, 18:42

kruskis escrigué:Avui hem tornat a anar al black bass però res de res... en kurry i en paisano em sembla que n'han tret un cadascun i jo he tingut 5 o 6 picades però cap d'ells ha sortit fora de l'aigua, la majoria se m'escapaven a menys d'un metre de la vora.
No és sempre arribar i moldre... la lluna, la temperatura de l'aigua, vés a saber!!! Els peixos són peixos.

Que fuerte, que fuerte, que fuerte!!!

Com saps, jo també vaig anar al black bass i em va passar el mateix. Per primer cop vaig anar al black bass i no en vaig posar cap en sec.

5 picades totes fallides, per cert, un de ben guapo guapo que va fotre un salt mortal a l'aire i es va deshamar.
Com molt bé dius, vés a saber perquè, però és coincidència que ens hagi passat el mateix???

calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 13 Oct 2011, 21:26

Carles_k escrigué:es varen formar moltes pajareres durant 1 hora i mitja, varem perdre moltes peces per males clavades. Pero varem disfrutar moltissim i podrem fer bonitol en conseva…

Carles vareu estar molt de sort, jo fa messos que no veig una pajarera en condicions, les darreres (molt guapes aixó si) crec que va ser un dia que anava amb l'Andreu a medes, per setmana santa o abans crec, des d'aquell dia, de pajareres res de res, com a molt alguna de les que dura 3 minuts, arribes i ja no hi ha ni rastre de peix ni de gavines, i res més en hores...

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dj 13 Oct 2011, 21:32

Sí noi... es van posar d'acord tots els black bassos...

Felicitats Carles, quina col.lecció de bonítols, ja us ho devíeu passar bé, maricons!

-------

http://www.forumdepesca.com/viewtopic.forum?t=2053

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado Hoy a las 09:34

Contenido patrocinado