SHARE
Últimos temas
» Palamós Terra de Marpor Admin Hoy a las 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Hoy a las 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Ayer a las 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
» V Fira Marítima de la Costa Daurada a Cambrils
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:31
YOUTUBE
Com ha anat el finde? (Girona)
Pàgina 2 de 67 • Comparteixi •
Pàgina 2 de 67 •
1, 2, 3 ... 34 ... 67 
Re: Com ha anat el finde? (Girona)
Iuju!! Cetrero, me n'alegro molt per a tu! mira't els teus posts anteriors on asseguraves no tenir-ne ni idea i mira per on, que ja has fet alguna cosa i t'has estrenat a mar amb un bonítol. Vaya, vaya... me n'alegro. D'aquí a ben poc, aquests bonítols ja faran entre 3 i 4 quilos.
Compte amb els mosquetons. Perdre dos artificials a la mateixa jornada per culpa dels mosquetons... canvia de tipus de mosquetó!
Vinga, que ja li tens el truco! Això és puro venenno!
Compte amb els mosquetons. Perdre dos artificials a la mateixa jornada per culpa dels mosquetons... canvia de tipus de mosquetó!
Vinga, que ja li tens el truco! Això és puro venenno!

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 50
Data de registre: 12/08/2009
"puro veneno" i no hi ha antídot! (aviso)
Felicitats de nou cetrero!
Felicitats de nou cetrero!

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 31
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
felicitats manel, que ja t'el mereixies es molt guapo el bonitol, pero pense que d'ara endavant ve el bon temps per pescarlos
salut company
salut company

teixi- www.forumdepesca.com
- Edat: 49
Localització: costa brava
Reputació: 10
Data de registre: 20/04/2009
Felicitats manel!
jo vaig sortir ahir amb la dona a fer al curri mar endins, la barca que tinc no dona molt de sí sino és que fa bona mar així que haviem d'aprofitar ahir, molta calma però molta tonyina que saltava i després de provar-ho una i altre vegada, vam tindre una picada però va trencar el baix tant sols al intentar clavar-la. Crec que va ser fallo meu al fer el nus per unir l'halco. casum!!! doncs res, recollir i cap a casa amb cara de
jeje
jo vaig sortir ahir amb la dona a fer al curri mar endins, la barca que tinc no dona molt de sí sino és que fa bona mar així que haviem d'aprofitar ahir, molta calma però molta tonyina que saltava i després de provar-ho una i altre vegada, vam tindre una picada però va trencar el baix tant sols al intentar clavar-la. Crec que va ser fallo meu al fer el nus per unir l'halco. casum!!! doncs res, recollir i cap a casa amb cara de

jaccod- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: Palamós
Reputació: -10
Data de registre: 02/06/2009
hola nois,
ahir a la tarda varem anar a blanes a casa de la cosina de la dona i varem estar fent un tom pel passeig marítim i després de sopar vaig rebre el permís corresponent per anar a fotre cuatre tiros al riu i em vaig menjar els mocs.
Varem estar dues hores sense parar i res de res. Ni un trist llobarret de 20 cm, però que farem, un altre dia será, hi tornaré amb la excusa d'anar a veure la cosina jajaj que aquella zona m'agrada molt.
salutacions
ahir a la tarda varem anar a blanes a casa de la cosina de la dona i varem estar fent un tom pel passeig marítim i després de sopar vaig rebre el permís corresponent per anar a fotre cuatre tiros al riu i em vaig menjar els mocs.
Varem estar dues hores sense parar i res de res. Ni un trist llobarret de 20 cm, però que farem, un altre dia será, hi tornaré amb la excusa d'anar a veure la cosina jajaj que aquella zona m'agrada molt.
salutacions

fran- www.forumdepesca.com
- Edat: 27
Localització: valles occidental
Reputació: 2
Data de registre: 23/06/2009
fran escrigué:hola nois,
salutacions
jajaja t'agrada la zona o la cosina??? mira que com més cosins, més endins! jajajajja
perdó, perdó,,,, era fàcil... jajajja
Raül- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Reputació: 12
Data de registre: 27/05/2009
La zona home la zona....la excusa es per tornar a les platjes.......abans hi anava de tant en tant, i aquest any he pescat ben poquet per allà...
La cosina fa 4x3, porta ulleres de cul d'ampolla culobotella (que malament sona) li falten alguns dents...ah, també bastants granets a la cara, si vols te la presento, jo ho deia per tenir una excusa...nena vamos a blanes a ver a tu prima un rato?
La cosina fa 4x3, porta ulleres de cul d'ampolla culobotella (que malament sona) li falten alguns dents...ah, també bastants granets a la cara, si vols te la presento, jo ho deia per tenir una excusa...nena vamos a blanes a ver a tu prima un rato?

fran escrigué:
La cosina fa 4x3, porta ulleres de cul d'ampolla culobotella (que malament sona) li falten alguns dents...ah, també bastants granets a la cara
fran, tu de ben segur que no li buscaras parella a la cosina, jaja. Si no pots parlar del seu exterior, parla de l'interior home! jeje.
Salut!
fran escrigué:La zona home la zona....la excusa es per tornar a les platjes.......abans hi anava de tant en tant, i aquest any he pescat ben poquet per allà...
La cosina fa 4x3, porta ulleres de cul d'ampolla culobotella (que malament sona) li falten alguns dents...ah, també bastants granets a la cara, si vols te la presento, jo ho deia per tenir una excusa...nena vamos a blanes a ver a tu prima un rato?![]()
Si algun dia tornes per Blanes avisa!!! En Ciberkun i jo tenim la barqueta alla.
fran,jo tambe anava molt per aquella zona ,pero tens que agafar numero avegades i llobarrets els unics que apareixen els pesquen i cap a casa, jo cuan baixo baix per la palometa que ara hi han moltes .

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Reputació: -5
Data de registre: 07/12/2009
Al setembre o al octubre pujaré amb la patera, ja os diré alguna cosa per si esteu a l'aigua. O es podría possar una data si voleu ? El problema de posar data fixe es el temps...O inclús us puc trucar per la emisora quen puji...esteu sempre al canal 9 ?
Si sergi es veritat, hi han vegades que sembla les rambles, sobretot quan es sap que hi ha peix...però bueno que farem noi.
Tinc un amic que pesca la palometa i agafa bastants, nosaltres hem agafat alguna, i algún tallhams, encara que les palometes petites totes per sota el metro...
salutacions

parleu de palometa o de palometon?

raul7- www.forumdepesca.com
- Localització: maresme
Reputació: 1
Data de registre: 02/05/2010
Fran, no tenim emisora. Nosaltres anem amb una barqueta tipica de pescador "Gusi". El dia que vinguis envia un privat i et passo els telefons.
raul7 escrigué:parleu de palometa o de palometon?
palometó palometó, lichia amia vaia, es que al delta se li diu palometa, i carta a la palometa blanca
ok, ja t'envio un mp, salutacions

Com ha anat el finde?
Familia!
Nosaltres vam aconseguir posar la barqueta a l'aigua a primera hora del diumenge i vam sortir! Ens vam trobar a molt foreros: l'Anna, en Caproig, en Manelic, en Paisano, en Kurry i en Kruskis, però el peix que buscàvem no el vam trobar...10 minuts després de sortir de port veiem una saltada i parem per fer marejar els jiggs, i de cop una picada molt forta que em va trencar el trenat del 0,26...Crec que tenia el frè massa fort (amb tot el sarau de baixar la barca i ta no m'hi vaig ni fixar), però tot i així havia de ser quelcom groooos...
Després vam voltar pels biòtops (per cert, molta gent la pronuncia aguda, però a mi em sona que es pronuncia plana) i res, per el punt de trobada de tot el golf i res, i al fnal altre cop als biòtops, on hi vam trobar a tota la bona companyia. He de dir que vam ser testimonis d'una mega-picada a la canya de l'Anna, que se li va escapar (encara recordo com s'en en fotía d'ella en Manelic jejejje).
En fi: un parell de bisos macos i 7 o 8 sorells...El nostre objectiu bonitoril es fa pregar molt, però una cosa queda clara companys: en peixet i jo no defallirem!
Nosaltres vam aconseguir posar la barqueta a l'aigua a primera hora del diumenge i vam sortir! Ens vam trobar a molt foreros: l'Anna, en Caproig, en Manelic, en Paisano, en Kurry i en Kruskis, però el peix que buscàvem no el vam trobar...10 minuts després de sortir de port veiem una saltada i parem per fer marejar els jiggs, i de cop una picada molt forta que em va trencar el trenat del 0,26...Crec que tenia el frè massa fort (amb tot el sarau de baixar la barca i ta no m'hi vaig ni fixar), però tot i així havia de ser quelcom groooos...
Després vam voltar pels biòtops (per cert, molta gent la pronuncia aguda, però a mi em sona que es pronuncia plana) i res, per el punt de trobada de tot el golf i res, i al fnal altre cop als biòtops, on hi vam trobar a tota la bona companyia. He de dir que vam ser testimonis d'una mega-picada a la canya de l'Anna, que se li va escapar (encara recordo com s'en en fotía d'ella en Manelic jejejje).
En fi: un parell de bisos macos i 7 o 8 sorells...El nostre objectiu bonitoril es fa pregar molt, però una cosa queda clara companys: en peixet i jo no defallirem!
Pàgina 2 de 67 •
1, 2, 3 ... 34 ... 67 
Pàgina 2 de 67
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum