MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Novembre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Com ha anat el finde? (Girona)

Pàgina 38 de 40 Previ  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Com ha anat el finde? (Girona)

Missatge  kruskis el Dg 25 Set 2011, 00:33

Tenir una bèstia d'aquestes dimensions a sota la barca fot impressió de veritat... i enganxar-la ja ni et dic... pregunteu-li a la de Sabadell si no!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dg 25 Set 2011, 19:26

La historia es un "copiar i pegar" dels últims dies, pot semblar avorrit però, amb els dies que m’he passat aquest estiu sense que volguessin ferro, m’haig de recuperar. Em conformo amb poc, només que piquin…però es que m’ho passo be.

Tant el dissabte com avui, picada a la primera, anem be però a les 9 en punt arriben, o be la meva amiga Eva o els seus competidors del ram, carregats de "papus negres", dons ja saps que toca, o plegar o allunyar-te i veure si hi ha algun banc que en mantingui prop.

Avui he estat tossut i no he marxat i apart de sorells, rascant rascant, he pescat un pagell maco, i content com unes "pascues…."

CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dg 25 Set 2011, 21:27

Molt bon diumenge!

Doncs avui al mati sense llevar-nos massa aviat, ens hem dirigit al nostre lloc de les servioles.

hi eren! el meu para n'ha perdut una quan s'ha enrrocat i llevors jo amb la canya de rockfishing i acció 1-10g n'he tret una! oooh!! quina passada, semblava una "U".

Un xic més tard amb el meu vinil nou i la canyeta de rockfishing ha sortit un petit poppet!

Llavors més tard hem vist uns atacs a superficie, fins que el meu pare amb un x-rap de 8cm i una canya de 15-40g amb 15LB de fil, li ha picat!! osti com tirava aqella bestia! deunidó! quan hem vis el que era.... QINA SORPRESA TAN BONA!!

EL PRIMER DE LA TEMPORADA I DES DE TERRA AMB RAPALA!!!!!

molt bon dia!
salut i bona pesca! bounce bounce bounce
ot
www.forumdepesca.com

Edat : 22
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dl 26 Set 2011, 21:40

ot escrigué:amb la canya de rockfishing i acció 1-10g n'he tret una!

Ja ho dic jo que algun dia algú ens sorprendrà pescant un peix amb un fil estacat al dit del peu! Jajaja

Quina acció més petita! Un serranet ja deu estirar prou, no?

Felicitats!
calador
www.forumdepesca.com

Edat : 31
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dl 26 Set 2011, 21:59

OITAN!!!! és una modelitat d'spinning japonesa, es spinning ULTRA LIGHT!!
tracta en llançar vinils de 4cm max. (jo faig servir 2.5cm...) i amb caps ploats de 1g.

es molt divertit ja que treu burrets, vaques serranes, dorades, alguna mabra (encara no, jo), sards.... es pot dir qe moltes espècies!!

aqesta canya només fa 2m i el carret es un 1000 amb 4lb de trenat.

salut!
ot
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  raul7 el Dl 26 Set 2011, 22:11

trenat de 4 lb?????? quin es aquet megaprimtrenat???????
raul7
www.forumdepesca.com

Localització : maresme
Data de registre : 02/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dl 26 Set 2011, 22:25

ot escrigué:OITAN!!!! és una modelitat d'spinning japonesa, es spinning ULTRA LIGHT!!
tracta en llançar vinils de 4cm max. (jo faig servir 2.5cm...) i amb caps ploats de 1g.

es molt divertit ja que treu burrets, vaques serranes, dorades, alguna mabra (encara no, jo), sards.... es pot dir qe moltes espècies!!

aqesta canya només fa 2m i el carret es un 1000 amb 4lb de trenat.

salut!

Insisteixo; ETS UN CRACK!

Pesques a mosca, a spinning, a ultra light, a llobarros, a tallahams, a carpes, a espets, a tonyines... NO PARES!
calador
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dl 26 Set 2011, 22:39

el trenat es el power pro.

ot
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  raul7 el Dt 27 Set 2011, 15:31

ot escrigué:el trenat es el power pro.

quin diametre es? i on l'has trobat? jo com a minim trobo el 0.10.....
raul7
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dt 27 Set 2011, 15:39

diametre no ho sé, tampoc n faig massa cas, poques marques posen la veritat... pots estar tranquil qe és molt fi!!
l'he trobat per eBay.
ot
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 27 Set 2011, 16:01

raul7 escrigué:
ot escrigué:el trenat es el power pro.

quin diametre es? i on l'has trobat? jo com a minim trobo el 0.10.....

raul en trenats jo menys de 0,10 no he trobat res tampoc, però utilitzo aquest que pel diametre aguanta bastant i la veritat estic content, llences lluny, res de lios i aguanta el tipus de moment:

http://www.subprof.com/tienda/product_info.php?products_id=17648&language=es&catID=4&nom=LINEA+BERKLEY+WHIPLASH+CRYSTAL+

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  raul7 el Dt 27 Set 2011, 21:38

dani... aquet el vaig probar fa uns anys i no ham va anar molt bé, soc fidel al power pro. 0.10 es el que mes faig servir i per bestioles bonitols, llampugues, tallahams, polometon.... 0.15.
sempre a donat la talla.
raul7
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 27 Set 2011, 23:25

Felicitats a tots plegats! Nosaltres vam retornar a mar aquest diumenge i vam salvar la pell per poc... Vaig a fer-me el sopar i us faig 4 línies (quan ja tingui la panxa plena, lo primer és lo primer, tu!)

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 28 Set 2011, 01:18

Ja tinc la panxa plena, la cuina recollida i tota la feina feta... farem 4 línies de la sortida de diumenge.

El diumenge vam reprendre la pesca al mar, que tan abandonada hem tingut tot aquest estiu, la veritat és que havent llegit alguns dels vostres últims relats em pensava que seria arribar i moldre però no va ser així.
Sortint de port, alguna gavina i algun peixet saltant per aquí i per allà però res de res... no hi havia ous de que piqués res. En vistes de l'èxit vam decidir anar a veure si trobàvem algun palometó despistat que tingués gana. Sense cap pista, vam començar a llençar poppers a tort a dret a veure si hi havia vida per allà. Només un parell de seguides fins a la barca, la primera, una bona bèstia que fotia una estela que es veia per davant i per darrera del popper però res.... el just per fer-me entrar de nou aquest verí a les venes.
Una estona després, alertats per unes agulles que corrien per allà, veiem alguna aleta sobresortir de l'aigua i ens hi acostem, torno a llençar i tot de remolins venen seguint el popper fins a la barca, i res... un altre xasco... totes les ombres, i també les esperances, s'esvaeixen cap al fons com si allà no hagués passat res.
Decidim fer el curri una estona aviam si així n'enganyàvem algun i com sol passar quan els bala perduts fem el curri, els peixos ens ignoren i tota la tripulació a excepció del patró ens posem a dormir.
Morts d'avorriment decidim canviar de lloc i provar amb l'spinning i el jigging aviam si hi ha algun bonítol despistat o algun banc de sorells amb gana però res de res...
Quan la calor ja començava a apretar i l'avorriment era presagi de més migdiades o bé d'una tornada prematura a port, van aparèixer la família "peixet" amb una aureola a tot voltant seu! Nostrus senyors salvadors que ens van donar el xivatasso d'unes llampugues que tenien moltes ganes de tocar la moral i no volien picar.
Vam veure la llum... encara podíem salvar el matí! I sí sí, vam anar cap allà i vam poder acabar de passar el matí fins a l'hora de dinar.
5 llampugues que ens van alegrar el dia i ens van fer reprendre el cuquet de la pesca, després d'un estiu realment fastigós.
Quatre crits als domingueros que s'apoderen del port, dessalar la barca i cap a Cassà falta gent!

Déu meeeeu, quines ganes tinc que s'acabi el bon temps i se'n vagin els domingueros a prendre pel....

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Josep M. Pons el Dc 28 Set 2011, 10:26

El power pro és un gran fil, però Ot, amb un 4 lb nomes de veure les pedres ja es deu trencar, això sí, l'emoció segur que està garantida!
Kruskis, jo tb vaig visitar les llampugues, unes quantes tirades i com que van passar de mi vaig desistir rapid, us devieu emportar totes les que tenien gana! Jejeje!
Bona pesca a tots!
Josep M. Pons
www.forumdepesca.com

Localització : costa brava
Data de registre : 13/05/2011

http://pescacostabrava.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dc 28 Set 2011, 14:39

El power pro és un gran fil, però Ot, amb un 4 lb nomes de veure les pedres ja es deu trencar, això sí, l'emoció segur que està garantida!

Sí! tens raó! però la sort és que peixos molt grossos costa de que piquin, i el fet de ser una canya tant tova, pots apretar bestant el freno del carret. És molt divertit! Very Happy
ot
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bernau el Dc 28 Set 2011, 16:08

Hola companys.
La meva història del diumenge és paralela a la de'n Kruskis. A primera hora, sortida de curri, des de l'Estartit fins a Roses. Quin aborriment !!! Res de res. Després una mica de spinning a la platja, tot ple de sardines i ni un peix interessant (nois, jo encara no he descobert on paren els palometons, no n'he vist cap en la meva vida). Cansats i farts, decidim tornar a port i quan ens acostem.., mira allà n'hi ha uns que sembla que fan spinning (era en Kruskis !!, ara ja l'he vist), acostem-nos. I com ell explica, les amigues llampugues eren allà, totes juganeres. Es van fer un fart de seguir els esquers, sense ganes de picar (paseantes, sticks, ..., fins qu vaig provar el jurela i aquest si. Una primera de ben maca, es deixa anar a un parell de metres, amb un salt preciós. La segona si que acaba a la galleda (aquest cop, el meu fill no em deixa fer C&S). Dissabte mirarem de tornar-hi (l'Arnau em taladra cada dia repassant lo divertida que va ser aquella estona amb les llampugues perseguint, sembla que li ha agafat el cuquet !!!)

Kruskis, em va encantar saludar-vos i veure les vostres cares "en directe". Un motiu més de joia el poder saludar a la bona gent enmig del mar !!
bernau
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : L'Estartit
Data de registre : 23/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dc 28 Set 2011, 16:30

CAP-ROIG escrigué:
Avui he estat tossut i no he marxat i apart de sorells, rascant rascant, he pescat un pagell maco, i content com unes "pascues…."
ot escrigué:
hi eren! el meu para n'ha perdut una quan s'ha enrrocat i llevors jo amb la canya de rockfishing i acció 1-10g n'he tret una! oooh!! quina passada, semblava una "U".
Un xic més tard amb el meu vinil nou i la canyeta de rockfishing ha sortit un petit poppet!
Llavors més tard hem vist uns atacs a superficie, fins que el meu pare amb un x-rap de 8cm i una canya de 15-40g amb 15LB de fil, li ha picat!! osti com tirava aqella bestia! deunidó! quan hem vis el que era.... QINA SORPRESA TAN BONA!!
kruskis escrigué:
una bona bèstia que fotia una estela que es veia per davant i per darrera del popper però res.... el just per fer-me entrar de nou aquest verí a les venes.
5 llampugues que ens van alegrar el dia
Josep M. Pons escrigué:
jo tb vaig visitar les llampugues
bernau escrigué:
Una primera de ben maca, es deixa anar a un parell de metres, amb un salt preciós. La segona si que acaba a la galleda
Aneu fent vosaltres, però com diu el refrany: Qui pesca últim pesca millor!

I com diu un altre refrany: "Salut i força al canut i que l'any que ve sigui més gros i pelut".
calador
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dj 29 Set 2011, 00:47

Bernau no conec molt la zona, però penso que si busques bé les veuràs el dia que menys esperis... a spinning son una passada, només que vingui darrera et posa mooolt calent.
Tots els anys fem alguna sortida per allà dalt per com a mínim intentar-ho que hi han llocs bastant bons.
Hi ha gent que a curri amb espet o agulla fa moltes, com tot hi han dies això si pel que sé no solen ser com les delteresxxl, però segons quins anys hi ha bona quantitat, i que cony que aquestes de 5- 7- 10 kilos son mooooolt divertides.

ot escrigué:

Sí! tens raó! però la sort és que peixos molt grossos costa de que piquin, i el fet de ser una canya tant tova, pots apretar bestant el freno del carret. És molt divertit! Very Happy

Cert llampuga, i si piquen els "grosos" amb un equip UL...padre nuestro que estás en los cielos jajajaj....
Penso que és passar-ho bé fent alguns peixos, la veritat que m'ho passo igual de bé amb un sard i una vareta 1-5 gr (hardcombat) que amb un tallhams de 70 i una 15-50 ...

salutacions
fran
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : valles occidental
Data de registre : 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dv 30 Set 2011, 02:18

bernau escrigué:Una primera de ben maca, es deixa anar a un parell de metres, amb un salt preciós. La segona si que acaba a la galleda (aquest cop, el meu fill no em deixa fer C&S). Dissabte mirarem de tornar-hi (l'Arnau em taladra cada dia repassant lo divertida que va ser aquella estona amb les llampugues perseguint, sembla que li ha agafat el cuquet !!!)
eiii que el llampugaire soc jo, eh! Very Happy

felicitats, mestre! ja m'esteu fent venir ganes de tornar a sortir. Casumdena, que no surto des de fa 2 mesos Sad
llampugaire
www.forumdepesca.com

Edat : 56
Localització : Palamós
Data de registre : 25/03/2009

http://llampuga.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Dv 30 Set 2011, 14:34

aiixxxxxxxx, quines ganes d'empaitar llampugues!!! a veure si la setmana que bé m'escapo!
jaccod
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Data de registre : 02/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dv 30 Set 2011, 21:07

JACCOD,CUANT SURTIS JA NO HI HAN de aqui a res desapareixen. AFANYET.
sergispining
www.forumdepesca.com

Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Dv 30 Set 2011, 22:20

Collons... m'afanayré tant com pugui!! com les localitzeu?
jaccod
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 30 Set 2011, 22:37

jaccod escrigué:Collons... m'afanayré tant com pugui!! com les localitzeu?

jo tinc el número d'un parell i abans de sortir las truco, rossa o morena? Very Happy

si no com les gavines fan vaga, doncs empaits en superficie, els agrada molt voltar objectes flotants, boies, fustes, kayaks.... i si no volen ferro porta alguna cosa més adient com faries amb els bonítols,
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Dv 30 Set 2011, 22:40

hem passes el número? o quedo amb elles pel facebook?
jaccod
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 38 de 40 Previ  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt