MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Octubre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Com ha anat el finde? (Girona)

Pàgina 2 de 40 Previ  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Com ha anat el finde? (Girona)

Missatge  fran el Dt 24 Ago 2010, 12:13

Al setembre o al octubre pujaré amb la patera, ja os diré alguna cosa per si esteu a l'aigua. O es podría possar una data si voleu ? El problema de posar data fixe es el temps...O inclús us puc trucar per la emisora quen puji...esteu sempre al canal 9 ?
Si sergi es veritat, hi han vegades que sembla les rambles, sobretot quan es sap que hi ha peix...però bueno que farem noi.
Tinc un amic que pesca la palometa i agafa bastants, nosaltres hem agafat alguna, i algún tallhams, encara que les palometes petites totes per sota el metro...

salutacions
fran
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : valles occidental
Data de registre : 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  raul7 el Dt 24 Ago 2010, 14:47

parleu de palometa o de palometon?
raul7
www.forumdepesca.com

Localització : maresme
Data de registre : 02/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dt 24 Ago 2010, 17:35

Fran, no tenim emisora. Nosaltres anem amb una barqueta tipica de pescador "Gusi". El dia que vinguis envia un privat i et passo els telefons.
Lange
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Localització : Malgrat de Mar, Blanes
Data de registre : 26/03/2010

http://www.langeparadise.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dt 24 Ago 2010, 20:44

raul7 escrigué:parleu de palometa o de palometon?

palometó palometó, lichia amia vaia, es que al delta se li diu palometa, i carta a la palometa blanca Smile

ok, ja t'envio un mp, salutacions
fran
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : valles occidental
Data de registre : 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Com ha anat el finde?

Missatge  bonitolet el Dl 20 Set 2010, 22:03

Familia!
Nosaltres vam aconseguir posar la barqueta a l'aigua a primera hora del diumenge i vam sortir! Ens vam trobar a molt foreros: l'Anna, en Caproig, en Manelic, en Paisano, en Kurry i en Kruskis, però el peix que buscàvem no el vam trobar...10 minuts després de sortir de port veiem una saltada i parem per fer marejar els jiggs, i de cop una picada molt forta que em va trencar el trenat del 0,26...Crec que tenia el frè massa fort (amb tot el sarau de baixar la barca i ta no m'hi vaig ni fixar), però tot i així havia de ser quelcom groooos...
Després vam voltar pels biòtops (per cert, molta gent la pronuncia aguda, però a mi em sona que es pronuncia plana) i res, per el punt de trobada de tot el golf i res, i al fnal altre cop als biòtops, on hi vam trobar a tota la bona companyia. He de dir que vam ser testimonis d'una mega-picada a la canya de l'Anna, que se li va escapar (encara recordo com s'en en fotía d'ella en Manelic jejejje).
En fi: un parell de bisos macos i 7 o 8 sorells...El nostre objectiu bonitoril es fa pregar molt, però una cosa queda clara companys: en peixet i jo no defallirem!
bonitolet
www.forumdepesca.com

Edat : 34
Localització : Girona
Data de registre : 15/01/2010

http://historiadunaficio.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dl 20 Set 2010, 23:24

bonitolet escrigué:He de dir que vam ser testimonis d'una mega-picada a la canya de l'Anna, que se li va escapar (encara recordo com s'en en fotía d'ella en Manelic jejejje).

En fi: un parell de bisos macos i 7 o 8 sorells...El nostre objectiu bonitoril es fa pregar molt, però una cosa queda clara companys: en peixet i jo no defallirem!

Redéu de megapicada, i tant bonitolet, us en dec la crònica encara, però avui no m'hi veig capaç, tic cansada i em piquen els ulls. A veure si demà al migdia tinc un ratet.

I feu bé, no s'ha de defallir mai, a la curta o a la llarga arribaran, esperem que sigui més a la curta que a la llarga pero... jeje.
Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dl 20 Set 2010, 23:49

felicitats elsa y jubi per la pesquera i p'el molt bon reportatje, esteu fets uns grans cracs

anna que fas de perdre bones picades, estas perdent facultats jejejejejejeje
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dt 21 Set 2010, 16:22

Per fi, encara em queda mitja horeta per començar a treballar, suposo que en tindré prou per explicarl'aventura de diumenge.

El dia pintava amb una porra de kilo i mig. Havia sortit a pescar amb el caproig (Jordi), doncs a les 6:30 en Manelic encara no s'havia decidit, volia veure l'estat de la mar (perquè amb el seu braç xungo no pot fer filigranes).

A primera hora ens trobem en peixet i bonitolet als biotops, ens comenten lo de la picada a en bonitolet que li va petar tot i ens quedem un ratet provant per allà, sense cap resultat, ni un trist surell.

Decidim travessar tota la bahia i arribar-nos a les gàbies, on sembla que últimament s'hi mou força peix.

Estem provant una bona estona per allà, obtenint el doble que el que haviem fet als biotops, res de res.

Aprofitant que ja erem allà decidim provar a les roques a veure si enxampem un peix de fons. Ens creuem amb en Salvatge que ja venia de tornada amb la nevera algo més plena que nosaltres. La fem petar una estona i seguim el nostre camí cap a les roques. Altre cop sense fortuna.

Rebem la trucada d'en Manelic, que avorrit d'estar-se a terra decideix embarcar-se sol. I amb en Caproig decidim anr-lo a trobar així jo em canvio de barca per si en Manelic necessita un cop de mà (millor dit un cop de braç, jajaja, perdona papi l'acudit, però m'ha fet gracia).

Arribem als biotops, allà ens hi trobem a mig foro. M'enfilo a la Maina, encara no m'havia situat que deixo caure el jig a fons, tanco el carret, aixeco la canya i..... "merda, ja he agafat una xarxa!!!" la canya es va quedar clavada, però l'aixeco més i sembla que, amb dificultats, però la cosa cedeix. A la segona aixecada de canya, un cop de cap i el carret comença a xiular... "QUE CARAI XARXA, ÉS UN PEIX, I MOLT GRAN!!!!" L'estic treballant, potser 2 o 3 minuts, l'alegria arriba a les barques del voltant, fins que 4 renecs van donar a entendre al personal que el peix s'havia desclavat. (culpa meva, al pensar-me que era xarxa al principi, no li faig fer la clavada que hauria necessitat). En Manelic rient, i jo emprenyada com una mona. Pero no ha passat res, continuem pescant.

Al cap de poc en Caproig treu el seu congre, semblava que amb la nostra arribada els biotops s'havien animat.

I el següent peix no es va fer esperar. Aquesta vegada va ser a la canya d'en Manelic, parada amb sardina, doncs amb un sol braç poca cosa més pot fer. Al veure que allò tirava més que un surell li vaig fer la clavada reglamentaria que no havia fet abans, i aquesta vegada siiiiiiiiii, el vaig ben clavar i no es va poder escapar. Un bonítol de 4.840 Kg, el que veieu al meu avatar. Bueno, més aviat li veieu les amígdales... jajaja, la foto és cosa d'en Manelic... no es pot demanar tot... jajaja.
Anna-74
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dt 21 Set 2010, 16:51

Feliciats y gracies pel relat,dons la foto no esta malament.
mikel k
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Gps
Data de registre : 18/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dt 21 Set 2010, 18:45

FELICITATS ,per el relat i per el bonitol(pero no era en raul el rei dels bonitols jejejeje)
salut i força peixos
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dc 22 Set 2010, 00:28

sergispining escrigué:FELICITATS ,per el relat i per el bonitol(pero no era en raul el rei dels bonitols jejejeje)
salut i força peixos

Al Raül li deixo els petits... jajaja (per fantasma jo)
Anna-74
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 22 Set 2010, 00:48

Jejej els de la bala perduda ens ho vam passar molt bé dissabte, no pel que vam pescar o deixar de pescar sinó per les altres barques... entre la histèria de l'Anna, la parsimònia d'en caproig i les carcajades d'en Manelic quan es va deshamar va ser una estona molt entretinguda. jajajajaj

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 22 Set 2010, 08:07

bonitolet escrigué:Familia!
i de cop una picada molt forta que em va trencar el trenat del 0,26...Crec que tenia el frè massa fort (amb tot el sarau de baixar la barca i ta no m'hi vaig ni fixar), però tot i així havia de ser quelcom groooos...
!

per petar un trenat del 0,26 aguna cosa has fet malament. Això no hi ha peix que ho peti, treballant bé. El fre ha d'estar dur... però ha de deixar sortir fil. I pel bonítol no pateixis: els pesco amb 0,10 i 0,06! Ara que, si és el de l'Anna, no tinguis pressa... jajaja

Raül
www.forumdepesca.com

Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 22 Set 2010, 08:13

Anna-74 escrigué:
sergispining escrigué:FELICITATS ,per el relat i per el bonitol(pero no era en raul el rei dels bonitols jejejeje)
salut i força peixos

doncs ja em veieu... deixo les meves cròniques per la lectura final, per por que em volgueu matar el fantasma. DE relats bons n'hi ha uns quants al fòrum que els fan, però cap com el fantasma. Però ja estic tranquil! El meu fantasma tindrà continuïtat, ni que sigui amb l'Anna!

felicitats

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 22 Set 2010, 08:16

Anna-74 escrigué:Estem provant una bona estona per allà, obtenint el doble que el que haviem fet als biotops, res de res.

jo em canvio de barca per si en Manelic necessita un cop de mà (millor dit un cop de braç, jajaja, perdona papi l'acudit, però m'ha fet gracia).

nena, hauràs de deixar de sortir amb mi..jijiji... que les fantasmades s'enganxen! jajajaja

molt bo el relat, Anna. Amb una mica de mala llet, però rectificant amb el cap.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurry el Dc 22 Set 2010, 08:53

kruskis escrigué:Jejej els de la bala perduda ens ho vam passar molt bé dissabte, no pel que vam pescar o deixar de pescar sinó per les altres barques... entre la histèria de l'Anna, la parsimònia d'en caproig i les carcajades d'en Manelic quan es va deshamar va ser una estona molt entretinguda. jajajajaj

Jajajaj les rialles d'en Manelic van ser boníssimes! Sort que l'Anna en va treure un, que si no....
Jo el millor que vaig fer el dissabte va ser dormir. Crec que mai m'havia aborrit tant Sad

kurry
www.forumdepesca.com

Edat : 34
Localització : L'Escala o Palamós, Girona

http://www.inkreible.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dc 22 Set 2010, 10:21

Anna, al principi del relat que deies que s'havia escapat, jo estava convençuda del que llegiria al final, tu no pots marxar amb les mans buides, s'escapa un però ja estàs clavant l'altre, i un troç de peix!!!!
Felicitats!!!!
Lange
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Localització : Malgrat de Mar, Blanes
Data de registre : 26/03/2010

http://www.langeparadise.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Com ha anat el finde?

Missatge  Manelic el Dc 22 Set 2010, 13:40

Molt be Anna, pero quant tu arribas, jo ja tenia tres surells de 1/2 Kg cadascun.Amb el cinturo de les tonyines i fen girar el carret al reves, tambe puc treballar un peix.
El montatge era de dos ams de palangre a una distancia de 12 cm. l´un de l´altre en tandem i en la mateixa gameta.En el primer, on va picar el bonitol, i tenia un sorellet de 10 cm. que semblaba una momia i agafat per l`asquena i en el segon, una sardineta enfilada.
Feia 1/2 hora que en SOFO I la MAINA grumejabam, i clar, arribas tu i et trobes tot amanit i jo amb "amor de pare" I love you desideixo que siguis tu qui el tregis i jo el ganxejo perfectament pel cap.
Ja te pasat l`obsesio del bonitol? tot l`estiu amb la mateixa cantarella.
¡¡ si vols pescar, amb el Manelic as d`anar !!
Para chulo yo que me columpio con la cadena del water. jocolor
Manelic
www.forumdepesca.com

Edat : 71
Data de registre : 29/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dc 22 Set 2010, 15:48

jajajaja... ara entenc d'on em vé tanta xuleria... i jo pensava que era el fantasma que m'ho havia encomanat... doncs no, això és genètica pura i dura... jajajaja.
Anna-74
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  cetrero33 el Dc 22 Set 2010, 16:27

alsa Manela, com està el pati, estan sortint fantasmes per tot arreu, veig que la penya va per bon camí, però això si com el crack del fantasma del raul, us falta per arribar jajajajaja ...
cetrero33
www.forumdepesca.com

Edat : 44
Localització : maçanet de la selva
Data de registre : 10/07/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 22 Set 2010, 19:18

jajjaaj els fantasmes són una plaga! jjaajjaja

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava

Tornar a dalt Ir abajo

QUINA SORT.....

Missatge  CAP-ROIG el Dc 22 Set 2010, 21:25

Aiiiii Manel, no tho volia dir però, ja que es tocat el tema del bonitol del diumenge, el vull confesar una cosa:

Quina sort que varem tenir de tornar i que l’Anna fos a temps per treure’l ella.
La primera raó es que així va poder “lliurar” l’adrenalina que va acumular en la pèrdua de la seva “macropicada”, i la segona es que...... t’imagines que, després de dir tu que no volies passar dels biòtops i anar a pescar amb sardina, i nosaltres que volíem fer espinning i, farts de voltar tota la badia sense pescar ni brot, haguessim arribat a la teva barca i, una de dos, tens la picada i per manca de “possibilitats”.....no el pots treure, QUINS DEUS I ÒSTIES i hagués hagut?.......però encara podia haver estat pitjor, QUE L’HAGUESIS POGUT TREURE!!!!!!!!!!!!

Tú, “com el manco de Lepanto” amb el teu bonitol, i nosaltres sense res!!!!!!!!!!!!.
QUINA SORT QUE VAREM TENIR, HAGUES ESTAT INSOPORTABLE...JAJAJAJAJAJJ

Una abraçada
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dc 22 Set 2010, 21:45

Anna-74 escrigué:
sergispining escrigué:
FELICITATS ,per el relat i per el bonitol(pero no era en raul el rei dels bonitols jejejeje)
salut i força peixos

tens rao anna-74 ultimament els bonitols no son lo seu .aquet cap de setmana anire jo als bonitols a platja......... segur que en raul me ha deixat els grans.jajajajajaj
sergispining
www.forumdepesca.com

Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Esther el Dj 23 Set 2010, 22:01

hola nois i noies, com aneu suposo que bé,os tinc una mica abandonats peró el poc temps que tinc me engantxo al facebook que li faren.
puxare unas fotos del mitjor pescador del mon en sergi petit,ja comença a llençar la caña el sol,cada vegada que agafa un peix fa una festa sembla que li haguessi tocat la loteria,que faren si en casa tinc una familia de pescadors.quina creu jajaja, la veritat que cuant estats tot el dia treballant i no tens temps per res i ten vas el dissabte a la platja ,una estona pescar los 3 sols i no escoltes nomes el aigua,la tranquilitat es absoluta.
encara que el meu home diu que estic sempre parlant i els peixos se li espamta,jo crec que el que li pasa es que no li agradaba escoltarme tant jajajaja,i com comercial que soc ja podeu imaginar lo que m'agrada parlar.
ara si me vaig i no os avorreixo més,vaig a costar al sergi que es molt tard.
un saludo i petonets per tots
Esther
www.forumdepesca.com

Data de registre : 16/07/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 24 Set 2010, 14:21

Esther escrigué:encara que el meu home diu que estic sempre parlant i els peixos se li espamta,jo crec que el que li pasa es que no li agradaba escoltarme tant jajajaja,
un saludo i petonets per tots

hola Esther!

quanta raó que tens... i les dones vinga a parlar, i vinga a escalfar el cap! que si l'escola, que les rebaixes, que si el sopar, els nens, que si la crema solar, que si encara m'estimes...

no és que ens espantin els peixos... és que no us escoltem! jajajaja però elles dale que dale... blablablabla...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 40 Previ  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: