MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Setembre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Com ha anat el finde? (Girona)

Pàgina 39 de 40 Previ  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Com ha anat el finde? (Girona)

Missatge  Dani el Dv 30 Set 2011, 23:28

[quote="jaccod"]hem passes el número? o quedo amb elles pel facebook?[/quote

twiter tenen twiter jajaja

No hauries d'estar al restaurant? Avui he fet publicitat teva i la meva dona i les seves amigues poder hi anaven, o poder no, perque falta que els diguis blanc perque facin negre.... dones Rolling Eyes

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Ds 01 Oct 2011, 00:13

On et penses que sóc??? casum que no veig la llum del sol fa 4 dies, jeje
Doncs no sé si ha vingut la teva dona tu, ara el vespre ens estem menjant els mocs, 4 taules de res, collons quin hivern ens espera. Si més no que no ens treguin la pesca Dani!
I sino, jo sempre dic lo mateix: Si per la feina no pots anar a pescar.... deixa... la feina.
Moltes gràcies per la publi!!!
jaccod
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : Palamós
Data de registre : 02/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Ds 01 Oct 2011, 14:49

jaccod escrigué:On et penses que sóc??? casum que no veig la llum del sol fa 4 dies, jeje
Doncs no sé si ha vingut la teva dona tu, ara el vespre ens estem menjant els mocs, 4 taules de res, collons quin hivern ens espera. Si més no que no ens treguin la pesca Dani!
I sino, jo sempre dic lo mateix: Si per la feina no pots anar a pescar.... deixa... la feina.

doncs em sap greu, van anar al draps, però ja els he dit que a veure si ho tasten que pinta be ;-)
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Ds 01 Oct 2011, 23:02

Dani escrigué:
jaccod escrigué:On et penses que sóc??? casum que no veig la llum del sol fa 4 dies, jeje

doncs em sap greu, van anar al draps, però ja els he dit que a veure si ho tasten que pinta be ;-)

segur que també els hi van fer be!!! Bé demà si fa bona mar, anem a fons amb la family, a veure si surten els calets!!
jaccod
www.forumdepesca.com

Localització : Palamós
Data de registre : 02/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bernau el Ds 01 Oct 2011, 23:42

Espero q tinguis mes sort que naltros. Avui porra. Primer, de 7 a 10 a la gola xe ter fent spinnig. No hem vist res de res. Despres a medes a buscar llampugues (sempre spinning) i amb prou feines hem vist un parell saltant i cap amb ganes de picar (l'altre dia no picaven, pero perseguien els esquers i era dvertit, avui res de res). En resum, un dia avorrit. A les 13, de nou al port
bernau
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : L'Estartit
Data de registre : 23/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dg 02 Oct 2011, 11:05

avui no podia sortir al mar(tinc futbol amb el nen a les 10:00)pero he anat ala bassa que la tinc a 5 minuts, espectacular els atacks(ESPERO QUE A MAR TAMBE ESTIGUIN TANT ACTIUS).[img][/img][img][/img]
sergispining
www.forumdepesca.com

Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dg 02 Oct 2011, 19:46

dissabte una estona a medes, varem veure les llampugues un cop i prou, però res de picades, el mar bastant mogut, varem plegar aviat.

No sabiem si estavem a dins o fora dels límits, teniem dubtes, no ens cuadraba alguna cosa, quan miravem d'una boia a l'altre i traçavem una línia artificial, atravessavem les roques del cavall bernat i els tascons, no pot ser !!!

Quan pleguem ens acostem a la oficina del parc natural, demanem un plànol, i voilà !! Faltaba una boia !!! La que delimita la zona interna a tocar el caball bernat !

Aneu en compte si passeu per allà que no us passi com a nosaltres
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dg 02 Oct 2011, 19:47

Dissabte només de sortir, davant del Sabatot un vol de gavines, un llançament i picada…perduda, segurament de sorell o oblada i van desaparèixer, però un bon començament. Vaig seguir al destí programat, un parell d’hores bones, un bonítol mitjanet, uns quans sorells i una servia petita…llavors, a l’hora en punt "papus negres" de la meva amiga Eva i cap a casa.

Avui porra total, ni un toc, res…la sonda només marca menys quan està aturada. Es curiós, desitjava que vinguessin els "papus" per tenir una excusa per plegar i avui no han vingut, però entre la meva realitat i el que escoltava per l’emissora no valia la pena cremar benzina i he plegat... .
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Emisora

Missatge  bernau el Dg 02 Oct 2011, 19:57

Hola a tothom
Aneu tots emb emisora posada? Quin canal teniu obert? Estaria be tenir tots el mateix posat, no? (potser descobreixo la sopa d'all?) ho dic p dissabte hi vaig pensar quan veia en kruskis i parñava pee telefon amb el teixi
bernau
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dg 02 Oct 2011, 20:02

bernau escrigué:Hola a tothom
Aneu tots emb emisora posada? Quin canal teniu obert? Estaria be tenir tots el mateix posat, no? (potser descobreixo la sopa d'all?) ho dic p dissabte hi vaig pensar quan veia en kruskis i parñava pee telefon amb el teixi

Normalment tots els foreros que jo se, porten el canal 71 si no recordo malament.

Jo no porto walkis, o si els porto son uns de banda restringida per xerrar amb els companys de kayak i prou, no portem vhf banda marina, però si porto el mòbil. I en teixi es un crack, es passa més temps amb el mòbil a l'orella que no amb les canyes en acció de pesca, i tot i així, pesca !!! (amb carinyo teixiiiii )

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ekaitz el Dg 02 Oct 2011, 21:33

Doncs jo avui he sortit en kayak com sempre, aquesta vegada cap a sant feliu de guixols a fer una mica de curri. Nomes sortir de port he clavat un espet de 1,5 Kgs (el meu primer espet, gracies als consells de'n Dani) i despres, gairebe quatre hores remant i res de res, he vist algun atac en superficie pero molt poqueta cosa. A veure si aquest any puc treure alguna llampuga o algun bonitol que en tinc forces ganes.

Apa
Ekaitz
www.forumdepesca.com

Localització : Girona
Data de registre : 26/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 03 Oct 2011, 10:12

El merit es teu, si si qualsevol comentari et va servir, doncs m'he n'alegro !!

Si si ens hem d'estrenar amb les llampugues, i amb les sípies i el calamar, ens esperen caps de setmanes d'experiments i proves, però es el millor de la pesca, provar i descubrir !
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Josep M. Pons el Dl 03 Oct 2011, 17:11

Bones a tots!
Si Ignasi, sempre estem al canal 71.
Dani no em vaig fixar que faltés una boia, i com és que ha desaparegut?
Aquest cap de setmana va ser força actiu, dissabte jornada dedicada els dentos i en van sortir 4, tot i que no eren gaire grans, però ja van servir per passar una bona jornada rera aquest peixos que semblaven desapareguts.
Diumenge empaitant bonitos a radera les medes als 100 metres de profunditat, en van sortir uns quants amb el jig i amb el passejant.
De seguida que pugui penjaré les croniques al blog.

Bona pesca!!!!
Josep M. Pons
www.forumdepesca.com

Localització : costa brava
Data de registre : 13/05/2011

http://pescacostabrava.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 03 Oct 2011, 19:30

Josep M. Pons escrigué:Bones a tots!
Si Ignasi, sempre estem al canal 71.
Dani no em vaig fixar que faltés una boia, i com és que ha desaparegut?
Aquest cap de setmana va ser força actiu, dissabte jornada dedicada els dentos i en van sortir 4, tot i que no eren gaire grans, però ja van servir per passar una bona jornada rera aquest peixos que semblaven desapareguts.
Diumenge empaitant bonitos a radera les medes als 100 metres de profunditat, en van sortir uns quants amb el jig i amb el passejant.
De seguida que pugui penjaré les croniques al blog.

Bona pesca!!!!

collons els bonítols, jo els buscava i res de res, però si estaven a 100 metres de fondària no podia fer gaire, el mar dissabte estava encabronat fora medes així que res de mar obert aquell dia.

La boia que faltava no se on es, et puc assegurar que jo no la tinc (us imagineu una boia d'aquelles a dintre un kayak¿?!!) jajaja, nosaltres visualment d'una boia a l'altre atravessavem les roques del cavall bernat, no podia ser, no cuadraba, així que al sortir de l'aigua vam anar, varem demanar un plànol de la reserva i varem comprovar que efectivament faltava una boia i així ho vam fer saber a la noia de la reserva, i més ja no se.....no hi hagut cap llevantada forta ni res, així que poder algun vaixell o algun bretol, a saber...

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bernau el Dl 03 Oct 2011, 22:20

Gracies, Josep M. El posare
Aquest cap de setmana, si el temps acompanya, tornarem a buscar les llampugues i incorporarem els bonitols al cataleg d'objectius
Vull provar fer-ho amb canya de mosca, amb streamers, m'han dit que va prou be

Ens trobem al mar!
bernau
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dl 03 Oct 2011, 23:47

La boia no hi és des d'abans de l'estiu... no deu haver-hi quartos, suposo...
Nosaltres dissabte al matí llampugues i a la tarda blackbassos, un dissabte a tope! Quan em connecti des del PC us penjo alguna foto i quatre línies.

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 05 Oct 2011, 02:12

Bé aquí deixo el resum del dissabte, un resum gràfic.
Llampugues al matí i bassos a la tarda. El bass de la foto, quan va picar es va enredar amb unes branques i Mr. Paisano es va ficar a la bassa per desenredar-lo, sinó l'hagués palmat segur perquè es va empassar un popper de 10cm fins al fons, les dues poteres enganxades.

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dc 05 Oct 2011, 10:08

quina pasada com mengen aquests bitxos com traguen !
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dg 09 Oct 2011, 15:15

AIIII, LA TRAMUNTANA, aquest matí quedava molta mar però el ventet que feia era de terral, una mar per aprendre a ballar. Ningú a la vista, cap senyal per l’emissora, tothom quiet, tothom mut, mentalitzats pels homes del temps de que ens haviem de quedar a casa i si be ho han endevinat avui la tramuntana no ha aparegut fins a partir de les 11 del matí. I amb la fe del ignorant i l’optimisme necessari per practicar la pesca en dies com avui he decidit sortir.

No m’he mogut pràcticament de entre la bocana i mig passeig, sobre un fons de 10/12 metres. Davant del passeig un munt de gavines sobre l’aigua i com que no son boges alguna cosa devien estar esperant. De cop les sardinetes volant sobre l’aigua, les gavines treballant i jo a tir. Al segon tret picada, al moment semblava no gaire més que un bon sorellot però s'ha començat a emprenyar i treure fil. Potser hi he estat més d'un quart per treure'l, el deixava fer per que no sabia ni que era ni si venia ben clavat. Quan li he vist el llom, aquelles ratlles inconfusibles, la puntera ensorrada, el ganxo a l’altra ma…..5,600 quilos de bonitol..

Tenir picades de una certa dimensió amb una canya de 10/30 gr. I rodet 4000 es una passada.
Uuufff, per fer aquesta pesca m'hauré de posar "dodotis"... Twisted Evil

Editat per darrera vegada per CAP-ROIG el Dl 10 Oct 2011, 16:16, editat 3 cops en total
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Josep M. Pons el Dg 09 Oct 2011, 15:37

Bon bonito cap-roig, sembla que aquests dies ja es comencen a posar mes a tiru. Jo també era dels pocs que han sortit avui, mati de spinning a les rompents amb vinils, un llobarro i un dento m'han fet passar una bona estona, entre aquests algunes oblades.
Un saludo
Josep M. Pons
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dg 09 Oct 2011, 16:41

bonitas guapo cap-roig jajajajaj.....jo he sortit amb els vinils i de tres picades no he tret cap cagummmmmmmmmmm...........la mar era molt plana i superneta ara començan els llobarrots,ja els he vist,pero ni cas......... la mare que els va parir.
sergispining
www.forumdepesca.com

Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dg 09 Oct 2011, 17:35

Felicitats Jordi, anar amb una eina fina casi de llobarro (10-30) grams i lluitar amb un bonítol i a sobre dels guapos, les sensacions debien ser bones !

Jo ahir vaig sortir amb Ekaitz a Palamos, a peu, primera hora a la platja buscan llobarros, llavos feia poc vent i el mar casi pla, malament, vaig treure un peix extrany que ja us posaré foto no se que es...

Després anem a l'espigó, el vent es disparà, el mar es torna boig, i a sobre no era tramontana, si no tot al contrari, vent de sud-sud/oest que va convertir la badia de palamos en la tormenta perfecta, un mar de bojos i al final va obligar a fer retirada. Al final varem anar al ter i Ekaitz va treure una truita i un altre que es va escapar, C&S sempre al riu, varem passar un matí distret i llestos.
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dl 10 Oct 2011, 23:20

Caram, quin bonitolot! Felicitats caproig!
Nosaltres, la penúltima vegada que vam decidir sortir amb mala mar i ens vam quedar davant de port també en vam treure un (la meitat de gros) però a vegades hi ha sorpreses per allà a la bocana!!

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dt 11 Oct 2011, 00:21

Llamp de bèstia, Jordi! quien lo pillara o pillase!

I en Josep M, que el tio surt i enxampa llobarro i dèntol. Aquest nano és capaç de treure peixos fins i tot al gibrell de casa!

Felicitats als dos i a tota la patuleia podrida que s'està fotent les botes i calleu com a putes! podrits!! espereu-me, brètols!!! Deixeu-me'n algun!!
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Josep M. Pons el Dt 11 Oct 2011, 15:54

Jajaja! Gràcies Tola! Que tingueu sort demà amb la pesca!
Ahir sortideta al curri de fons i també va nar bé, la cosa ja està animada! De seguida que pugui poso la crònica al blog.

Josep M. Pons
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 39 de 40 Previ  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt