MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Març 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Com ha anat el finde? (Girona)

Pàgina 37 de 40 Previ  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Com ha anat el finde? (Girona)

Missatge  kruskis el Dt 09 Ago 2011, 23:46

Calador, peixet, duet de pescadors de peixera!! jiji així m'agrada que m'els deixeu per mi.
Àlex!! ets una bèstia!! felicitats!
És ben bé que se n'ha de saber.... Abans de que sortís l'Àlex, estàvem amb el paisano a sobre el banc d'espets, n'hi havien dos-cents cinquanta-quatre mil tres-cents vint-i-tres, tots ells entre 2 i 3 kg, i tots ells a sota la Bala Perduda i seguint el jig fins a tocar la barca i vam marxar avorrits... i sense ni una picada!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dj 11 Ago 2011, 00:54

Doncs després de dues porres magnífiques seguides a mar, no m'ha quedat altra que visitar als meus recent amics black bass. Aquests mai fallen, no com els seus cosins, sí, com es diuen? els llobarros.

Avui, però, estaven molt difícils. No picaven ni amb el rapala triomfador de cada jornada.

Finalment he donat amb la clau. Els havia de fer reaccionar i he posat un crankbait vermell de collons, que amb la natació nerviosa i el color llampant faria enfurismar al més tranquil. Al final ha anat prou bé.

Com ens explica en Tola en la recent entrada "una de llobarros", jo també crec en la importància del tipus d'artificials. Doncs a vegades entraran amb tot, però altres cops els hi hem de posar el que busquen. I vet aquí!

Aquí alguna foto:

calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 11 Ago 2011, 01:21

pobres blackbass els ha sortir un rival bo jajaja felicitats !
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Inversions de futur, intercanvis culturals.

Missatge  Tola el Dg 14 Ago 2011, 18:13

Vaig escriure un privat a l'Àlex. Feia temps que no se'l veia per aquí, des que se'l va perdre de vista del fòrum, per començar a córrer rere els senglars durant els mesos de fred. Només pretenia donar-li la benvinguda, saber com li havia anat, explicar-li quines coses passaven pel mar ara que ell retornava.

En vam tenir prou amb quatre correus, per acabar acordant una trobada que tenia regust d'intercanvi cultural. A mi m'interessaven alguns detalls, veure com s'ho feia per pescar tant i suposo que ell també deuria tenir curiositat per conèixer alguns detalls del meu estil de pesca.

Deu fer anys que va superant graons dins de la seva evolució pesquívola i actualment ha assolit un nivell de preparació, força envejable. Diu que els llobarros des de costa ja fa temps que han deixat d'interessar-li. Que ara no en surten tants com abans, que ara és més còmode sortir amb la barca, que ara es dedica a altres espècies...

Cadascú pesca segons l'estil que li demana el cos. El gruix dels qui sortim a mar, ens carreguem de jigs i artificials i ens dediquem a llençar-los a tort i a dret, peti qui peti i siguin les condicions que hi hagi. I que surti un sorell, un estornell, un tallahams, el que calgui i ja en tenim prou. Sortim, fem el de sempre i retornem a casa. A vegades funciona i a vegades no. Poca gent es molesta a canviar l'estil de pesca en funció de com ha anat la setmana i del que intuïm que podem pescar.

Però l'Àlex té un nivell d'eficiència per damunt del de la mitjana i això, costa de creure sigui ja només un tema de sort. Aquell nano havia de fer coses amb les que la majoria de pescadors no ens hi apliquem. I heus ací, la diferència que el fa diferent.
Escull un peix objectiu realista per a l'època, prospecta el mar incansablement, localitza i després disfruta. Diferents tècniques per a diferents objectius. Però com fer picar el primer quan les bèsties estan difícils?? doncs cuidant els detalls. L'Àlex treballa detalls d'aquells que la majoria no ens hi entretenim, nosaltres pensem que "ja està bé", "tant de merder no val la pena", "això són collonades", "és massa complicat". Ell s'hi entreté i més que perdre temps, n'inverteix. Dedica una mica de temps i amb algun nus auxiliar supera petits problemets que a més d'un desencoratjarien. I tira endavant on d'altres ho deixarien córrer per retornar al de sempre. I així li va, al nano. Vam fer la prova amb muntatges diferents. I queda clar que el seu muntatge s'endú la palma amb diferència.

Així que ja ho sabeu. Si voleu pescar més, tingueu cura dels detalls i no us faci mandra una mica més de feina. Ahir vam veure'n la diferència.

Gràcies Àlex, una bona classe ahir, que em servirà com a inversió per a sortides futures.

Martí.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dt 16 Ago 2011, 18:57

BON REPORT MARTI I TOT SAPIGUEM QUE EN ALEX ES UN GRANDISIM MEGACRACK.
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ALEXMTZ el Dj 18 Ago 2011, 09:58

Exagerats !!! em fareu treute els colors .... he tingut un bon mestre i m'entusiasma la pesca, aquest és l'unic secret. Em queda molt per apendre i amb trobades com la de l'altre dia amb en Tola sempre s'aprenen coses noves. És bo fer sortides entre pescadors, cadascú sap coses que els altres no saben, és una bona manera de progressar.

Gràcies Tola per l'escrit i per la jornada de pesca ..
ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : AIGUAFREDA-L'ESCALA
Data de registre : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dj 18 Ago 2011, 10:15

aqest mati!! després de tirs rera tirs, ha acabat sortin un palometón petitó però que amb la canya fina m'ha donat una bona batalla!! ha set totalment inesperat! I un altre cop amb el SavaGear Prey110!!!

Salut i bona pesca!!
C&S
ot
www.forumdepesca.com

Edat : 21
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dg 21 Ago 2011, 00:27

Sembla que fa 4 dies que deia que començava les vacances i, referent a la pesca, ja s’han acabat.

Han estat les més irregulars comparativament a qualsevol any anterior per la qualitat, la quantitat i el temps que ha fet i veurem com evolucionarà quan canvií el temps però, avui i ara, no volen "ferros". Acabes amb la sensació de estar fent quelcom malament o que has desaprès el poc que sabies, si es que sabies alguna cosa.

Total, que per refer-me una miqueta he hagut de tornar a la sardina i el grumeig, i ahir vaig tindre la compensació i he acabat les vacances més content que un pèsol per que tinc, com els peixos, poca memòria o millor, memòria selectiva i ja he fet un "reset" de la pesca i només recordar que a on estic millor es a mar i que si fins hi tot pesco ja es l’hòstia….

Aquest es el premi, 17 quilos de bonítols...

Quan tingui més ganes d'escriure m'extendré en les explicacions per que no tot han estat "porres"...

Torno a la "normalitat". Ens veurem els caps de setmana...
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dl 22 Ago 2011, 01:09

Cordons! Haurem de tornar a la sardina, doncs....

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 22 Ago 2011, 01:20

kruskis escrigué:Cordons! Haurem de tornar a la sardina, doncs....

doncs si......
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Carles_k el Dl 22 Ago 2011, 10:25

Dons jo fa dies que hi he tornat, per que amb aquesta calor, aixo de na pujant i baixant jigs encara que portem equips lleugers es mortal...pale pale pale
a part de el nombre i qualitat de les captures obtingudes amb sardina...
Carles_k
www.forumdepesca.com

Edat : 35
Localització : Empuriabrava
Data de registre : 08/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Arni el Dl 22 Ago 2011, 11:37

Disabte a la nit vem anar amb un amic a la platja de Roses a pescar per primer cop a la vida. Allà les 11 ja teníem 4 canyes tirades amb cuc korea i de rosca,estavem molt emocionats. Després de 10 hores només vem treure un Mabre petit (15 cm), quina decepció. De fet un pescador ja ens va dir que a partir de la 1 no era gaire bona hora i dit i fet ni una trista picada més, ni tant sols la morralla.
Arni
www.forumdepesca.com

Localització : La Pobla de Lillet
Data de registre : 01/08/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 22 Ago 2011, 12:07

Arni escrigué:Disabte a la nit vem anar amb un amic a la platja de Roses a pescar per primer cop a la vida. Allà les 11 ja teníem 4 canyes tirades amb cuc korea i de rosca,estavem molt emocionats. Després de 10 hores només vem treure un Mabre petit (15 cm), quina decepció. De fet un pescador ja ens va dir que a partir de la 1 no era gaire bona hora i dit i fet ni una trista picada més, ni tant sols la morralla.

es mala sort, però els peixos no ens ho posen fàcil. Mira d'aprofitar les hores de posta i/o sortida del sol, un parell d'hores abans i després, en teoria (i a la pràctica) son les millors. I millor portar un parell d'esquers diferents, cuc i sardina per exemple, o cuc i pota de calamar, així podeu anar fent proves. No se a quina zona estaveu de roses, però jo em posaria preferiblement a la platja a prop dels espigons de pedra, així teniu més opcions.

Salut i sort ;-)
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 23 Ago 2011, 21:55

Diumenge, després de la mega hiper súper porra de dissabte, els bala perduts vam anar a la bassa a tocar una miqueta els nassos als black bassos.... el resultat van ser 4 de mida petitona, més o menys com el de la foto d'en kurry i alguna picada d'un vedellot que, com sempre, acaba deshamant-se. És la meva especialitat.

Vaig pescar una espècie molt estranya que no sabia que també s'endinsava a l'aigua dolça com les llises o els llobarros, vaig quedar molt sorprès, i a més estant a 7 kilòmetres del mar.

Obriu l'spoiler

Spoiler:

Podeu fer conya (Abstenir-se Danis) És broma.

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dt 23 Ago 2011, 22:02

aixo es una especie uica per un pescador unic, felicitats per tant formosa captura Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 23 Ago 2011, 22:13

teixi escrigué:aixo es una especie uica per un pescador unic, felicitats per tant formosa captura Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

teixi ara que ho dius, podries fer pujar a en kruskis a sau i susqueda, que convé una bona neteja allà vas dir no? Twisted Evil Twisted Evil
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bokeron´s el Dc 24 Ago 2011, 19:33

bones gent ara feia dies que no em conectava això de ser jardiner, music i pare a l´hora fa que en certes epoques de l´any no em sobri ni un sol minut.... pel que veig cares a nadal s´em tornarà a embolicar la troca ja que n´esperem un altre. ufffffffff.
l´altre dia vaig flipar estava de dia familiar amb la barca a cala pelosa i en Pep el meu fill de 3 anys va començar a tirar alguna patata xip a l´aigua. de cop van apareixer centenars de oblades que saltaven desesperadament per una d´aquelles lays de la bosa negra.
en quant a les meves captures...... millor vaig uns dies a pescar i en tornem a parlar....jeje. Quin puto desastre.

a veure si marxen els giris i entra mes peix!!!!!
bokeron´s
www.forumdepesca.com

Localització : vilanova de la muga
Data de registre : 13/11/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dc 24 Ago 2011, 19:56

es molt bona idea, llastima que la bruticia era fora l'aigua , jejejejejejej
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

UN MOTIU PER L'ESPERANÇA

Missatge  CAP-ROIG el Dg 11 Set 2011, 21:39

Dissabte al matí vaig sortir, com últimament, preparat per la pesca esportiva (jiggs) i la pesca recreativa (grumeig), així l’entenc.
El mar estava pla, 25º, poc indicat per grumejar, sempre es millor amb una mica de ventet, i vaig anar a fer córrer el jiggs sobre el marmoler. Portava ja un quart sense cap toc i pensant que seria la tònica dels últims dies i de cop empait fallit, segueixo recollint i altre vegada i fallit també. Deixo caure el jig sense acabar de recollir i un altre empait, aquesta vegada ben clavat, un sorell maco…Al·leluies!!!!!, sembla que la ratxa s’ha trencat, que volen "ferro". Torna aquella sensació quasi oblidada, incomparable, que només entenen qui la practica, sigui mosca, rapa-les o jiggs..Apa, tornen-hi…

Però això s'ha aturat, que passa? Comencen les preguntes: només n'hi havia un tant tonto que s'ha punxat 3 vegades? O estan tant localitzats que a la que et separes 1 metres ja no en volen?

Miro la sonda i el GPS per veure el cami que he seguit i el torno a fer. Patam!! Altre vegada, picades fallides però seguides, es claven malament però piquen, son sorells, no es claven be però, i què? Lo important es que en volen... Però com tot lo bo, dura poc, arriben submarinistes i plego. Al final n’he pujat 4 però estic content…
Acabo la jornada al grumeig, sense sort..

Avui hi he anat més aviat, més que tot per si havia de plegar pel mateix, però no, avui ha sigut encara millor. El mar estava com xarbotat, com si bullis, les onades eren de sud i el ventet de nord, amb lo qual la barca derivava poc a poc i m'ho he passat molt be, empait continus, fallits molts, però seguits.

Per pescar al jigging, normalment faig servir una canya curta 6,2", molt versàtil, d’acció 20/120 de punta però de curt recorregut i he pensat que potser encara era massa dura i l’he canviat per una de 2,70 m. 10/30 que castigava menys la feble boca dels sorells i deu ser això per que al final n’he pujat 12, però tant incert seria dir que he tingut 30 picades com 50. Total que m’ho he passat de p.ta mare….

AIXÒ S’ENGEGA, JA HO VA DIR LA CAPITANNA...
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dg 18 Set 2011, 20:22

VOLEN FERROOOO!!!!!!!!! Em quedo amb això, per que la historia es la mateixa que la setmana passada, picades, sorells i submarinistes. Moltes picades però tot sorells. Això dissabte.

Avui només he pescat 4 peixos però cap d'igual, un sorell, una llampuga, una melva i un serrà. Estava a la "pedrera" i de cop comença un barbuteix a tir de la canya d'espinning, una festa que ha durat poc però que m'ha donat temps de pescar una llampuga maca i una melva, encara no n'havia pescat cap aquest any. Llavors el temps a anat girant a tramuntana i he plegat.

Per cert, heu provat mai pescar a cegues mentre recolliu? Aquest dies que piquen molt i be, i que tant li fa perdre un peix, feu-ho. Es una pràctica que he fet moltes vegades, "años ha" pescant a toc amb volantí, a fons, deixant que el plom arribés a baix i en lloc de mirar la puntera, deixar-ho a la sensibilitat de la ma, notant la picada i donant fil o recollint segons sembli. Tot queda a la imaginació. Fent jigging, quant tens picada es més emocionant, al no tenir visió contes, inconscientment, hasta les voltes de la maneta, sents la línia al passar per les anelles, com canvia el soroll del fil mentre s’escurça, tot es converteix en una pel·lícula...

No us penseu que m'he tornat boix, ja ho era.!!!
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

RE.: COM HA ANAT EL FINDE? (GIRONA)

Missatge  Manelic el Dl 19 Set 2011, 11:54

El disapte a les 8 enfilo cap els biotops al costat del sofo. A les 8,30 tinc las tres canyes paradas. A les 8,40 la primera picada (era molt gros). Mentres l`estava treballan, tinc una segona picada a la segona canya (redeu i quina picada). Aixo pintaba molt malament ja que el bonitol de la primera canya, volia saludar al de la segona i jo aguanta que aguantaras i bombega que bombegaras.No men surto i els dos es troven. Quin merde de fils i quins caps mes grossos que feian. Amb falten mans, afluixo els frens dels carrets i miro de agafa els fils amb les mans i fotrals-hi el ganxo, per lo menys a un.Doncs no, enganxo els fils i jo mateix els trenco. Cansats de veurem sen van xino-xano i jo amb quedo em cara de tonto, llenço las canyes per la banyera, peto les anellas de la puntera, me cago amb tot i apa a començar de nou. Situo altre cop la MAINA en el punt calent i a les 11 tinc un altre picada i sensa l`anella de la puntera feslo venir si pots; als cinc minuts ja el tenia a la vista (quin aparato), vaig per fotral-hi el ganxo i es desama. Vaja fiasco de dia, pero es que la setmana pasada vaig perdren dos mes perque amb varen rosegar els nussos dels ams.Tot aixo a la vista del SOFO que nes testimoni i a les 12 torno cap a l`Escala.
No li digeu pero necesito l`Anna, si mes no per pascar i ajudarme, per fe videos de primera per pode riure. Ja me comprat un mega salavret extensible i de 80 cm. de diametre. PRO VAIG DISFRUTAR COM UN CAMELL EN UN OASIS. Laughing
Manelic
www.forumdepesca.com

Edat : 71
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 29/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dl 19 Set 2011, 14:42

Ostia Manelic, aquestes histories també em passen molt sovint, quan no una cosa, una altra es la aventura que te anar sol, bé no se qui es en sofo pero entenc que anaves sol.i Al moment et fots a cent, pero despres se't passa i et queda el bon record de la experiencia, encara que sempre acabes dient no em tornarà a passar i el cap d'un temps patapam caus un altre cop.

Salut i a seguir disfrutant
girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 21 Set 2011, 02:04

Osti tu, quina aventura! i quin frustre a la vegada.... fer-los picar i veure'ls marxar tan tontament. Vaia putada. Almenys vas tenir la dosi d'adrenalina!

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dj 22 Set 2011, 19:46

[quote="Dani"]
teixi escrigué: podries fer pujar a en kruskis a sau i susqueda, que convé una bona neteja allà vas dir no? Twisted Evil Twisted Evil

si no miro les pàgines anteriors no m'enteru de res jajajaj

salutacions
fran
www.forumdepesca.com

Edat : 32
Localització : valles occidental
Data de registre : 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bokeron´s el Ds 24 Set 2011, 22:22

bona nit
Dissabte passat vaig sortir i vaig enfilar cap a la zona canyelles-almadrava, vaig arribar dels primers, això vol dir que em vaig aixecar molt d´hora. vaig começar a brumejar, quant de sobte apareix un BIXARRACU que mare de deu santa, el veia a simple vista voltava molt aprop de la superficie i s´estava fotent les meves sardines!!!!!!!!
com era llogic amb el material que duia aquell dia no tenia res a fer. un 0.37 amb una tonyina de uns 200 kg i 3,5 metres llarg jeje!!!
Però era igual la canya jo li anava fotent sardinetes fins que se les va acabar totes menys les de la meva linea. va estar una hora i pico sota la meva barca...
Ús prometo que durant la setmana he somiat uns quants cops amb ella aixi que aquest matí, tornemi a veure si encara corre per allà, amb el material un xic més edient això si, i sardines per para un tren!!!!!
Doncs RES DE RES!!!!!! un altre dia serà.......
això si no he tornat amb les mans buides del tot

Apa salut i peixos.

bokeron´s
www.forumdepesca.com

Localització : vilanova de la muga
Data de registre : 13/11/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 37 de 40 Previ  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Següent