MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Març 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Com ha anat el finde? (Girona)

Pàgina 5 de 40 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Com ha anat el finde? (Girona)

Missatge  sergispining el Dg 17 Oct 2010, 20:49

he dit que no conta ni palometons ni llobarros ni dentoooooos jejejej ,aixo funciona a base de gustos jo prefereixo sense cap pont i me dona mes confiança a la hora de pescar, la inmensa majoria porteu ponts, pero jo vaig desistir ,tinc menys envolics i me dona mes seguretat, res mes. vaig per les roques ,als molls, per tot arreu i de moment al meu gust ,anire directe .
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurry el Dl 18 Oct 2010, 09:50

Jo sóc de l'escola de l'Anna, porto trenat+baix de nylon.
El problema és quan em passa com l'última vegada, que enroco, peto el nus i amb un mar de fons de collons no vaig aconseguir refer el nus, la única cosa que vaig aconseguir va ser una bona marejada! jajaja

kurry
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : L'Escala o Palamós, Girona
Data de registre : 07/03/2009

http://www.inkreible.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dl 18 Oct 2010, 12:00

,ja,ja,ja ostia raül quina gràcia m'acabes de describir treient la pixa (ostia perdo que hi han dones) per pixar i el jig caient, collons de sobte jo em la pixera i el fil que frena bé ja us podeu imaginar l'espectacle,

jo faig servir final de nylon del 0,30 que vaig comprar amb més resistencia 12 kgs, ja sabeu molts que vaig perdre la tira de peçes i esquers per la merda d'un que posava 6 kgs,. Amb el nus palomar es increible, vaig llegir un article del campió mundial que era de frança i de 2 nusos que recomanen com a millors un es el Palomar. Amb aquest nus i un dels carrets tot de nylon del 0,40 vaig poder batallar força rato amb una gran peça al Juliol davant del Delta, però al final amb el braç cansat i amb totes les meves forçes vaig començar a recollir a lo bestia, estava fins els cullons, i es va obrir de l'ham, que deuria ser ? pues bé probablement es això el que ens enganxa tant amb a- questa malaltia que portem tots.
girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Dl 18 Oct 2010, 12:58

Raül escrigué:i abans de fer-ho, deixeu-me donar-vos les gràcies a tots: m'ho heu fet passar molt bé!

a en Cap roig per la crònica tant guapa, tens nivell! Aprofita'l i enterra les tetes, va ser un acudit pactat amb l'Anna per donar una mica de morbo... però ja està passat de moda.

A en kruskis per ser tant cosntant i valent, el millor i el més intel·ligent de tots.

a en Jaccod per la passió que em mostra cada dia rera el bonítols. Algun dia convida'm a Palamós i disfrutarem els dos. Per cert, diga-li a la dona que està guapíssima amb el barret de cuinera... molt sexy, seriosa, professional, guapa de debò. (la he vist a la revista de dones de Girona... no sé com es diu, però sí el vostre rstaurant. El dia que pugui, m'hi deixo caure a saludar i, de passada... a dinar!).MIra per on, les flors les deveu comprar a en Pàmies... i jo vaig estar dormint a casa seva... la mona que vaig agafar pel casament de la seva filla! jajajajaj Us ho esxplicaria... però aquí no toca! Hi havia una tia..... oohohoohoh, quina nenaaaaa.... ja paro, que em poso calent!

i a vosaltres dos, als dos cabrons vull dir, no us penso donar les gràcies per res... que mheu tocat els ous amb els nusos dels cullons....

a vosaltres dos us reto el dia que volgueu, a veure quin nus agunata més peixos de cop. Us fa por pescar un bonítol!?

i si n'hi ha dos? o tres enganxats a la línia? jajajajjaaj

teniu collons/ "tetes"? JO tinc de tot !
Jajjaja, quan tornis a un altre casament d'aquest avisa'm collons!! Doncs si tu, tinc la dona ben entretinguda últimament amb tot això de les flors no para, l'altre dia TVE, avui li han vingut a fer unes fotos per sortir a la revista "HOLA" i demà venen els de TV3 per sortir al TVNoticies. A veure si en puc treure algo de bó jo, que estic tot el dia invertint en la mossa per veure si hem retira ja i de moment només foto que treballar, jejeje!!!
Ets familia amb en pàmies o que? jo personalment no el conec, però la iolanda si, algunes flors ens les porta ell i moltes son de collita propia ja que son silvestres i les anem a buscar directament al bosc nosaltres.
Bé queda pendent una sortida per palamós eh!! a veure si els bonitols es pesquen igual que allà dalt tu!! Wink

jaccod
www.forumdepesca.com

Localització : Palamós
Data de registre : 02/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 19 Oct 2010, 13:33

no, no.... que va! no sóm familia, però després de la meva visita, com si ho fossim! jajajja Vaig anar al casament de la seva filla, vaig acabar dormint la mona al seu llit... (am la meva dona i la nena, eh..), vaig vomitar al seu labavo... la meva nena el va desperatr 30 cops aquella nit,... em vaig quedar amb les ganes de dir-l alguna cosa a una tia guapíssima que hi havia allà i el seu papa no li treia l'ull de sobre... (ni jo!),... la dona em va venir a buscar a mig ball i em va escridassar...

un espectacle! jajajaj En Pàmies és un personatge en si, però res a veure amb el meu fantasma...

ai, llàstima que aquí no toca... us partirieu el cul altra vegada! jajajaja

parlem de pesca...

lo dels bonítols... suposo que són tant tontos a Palamòs que a l'escala... no? Doncs ja els faré picar! Algu dia vull baixar per aquí baix... a veure què passa amb les formigues aquestes... encara s'hi pot pescar?

ja quedarem, ja...

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Dt 19 Oct 2010, 13:41

Estas com una put.. cabra tio. El dia que m'el trobi poder millor fer veure que no et conec de res!!! que és capaç de fotrem les flors al doble cares.
A veure si demà al matí para la tremuntana i hem puc escapar un parell d'hores, he de recuperar el jig que s'hem va emportar el malparit de bonitol. Per cert, a algú li ha passat mai pescar un peix amb un jig clavat i que no sigui el seu?
jaccod
www.forumdepesca.com

Localització : Palamós
Data de registre : 02/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 19 Oct 2010, 17:45

jaccod escrigué:Estas com una put.. cabra tio. El dia que m'el trobi poder millor fer veure que no et conec de res!!! que és capaç de fotrem les flors al doble cares.
Per cert, a algú li ha passat mai pescar un peix amb un jig clavat i que no sigui el seu?

si et fa pagar tot el cava que em vaig fotre.... ja et sortiran cares, les putes flors! jajaja

pescar un peix amb un jig d'un altre no ho recordo... però el llobaro de 4kg que vaig pescar va vomitar, entre altres, un tros de nosequè enganxat amb un fil de pesca... Suposo que dies abans "algú" ja l'havia pescat!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dg 24 Oct 2010, 14:35

divendres nit: a provar un nou lloc...
m'agrada m'agrada al primer tir amb un paseante, ras,ras,ras,ras,ras,ras mentres nava recollin a superficie. Sis cops atacat i al final es va agafar, un llobarro de 800g
tira el meu pare li borden, torna a tirar i el clava el va portan i pff es desfa. Jo tinc altres bordades de mentres fins que pam!!! un altre!! de 800g.
Dissabte matí: amb barca arrivem a lloc despres de veure des de ben lluny una pajarera tirem i res i nem fen, i de sobte devan nostre pim pam!! bonitos, el meu pare clava el company clava i despres jo, al meu pare se li desfa... i el meu feia 2,250kg.
Al cap de una estona les melves!! i res i res i res fins que el meu pare en roba una i la treu. En total dos bonitos i una melva.
diumenge mati: tornem al lloc llobarrer. tiru res, tiru i pam!!! un llobarras surt des de sota recta amon! uns sis dits de amplada!!
i no es clava......... i tornu i ras tiva la canya i fa plaf! se m'ha amportat el meu paseante... U.U'
al cap de una estona en clavo un altre i també se'm desfa. El meu pare tampoc res.
ES UN FINDE QE NO ENS PODEM QUEIXAR.

Uploaded with ImageShack.us

ot
www.forumdepesca.com

Edat : 21
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dg 24 Oct 2010, 16:19

Felicitats Ot, tu vas saber aprofitar el dissabte, està clar que quan surto jo aquests bitxos se'n van.

Doncs sí, he sortit avui diumenge, ho he fet amb en Caproig, i ja us adelanto que només he pescat uns quants surells i ell un bonitol que no us dic el pes perquè em fa vergonya i tot... jeje.

Però no és per això que us escric, la veritat és que en Caproig m'ha demanat un favor, vol que us faci cinc centims sobre un nou sistema de llençament que vol patentar per tal que l'esquer caigui ben lluny. Avui ha estat practicant i sembla que ha trobat la solució.

Per començar cal fer un nus ben fet, d'aquells que no es desfan. Escollir el jig que més ràbia us faci (penseu que com més gran més lluny anirà). Agafar la canya amb les dues mans, portar-la cap endarrera, amb la ma dreta gairebé a tocar de la orella, apuntalar-se bé i llençar ben fort i endavant. Si ho heu fet tot bé no tardareu en sentir CREEECK!!! i veureu el jigg volar... vola peixet, vola ben lluny. Tot és quëstió de física, cal eliminar la fricció que fa la linia amb l'aire. Adeu linia, adeu fricció, i adeu peixet... però us podreu penjar la medalla al millor llençador de jiggs... jijiji.

Dedicat a en Caproig (per petició seva)
Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dg 24 Oct 2010, 16:25

per llançar quan portes un empalme sempre el milló es deixar el nus fora les anelles no cal un empalme de dos metres quan amb 50cm en tens suficient.
sempre una persona que ha anat a roca llançara molt milló i més lluny...
amb la canya 20-60 i un jig de 40g llançava uns 60-70 metres...
ot
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dg 24 Oct 2010, 16:30

Ui, em sembla que no m'he explicat bé, parlava irònicament, en Caproig llença els jiggs a mar, el problema és que només els llença... jajajaja
Anna-74
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dg 24 Oct 2010, 16:33

cyclops cyclops cyclops cyclops

hahahahhahaha vale vale!!!!
bueno que es per els nius de garsa qe es fan?
solucio fer dos o tres tirs i el quart ferlo més fluix i recollir amb el fil tensat aguantat per la mà ;D
ot
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dg 24 Oct 2010, 16:39

És perquè és un brutus, volia llençar més lluny que una "nena" i ha petat el trenat. No m'he aguantat el riure i això que sóc conscient del que dol deixar un jigg a l'aigua, però és que m'ha agafat la fluixera i no m'he pogut aguantar. I després m'ha demanat que com a minim en fes una petita menció al fòrum, per això li he dedicat la sortida d'avui.
De nius de garsa avui n'he fet dos, però com que tiro com una nena no arribo mai a petar.
Anna-74
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dg 24 Oct 2010, 19:40

Anna-74 escrigué:És perquè és un brutus, volia llençar més lluny que una "nena" i ha petat el trenat. No m'he aguantat el riure i això que sóc conscient del que dol deixar un jigg a l'aigua, però és que m'ha agafat la fluixera i no m'he pogut aguantar. I després m'ha demanat que com a minim en fes una petita menció al fòrum, per això li he dedicat la sortida d'avui.
De nius de garsa avui n'he fet dos, però com que tiro com una nena no arribo mai a petar.

Avui només volia llegir el post amb un somriure, traslladant-me al moment en que faig el llançament, i al sortir la línia es tanca el pik-up i per efecte “fuet”, peta i em quedo sense Duel 40 (l’únic que el dia abans havia pescat bonítol) i amb cara de “gilipolles” mentre la “nena”, mundialment coneguda com “la niña del atún”, es petava de riure...per que..lluny, lluny.... hi ha anat .

Però la intervenció de l’Ot m’ha donat peu a posar-hi cullerada per que, si llençar ben lluny un jig té el seu “mèrit”, sobretot si el fil es queda al rodet,... fer nius, que dic nius....madeixes....manyocs de fil que no saps com Q-llons ha passat per les anelles, també en té, sobretot si ets capaç de desfer-los sense tisores i això ,“nena” es tot un mèrit teu...JAJAJAJAJ

Un petonet
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  cetrero33 el Dl 25 Oct 2010, 14:53

veig que el cap de setmana sa a mogut alguna cosa, jo va ser un dia d'aquells que sembla que va tot perfecte i com diu el refrany ha de venir algú i fotret jajajaja.
vaig començar el divendres em lio amb les canyes tot a punt agafo l'esquer, reviso la barca tot bé. miro el temps i pinta un dia bo. a les 8.00 del matí estava ja amb el remolc a l'aigua, que per cert no es el per que però la marea estava baixíssima o aquesta rampa és molt plana, per que tenia les rodes de darrera del cotxe en l'aigua i la barca no tocava aigua.
doncs res ja amb la il.lusió, el dia es veu clar, i el cotxe de la gurdia civil que ens mirava, es baixa un i em demana els papers de la embarcació, doncs res jo tranquil se'ls dono i ell es posa a mirar. i en això que em diu aquesta assegurança no és vàlid no coiciden la matrícula, miro i si té raó, i res un error i van posar la matricula de la zòdiac que tenia abans. em demana més papers i Alfina doncs no puc sortir i he de presentar en 5 dies l'assegurança bé o multica.
per cert una cosa si us demanen la federativa el que volen és el carnet de patró, que em van acollonir amb això vaig pensar que havia d'estar federat per pescar amb barca ...
cetrero33
www.forumdepesca.com

Localització : maçanet de la selva
Data de registre : 10/07/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 25 Oct 2010, 20:14

uoah quina enveja, jo el cap de setmana a l'alguer, veient com pescaven aixó si, molta calor, un temps de nassos, però el poble està vist en un matí, no us ho recomano per 2 dies massa temps, ara que per pescar, pinta molt bé !
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 26 Oct 2010, 22:58

Dani escrigué: no us ho recomano per 2 dies massa temps, !

jajjaja això és que hi has anat amb la dona! M'equivoco? jajaja (ho sento, ho sento.... no m'he pogut aguantar!)

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

He vist bonitols !!!

Missatge  kayakleviathan el Dc 27 Oct 2010, 01:54

Aquest disabte vaig poder sortir, el mar com una basa, nuvols de sardineta i gavines voleian, a tan sols 15 metres de sonda els sorell salten fugin de bonitols que ensenyen el llom i els hi llenso sense exit, pero alguns cops de vent que al final quedaran en res em fan recular, al mig dia hi ha prevista tramuntana, mes cap a la costa amb jig cauen 15 sorells i una lluerna, apreta el vent de sde terra i cap a la costa sense entretenirme, tot just desembarcar encalma i fins al vespre la tramuntana no apareix ....casun el windguru i qui el bufa!!!

Sort a tots
kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Riudellots-Empuriabrava
Data de registre : 07/03/2010

http://www.fotonoticies.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dc 27 Oct 2010, 13:11

Raül escrigué:
Dani escrigué: no us ho recomano per 2 dies massa temps, !

jajjaja això és que hi has anat amb la dona! M'equivoco? jajaja (ho sento, ho sento.... no m'he pogut aguantar!)

si si amb la dona, però a altres llocs, amb un cap de setmana fas curt, o inclús amb 3 o 4 dies, a l'alguer, amb 1 dia, més que de sobres.... vagis amb qui vagis jajaja
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 27 Oct 2010, 13:20

seriosament Dani, amb la meva dona ho hem dit força vegades d'anar a l'Alguer, suposo que incitats per la romàntica idea de trobar un poble català lluny de Catalunya i la seva època més esplendorosa. Reminiscències del passat!

algun dia hi anirem, però ara no pot ser... que amb dos "cabronets" petits que no et deixen ni cagar tranquil, seria un bon mal de cap!

Igual ens aventurem l'any que ve a anar a MAllorca... amb el cotxe replè de cotxets i dvd per passar l'estona...

A ella li sembla bé i jo hi vaig encantat... a Mallorca m'esperen per anar a pescar! jajajja Serà el meu primer relat internacional! El meu primer viatge de pesca!

li he demanat un sol dia... i ja ho ha retallat a un sol matí de glòria... (que malesputes!) però saps què? li he promès que la portaria a IKEAdelsculllons i oli en un llum!

al cotxe i portarem cotxets, dvd i una canya... amb una de sola en tinc prou. Li he d'ensenyar al jefe de Pesca d'Illes com les gastem els catalans! jajajajaja

el relat per l'any que ve... ara em reprimeixo a contestar els vostres posts...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  aberdalet el Dg 07 Nov 2010, 21:25

Aquest cap de setmana ha estat patétic, ni una picada.

Vaig sortir el dissabte mati per Fornells i per la tarda a la platja del Racó, res de res.

El diumenge vaig canviar de plan, sortim una estoneta amb la familia a veure si trobem algo

Poquets, però bons.

A veure que tal entre setmana, si surto pel Maresme

Smile
aberdalet
www.forumdepesca.com

Localització : barcelona/begur

http://escapadadepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dg 07 Nov 2010, 21:49

Com ha anat el finde?

Doncs mira... psá psá...

Els de la bala perduda vam sortir dissabte sabent que hi hauria peix, no sé, per el que haviem vist les setmanes abans, per el parte meteorològic, per les veus que m'arriben, tenia gran certesa de que aquest dissabte hi hauria activitat. No pas gràcies a taules solunars ni res per l'estil, suposo que el pescador, mica a mica va desenvolupant una espècie d'instint, o més aviat, inconscientment analitza el medi i busca coincidències.
Vam sortir de port i ens vam quedar per allà davant mateix de l'Escala, com cada matí a primera hora, hi havia les gavines i pardeles xivant-nos que hi havia activitat, les barques d'altres foreros anaven passant i nosaltres allà insistint esperant treure alguna bèstia però la cosa va quedar en un grapat de sorells i una oblada maca. Vam estar molt entretinguts i pensàvem que el matí seria tot igual i que hi hauria alguna sorpresa doncs les pardeles solen ser presagi de bonítol o en molts de casos.... tonyines! Quan portàvem una estoneta sense pescar res vam esmorzar i a mig bocata vaig sentir un pataxaf!! enorme! vaig pensar que es podia tractar d 'un tonyinot d'aquells que li agraden a l'Anna o una balena amb ganes de fotre'ns un ensurt, però mica en mica van començar a aparèixer lloms a tort i a dret.... estàvem envoltats de dofins... n'hi havia un centenar potser.
Quan hi ha aquestes bèsties tinc comprovat que no pesca ni déu, només ells, els més putes.... bueno, ells i les tonyines però no era el cas.
Veient el panorama, vam agafar i vam tirar direcció als biotops... res... deserts... no hi havia ni peix, ni barques ni res.... nosaltres i uns altres. Al St.Prosper s'hi veia força gent i vam decidir tirar cap allà, amb la calmaxixa va ser un moment, allà hi havien una dotzena de barques, ningú treia res, desesperant! Ni spinning, ni jigging, ni tampoc treia ningú res al brumeig -ai, perdó! grumeig - O sigui que agafem altre cop la bala perduda i els paravents, perquè de fred en fotia el dissabte i anem cap a les gàbies de Roses, allà.... máaaas de lo mismo, calmaxixa, fred i avorriment.... tornem a esmorzar, no fos cas que ens moríssim de gana. Truquem algun forero, per cert, amb això del fòrum gasto més en telèfon que quan festejava, càsum redéu, m'haure de fotre una emissora sí o sí. A lo que anàvem, que truco un i altre i resulta que passat Mongó hi havia activitat. No diré noms doncs mai explico el que pesquen els demés, al igual que no suporto que ningú expliqui el que pesco jo, però l'ocasió es mereix que es mencioni, doncs un havia pescat un bonítol, l'altre un palometó, l'altre un altre bonítol, l'altre un palometó, l'altre havia perdut un dèntol, l'altre que llavors a port me diu que també havia perdut una bèstia de les dimensions del monstre de Banyoles.... mare de déu senyor i nosaltres perdent el temps amb els sorells... ens acostem per allà on hi havíen altres foreros i ens posem per allà al mig, en saludem un i quan anem a saludar l'altre ha marxat! girem una punta per anar-lo a saludar i ens fa gestos amb la mà... Teníem allà els bonítols! ueeeee tirem i tirem i tirem i res de res, no en volen! La mare qui els va! passem una bona estona darrera seu i res... amont, avall, al centro i padentro... ja no sabíem com fer-ho. Hi va haver un moment en què erem 3 barques de foreros i van clavar tots menys nosaltres... frustrant, la veritat....
Abans de conèixer el nanu de cassà i el nanu de quart només pescàvem a spinning a les pajareres, però aquest parell de senglans ens van ensenyar a insistir... també dóna fruits... i casumlou que ara només som capaços de pescar a cegues, gratant i gratant... a les èpoques que no toca, on no toca i va sortint alguna cosa. Que ara fem alguna cosa malament? som gafes? ens cardem nerviosos davant de lo evident i no ens concentrem? jo crec que la última opció és la més vàlida. Davant de l'evidència del peix perdem la paciència, no insistim el suficient i pescar a una pajarera no només és correr darrera les gavines i anar llençant jigs. O si?

Nois, els de la bala perduda necessitem resposta i de passada que algú ens digui, "no passa res, la setmana que ve serà" jeje sort del fòrum per afogar les penes, vaia parrafada he fotut, ho sento Raül, ho sento Tola, no ho faré més.

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dg 07 Nov 2010, 21:52

Nois, els de la bala perduda necessitem resposta i de passada que algú ens digui, "no passa res, la setmana que ve serà" jeje sort del fòrum per afogar les penes, vaia parrafada he fotut, ho sento Raül, ho sento Tola, no ho faré més.

Bueno a part del copet a l'esquena també m'ha anat bé llegir el post que ha afegit l'aberdalet mentre jo escrivia la parrafada. Merci per pescar menys que nosaltres, ha estat de gran ajuda psicològica. No et preocupis, la setmana que ve pescarem, tu pots, jo puc, tots podem. Very Happy

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 07 Nov 2010, 23:51

kruskis escrigué:Els de la bala perduda vam sortir dissabte sabent que hi hauria peix, no sé, suposo que el pescador, mica a mica va desenvolupant una espècie d'instint, o més aviat, inconscientment analitza el medi i busca coincidències.
.

JOJOJOJOJ I llavors em dieu FANTASMA a mi.... i els peixos? on són els peixos?

kruskis escrigué:. no suporto que ningú expliqui el que pesco jo, però l'ocasió es mereix que es mencioni, doncs un havia pescat un bonítol, l'altre un palometó, l'altre un altre bonítol, l'altre un palometó, l'altre havia perdut un dèntol, l'altre que llavors a port me diu que també havia perdut una bèstia de les dimensions del monstre de Banyoles.... .

i llavors volen sortir a la revista... nanos, si no hi ha peix, no hi ha reportatge!

i no cal que et disculpis pel rotllo jefe, que dimecres que ve en Tola i jo anirem a buscar la Duna... i després d'un mes sense tocar escata i callat com un puta... ja us donarem rotllo en Tola i el fantasma!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dl 08 Nov 2010, 00:17

kruskis escrigué: Teníem allà els bonítols! ueeeee tirem i tirem i tirem i res de res, no en volen! La mare qui els va! passem una bona estona darrera seu i res... amont, avall, al centro i padentro... ja no sabíem com fer-ho. Hi va haver un moment en què erem 3 barques de foreros i van clavar tots menys nosaltres... frustrant, la veritat....

Que ara fem alguna cosa malament? som gafes? ens cardem nerviosos davant de lo evident i no ens concentrem? jo crec que la última opció és la més vàlida. Davant de l'evidència del peix perdem la paciència, no insistim el suficient i pescar a una pajarera no només és correr darrera les gavines i anar llençant jigs. O si?

Nois, els de la bala perduda necessitem resposta i de passada que algú ens digui, "no passa res, la setmana que ve serà"

Kruskis, no eres tu el que pescaves amb un nylon del 0,80 i que cada cop que enrocaves desplaçaves un pam el marmoler??? encara fas anar aquest fil?? si és el cas, prova de baixar-lo a un 30, en tens prou pels bonítols, llençaràs més lluny, tindràs menys resistència i.... i no el veuran tant. Pescaràs molt més.

Ara ve quan em dius que el 0,80 és història del passat i que ja vas amb un 30. Llavors, xaval, aquí sí que ja no sé què dir-te.

Petonets.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 5 de 40 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: