MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Març 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Com ha anat el finde? (Girona)

Pàgina 3 de 40 Previ  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Com ha anat el finde? (Girona)

Missatge  cetrero33 el Dv 24 Set 2010, 17:22

ostia raul has dit una cosa que molts pensem però no tenim ous a dir-ho jajajajajajajajajaja
cetrero33
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : maçanet de la selva
Data de registre : 10/07/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dv 24 Set 2010, 18:30

raaaaaaaaaaaaaaulllllllll.......COLLONS ,que jo la tinc al costat i avui es divendres (intentare que no u miri avui,jajajajajajaj.
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Esther el Dv 24 Set 2010, 19:57

si que haries sense aquest moments divertits seria un aborriment,jajaja.ademes sense nosaltres no sabeu fer res,i per cert habeu pensant que si parlen del nens,de les escoles de tot aixó es perque son les úniques que nos tenin que preocupar de portar la casa el nenes i tot,be jo no puc queixar perque en sergispining es un manitas i cada dia fa el sopar, el dinar i s'encarrega de la cuina deixarla neta.
aunque sempre me estigui queixant es mes divertit ficarme amb ell que dirli coses bones,que si no se acostuma a la bo jajaja.
aunque pensant be el dia 8 de octubre fent 19 anys que estem junts i la veritat es que per aguantarme tant de anys en un sant.
o yo una santa no se jajajaja.
be com sempre me mira despres el que he posat dirli que L'ESTIMO MOLT,que la meva vida sense ell no seria la mateixa.despres de tot el que em passat junts i els queda per pasar m'agradaria pasar el restos de la meva vida al seu costat. Very Happy
Esther
www.forumdepesca.com

Data de registre : 16/07/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 24 Set 2010, 20:32

I love you I love you I love you I love you I love you I love you
Que macuuuus!!
Dona pescadora, forera i t'estima la òstia! Apa que et queixaràs!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dj 30 Set 2010, 15:26

Hola companys!!
Tan com finde no, però si dimecres dia de baga!!
doncs amb el meu pare varem anar cap a Palamós, primera vegada i vam arrivar allà a les 6h que ens esperava un company del meu pare.
Es va començar a fer de dia i de sobte varem veure atacs!!
li dic al meu pare: vols que t'estreni el Skitter walk?
: si vols...
i així va ser una barracuda que em va donar molta lluita, 3kg!! una bestiola!
i més tard varem veure les servioles, i havia un noi per allà i em diu amb això no n'agafaras cap!! i jo sense dir ni piu tal com tiru pam!! una servioleta i més tard una altre la primera va ser tornada a l'aigua i la segona el meu pare ja em va dir aqesta es més maca portala a la mama...

SALUT I BONA PESCA!
ot
www.forumdepesca.com

Edat : 21
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 30 Set 2010, 15:54

ot escrigué:Hola companys!!
Tan com finde no, però si dimecres dia de baga!!
doncs amb el meu pare varem anar cap a Palamós, primera vegada i vam arrivar allà a les 6h que ens esperava un company del meu pare.
Es va començar a fer de dia i de sobte varem veure atacs!!
li dic al meu pare: vols que t'estreni el Skitter walk?
: si vols...
i així va ser una barracuda que em va donar molta lluita, 3kg!! una bestiola!
i més tard varem veure les servioles, i havia un noi per allà i em diu amb això no n'agafaras cap!! i jo sense dir ni piu tal com tiru pam!! una servioleta i més tard una altre la primera va ser tornada a l'aigua i la segona el meu pare ja em va dir aqesta es més maca portala a la mama...

SALUT I BONA PESCA!

maca la barracuda, felicitats !!!
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dl 04 Oct 2010, 22:55

DISSABTE EL MATÍ:
arrivar a lloc de nit, encara faltava miga hora per fer-se de dia, solució: dormi a les roques...
quan es va començar a aclarir el dia ens varem posar a tirar i al cap de poca estona vaig fer una barracuda que devia rondar el quilet la vaig tornar a l'aigua, vaig continuar tirant i vaig veure com un llobarro em seguia el rapala i no arribava a temps... (quina ràbia..)
va anar passant el matí i varem veure empaits per tot arreu i de sobte radera la sardina salta una tonyina gegant!!!! impresionant, no va ser pas allo de treure l'esquena sino ben bé com un dofí... més de un cop la varem veure. El meu pare anava tirant el jig fins que de sobte em giro i el veig amb la canya ben torta i el carret patinant, un bonito de 3kg va ser el resultat.
DIUMENGE EL MATÍ:
arrivar a lloc de nit, i posar-nos a tirar i de sobte pam!! barracuda la vaig estar aguantant i semb va desamar quan la tenia a sobre l'aigua, al cap de fer algun tir vaig tornar a notar la canya i el carret de tant en tant ZZZZZZZZZZZZZZZZZ i sisi perfí va sortir el llobarro que em va estar fent la ponyeta el dia anterior feia 1kg, res més fins més tard al meu pare li va picar un sard que es va escapar, i després avig anar a provar als sards i em crida: Ot!! em giro i la canya ben doblada! i el carret patinant, un altre bonito de 2,200kg robat per la cua. Va ser molta sort que no s'escapés.
Es pot dir que ha set un cap de setmana força complet, ens ho varem passar de alló més bé.
LES FOTOS ESTAN POSADER PER ORDRE.

Uploaded with ImageShack.us

ot
www.forumdepesca.com

Edat : 21
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dl 04 Oct 2010, 23:41

Feliciats!!creume no et cal cayac.
mikel k
www.forumdepesca.com

Edat : 49
Localització : Gps
Data de registre : 18/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dt 05 Oct 2010, 00:48

Felicitats Ot , segueix així i a disfrutar.

P.D. el trau que et vaig fer al cap et va donar sort....

salut.-
szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  peixet el Dt 05 Oct 2010, 01:08

Ei .......XAVALSSSSSSSS.......Aixo es el premi a la insistencia, a veure si ara que tenim barca l´haurem de arraconar per anar a pescar des de terra, que sembla que hi ha mes moviment no ???????
Moltes felicitats a tots dos
peixet
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : St Joan les Fonts
Data de registre : 22/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dt 05 Oct 2010, 09:36

felicitats ot esteu fets uns cracs,
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ALEXMTZ el Dt 05 Oct 2010, 22:58

Nosaltres en Sergi , L'Albert i jo finalment vam poder participar al concurs de l'Escala, va ser un matir dur, ens vam descuidar l'esmorzar, no hi havia activitat, eren les 11:30 i no duiem ni una picada, estavem a 20 minuts de port, el temps s'acavaba quan vam decidir fer l'ultim intent a l'ultima zona on pensavem que podien ser els palometons .... a les 11: 40 zasss el primera picada , un minuts de lluita i ell va poder mes que nosaltres, es va escapar, però teniem esperança ja els haviem trobat !!!! vam marcar el punt a la sonda i vam repetir les pasades, 3 pasades i tres palometons el primer el vam disfrutar amb una canya petita i un carret lleuger, però el temps s'acabava i vam tenir que canviar la canya i el carret per poder treure'ls ràpid, aixi van sortir els dos següents en 5 minuts ja eren fora l'aigua. A les 12:30 tornavem cap a l'Escala ben contents ja que després de una matí nefast la insistència va donar els seu premi. Un dia de mala pesca només necessita de pocs segosn per convertir-se en un gran dia.
Salut i pesca.

ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Localització : AIGUAFREDA-L'ESCALA
Data de registre : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dt 05 Oct 2010, 23:15

Jaja, ostres Àlex, això si que ja és recoxineo...
En Raül i jo perdent el cul i els dies per trobar-ne només un, i tu en pocs minuts en treus tres... jajajaja!!!

Felicitats, vosaltres sí que sou uns cracks, i emmarca bé la foto que dificilment es repetirà (i no ho dic perquè no ho pogueu tornar a fer sino que prenc consciencia de lo dificil que és trobar-ne tres)

Felicitats altra vegada

Anna-74
www.forumdepesca.com

Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 05 Oct 2010, 23:26

Vaia festassa!! Felicitats!!!!!!!!!!!!

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dc 06 Oct 2010, 18:40

alex ets el rei dels palometons company i tens rao de un dia sense activitat, en un no res fas un dia inolvidable.cuidat company sr dels palometons.
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dc 06 Oct 2010, 23:24

Ets un fenòmen Alex, ja ho saps..com ja ja se com s'han de treure de l'aigua els palometons quan piquen.

Felicitats i salut.- ens veíem a mar.
szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ALEXMTZ el Dj 07 Oct 2010, 08:57

Amb els dos cracks que m'acompanyaven tot és més fàcil, en Sergi per exemple porta centenars de palometons d'experiencia i l'Albert coneix la zona perfectament.
ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Localització : AIGUAFREDA-L'ESCALA
Data de registre : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 08 Oct 2010, 00:55

he estat liat... ja et vaig felicitar en privat, però no està de més fer-ho públicament: ets un crack!

per cert Àlex, ja tinc emparaulada la foto de portada a Pesca d'Illes... serà el meu homenatge als cracks de la Luïsa!! T'ho mereixes!

felicitats, quins aparatus!

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  peixet el Dv 08 Oct 2010, 13:28

Ondia, tu.......felicitats eh....aqui us heu juntat 3 cracks amb uns altres tres . Amb unes captures aixi, el jurat no ho devia dubtar gens .
A veure si continua la festa, que sembla que la cosa es va animant
Salut i bona pesca a tots.....i totes, jajajaj
peixet
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : St Joan les Fonts
Data de registre : 22/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

(llarg!!) Cap de setmana

Missatge  Dani el Dv 08 Oct 2010, 15:14

A veure com pintarà el temps, vull sortir algun dia a pescar però pinta pluja......
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Ds 09 Oct 2010, 03:08

Doncs nosaltres al final ens aventurarem... aviam si quedem gaire xops...

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 12 Oct 2010, 00:57

Doncs al final ens vam aventurar i ens va sortir bé!

Vam arribar a l'Escala d'hora com sempre, encara era fosc...
Estàvem a la rampa del port de Riells mirant el mar amb moltes ganes de botar la barca, el cor ens deia que ho havíem de fer però el seny ens deia que no. Bé, el seny i les onades que es veien petar com una metralleta al passeig de l'Escala, com sempre que el mar ve de llevant. Quan ja portàvem una estona allà mirant el mar com estaquirots, va aparèixer un company pescasub de la Bisbal, i llavors ja èrem 4 estaquirots mirant el mar.... això fins que van aparèixer l'Albert i l'Àngel i llavors ja n'erem 6.
6 malalts mirant el mar amb cara de pena, indecisos de si sortir o no. Al final vam decidir sortir, a mar erem nosaltres 6 i quatre arreplegats més que voltàven per la badia, un d'ells en caproig que vam trobar més tard per allà a mig.
El col.lega pescasub i els de la Nina van anar cap al sud, els de la bala perduda, una mica més cagats o més ben dit escarmentats, doncs portem 2 "sustos" aquest any, ens vam quedar allà mateix, ben bé a davant de l'espigó, per si el mar es mal-girava i havíem de sortir per potes.
De bon matí hi havia escata i plomes a l'aigua i vèiem les gavines voltar amont i avall, sense tirar-se a l'aigua, però volant arran d'aigua d'aquella manera característica, que volen quan hi han bonítols o tonyines aprop, esperant manduca per menjar. Elles buscant peixicus i nosaltres peixots, però tots esperàvem veure algún peixicu saltar per fotre-hi cullerada.
Quan no feia gaire que estàvem per allà fent-nos els valents, en kurry va agafar un pagellet d'uns 300 gr que ens va motivar per seguir endavant, doncs el dia era una miqueta fastigós i ja ens plantejàvem si no estaríem millor al llit.
Les gavines anaven amunt i avall i nosaltres al darrera. Com hem fet altres vegades quan la cosa no està clara, decidim utilitzar l'estratègia de posar-nos enmig de dos grups de gavines, a vegades la pesca a cegues és més productiva que llençar a la pajarera, només has de mirar la ruta per la que es mouen aquestes bèsties i tard o d'hora, si no aconsegueixen ajuntar el peix en una bola, tornaran a passar per allà. Segur.
Al cap de poques tirades vaig clavar el primer bonítol, feia uns 2kg i mig però em va donar una guerra impressionant, el vaig enganxar aprop de la barca i molt a superfície, per tant, el tenia ràpidament aprop de la barca i el tio amb ganes de guerra i una i altra vegada, quan el tenia aprop, fotia un cop de cua i s'en tornava cap al fons, no vaig perdre la calma, que corri si vol! Aquest el cansaré, no tindré presses, ja n'he perdut masses últimament per no clavar-lo i voler fer les coses depressa. Ara si déu vol ja entraran i no aniran escassos, ja podrem fer proves i experiments, però aquest s'havia d'assegurar, va arribar al salabret amb la llengua a fora! jeje
Al cap d'una estoneta en Paisano ja n'havia fet picar un altre, també de la mateixa mida i també va pujar a bord, potser amb menys dificultats doncs va ser pescat amb l'equip de jigging. El matí semblava que s'havia espavilat, llàstima que aquesta va ser l'última captura del dia... però ens podem sentir satisfets doncs tampoc és que dissabte fos un dia molt agradable en quant a meteorologia, a l'estat de la mar, ni tampoc a les ganes de picar que tenia el peix, però vam marxar contents de pensar que per fi, els bonítols s'havien dignat a treure el nas i començava la pesca més divertida de la tardor.
Us foto la parrafada perquè estic de vacances i tinc temps per escriure... llàstima que amb tant de temps lliure, el mar no acompanyi per poder anar a tirar la canya... tot l'any esperant les vacances... els bonítols... i merda per mi.... hauré d'anar al passeig de l'Escala aviam si alguna onada de les que surten al telenotícies fot al mig de la vorera algun llobarrot... Sad Sad Sad

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dt 12 Oct 2010, 01:19

Almenys als de la bala perduda us va sortir bé lo de arriscar, als de la nina m'han dit que també, i menys sort va tenir en caproig.
Com es nota que la gent s'ha quedat a casa aquest cap de setmana, a veure si pel que ve hi ha més moviment.
Anna-74
www.forumdepesca.com

Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 12 Oct 2010, 08:13

estimat germanet,

el teu relat m'ha encantat, ni jo mateix ho hauria fet millor. Fa temps vaig decidir no parlar més de peixos, he fet cròniques de com pescar llobarros, dèntols, sards, tallahams,... i molts, molts bonítols. No m'agrada repetir-me tant, i no m'agrada deixar els nens, la dona, la feina de banda per fer-ho. En Calador en té la clau: estic obsessionat.

El meu cap és molt més complicat que el teu, no el puc parar mai. VAig agafar una empresa ruinosa i no he parat fins a posar-la al lloc més alt que pot aspirar, el mateix he fet amb el fòrum i ara ho vull fer amb la revista, perquè no m'acaba d'agradar. Ni he vist un duro al fòrum ni li penso demanar al sr Màsters: ho faig per necessitat. Sóc complicat... ni jo mateix ho entenc!

HE tingut tres privats importants. El millor de tots el d'en Szac. Ha valgut la pena cremar les meves cròniques per ell, perquè va ser el qui les va encetar.

l'altre privat també m'ha cantat les veritats: busco reconeixement, estic cercant la meva oportunitat, i no és just que l'exploti aquí, perquè aquí no toca.

L'últim privat me'l quedo per mi, perquè és massa personal. Hi he fet molts amics aquí, és cert, i molts més n'espero trobar.

El nostre fòrum és el més gran que hi ha, i m'omple pel que fa al pescador mediocre que hi ha dins meu. Però certament, se m'ha fet petit el racó de les cròniques, i per això el vull tancar. Plego de fer cròniques, no plego del fòrum. Sóc molt orgullós, però no deixo mai de donar la mà a qui m'ha ajudat, i el fòrum m'ho ha donat tot.

El que he de vigilar és que no em prengui l'altre meva meitat: la familiar. A partir d'ara tindré una altra prioritat, no estic enfadat, és que els meus fills em troben a faltar, res més.

Estic molt satisfet de la decisió que he pres, i sabeu per què? Doncs perquè el primer dia que cremo la nau i el jefe dóna exemple posant la seva crònica! I molt bona, per cert. Només et cal, sr Adm. donar exemple amb les fotos,jeje, i mirar que no hi surti tanta sang... això és un fòrum, no ua carnisseria! S'han de cuidar els detalls, i per això em vull centrar un xic amb la revista: perquè vull que tingueu a les mans la millor revista del món.

i llavors ja provaré amb el Play Boy, també amb el Jueves i qui sap fins on en tindré prou.

i res més, quan en tingui una de peixos ja us la faré interessant, però la posaré a on toca, perquè no vull que em tingueu en un pedestal. No tinc perquè tenir el meu racó especial, perquè sempre he dit que el fòrum és de tots.

Mantindré, això sí, el meu racó dels reportatges de pesca. El jefe m'ha dit que el d'aquest mes és el millor que he fet mai, el penjaré per vosaltre d'aquí a uns mesos, a veure què us sembla.

fins ara, companys, la nena es desperta.

Ah! per cert: ja pots borrar el relat pornogràfic, el Szacc ja l'ha pogut llegir. L'hi ha encantat, i amb això em dono per benpagat.

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dc 13 Oct 2010, 19:18

felicitats kruskis,per el teu relat i per els bonitols,jo he estat fora i sabeu que................ hi havia molta activitat.
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 3 de 40 Previ  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt