SHARE
Últimos temas
» Palamós Terra de Marpor Admin Hoy a las 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Hoy a las 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Ayer a las 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
» V Fira Marítima de la Costa Daurada a Cambrils
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:31
YOUTUBE
Hola a tots
Pàgina 1 de 2 • Comparteixi •
Pàgina 1 de 2 • 1, 2 
Hola a tots
Hola a tothom, soc l'Albert, visc a Barcelona ciutat però per a pescar vaig per la zona de Begur, sobretot aiguablava (port, roques, etc).
Havia pescat de petit i ara fa un mes he començat a pescar de nou, primer desde roca amb plom i aquest cap de setmana vaig provar a pescar a Spinning (vaig fer la meva primera captura que no era morralla, un sard de mig quilet)
Fins ara m'he mogut per pescar en aquesta zona, pero estic obert a provar altres zones
De moment he anat sempre sol a pescar (maxim amb el meu pare) si algú es de la zona i fa alguna sortida m'apuntare, estic una mica verd pero s'ha de començar
Albert
Havia pescat de petit i ara fa un mes he començat a pescar de nou, primer desde roca amb plom i aquest cap de setmana vaig provar a pescar a Spinning (vaig fer la meva primera captura que no era morralla, un sard de mig quilet)
Fins ara m'he mogut per pescar en aquesta zona, pero estic obert a provar altres zones
De moment he anat sempre sol a pescar (maxim amb el meu pare) si algú es de la zona i fa alguna sortida m'apuntare, estic una mica verd pero s'ha de començar
Albert
Re: Hola a tots
Hola Albert i Benvningut!!
Jo soc de Granollers i normalment vaig per la zona del Maresme (Mataro, Arenys de Mar, Calella, etc).
He vist que normalment fas pesca desde costa o roques... Jo tinc un kayak doble i la veritat que no li puc treure molt rendiment perque sempre depenc d'un altre persona. Per aixo les meves ultimes sortides tambe han sigut com el teu cas per costa o roques.
Segur sempre o casi sempre puc tot el dia els Dilluns i els Dimarts. Dimecres i Dijous en les tardes.
Salutacions!
Jo soc de Granollers i normalment vaig per la zona del Maresme (Mataro, Arenys de Mar, Calella, etc).
He vist que normalment fas pesca desde costa o roques... Jo tinc un kayak doble i la veritat que no li puc treure molt rendiment perque sempre depenc d'un altre persona. Per aixo les meves ultimes sortides tambe han sigut com el teu cas per costa o roques.
Segur sempre o casi sempre puc tot el dia els Dilluns i els Dimarts. Dimecres i Dijous en les tardes.
Salutacions!

Dago- www.forumdepesca.com
- Edat: 29
Localització: Granollers (Barcelona)
Reputació: 2
Data de registre: 28/08/2010
Benvingut Albert!
Per aquí aprenem tots de tots.
Jo abans de registrar-me en aquest forum, hi havia coses que no sabia ni que existien en el món de la pesca.
Salut!
Per aquí aprenem tots de tots.
Jo abans de registrar-me en aquest forum, hi havia coses que no sabia ni que existien en el món de la pesca.
Salut!
Dago escrigué:Hola Albert i Benvningut!!
Salutacions!
Hola Dago,
com ja he comentat acabo de començar i vaig normalment per la zona de Begur els caps de setmana, per sortir entre setmana la zona del maresme m'ho podria montar, excepte els dijous tarda que la meva dona treballa i tinc d'anar a buscar el nen al col·legi.
La zona del maresma no la conec gens (parlant sempre de pesca) pero sempre es aviat per apendre, de moment si es desde costa o roques podem mirar de fer alguna cosa, pel kayac vull esperar un temps, a dominar una micar la canya
Salutacions!
Ejejeje no conec Begur, pero si es un lloc interesant i mes o menys aprop podria baixar jo si un cas. Doncs com vulguis jo no tinc cap problema amb anar pescar a costa o roque la questio es pasar un bon dia, disfrutar de la pesca i la bona companyia. El kayak es una alternativa que tinc pero que de moment en costa poder tenir companys, aqui tots els companys son mayoritariament de Girona. Respecte el tema novel jo tambe soc un principiant aixi que estem iguals ejeje, pero be segur que alguna cosa s'apren. Jo ara mateix m'en vaig cap Arenys de Mar a pasar la tarda-nit habera que tal. Ja et dic si vols Dilluns o Dimarts tinc tot el dia lliure, si vols podem fer una quedada i anar on vulguis com si vols anar cap a la zona Gironina o cap a baix.
Salut!
Salut!

Dago- www.forumdepesca.com
- Edat: 29
Localització: Granollers (Barcelona)
Reputació: 2
Data de registre: 28/08/2010
aberdalet escrigué:Hola a tothom, soc l'Albert, visc a Barcelona ciutat però per a pescar vaig per la zona de Begur, sobretot aiguablava (port, roques, etc).
De moment he anat sempre sol a pescar (maxim amb el meu pare) si algú es de la zona i fa alguna sortida m'apuntare, estic una mica verd pero s'ha de començar![]()
Albert
benvingut !!

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
Veus Albert, no portes ni mitja hora al forum i ja has "lligat"..JAJAJAJJA
Es part de la gràcia del forum....
Si vens per L'Escala fes-ho saber................si no et mareges!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Benvingut..
Si vens per L'Escala fes-ho saber................si no et mareges!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Benvingut..
caproig escrigué:Veus Albert, no portes ni mitja hora al forum i ja has "lligat"..JAJAJAJJA
Benvingut..
El dilluns passat vaig estar per l'Escala, millor dit per sant marti d'empuries encara que pescar, pescar... vem anar a passejar i mirar les onadetes que hi havia
Quan torni a anarhi amb una mar mes adecuada ja t'avisare
JEJEJE
caproig escrigué:Veus Albert, no portes ni mitja hora al forum i ja has "lligat"..JAJAJAJJA
Benvingut..
no es que es marejin en barca, es que es troben al bar els pescadors, per esmorçar s'entaulen, i bla bla bla..... i surten marejats abans fins i tot de pujar a la barca jajajaja

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
benvingut aberdalet, primera captura un sard.......... ja pots estar content ja costen de agafar.salut i força peixos.

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Reputació: -5
Data de registre: 07/12/2009
Dani escrigué:caproig escrigué:Veus Albert, no portes ni mitja hora al forum i ja has "lligat"..JAJAJAJJA
Benvingut..
no es que es marejin en barca, es que es troben al bar els pescadors, per esmorçar s'entaulen, i bla bla bla..... i surten marejats abans fins i tot de pujar a la barca jajajaja
Llavors hauré de mirar si em "mareixo", encara que em costa una mica, faré un esforç
aberdalet escrigué:Dani escrigué:caproig escrigué:Veus Albert, no portes ni mitja hora al forum i ja has "lligat"..JAJAJAJJA
Benvingut..
Llavors hauré de mirar si em "mareixo", encara que em costa una mica, faré un esforç
No es el mateix “merecerse” que “marearse”, com no es el mateix estar “jodido” que estar “jodiendo”. Camilo José Cela
caproig escrigué:aberdalet escrigué:Dani escrigué:caproig escrigué:Veus Albert, no portes ni mitja hora al forum i ja has "lligat"..JAJAJAJJA
Benvingut..
No es el mateix “merecerse” que “marearse”, com no es el mateix estar “jodido” que estar “jodiendo”. Camilo José Cela
Llavors hauré de mirar si em "marejo", encara que em costa una mica, faré un esforç
Es correcte ara? disculpa el meu "despist" i/o "fallo" (es broma)
Albert

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 31
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
benvingut company, salut i bona pesca

teixi- www.forumdepesca.com
- Edat: 49
Localització: costa brava
Reputació: 10