MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Maig 2017
DlDtDcDjDvDsDg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Com ha anat el finde? (Girona)

Pàgina 1 de 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Com ha anat el finde? (Girona)

Missatge  Lange el Dt 03 Ago 2010, 11:08

Jo tambe he pres nota, ara ho haig de posar en practica... jo no em rendeixo mai!!!!!
Lange
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Localització : Malgrat de Mar, Blanes
Data de registre : 26/03/2010

http://www.langeparadise.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Dt 03 Ago 2010, 11:42

Tola, necessites escriure un llibre tiu!!! study
jaccod
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : Palamós
Data de registre : 02/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dt 03 Ago 2010, 11:55

Que cabrons! jo que duia mesos d'operasión bikini i després de llegir les vostres respostes, m'he engreixat uns quants quilos d'ego. Jo només volia ajudar en Cetrero. Hi ha algunes coses que se'm van quedar por ahí, però la idea general ja s'entén. I com sempre, et sortirà el paio que ha pescat un llobarro de 7 quilos amb un tros de xiclet i un cordó de sabata
lligat en un tronquet que ha recollit a la riba...

Per això de les onades, jo crec que explica el perquè si els peixos estan difícils, pot ser una mica més fàcil si baixes la mida de l'artificial. Un peix petit, amb poques ones ja li costa fugir. Hi ha qui amb artificials petits arriba a treure ocasionalment orades! cosas veredes, Don Sancho!

Efectivament Raül, els llobarros a vegades estan en profunditat, amagats als baus i si fa massa dies que fa mar plana, els veuràs en superfície ensenyant les aletes. A vegades quasi els atropelles amb el caiac. Llàstima que sóc molt dolent divisant-los i només els veig quan fan l'esquitxada perquè el caiac ja els atropella. Algú deia pel fòrum que això dels llobarros en superfície després de molts dies de mar plana podria ser perquè si fa massa dies que hi ha mar plana, a sota no hi tenen tant d'oxigen. I així anar fent. La qüestió és sortir, sortir i sortir i observar i anar fent teories i corroborant-les/desmentint-les per afegir-les al sac o descartar-les i així anar fent, que qui dia passa, any empeny!

Salutacions a tothom i ens trobem a mar!

Petonets i abraçades teletubiesques per a tothom.

P.S: I si tio, quin pepino el de l'Àlex! Que no! que parlo de l'espet! cagondeu, quines ments més malaltes, les vostres. Si un espet la meitat que aquest ja fot unes bones xinades al fil, aquest torpedo que alegrement ens lluu amb aquest somriure d'orella a orella, segur que l'Àlex va passar un bon rato. O potser no, que ell està acostumat als dèntols king size.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

L'ARTIFICIAL PEDRA FILOSOFAL NO EXISTEIX.

Missatge  Tola el Dt 03 Ago 2010, 13:49

Ja que hi sóc i aprofitant que avui tinc aquesta audiència que m'engreixa l'ego i que a crits reclama ser deleitada, aprofito l'avinentesa i hi aportaré alguna cosa més, que avui estic vanitós.

L'ARTIFICIAL PERFECTE NO EXISTEIX.

El que volia dir així entre línies amb l'escrit de l'altre dia, és que l'artificial perfecte no existeix. L'artificial perfecte un dia serà un i un altre dia serà un altre. El millor és no fixar-se amb un artificial i obstinar-se a que el peix s'hi fixi, sinó que el que cal és fixar-se amb el peix i obstinar-se en llençar-li l'artificial que necessita aquell peix, aquell dia.

Depenent de si pesques un peix o un altre, si vas a les roques, a l'espigó, a la desembocadura, a fondal... a l'hivern, a la primavera, a l'estiu, si el mar està ple de calamarsons o si hi ha sardineta per tot arreu o llisseretes amagades als forats de l'espigó. Cal llençar-los una cosa o una altra. I si a superfície no hi veus peix, doncs posa'ls un peix que profunditzi, home. És prou òbvi.

Una de les cagades que tenidim a fer quan comencem (i ho dic jo, que en tinc fotimés) és creure que no pesquem perquè no tenim aquell artificial tan car, o aquell tant nou o aquell tant guapo que ens mola més a nosaltres, que al peix. I mica en mica ens anem carregant d'artificials i més artificials, deixant-nos a la botiga una pasta tridimensional fins que descobrim que els que ens funcionen són els de 4euros del Decathlon però utilitzats correctament.

Hi ha algú que em dirà que home, que està clar que artificials com l'original floating de rapala té tendència a treure peix. Home sí. Sempre i quan l'utilitzis a zones de llobarro. A alta mar, perd efectivitat per exemple. A alta mar millor posar-hi un mag minnow de yo-zury color sardineta, per dir algun exemple entre tants.

Hi ha gent que acostuma a preguntar: quin és l'artificial que millor us funciona? sense res més a afegir. Toma ya. On? quan? per temptar què? per curricà o llençar ben lluny? n'hi ha que pescaran bé, però no provis de llençar-los perquè no pesen gens i ni sense vent aniran gaire enllà. Aquests, pel curri.

El tema de les boles a dins, és un altre món. Crec que van bé per atreure l'atenció del peix, però un cop tenen l'artificial davant, quin és el peix que fa sorollets de boles?? quan el tenen davant deuen veure-hi alguna cosa rara, no? Un tema per seguir investigant.

La moral d'aquesta història: l'artificial panacea-pedra filosofal no existeix. L'artificial pedra filosofal no és un, sinó un grapadet d'artificials que anirem combinant segons l'ocasió. Quan el gran Gabi encara rondava pel fòrum, es va emprenyar perquè un dia, un paio va anar-lo a trobar a la platja i li va obrir la caixa d'artificials per espiar-li. A banda de la mala educació que el fet pugui comportar, trobo que és un acte una mica absurd perquè un mateix artificial, si no saps on utilitzar-lo, no et serveix de massa, crec jo. Amb una desena d'artificials tenim coberta la majoria de casos que podem necessitar.

Bé, suposo que ja s'havia entès tot plegat amb el primer correu.
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dt 03 Ago 2010, 17:35

CLAP, CLAP, CLAP!!!!! Segur que si haguessis estat davant d'un Atril i tots nosaltres asseguts, t'aguessim fet l'onada hi tot!!!
Lange
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

M'AGRADA LA TEVA VANITAT....

Missatge  CAP-ROIG el Dt 03 Ago 2010, 18:20

Tola escrigué:Ja que hi sóc i aprofitant que avui tinc aquesta audiència que m'engreixa l'ego i que a crits reclama ser deleitada, aprofito l'avinentesa i hi aportaré alguna cosa més, que avui estic vanitós.

L'ARTIFICIAL PERFECTE NO EXISTEIX.

El que volia dir així entre línies amb l'escrit de l'altre dia, és que l'artificial perfecte no existeix. L'artificial perfecte un dia serà un i un altre dia serà un altre. El millor és no fixar-se amb un artificial i obstinar-se a que el peix s'hi fixi, sinó que el que cal és fixar-se amb el peix i obstinar-se en llençar-li l'artificial que necessita aquell peix, aquell dia.

Depenent de si pesques un peix o un altre, si vas a les roques, a l'espigó, a la desembocadura, a fondal... a l'hivern, a la primavera, a l'estiu, si el mar està ple de calamarsons o si hi ha sardineta per tot arreu o llisseretes amagades als forats de l'espigó. Cal llençar-los una cosa o una altra. I si a superfície no hi veus peix, doncs posa'ls un peix que profunditzi, home. És prou òbvi.

Una de les cagades que tenidim a fer quan comencem (i ho dic jo, que en tinc fotimés) és creure que no pesquem perquè no tenim aquell artificial tan car, o aquell tant nou o aquell tant guapo que ens mola més a nosaltres, que al peix. I mica en mica ens anem carregant d'artificials i més artificials, deixant-nos a la botiga una pasta tridimensional fins que descobrim que els que ens funcionen són els de 4euros del Decathlon però utilitzats correctament.

Hi ha algú que em dirà que home, que està clar que artificials com l'original floating de rapala té tendència a treure peix. Home sí. Sempre i quan l'utilitzis a zones de llobarro. A alta mar, perd efectivitat per exemple. A alta mar millor posar-hi un mag minnow de yo-zury color sardineta, per dir algun exemple entre tants.

Hi ha gent que acostuma a preguntar: quin és l'artificial que millor us funciona? sense res més a afegir. Toma ya. On? quan? per temptar què? per curricà o llençar ben lluny? n'hi ha que pescaran bé, però no provis de llençar-los perquè no pesen gens i ni sense vent aniran gaire enllà. Aquests, pel curri.

El tema de les boles a dins, és un altre món. Crec que van bé per atreure l'atenció del peix, però un cop tenen l'artificial davant, quin és el peix que fa sorollets de boles?? quan el tenen davant deuen veure-hi alguna cosa rara, no? Un tema per seguir investigant.

La moral d'aquesta història: l'artificial panacea-pedra filosofal no existeix. L'artificial pedra filosofal no és un, sinó un grapadet d'artificials que anirem combinant segons l'ocasió. Quan el gran Gabi encara rondava pel fòrum, es va emprenyar perquè un dia, un paio va anar-lo a trobar a la platja i li va obrir la caixa d'artificials per espiar-li. A banda de la mala educació que el fet pugui comportar, trobo que és un acte una mica absurd perquè un mateix artificial, si no saps on utilitzar-lo, no et serveix de massa, crec jo. Amb una desena d'artificials tenim coberta la majoria de casos que podem necessitar.

Bé, suposo que ja s'havia entès tot plegat amb el primer correu.

Hola Tola, he llegit el teu escrit i no vull afegir-hi qualificatius. Si els teus relats son per omplir la teva vanitat, no paris. No et conèc, no se qui ets, que fas o a que et dediques. No se si ets només un gran aficionat, autodidacta, recopilador i gran llegidor de revistes del ram o professor de pesca a l'universsitat peró, tant me fa, lo teu es un acte de generositat cap els foreros que, com jo, tenim molt per aprendre o si més no, recordar.

Un dia parlarem de les excepcións però, son això, excepcions.

Jo li demanaria al administrador que obrís una pestanya més i que digués per exemple: "NORMES O INSTRUCCIONS PER APRENDRE A PESCAR ( DE TOT)" i hi pengés aquest escrits. (!)

Salutacions
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  cetrero33 el Dt 03 Ago 2010, 18:57

gràcies Tola i jo després de llegir tot, anava a proposar el mateix posar un apartat de pregutas de novells, perquè m'has sortit molts dubtes i no és cosa de posar-les en aquest que no correspon. algunes després del que llegit
cetrero33
www.forumdepesca.com

Edat : 44
Localització : maçanet de la selva
Data de registre : 10/07/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  cetrero33 el Dt 03 Ago 2010, 19:00

ostres sóc un serra ja, com s'assabenti el meu pare em pesca Very Happy
cetrero33
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 03 Ago 2010, 19:09

cetrero33 escrigué:ostres sóc un serra ja, com s'assabenti el meu pare em pesca Very Happy

jajajajja

estic d'acord amb vosaltres. el mestre Tola sempre ha explicat les seves teories sense secrets ni embuts. És un acte solidari i el menys que podem fer, és obrir-li un apart on contestar les nostres preguntes.

al repor dels bonítols hi vaig voler que hi sortís ell de manera expressa. És el mínim que puc fer. Els petons els deixem a la Duna! Estic vetat fins el 23 d'agost, llavors, Tola, sóc tot teu!

Raül
www.forumdepesca.com

Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dt 03 Ago 2010, 21:05

caproig escrigué: Jo li demanaria al administrador que obrís una pestanya més i que digués per exemple: "NORMES O INSTRUCCIONS PER APRENDRE A PESCAR ( DE TOT)" i hi pengés aquest escrits. (!)

Hi ha algun apartat de "pesca per espècies" on un que sí que en sap de veritat s'hi va esplaiar de valent. Mira, jo explico coses que vaig observant amb el temps i no puc sortir tant com voldria (tot i que la meva dona diria que cada cap de setmana hi vaig, cosa que és quasi veritat). Mai plou a gust de tothom.

Mira, m'ho passo bé descobrint com funciona el mar. Últimament em pregunto si pescar no és essencialment sortir a mar, però també una tradició (si ha plogut des que vaig començar a empaitar burrets al Port d'Arenys!) i una forma d'anar contrastant teories sobre el funcionament marí. M'agrada anar descobrint aquestes coses i explicar-les, doncs mira, si hi ha algú que les aprofiti, doncs millor per a ell. O no, perquè si s'expliquen potser pescareu més (no us cregueu que és cap recepta màgica) però us perdeu el plaer d'anar-les descobrint. Com poetitzava en Kavafis i musicava en Llach, l'objectiu d'Ítaca no és el destí, sinó la travessia. Has de pregaaaar que el camí sigui llaaaaarg...

Al gra, que ens dispersem. Si en Crusquis -l'Omnipotent, l'Oracle creador totpoderós, alfa i omega de totes les coses en aquest fòrum- té a bé crear la secció que proposa en Caproig, que hi afegeixi la meva enciclopèdia dels congres que vaig dedicar temps ha a un tal Manel que preguntava com pescar congres.

Passi-ho bé, bona nit i totes les puces al teu llit.

Editat per darrera vegada per Tola el Dt 03 Ago 2010, 21:07, editat 1 cop en total
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Carles_k el Dt 03 Ago 2010, 23:04

TOLA, HAS FET EL MISSATGE Nº 1000 D´AQUEST POST!!!!!

Aixo deu tenir premi....com a les pelicules que li donen un premi al clien 10000 d´un super... lol! lol! lol!

una nova seccio pot ser un bon premi..!!

Les teves explicacions son extraorinaries, sobretot per novatos com jo en materia de artificials...

Gracies y felicitats crack!!
Carles_k
www.forumdepesca.com

Edat : 35
Localització : Empuriabrava
Data de registre : 08/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 03 Ago 2010, 23:22

Els vostres desitjos són ordres!
L'apartat de "Consultes per a pescadors" ja es va crear en el seu dia:

http://www.forumdepesca.com/consultes-de-pescadors-f32/

En crearé un de "Manuals de pesca" just a sota d'aquest perquè qui tingui ganes de compartir els seus secrets ho faci sense necessitat de que ningú pregunti. Qui s'en recordi d'haver escrit mai algun post interessant, que el copii a aquest apartat.

Gràcies,
Joan

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  cetrero33 el Dt 17 Ago 2010, 16:18

be encuant tingui temps us comentarem el que ens va succeir el diumenge, per fi he triomfat, gràcies Teixi, pels consells i ATots el fòrum ... només una coseta, he agafat un bonitooooooooooooooooo.

com la cançó ... algo pequeñito algo chiquitito, per a mi Hera el més gran i el més bonic...
cetrero33
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 17 Ago 2010, 23:26

Felicitats Cetrero!

El primer sempre fa molta il.lusió!
Jo m'en recordo el primer que vaig treure que a més va ser la peça més gran que havia tret fins al moment... acostumat a treure peixos que rondaven el kilo (com a molt), el meu primer bonítol feia vora 4 kgs, vaig flipar colors! Llàstima que des d'aquell dia, els de 4 kgs han anat escassos... però tot té remei! Canya més prima i a disfrutar dels de 2kg com si fossin de 4!!! Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

gracias a tos hu he conseguit....

Missatge  cetrero33 el Dc 18 Ago 2010, 17:19

Bé, aquí va el que va passar aquest cap de setmana. Portava tota la setmana mirant el temps i la cosa no pintava bé, el dissabte per assumptes de família no vam poder sortir, i dissabte a la nit sortíem a un altre tipus de pesca, aquesta si que és complicada em veuen els enganys a quilomètres, aquestes sirenes cada vegada són més complicades no hi ha qui les entengui jajajajajajaja. Així que tota la nit tirant la canya i ni una picada ... arriben les 4 i li dic al company, anem a per la barca i ens anem per sant pera que per avui diumenge posava una mica millor, ens vam decidir i a les 6:30 estàvem a Medinya i que llàstima el bar per prendre el cafè esta tancat , em vaig quedar amb les ganes
. Prenem unes pastes a l'hotel ia les 8 estàvem sortint i vam començar amb el curri, però costejant direcció roses, a prop de les bollas on està limitada la navegació, ha mig camí més o menys de la desembocadura i roses ens fiquem mar a dins i al poc noto con 2 estirades però molt suaus com si algú estirar, així que recull i quan va arribant veig com si fos un bisu per la grandària però saltava molt i quina va ser la meva sorpresa en treure'l que era un bonito, va picar a fons i marcava una profunditat de 21.. seguim la pesca i l'estona el company agafa un bisu, i després ens tirem una bona estona si cap picada, però gairebé al migdia, veiem un grup de gavines que es van tirant ens dirigim i veiem peix saltant, parem i llanço amb una canya de spinnig de quan pescava el bass, és la primera vegada que pesca a spinnig al mar ... primera llançada i pica un. I primeres sensacions la picada és més forta i en tenir la canya puntera més fina, una molt bona sensació, no té res a veure treure el mateix pes al curri que spinnig ... gairebé cada lance que feia picada, s'aturava tot i l'estona en un altre punt i altra vegada el mateix, al final ens vam anar que jo havia de dormir i de tornada a la rampa algunes picades més, una anècdota del dia, de tornada el company veu una gavina que se submergeix, però després no pot sortir com si alguna cosa la tingues atrapada, i el company lucinant, això que miro el seva canya i li dic tiu has pescat una gavina i enefecta jejeje, recull treu els hams i se'n va anar volant amb molt mala llet jajajaja. Al final 14 peces de molt bona mida, dues rapala maria perdudes per errors amb el mosquetó es van obrir. Si no les perdem algun peix més pica.

al final un dia molt bo la mar plana i m´estrenat a la Costa Brava amb un bonito veient pajareras i pescant a spinnig, que m´encant la sensació que se sent al pescar ... ja hi ha mono per repetir ...

cetrero33
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dc 18 Ago 2010, 18:48

Iuju!! Cetrero, me n'alegro molt per a tu! mira't els teus posts anteriors on asseguraves no tenir-ne ni idea i mira per on, que ja has fet alguna cosa i t'has estrenat a mar amb un bonítol. Vaya, vaya... me n'alegro. D'aquí a ben poc, aquests bonítols ja faran entre 3 i 4 quilos.

Compte amb els mosquetons. Perdre dos artificials a la mateixa jornada per culpa dels mosquetons... canvia de tipus de mosquetó!

Vinga, que ja li tens el truco! Això és puro venenno!
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dj 19 Ago 2010, 02:52

"puro veneno" i no hi ha antídot! (aviso)

Felicitats de nou cetrero!

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Ds 21 Ago 2010, 00:05

felicitats manel, que ja t'el mereixies es molt guapo el bonitol, pero pense que d'ara endavant ve el bon temps per pescarlos
salut company
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Ds 21 Ago 2010, 21:11

Felicitats manel!

jo vaig sortir ahir amb la dona a fer al curri mar endins, la barca que tinc no dona molt de sí sino és que fa bona mar així que haviem d'aprofitar ahir, molta calma però molta tonyina que saltava i després de provar-ho una i altre vegada, vam tindre una picada però va trencar el baix tant sols al intentar clavar-la. Crec que va ser fallo meu al fer el nus per unir l'halco. casum!!! doncs res, recollir i cap a casa amb cara de Crying or Very sad jeje
jaccod
www.forumdepesca.com

Localització : Palamós
Data de registre : 02/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dg 22 Ago 2010, 19:19

hola nois,

ahir a la tarda varem anar a blanes a casa de la cosina de la dona i varem estar fent un tom pel passeig marítim i després de sopar vaig rebre el permís corresponent per anar a fotre cuatre tiros al riu i em vaig menjar els mocs.
Varem estar dues hores sense parar i res de res. Ni un trist llobarret de 20 cm, però que farem, un altre dia será, hi tornaré amb la excusa d'anar a veure la cosina jajaj que aquella zona m'agrada molt.

salutacions
fran
www.forumdepesca.com

Edat : 32
Localització : valles occidental
Data de registre : 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 22 Ago 2010, 19:28

fran escrigué:hola nois,

ahir a la tarda varem anar a blanes a casa de la cosina de la dona i varem estar fent un tom pel passeig marítim i després de sopar vaig rebre el permís corresponent per anar a fotre cuatre tiros al riu i em vaig menjar els mocs.
Varem estar dues hores sense parar i res de res. Ni un trist llobarret de 20 cm, però que farem, un altre dia será, hi tornaré amb la excusa d'anar a veure la cosina jajaj que aquella zona m'agrada molt.

salutacions

jajaja t'agrada la zona o la cosina??? mira que com més cosins, més endins! jajajajja

perdó, perdó,,,, era fàcil... jajajja

Raül
www.forumdepesca.com

Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dg 22 Ago 2010, 22:09

La zona home la zona....la excusa es per tornar a les platjes.......abans hi anava de tant en tant, i aquest any he pescat ben poquet per allà...

La cosina fa 4x3, porta ulleres de cul d'ampolla culobotella (que malament sona) li falten alguns dents...ah, també bastants granets a la cara, si vols te la presento, jo ho deia per tenir una excusa...nena vamos a blanes a ver a tu prima un rato? lol!

fran
www.forumdepesca.com

Edat : 32
Localització : valles occidental
Data de registre : 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dl 23 Ago 2010, 23:30

fran escrigué:
La cosina fa 4x3, porta ulleres de cul d'ampolla culobotella (que malament sona) li falten alguns dents...ah, també bastants granets a la cara

fran, tu de ben segur que no li buscaras parella a la cosina, jaja. Si no pots parlar del seu exterior, parla de l'interior home! jeje.

Salut!
calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dt 24 Ago 2010, 11:22

fran escrigué:La zona home la zona....la excusa es per tornar a les platjes.......abans hi anava de tant en tant, i aquest any he pescat ben poquet per allà...

La cosina fa 4x3, porta ulleres de cul d'ampolla culobotella (que malament sona) li falten alguns dents...ah, també bastants granets a la cara, si vols te la presento, jo ho deia per tenir una excusa...nena vamos a blanes a ver a tu prima un rato? lol!

Si algun dia tornes per Blanes avisa!!! En Ciberkun i jo tenim la barqueta alla.
Lange
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dt 24 Ago 2010, 11:54

fran,jo tambe anava molt per aquella zona ,pero tens que agafar numero avegades i llobarrets els unics que apareixen els pesquen i cap a casa, jo cuan baixo baix per la palometa que ara hi han moltes .
sergispining
www.forumdepesca.com

Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt