MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Març 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Com ha anat el finde? (Girona)

Pàgina 4 de 40 Previ  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Com ha anat el finde? (Girona)

Missatge  raul7 el Dc 13 Oct 2010, 20:25

collons sergi... la veritat que has tret profit al finde.... aqui hi havia una mar.....
rovellons amb.... amb..... amb..... amb.....llobarro..... amb....
raul7
www.forumdepesca.com

Localització : maresme
Data de registre : 02/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dc 13 Oct 2010, 20:32

EL DEU QUE EL PELA !!

amb canya ets perillós, sense canya, també !!! quan surts a lligar també tens el mateix exit ??? jajaja felicitats bona collita
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dc 13 Oct 2010, 21:16

Sergi, quin dia em vas dir que vingués a dinar???
Jeje
Quina pila nanu!
calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Localització : Costa Brava
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re:Com anat el finde?(Girona)

Missatge  BECADER el Dj 14 Oct 2010, 00:55

Ostres Sergi!!!

Aquets bolets amb una bona costellada....estarian de mort,no???
Bona collita nen.
BECADER
www.forumdepesca.com

Localització : VIC
Data de registre : 13/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dj 14 Oct 2010, 04:01

Osti aquest en Sergispinning!
La mare qui el va....... Diuen que si mai hi ha un desastre nuclear només sobreviuran les rates i en Sergispinning! Aquest paio no s'el pot deixar sol! Quin instint depredador!

Raül escrigué:
Estic molt satisfet de la decisió que he pres, i sabeu per què? Doncs perquè el primer dia que cremo la nau i el jefe dóna exemple posant la seva crònica! I molt bona, per cert. Només et cal, sr Adm. donar exemple amb les fotos,jeje, i mirar que no hi surti tanta sang... .

Jeje tu sempre les pilles al vol, eh! Doncs sí, he fet la crònica per donar exemple, perquè els indecisos vegin que tots podem fer cròniques, aviam si la gent s'anima i tothom interactua, perquè encara que sigui cert que tots esperem sempre les teves cròniques, el fòrum no hauria de ser així, això seria un blog on un xerra i els altres comenten, en els fòrums tots xerren. És la principal diferència entre blog i fòrum.
He de rumiar alguna cosa per fusionar les dues coses....

Les fotos no han estat un oblit... de fet, em sembla que és la primera vegada que penjo una foto on surt sang.... també té una finalitat, no és una provocació. Des que hi va haver el follón dels teus bonítols, el dels bonítols d'en Salvatge o del tema de les tonyines, sembla que hi ha un acolloniment general en penjar fotos i això no pot ser, doncs és un fòrum de pesca. Sóc el primer en defensar sempre la pesca responsable però això no vol dir que no puguem penjar fotos del que pesquem, però amb seny.
A la bala perduda som 3, i feia setmanes que no pescàvem una merda, no hi ha problema en penjar una foto de 2 bonítols, són de bona mida i no toquen ni un per cap.
A les peixateries no els hi posen pas un llaç, ni els emboliquen amb paper de floretes.
Tot el que pesquem s'ha de poder penjar la foto al fòrum, doncs se suposa que tots coneixem la normativa en quant a talles i a màximes captures permeses. Us animo a que visiteu la secció del fòrum (menú esquerra) amb les talles mínimes i la normativa si teniu algun dubte.

Bona nit!
Joan

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 14 Oct 2010, 07:43

T'has fixat amb una cosa kruskis? És la primera vegada que firmes un post amb el teu nom real, i això és bo, molt bo.

A en Tola li dic amic Tola quan sé perfectament que es diu manel (jaja, és broma!), es diu Martí, i molt enginyosament es va posar el nom de Tola per fer-se ell mateix la guitza: marTITOLA! I llavors dieu que sóc jo el polèmic... jijiji.

Amb el tema fotos tens raó: des que en vam parlar arrel de les polèmiques que em fa por. HE recomanat treure fotos en més d'una ocasió a algun forero que ha gosat posar-les amb molts peixos, pel que pugui ser. Jo sóc partidari de posar fotos de peixos vius, acabats de sortir de l'aigua, sense sang, i com a màxim dos o tres. Però sabeu què? Això és un fòrum de pesca, i hi hem d'intervenir tots. Em mullo:

Últimament no us he penjat massa fotos, la raó és ben senzilla: o no he pescat o ho he fet per la revista, i llavors és secret professional. Jo no tinc secret per vosaltres, i ara veureu una altra cara meva que ja havia oblidat. El meu repor va de pescar pagells aquest mes, i sabeu què? la vaig fer molt grossa un dia! jajajjaa

Va venir en Sipi, campió d'espanya de pesca fondejada i 4rt del món en aquesta especialitat. Sobren les paraules. Portàvem més de tres hores buscant el puto pagell dels cullons, ells pescaven i jo mirarva, per no fer nosa (i aprendre). Plovia a bots i a barrals, ens quedava la última opció.... els biotops. Algun pagre petit, algun sorell desviat... pesquen de la manera més fina possible, amb mil artimanyes només aptes pels campionats de món. Un espectacle, vaja.

Amb aquestes que ja em veia mort. Trenta sortides amb l'Anna i poca cosa, sortides amb companys i res de profit, ve el campió d'espanya i tampoc... he trepitjat merda! Amb un atac barrejat de ràbia i d'impotència vaig agafar la canya del meu amic, una d'espinning molt mal muntada: la metralleta al revés, el mosquetó a dalt i el jig lligat a mà... un desastre, vaja.

Amb aquestes, nanos, que em poso a pescar a jigging i FFLLASSSSHHHH! A tomar pel cul els campions del món! Voleu pagell... TOMA PAGELL ! JAJJAJJA

el camipió va acabar pescant amb jigs... jiiji... quina llet que vaig tenir! Més aventures...

a una setmana de tancar l'edició de la revista i sense peixos bons, vam tornar a sortir.. Aquest cop tampoc. Sóm bons pescant pagells, però deu ser massa aviat, o enganxem mal temps... aquell dijous, just al tenir el primer toc, va entrar la tramuntana... "ara sí que l'hem cagada!". ültim recurs: apropar-nos a la costa.

Desesperat comencem a pescar més tranquils, dintre mar es veien cabretes, però allà es podia pescar força bé. Aquell dia sí que pescava jo, només faltaria! I sabeu què va passar? jajajaja que en comptes de treure un puto pagell, vam fer més de 50 pagres! JAJAJAJAJA

vOLÍEU PEIXOS?...

Ara sí que l'hem liat. A l'endemà havia d'entregar el repor i les fotos... però això en RAÜl ho pot arreglar, segurament el fantasma no.

El text ja estava aprovat des del mes d'agost: hi ha dues parts: la teoria i la pràctica. Era un bon repor, maco de llegir, però ara és molt millor. LA teoria, la pràctica i la puta realitat. Veure per creure, llegir per disfrutar.

no us perdeu el proper Pesca d'Illes, el millor repor que he firmat segons el professionals. Per mi el dels llops de mar sempre serà el millor de tots. Ens veiem al novembre al kiosk! jajajja

Editat per darrera vegada per Raül el Dj 14 Oct 2010, 08:21, editat 1 cop en total

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 14 Oct 2010, 08:19

kruskis escrigué:
Jeje tu sempre les pilles al vol, eh! Doncs sí, he fet la crònica per donar exemple, perquè els indecisos vegin que tots podem fer cròniques, aviam si la gent s'anima i tothom interactua, perquè encara que sigui cert que tots esperem sempre les teves cròniques, el fòrum no hauria de ser així, això seria un blog on un xerra i els altres comenten, en els fòrums tots xerren. És la principal diferència entre blog i fòrum.
He de rumiar alguna cosa per fusionar les dues coses....

Bona nit!
Joan

jo sempre les pillo, nano, i amb això que dius tens raó: això és un fòrum, no el meu bolg. Fa temps que me n'he adonat, per això m'ha sortit el fantasma i m'ha ajudat a acabar amb tot. En Szac va ser l'últim de tancar el meu diari de pesca, després de les seves paraules, no tenia cullons de continuar i fer-ho millor. Em trobàveu a faltar i en Szac, altre cop, em va obrir el meu racò de les cròniques. Em va fer tant feliç allò!

LA felicitat es va convertir en torment cada cop que la gent entrava per no dir res. Més d'11.800 entrades a les cròniques només per llegir-me a mi, i gràcies a la iniciativa del meu representant. Feia temps que li buscava un final, "estic buscant respostes" penseu vosaltres, el que busco és la vostra interactivitat, res més. Amb aquell privat en Szac em va fer veure la llum: si ell volia marxar era el moment de cremar-ho tot, i el meu millor comiat era posar el repor eròtico-pìcant, pequè sabia que precisament ell el disfrutaria tan o més que jo. Va ser el meu últim regal, que no ha estat res comparat amb tot el que m'heu estat donant aquests dos anys. Sabia que m'anava a suicidar, i així ha estat, però amb la cara ben alta: amb el millor dels relats.

La meva còmplice, la meva companya, la meva segona dona que em fa la feina bruta i sap llegir entre línies com ningú m'ha donat, altra cop, la solució als meus problemes creatius. No només quedem algun dissabte per tirar la canya, amb l'Anna. Intentem pescar, potser sí, però parlem molt de vosaltres, del fòrum i de mi. Això s'havia d'acabar, i crec que ho hem fet de la millor manera possible: amb polèmica i matant el fantasma. Volia, per sobre de tot, que fos en JOan qui dictaminés sentència, i per això l'he provocat en dues ocasions:

AQUÍ NO SE SALVA NI DÈU!

Ni el fantasma, ni jo mateix. Escarnint-me a mi publicament m'he posat altre cop en el vostre exemple: aquí no val tot. Aquí hem de ser tots iguals, aquí tots sóm bons.

suposo, germanet meu, que t'estàs menjant el tarro per donar-me la solució a les ànsies que tinc d'escriure. Jo no tinc un interruptor: estic sempre creant i necessito plasmar-ho en algun lloc.

L'Anna ja té la solució, i la vull convidar a dinar un dia per parlar-ne amb calma, sense canyes que desviïn l'atenció. Crec de veritat que també hi has de ser tu, en aquest dinar. Crec que els tres tenim moltes coses a dir-nos, molts projectes a plantejar. Podem donar moltes més alegries a aquesta colla de cabrons que es conecten a diari, per buscar respostes als seus dubtes, per intentar pescar-les al vol i treure més peix a mar, per riure una estona i, perquè no, entren també per fer amistats.

això és el nostre fòrum, i jo em penso quedar i donar exemple de com s'ha de pescar i passar-ho bé a mar. Totes les altres coses que tinc per dir-vos, que en són moltes, ho faré en algún altre racó, una mica apartat.

Joan, amic meu, l'Anna i jo sabem per on hem d'anar,

ens dones la mà?

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 15 Oct 2010, 02:21

La mà i el que faci falta!

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dv 15 Oct 2010, 09:52

La meva còmplice, la meva companya, la meva segona dona

Com diu en Tola en un altre post i a un altre foreru “ tu tiu, ets un vivaratxu”. Fa quatre dies et retiraves a la vida -paterno-conyugal- i et donàvem copets a l’esquena i t’acompanyàvem en el sentiment i ara tornes i ens anuncies que tens una segona dona. Ets un mestre, ets un “lince”. “Ole tus huevos Quevedo”. JAJAJAJAJAJAJ
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 15 Oct 2010, 14:37

em sento eludit, perquè lo de "la segona dona" ho he dit jo.

no penso entrar en el joc, ja he mort el fantasma, ara al fòrum només hi quedo jo, el tonto pescador.

però gràcies per lo de "lince", m'acabes de fer la millor propaganda pel meu bogdelscullons.

ara toca parlar de pesca, per tot lo demès no tinc pressa.

per cert, ahir a la nit la nena em va cridar a mi. M'estic desintoxicant, em costa molt d'esforç, però funciona, i val la pena.

Demà no puc sortir, hi ha fira a OLot i vull passejar les meves nenes, i la meva dona. Espero les vostres cròniques, jo estaré quiet uns dies, que llavors em toca posar la Duna a punt.

doneu-me 15 dies de vacances, mentrestant em limitaré a contestar els vostres posts. Tots els que pugui, però no en penso encetar cap més jo, perquè ara us toca a vosaltres tocar-me els cullons.

Ja no hi ha excuses per no parlar de peixos, ni de pesca, ni de porres si cal, no és cap vergonya no pescar res...

el que és vergonyós és que només parli jo.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Ds 16 Oct 2010, 01:13

caproig escrigué:La meva còmplice, la meva companya, la meva segona dona

Com diu en Tola en un altre post i a un altre foreru “ tu tiu, ets un vivaratxu”. Fa quatre dies et retiraves a la vida -paterno-conyugal- i et donàvem copets a l’esquena i t’acompanyàvem en el sentiment i ara tornes i ens anuncies que tens una segona dona. Ets un mestre, ets un “lince”. “Ole tus huevos Quevedo”. JAJAJAJAJAJAJ

jeje no sé quin dels 2 és més puta!! Quin parell!

caproig, tu no mires mai sèries americanes? Quan un tio puja a una cornissa d'un edifici i diu que vol saltar, realment no vol saltar, només vol que li diguin que no salti!

Segona dona, a aquest parell els hi fa falta que els hi fotis una tunda pescant!

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Ds 16 Oct 2010, 17:07

Mecagüen el windfinderdelscollons!!!

foto de la gran tramuntanada, a la 1 del migdia

[img][/img]
Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Ds 16 Oct 2010, 17:20

Anna-74 escrigué:

[img][/img]

Avui al matí he sortit, sí, i què? Dons una merda...i aquí es podria acabar el relat però, llavors vindria en Raül i ens fotaría escàndol i ho faré una mica més llarg, aprofitant els efectes etílics de la sobretaula com a única manera, o això, o fotrem un porro i jo no fumo...

Com cada dia, tinc el despertador posat a ¾ de 6 del matí, ja no el toco, hi estic acostumat i normalment em desperto abans pels efectes prostàtics de l’edat. Fa no pas gaire temps, em podia llevar amb la tenda de campanya i avui.... mira per on, n’era el cas....caraiii, a veure si ho podem aprofitar...estenc la mà esquerra i de seguit m'han fet saber que em foti a la piscina....quin greuuu..amb lo que costa i deixar-ho als efectes del fred i de la gravetat......es el que hi ha...de moment.

Surto a fora, hi ha molta humitat vol dir que no fa tramuntana, la palmera del veí no es mou...sembla que de moment tot pinta be, recullo les canyes, la resta ho tinc a la barca i me’n vaig cap al bar dels pescadors, al port. No hi ha ningú, cap “forero” vull dir,....hauran sentit el temps i s’han “rajat” o son tots a buscar bolets?

Mar tranquil, una mica de fons però res.....m’aturo al sortir de la bocana i ho provo amb un poper que tinc per estrenar...no hi estic acostumat i de moment m’avorreix i segueixo cap el Marmoler tot seguint uns ocellots, no se mai com es diuen, son com gavines petites que es tiren amb picat, tot el matí n’hi ha hagut moltes.

Sobre el Marmoler, a la deriva, m’hi he entretingut una estona, un sorell.....ja veus, i darrera els ocells he arribat fins els biòtops, allà un altre ratet, més de res...he estat sol tot el matí amb calma xitxa..... Comences a pensar: que estàs fent malament?, sembla que de cop hagis desaprès el poc que sabies....però si aquest muntatge, aquest estiu, posava dels nervis al Kruskis....!!!!

Sento l’emissora.....fulanitu per menganitu...on ets?...com et va? ...soc a les gàbies..amb va be, molt be.....6 bonítols de uns 5 quilos... Sí!!,no m’ho crec......es mentida...JAJAJAJ..però algú s’ha acollonit, JAJAJAJAJ ,.... serà cabró!!!!!!!!!!!! Quin susto!!!!. De fet per l’emissora ningú ha “cantat res”. Només hi havia barcos a Roses, suposo per por de tramuntana..

L’aigua està molt tèrbola de tants dies de pluja i llevantada; baixaves el “jig” i al cap de mig metre ja no es veia. Per que un bonítol ho veiés o li passava per davant dels morros o necessitava un radar com un ratpenat o d’un submarí nuclear......es que no em queda cap més excusa...NI TETES, eren a per bolets...

La direcció de la barca va dura, ja fa dies.....per no fer res aquí aprofitaré per engrassar-ho.......l’únic bo que he fet.... SIAUUUUU
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Ds 16 Oct 2010, 18:19

Doncs a palamós hi havia activitat tu. Així que tornava a ser dia d'agafar la canya d'espinning a veure si treia el meu primer bonitol. Bé doncs, avui he fallat jo, jejej. 2 picades, la primera se m'ha desfet el nus entre el trenat i el baix, casum quin desastre, no hi ha cosa que hem foti més rabia. La segona picada l'he anat treballant més fi, i collons com estirava el condenat!! Quan ja el tenia a 10 metres se li ha desfet el jig. grrrrrrrrrr.. Quina emprenyada que porto, jeje.
Serà qüestió de seguir insistint!!
Gracies pels consells.
jaccod
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : Palamós
Data de registre : 02/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Ds 16 Oct 2010, 18:50

caproig escrigué:....però si aquest muntatge, aquest estiu, posava dels nervis al Kruskis....!!!!

Casum en caproig i el seu muntatge!! jejej

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Ds 16 Oct 2010, 23:43

que collons feu amb els nusos¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡COM PODEU PERDE TANTES PECES PER ELS NUSOS (jo vaig coneixer un paio que va perdre tres devant meu jajajajajajajajjj)
una pregunta per reflexionar -¿de veritat penseu que amb un jig, ala velocitat que recolliu veura el trenat? conta aqui no fico ni palometons ni llobarros pero casi tot lo demes crec que tan li fot (opinio personal nomes fico un pont amb palometons i tallams a i amb anguilo i bombeta)
per lo tant no tinc tants de problemes amb els nusos, per no dir cap.
i no estic provocant a ningu jejejejejeje
sergispining
www.forumdepesca.com

Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dg 17 Oct 2010, 00:06

Jajaja!!!
Molt bo Sergi, m'ha agradat que ho diguessis tu, doncs jo havia pensat el mateix i no he dit res perquè sempre soc jo qui li toco els collons... jajaja.
Gracies de to cor, aquesta vegada m'has estalviat la "feina bruta"
Anna-74
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 17 Oct 2010, 01:28

lamarequsvaparirtots...

vaja que, un dia que em dedico a la família, a veure el barça per primer cop sense obrir el fòrum, a dormir la mainada (i la dona) per entrar amb una mica de tranquilitat, i mira per on...

que m'esteu provocant? que no em coneixeu prou?... càgum l'ou...

em surt un i m'encoloma una altra dona, i llavors em torna a parlar de muntar tendes de campanya...

em surt l'altre i ja em vol fer suicidar...

un que em perd 2 bonítols i un precisament pel nus... i em dóna gràcies pels consells...

i aprofiten els altres , la meva novia i el meu amant, i m'acollonen davant tot el personal...

A QUE EM SURT EL FANTASMA?

Al primer, li dic que no en tinc dues, de dones, sinó unes quantes. Que les tendes de campanya baixen quan les humitats són dins a casa, no al carrer i vol dir que no hi ha tramuntana... i que les humitats s'han de fer venir... que no costa tant... que les dones volen sensibilitat, no grapes.

Al que em vol fer suicidar a la cornissa de l'edifici... li posaré fàcil: a mi no m'hi trobaran a dalt d'un edifici... ara que, si algun dia em veieu a la cornissa de l'àtic esperant que em dieu que no salti... passeu de llarg! Que deu ser el meu fantasma... i tranquils, que no es vol suicidar... senzillament està esperant que marxi el marit de la seva amant! jajaja

al que perd 2 bonítols, li diré que no desesperi... que jo n'he perdut uns quants... que no es preocupi, que lo important és fer-los picar! I que perdre'n és normal... però no pel nus....

cabrons!... que us he escoltat... als dos!

teniu raó, els dos... i bla bla bla... i jijii i jajaja. Però m'heu tocat els ous! En Sergi m'ha vist perdre un bonítol i tres artificials en un matí per nusos mals fets... i l'Anna ho ha vist igual, però més vegades.... però de què rieu? si els dos us moriu per venir? jijiji ( i jo pq vingueu, mamons...)

us faré una classe de nusos, i perquè no, de treure peix.

bufffff.... és que si no ho dic, rebento!

apa, ja puc anar a dormir tanquil...

Editat per darrera vegada per Raül el Dg 17 Oct 2010, 01:55, editat 1 cop en total

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 17 Oct 2010, 01:48

i abans de fer-ho, deixeu-me donar-vos les gràcies a tots: m'ho heu fet passar molt bé!

a en Cap roig per la crònica tant guapa, tens nivell! Aprofita'l i enterra les tetes, va ser un acudit pactat amb l'Anna per donar una mica de morbo... però ja està passat de moda.

A en kruskis per ser tant cosntant i valent, el millor i el més intel·ligent de tots.

a en Jaccod per la passió que em mostra cada dia rera el bonítols. Algun dia convida'm a Palamós i disfrutarem els dos. Per cert, diga-li a la dona que està guapíssima amb el barret de cuinera... molt sexy, seriosa, professional, guapa de debò. (la he vist a la revista de dones de Girona... no sé com es diu, però sí el vostre rstaurant. El dia que pugui, m'hi deixo caure a saludar i, de passada... a dinar!).MIra per on, les flors les deveu comprar a en Pàmies... i jo vaig estar dormint a casa seva... la mona que vaig agafar pel casament de la seva filla! jajajajaj Us ho esxplicaria... però aquí no toca! Hi havia una tia..... oohohoohoh, quina nenaaaaa.... ja paro, que em poso calent!

i a vosaltres dos, als dos cabrons vull dir, no us penso donar les gràcies per res... que mheu tocat els ous amb els nusos dels cullons....

a vosaltres dos us reto el dia que volgueu, a veure quin nus agunata més peixos de cop. Us fa por pescar un bonítol!?

i si n'hi ha dos? o tres enganxats a la línia? jajajajjaaj

teniu collons/ "tetes"? JO tinc de tot !

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dg 17 Oct 2010, 06:45

raul te respondre rapidament ,perque si no arrivare tard amb cetrero.
te has sentit aludit?jajajajjaj es broma,pero la pregunta no la ha respos ningu, la tornare ha fer-¿de veritat penseu que amb un jig, ala velocitat que aneu veu el trenat?
ara surto a pescar. OSTRES ESPERO NO TRENCAR CAP NUS JAJAJAJAJJJJ
sergispining
www.forumdepesca.com

Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dg 17 Oct 2010, 07:23

Jajaja!!!
Ets boníssim tio, únic, i m'encanta fer-te ressuscitar... juasjuas.
Jo me'n vaig a buscar bolets, que ahir no vaig triumfar, avui ompliré els cistell de trompetes... de la mort.
Que tinguis sort amb la pesca Sergi, no ho podiem haver fet millor, ni que ho haguessim planejat, hem fet tornar el fantasmitu!!! Ara només ens cal tenir-lo vigilat d'aprop.
Anna-74
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dg 17 Oct 2010, 12:33

Raül escrigué:lamarequsvaparirtots...

Ja veus, ni 24 hores.....ja som uns quants que et tenim la mida presa. JAJAJAJAJ. Tant se val que sigui per una tenda de campanya, un suïcida en una cornisa, nusos mal fets i/o bonítols perduts o la suma de tot plegat.... No pots, torna aviat o et quedaràs sense ungles...JAJAJAJJA

Evidentment que el primer pàrraf del meu post es una provocació, havia de dir una bajanada.... necessitava un ”fantasma” i l’excusa etílica me la donat ....es un bon sistema...tires la pedra i amagues la mà... Si surt malament sempre pots dir que anaves borratxo...JAJAJAJAJAJ

Per qualsevol altra cosa, sigui per ser manasses o Rodolfo Valentino, mal moment, per que aquest cap de setmana tenim “okupes”, d’aquest que no pots posar a dormir com la mainada....No hi ha tècnica que valgui....Com no sigui canviar de mà!!!!!!!!!!!!! JAJAJAJAJAJAJ

CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 17 Oct 2010, 13:47

jejejeje... sou uns quants que us encanta posar el dit a la llaga... i m'encanta! Sóc dèbil... i ja no em queden ungles...

parlem de pesca, que llavors els altres només fan d'encantats i no parlen...

sergispining escrigué: raul te respondre rapidament ,perque si no arrivare tard amb cetrero.
te has sentit aludit?jajajajjaj es broma,pero la pregunta no la ha respos ningu, la tornare ha fer-¿de veritat penseu que amb un jig, ala velocitat que aneu veu el trenat?
ara surto a pescar. OSTRES ESPERO NO TRENCAR CAP NUS JAJAJAJAJJJJ

Anem a pams: per pescar bonítols tens raó, la clau està en el moviment, i a altes velocitats no tenen cullons de veure el baix. Però us quedeu amb la meitat de la cobla, us quedeu només amb les fantasmades, us distreuen les fotos i jo no us deixo veure mai la realitat (sinó seria massa fàcil!):

que pesqueu a mitges? Que no voleu pescar dèntols, llobarros o pagres?

A mi m'encanta pescar bonítols, perquè és un peix valent de veritat, però el que em motiva de debò, el que fa que una jornada sigui espectacular, són els peixos que viuen allà baix amagats. Aquests sí tenen mèrit de ser pescats! I per fer-ho, és necessari fer-ho amb baix.

Teniu raó... no cal si pesquem en aigües obertes o a alta mar, però allà no hi fareu peixos roses, només són blaus!

Es llença el jig i PATAM! ja ha picat... NO, no, tampoc és tan fàcil. Una cosa és pescar a la pajarera, allà tenim el 90% de probabilitats de triomfar. Però què passa quan no n'hi ha? Què hem de fer quan els peixos no salten i les aus no ens indiquen on llençar?

llavors toca rascar i rascar. És dur, però funciona. Normalment els bonítols piquen a la recollida, passa gairebé sempre, però els dèntols, pagres i molts llobarros piquen a la caiguda, i això molta gent no ho té en compte.... Molts us penseu que només esteu realitzant l'acció de pescar quan recolliu i doneu vida a la ferralla... però esteu equivocats: jo moltes vegades pixo a la barca, o bec cervesa, o em grato els ous si m'estan picant... però abans de fer-ho sempre, sempre, llenço el jig a l'aigua. No se sap mai: entre glop i rialla, potser hi ha un dèntol amb la boca oberta abaix esperant.

Ho tinc comprovat: amb el 0,26mm tenia més picades, però en perdia unes quantes.... i de molt grans! Els més vells són els més llestos... i els que hem d'afinar més per enganyar-los. Vaig fer el meu primer dèntol de 3,66kg amb un baix del 0,26mm... per deixar de respirar! Em vaig passar al 0,37mm i he tret de tot també, i sense trencar. Molts companys porten un baix del 0,50mm o més. Pel bonítol és igual... però no els he vist treure cap llobarro. Serà casualitat?

en fi, que tampoc us vull marejar...

i tu què en penses? Amb baix o sense baix?

ah, i no em vingueu amb el rollo que pesqueu llobarros sense baix... que jo també en sé de pescar de nits!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dg 17 Oct 2010, 16:07

trenat 15lb = baix invisible barato
19mm nylon= directe

de moment n'he tret més amb el nylon tot i que és molt prim...
però com a seguratat millor anar un pel més assegurat amb els quilos que el fil sempre acaba tocan alguna pedra vulguis o no...
ot
www.forumdepesca.com

Edat : 21
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dg 17 Oct 2010, 16:43

Perdona Sergi, que abans amb les presses no t'he contestat.
Crec que l'Ot ha donat amb la clau. No tot és si el peix veu o no l'engany, si es tracta d'un peix amb dents fines i esmolades, el més mínim fregament amb el trenat el pot petar. Per això jo confio sempre amb un baix de nylon, més o menys dimensionat, tema diàmetres ja és cosa molt personal.
Anna-74
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 4 de 40 Previ  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt