MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Desembre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Com ha anat el finde? (Girona)

Pàgina 6 de 40 Previ  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Com ha anat el finde? (Girona)

Missatge  kruskis el Dl 08 Nov 2010, 00:57

Sí, efectivament sr. Martí. Ara vaig amb un 0.30, el 0.80 és cosa del passat... El 0.80 el feia servir quan només feia spinning a les pajareres, ara que el practico sempre he après que s'ha d'anar més fi.

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dl 08 Nov 2010, 01:59

Com ha anat el finde?

Anem per parts...

Dissabte,

el dia perfecte, el mar immillorable, però vaig començar de morros de bon matí perquè el meu pare (que no li agrada massa això del jigging) volia fer curri només sortir. Els morros però no em van durar gaire, doncs sempre penso amb la frase d'en Sergispining... podria ser pitjor. Així que si toca curri intentaré “disfrutar-lo” el millor que pugui.. jeje.. i poquet a poquet varem anar tirant, sense allunyar-nos de la costa fins gairebé arribar a les medes. Ni una trista picada no varem tenir. Arribats ja a la zona protegida el meu pare em diu que giri cua i anem cap amunt, però veient el mar com estava de tranquil, se’m va ocórrer una altra idea... tenim quatre rocs marcats per quan volem anar a fondejar als 120 metres, i feia ja molt de temps que no hi anàvem, perquè no ens agafa de pas. Vaig pensar que allà els peixos estaran tranquils, ningú els haurà anat a emprenyar i ja es deuen haver fet grans, i recollint les canyes del curri inflem bé les veles per dirigir-nos cap allà. Amb un moment hi seriem amb el mar calmat com teníem, però abans d'arribar veig una bestia saltar. Ens hi acostem i veiem que en salten més, eren dofins, ens van estar acompanyant una bona estona, cada cop se’ns acostaven més i ens van regalar aquest preciós moment:

(la qualitat no és massa bona, però si no teniu pressa mireu-lo fins al final, només són 2 minuts i us agradarà, jo almenys ho vaig “disfrutar”)

(el video haurà d'esperar... jo que el volia fer bonic li vaig posar la cançó de Kenny G que es titula "the moment", que li anava com anell al dit, i els cabrons de Youtube me l'han bloquejat dient que no tinc el permís de l'artista... a tomar pel cul el youtube, avui us el penjo amb el soroll del mar, a pelo)

Varem arribar a lloc, no ens calia fondejar, doncs era tanta la calma que ni tan sols derivàvem. “Avui serà un bon dia per pescar a fons” pensàvem, però ens varem equivocar, ni una trista picada, és com si els peixos s’haguessin fos. Al cap d’unes hores plegàvem veles i tornàvem a port, sense res al sac, però contents, perquè havíem “disfrutat” d’aquell espectable meravellós.

Doncs estàvem ja passant per davant de la Montgó quan sento que em criden per l’emisora, era en peixet que m’estava convidant a una moguda… jeje, a la hora de plegar, i em fa girar cua… Arribem a lloc, i ens hi trobem amb l’Albert i el nanocassà, ho provem una estona però nois, ja sabeu que fa temps que la sort m’ha abandonat… jajaja. L’Albert esvera el galliner i quan ens té a tots engegats es despedeix i s’en va a dinar… tu no ho vas veure Albert, però el peixet n’és testimoni, com sempre que se m’escapa alguna peça, el peixet hi és allà… jajaja, no serà ell que m’ha fotut “mal de ojo”? jajajaja (és broma Andreu). Tornem a la picada… Tenia el jig a baix, recullo dues voltes i… “ja el tinc, m’ha picat” i com escopia fil… li tanco una mica més el fre, però estava molt enrabiat, i tampoc el volia forçar. El meu pare es prepara amb el ganxo, i quan el bitxo es comença a veure… “COIII, però si no és un bonítol!!! Si no té ratlles, ni és de color blau”, UN DENTO, UN DENTO GEGANT!!! Tant llarg com un bonítol, i vé robat, la mare del tano. No teniem temps de treure el salabret, papa clava-li bé el ganxo que no tindrem una segona oportunitat… i no la vam tenir… jiji.

Després d’allò marxàvem cap a casa, i ara sí que estava emprenyada i molt, ja no m’en recordava ni dels dofins. Havia de dinar amb una esgarrapada per poder-hi tornar a la tarda, i hi vaig tornar, amb en Caproig, però sense èxit altre cop…

Esta clar que estic gafada… o ho estava… perquè avui, per fi, s’ha acabat la maledicció… jejeje (continuarà…)

Editat per darrera vegada per Anna-74 el Dl 08 Nov 2010, 09:59, editat 2 cops en total
Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dl 08 Nov 2010, 02:06

Diumenge,

Avui el patró se’m queda a casa, i jo que m’enrolo amb en Caproig. A primera hora hem començat fent el curri, però no per ganes, sinó per la boira, no ens hi veiem de cap ull, i ja que no podíem anar a més de 4 nusos hem pensat que amb dues canyes tirades aprofitaríem més el temps. Passada la Montgó la boira s’ha anat aclarint sense acabar de marxar del tot. Hem estat una estoneta jugant amb els sorells del marmoler, però no eren sorells el que jo buscava, així que quan ja ens hi veiem més ens hem apropat als rocs. Anàvem resseguint la costa i fent paradetes per gratar per baix, però jo només tenia una cosa al cap, i era el dento que se’m va escapar ahir. Havia d’anar a furgar al seu indret, “diuen que són bitxos territorials, potser encara li puc trobar”... anava dient il•lusa de mi... jeje. Doncs el mateix mateix no l’he trobat, peró sí el seu cosí germà petit...

[img][/img]

Aquesta vegada ja anava preparada, salabret a ma i havia substituït la potera per un ham.

Poc després hem vist algun salt esporàdic, i ens hi hem acostat, de seguida s’han enfonsat, els haviem d'arrancar del fons, però n’hem pogut enganyar uns quants, llàstima que d’enganyar en saben més ells que nosaltres.

[img][/img]

Això només és el principi, ara que ja sabem que l’únic gafat és en Joan, per mi comença la temporada... jeje, i per tots vosaltres, que la cosa està que bull.
Anna-74
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dl 08 Nov 2010, 12:31

Ostres Anna dissabte no, pero diumenge et vas treure una mica l’espina. Quin tros de bonitol més guapo , felicitats. De totes formes amb el dentol xxl del dissabte també deuries disfrutar un rato,
Kruskis tu tranquil, a vegades ja passa això de no treure res, ja veuràs quin fart de riure ens fotarem com el dimecres el Raul i el Tola no es mengin res,ja,ja.
girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dl 08 Nov 2010, 13:22

be nosaltres tambe vam sortir un rato dissabte,a primera hora vam provar curri, i la sonda marcaba molt de peix, pro al fons, i els i vam baixar un rapala plomat i ni per superficie ni per fons i volien saver res,en vistes de l'exit ens vam anar cap l'estartit i alla ens vam trobar en peixet, vam veure una saltada de bonitols i res, i al cap d'una estona baig tenir una picada bestial de dento,i cuant consegueixo aixecarlo del fons va i trenca, van baixar tots els sants,munto de nou la canya i al poc un altre saltada, els i llenço i zas picada de bonitol, que al poc puja a bord,despres el company va clavar una aranya i cuant l'anavem a agafar amb el salabre es desama,despres un parell de tocs mes per res mes, aixo si de boire per donar i vendre
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bernau el Dl 08 Nov 2010, 13:46

TEIXI, COMPANY, QUINA ENVEJA. M'hagués encantat venir, però just aquest cap de setmana no vaig pujar

Pel que dius vàreu fer curri de fondo? Això ho he de venir a probar un dia, que no en se !
Ja quedarem
bernau
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : L'Estartit
Data de registre : 23/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dl 08 Nov 2010, 14:56

Anna-74 escrigué:Diumenge,
els haviem d'arrancar del fons, però n’hem pogut enganyar uns quants, llàstima que d’enganyar en saben més ells que nosaltres.
Dons ara jo explicaré l’altre part. El dissabte, amb mar plana totalment, buscant els ocells que no vaig veure, vaig acabar al Marmoler.....A sotavent hi avia molt de peix..eren sorells, en vaig pescar uns quans, no era el que volia però sempre penso...barrejats hi seran els altres...que segur que sí, però jo no els vaig veure. Al no veure cap senyal que em convidés a canviar de contrada, vaig acabar el matí amb una sorellada...

A la tarda havia quedat amb l’Anna74 per anar a pescar d’aquells “bitxos” que a en Manelic no li agraden però, quan arribo, ja estava mirant el rellotge,... tiu, es que es fa tard.....però, que no ha viem quedat a les 4? Diu,SIIII...Jordi..canvi de plans... UUIIIIIIIII... el que se m’ha escapat...UN DÈNTOL de 5 quilos..(el pes li poso jo per que, si fos per l’expressió, seria de més)....Està excitada...ja l’hem cagat... veurem qui l’aguanta per que vosaltres no ho sabeu...Dons apa, cap a la Foradada....aquest peixos son territorials...encara hi serà...SI, per que li clavis una altre potera. Segur que hi era, però a la VCI..

El diumenge hi varem tornar, aquesta noia s’havia de refer, part del relat ja l’ha fet. Varem trobar els bonítols amagats sota les pedres, suposo a resguard dels dofins, que n’hi havia molts..., per cert, el meu bonítol, tant gros com el seu dèntol encara neda, per que “la niña del atún”, amb una canya a la ma, es un terratèmol que sap desfer nius de garsa i sap fer nusos que no es trenquen.... però li falta algun curset amb el ganxo...
Un petonet

CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dl 08 Nov 2010, 16:33

caproig escrigué:per cert, el meu bonítol, tant gros com el seu dèntol encara neda, per que “la niña del atún”, amb una canya a la ma, es un terratèmol que sap desfer nius de garsa i sap fer nusos que no es trenquen.... però li falta algun curset amb el ganxo...

Què enganxa més que un ganxo?

El meu ganxo és un altre... Jajaja!!!
Com que sou tant dolents els que m'acompanyeu no he tingut gaires oportunitats de practicar amb el ganxo, pesquéssiu més també jo ganxageria més. (ja m'ha sortit la vena fantasma... tot s'encomana...)

tranqui Caproig, et dec un bonítol, de quin color el vols? jajaja
Anna-74
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 08 Nov 2010, 17:07

jajajja qui parell de fantasmitos... a mi no m'arribeu ni a la sola de la sabata!

vols que te l'enviï per correu, dimecres? jojojojo

dissabte ja he quedat, si tot va bé, l'altre dissabte et faré un curset de ganxejar... jejeje....

i tens raó Girgom, si no pesquem res us fotareu un fart de riure! Serveixi d'excusa que anem a buscar la Duna al taller, sortirem tard i volem anar al cap de creus... No sé si han arribat tant amunt, però si hi són, ja ho sabreu.

fa més d'un mes que no toco escata, tres setmanes sense barca, i vaig rebent mensajitos amb peixarros que m'encenen la sang.... grggrgrr, dimecres toca rebanxa!

Tola, TOla! desperta que toca treballar! el ying i el yang tornen a les andades... ja us podeu preparar!

si és que sóc fantasma... ningú té collons d'anunciar el que pescarà... nosaltres sí:

-bonítols a manta
- un dèntol
-algun sard
- algun pagre

i ja està, que tot just és el primer dia... i hem de plegar aviat, que un baixa amb cotxe i l'altre amb barca.

dimecres serà un esntrenament... ja tinc el material preparat.

que bé m'ho passaré a partir d'ara...

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 08 Nov 2010, 17:35

Raül escrigué:jajajja qui parell de fantasmitos... a mi no m'arribeu ni a la sola de la sabata!

si és que sóc fantasma... ningú té collons d'anunciar el que pescarà... nosaltres sí:

-bonítols a manta
- un dèntol
-algun sard
- algun pagre

Aixó es el que has comprat a la peixateria per si de cas no?? jejejeje

Sort que ho reconeixes que ets una mica fantasma, així dijous ja no tu podran dir ;-)
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dl 08 Nov 2010, 21:20

Cullons Anna!!quins bonitos que treieu per aqui dalt....els que em vist nosaltres son molt mes xics.
juby
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Localització : Manresa
Data de registre : 19/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dl 08 Nov 2010, 21:48

Anna-74 escrigué:

Què enganxa més que un ganxo?

El meu ganxo és un altre... Jajaja!!!
Com que sou tant dolents els que m'acompanyeu no he tingut gaires oportunitats de practicar amb el ganxo, pesquéssiu més també jo ganxageria més. (ja m'ha sortit la vena fantasma... tot s'encomana...)

tranqui Caproig, et dec un bonítol, de quin color el vols? jajaja

Que què enganxa més que un ganxo?? doncs els collons de mico, que enganxen a mil i pico o els collons d'elefant que enganxen tots els que hi han. O almenys així m'ho van explicar...

Que de quin color el vull?? No tornaràs a agafar el ganxo fins que tinguis carnet de ganxaire, només et deixaré que facis la foto, que això si que ho fas be...per cert, que les teves les he fet jo...i sense dit, JAJAJAJAJAJAJ!!!
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 08 Nov 2010, 22:06

Dani escrigué:
Raül escrigué:jajajja qui parell de fantasmitos... a mi no m'arribeu ni a la sola de la sabata!

-bonítols a manta
- un dèntol
-algun sard
- algun pagre

Aixó es el que has comprat a la peixateria per si de cas no?? jejejeje

Sort que ho reconeixes que ets una mica fantasma, així dijous ja no tu podran dir ;-)

ho sento... em sap greu... sempre pensant amb mi mateix... no he tingut en compte que pesco amb company... i en Tola i m'ha enviat un sms molt empipat.... cito textual

"ja de passada podries haver afegit servies, llobarros i meros!"

home Tola... meros no... que no sé com es fan. I no ampliïs més la llista, que llavors ens diran que som uns fantasmes!

si sortíssim d'empuriabrava hi afegiria tallahams i un palometó, però això ho deixo per la llista de dissabte...

sortir a pescar i penjar la foto de tot allò que surt és molt fàcil... així si no surt res, tampoc passa res! jajaja els que em passa és que, a part de fantasma, tinc dos cullons com l'Anna, vaja.

L'Anna sempre em va dir que pescaria un bonítol i l'ha pescat, que pescaria un dèntol i per poc (però ja té el pagre!), hem buscat el pagell i hem fet quatre porres, hem buscat el palometó a spinning i unes quantes més...

i què?

l'Anna és la única persona que m'ha demostrat tenir dos cullons ben posats.

I vosaltres, què voleu pescar?

ja teniu la meva llista de dimecres, i no penso anar al supermercat!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Com ha anat el finde ? Girona

Missatge  QUIM C. el Dl 08 Nov 2010, 23:30

Raul, no es per desanimarte, pero : dimecres," mal dia para pescar", no ho dic yo,son las previsions de tabla de mareas. Si no volen menjar ja saps, la culpa la lluna.
QUIM C.
www.forumdepesca.com

Edat : 62
Localització : FLAÇA
Data de registre : 24/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dt 09 Nov 2010, 00:19

Raül escrigué:
l'altre dissabte et faré un curset de ganxejar...

-bonítols a manta
- un dèntol
-algun sard
- algun pagre

Al menys a mi m’anirà be que aprengui a ganxejar...

Ara que ja m’havia acostumat a la teva faceta de fantasma....ara també ho hauré de fer a la de profeta....un dia o altre ho endevinaràs....JAJAJAJAJ
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 09 Nov 2010, 00:26

Cordons amb la niña del atún... no para...

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 09 Nov 2010, 11:05

QUIM C. escrigué:Raul, no es per desanimarte, pero : dimecres," mal dia para pescar", no ho dic yo,son las previsions de tabla de mareas. Si no volen menjar ja saps, la culpa la lluna.

jajajaj molt bona Quim!

ja saps Tola, podem pescar sense pressió! la culpa sempre és la la lluna...

i no es tracta de fer de profeta i intentar endevinar quin peix sortirà. Es tracta de pescar el peix que tu vols que surti.

Jo sempre li pregunto a la dona què vol sopar, però la molt cabrona sempre em diu el mateix... "a mi si em vols impressionar ja saps quin peix vull menjar: una dorada salvatge".

cagumtot! Una dorada salvatge a jigging... això sí que és de contes de fades, però ben mirat, si en peixet un dia en va fer dues, tampoc és impossible de realitzar... però és molt, molt difícil!

pescar dèntols, bonitols a manta, pagres, servies i sards al cap de creus no és cap disbarat. Més sort és fer un llobarro i la òstia fer un mero!

però jo tinc els meus objectius clars. Clar que sempre hem de tenir en compte la puta lluna, eh Quim? ajjajaaj

Editat per darrera vegada per Raül el Dt 09 Nov 2010, 11:11, editat 1 cop en total

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 09 Nov 2010, 11:08

Jo dissabte si el temps acompanya, provaré d'estrenar-me a spinning, aniré a l'escala i provaré ua canya amb boia com sempre i mentre me la miro provaré de fer spinning de novell, a veure que pasa.....

Sabeu si dissabte el temps serà bo ?
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dt 09 Nov 2010, 11:45

Raül escrigué: ho sento... em sap greu... sempre pensant amb mi mateix... no he tingut en compte que pesco amb company... i en Tola i m'ha enviat un sms molt empipat.... cito textual

"ja de passada podries haver afegit servies, llobarros i meros!"

si sortíssim d'empuriabrava hi afegiria tallahams i un palometó, però això ho deixo per la llista de dissabte...

Així s'escriu la història... ui! súperempipat! empipadíssim...

Res, estigui profetitzat per en Räül o no, doncs farem el que faríem igualment. Pensar què volem i anar-ho a buscar i treballar com creiem com toca segons els nostres coneixements, que no ens enganyem, sempre acaben contant només per a assentar les beceroles del factor sort.

Així doncs, que malgrat el que profetitzi urbi et orbi en Mr. Raül, espero que tinguem molta sort i que en tot cas, ens ho passem la mar de bé, quedem destrossats de tant fotre canya i aguantar les ones sobre la barca i no tornar fins que els ulls se'ns tanquin. Espero que sigui un d'aquells dies que et queden ben a gust de "lu" fet pols que et quedes. I després dormir ben plans i somiar desperts d'il·lusió amb la propera sortida.

De moment, aquest dimecres sortim. Ja veurem què.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 09 Nov 2010, 15:21

jaajjaj estàs cagat...

demà ja saps què toca: de sol a sol!

pescar no es pot dir mai, però que dormiràs pla, t'ho asseguro!

fins demà! estic nerviós i tot! tinc moltes ganes d'agafar la puta barca, que amb la mariscada que li han tret dels baixos , ara sí que volarà!

volare, ohoh, pescare, hohoho!

fins demà Tola!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dt 09 Nov 2010, 21:18

MARE DE DEU,JA FA UN MES QUE NO PUC SORTIR A PESCAR.entre el treball les obres y el futbol del nen no tinc temps ni per entrar al forum APROFITEU ARA QUE PODEU.i els meus llobarros me esperen cagum.............algun dia sortire a pescar, jajajajjajajajaja
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 42
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dc 10 Nov 2010, 10:22

Sergi!!! tens que trobar-hi un ramei!! rabbit
si vols ja aniré jo a parla amb els teu llobarros hahahahahhahaha

PARLAN DE LLOBARROS... HE TROBAT UNA PISCINA!!!!! Very Happy
ot
www.forumdepesca.com

Edat : 22
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dc 10 Nov 2010, 22:08

demoment per el diumenge (si no pasa res de estrany) biennnnnnnnnn, me escapare una estona ,i parlare amb els llobarros jajajajajajajaj
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 42
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Dj 11 Nov 2010, 16:03

a veure quin dia m'en presentes algun sergi, que no sé ni com es diuen jo.
sort
jaccod
www.forumdepesca.com

Localització : Palamós
Data de registre : 02/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 14 Nov 2010, 11:00

us faré un resum, que tinc pressa... avui toca treballar i fer família alhora! m'estressaré més que al mig d'una pajarera!

divendres de puta pena... però la meva llista de sopar la vaig aconseguir.... lo únic bo de pescar a fons al mig de la badia de roses és que, si surten serrans, són gegants! mireu aquest! gairebé feia mig kilo!

dos pagells decents, un besucc maco i dos serrans preciosos! La resta, morralla que va tornar a l'aigua.

Dissabte de puta pena, també. Vam estar buscant els palometons de merda mig matí a la muga fins que ens en vam emprenyar.... vaya fillsdeputa! Vaig tenir una seguida i ja està. Passada pels biotops i res, st prosper i res, medes i res, Ter i res. Em va agradar molt veure uns quants foreros i poder-los saludar! però encara em va agradar més que també ells es fotessin de fàstic! jajaja ningú pescava res!

després de gratar molta estona i comprovar que els bonítols havíen anat de festa, vam anar a la gola del Ter. Res, res fins que una colla de tallahams guapo van seguir el meu artificial fins la barca. Ara sí!!! PIM PAM PUM!!!

dos fora, un trencat, un altre que talla el fil... i un altre fora! i de sobte AU!!!!!!!!!! El company es va clavar l'ham! només hi havia una solució:desclavar!

pobre nano... les gotes de suor li queien del cap, a mi se'm va regirar l'estòmac, i se'l va arrencar ell sol, com faria en Rambo, com no tindria cullons de fer jo. Feia molta impressió veure com estirava amb tota la seva força i allò no es volia arrancar... fins que XAC! I vam continuar pescant, quin animal!

Més tard, al rocs, em vaig venjar d'en Tola: vendetta Tola, vendetta! JAJAJAJA

lluny de rendir-nos i abaixar els braços i el cap, vam travessar tot el golf de Roses fins el cap trencat pensant que amb el ventet de sud que feia allà picaria l'escuma, i així va ser. Volia fer sards a spinning, o algun llop de mar (jiji) però res. Les pedres i l'escuma estava ideal per fer sards. Però res de res.

fins aviat. Els rollos per quan pesqui de veritat, i aquí no, que no toca.

algú sap on s'han ficat els peixos?

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 6 de 40 Previ  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt