MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Maig 2017
DlDtDcDjDvDsDg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Raül jo et felicito abans

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Raül jo et felicito abans

Missatge  szac el Dj 05 Nov 2009, 22:40

Puto Crack, abans que penjis aquestes fotos que he rebut, ja et felicito company.
Salut.
szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

GRÀCIES CRACK

Missatge  Raül el Dj 05 Nov 2009, 23:57

MESTRES DEL JIGGING I

Editat per darrera vegada per Raül el Dv 06 Nov 2009, 00:03, editat 1 cop en total

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Raül jo et felicito abans

Missatge  Raül el Dv 06 Nov 2009, 00:00

MESTRES DEL JIGGING II

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 06 Nov 2009, 00:05

MESTRES DEL JIGGING III

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 06 Nov 2009, 00:08

MESTRES DEL JIGGING IV

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 06 Nov 2009, 00:11

MESTRES DEL JIGGING V

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 06 Nov 2009, 00:14

Em sap greu DAvid, però aquesta nit els contes els explicarè a la meva nena. Bona nit a tothom, estic fet pols!

PD: vinga Tola, ara et toca a tu, cabronàs...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dv 06 Nov 2009, 01:05

felicitats raul, excelent pescata, pero tiuuuuuuuu posa algo de cronicaaaaaaaaaaaaaaa, modalitad enganys ,etc que ens tens en ascuas cheers cheers cheers cheers cheers queen queen queen king king king king king king king king king
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dv 06 Nov 2009, 01:07

aquest jig que surt a la foto el deuras enmarcar ???????? no
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 06 Nov 2009, 08:34

Us escric unes poques paraules perquè les mans em fan mal... ahir vaig penjar les fotos per donar-vos un bri d'esperança: treballeu com a bèsties allà, dins el mar, els peixos ens esperen, de vegades no es veuen ...però són allà!

Em vaig posar al llit cap a les onze, mort de veritat. EM vaig adormir fullejant un catàleg de carrets perquè el twinpo petit té un ratio massa baix... em va estressar els nervis i els canyells! Necessiten velocitat aquestes bèsties! No perdeu el temps: ratios de 5:1 cap a munt!

EL llit encara es movia... feia temps que no tenia a questa sensació... doncs gairebé deu hores pujat dalt d'una barca despiloten a qualsevol! La vista se m'entel.lava, els braços en prou feines podien mantenir dreta la revista, els peus i les cames fetes miques... volia dormir fins que es despertès l'Alba, però ja em teniu aquí, a les sis del matí, intentant escalfar-me els dits per poder-vos contar alguna història que valgui la pena...

M'he despertat moltes de vegades. Notava el cos trinxat, com si haguès corregut l'amaratò de NOva York, però els somnis m'exitaven i em volien fer aixecar, per tornar-hi de nou. Avui descansar m'anirà bé, vull dir anar a treballar, i per més que m'hi enforci, no em cansarè ni la meitat. Si em recupero d'aquesta fantàstica pallissa, demà hi haurè de tornar.

ENs veurem al front companys, demà anirem plegats a lluitar!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 06 Nov 2009, 08:43

per cert Teixi... aquest jig anirà directament a la pila de ferralla.... però quedarà per sempre a l'altar de l'olimp! EN vam destrossar uns quants ahir... més tard en farè una foto dels que m'han quedat. En vaig perdre almenys tres a fons, i en tinc tres o quatre més que s'hauran de reciclar... Els trinxen de seguida, sort que aquests són barats!

per la mida dels jigs no us preocupeu, s'ho carden tot! Vam començar llençant ferros com a nenes, de 30 i 40 gr, però la corrent era tant forta, que no tocaven el fons mai! (fons de 20m!) VAm acabar llençant jigs com els de la foto, de 80gr, no els havia estrenat encara... em semblava que eren massa grans!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dv 06 Nov 2009, 10:12

qin mestre estas fet!!! aixó si que son unes bones servioles i aquet jig tens raó que és magic Razz ja el tornare a comprar jaja

bona pesca

Ot
ot
www.forumdepesca.com

Edat : 21
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dv 06 Nov 2009, 16:56

Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Felicitats Raul ,quina pescata mes bona, enhorabona crac, ja explicaras vale. Very Happy

Salut.
arb58
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Cap de Creus, terra promesa.

Missatge  Tola el Dv 06 Nov 2009, 19:42

Bueno, bueno, bueno, bueeeeeeno.... agarrense a los machos, que vinc amb la crònica d'ahir. Pa mear y no echar gota!

Nois, tenim en Raül capficat. El paio ha fotut la banya al forat I d'allà no el podem treure de cap manera. Sí senyors, el nano va decidir que volia menjar tonyina I és clar, per això estan els amics. Coneixent una mica aquest paio, calia que algú amb una mica de seny l'anés a vigilar de la vora, que aquest monstre és perillós I tot just feia dos dies de la lluna plena...

Mare de Déu! pescar tonyines havia dit en Raül. Feia dies que les vèiem saltar mar endins, però una cosa és veure-les I l'altra imaginar-se com es pesquen. Un servidor, humil pescador de canya vaig preparar l'artillera pesada per a l'ocasió (il•lús!!). Veient com estiren els bonítols I les sèrvies, Déu me'n guard d'una tonyina amb l'equip de fireta que tinc.

Així doncs, que a les 5 sortir de Barcelona per recollir en Raül, ser a Olot a les 6 I sortir per la bocana del port a les 7. El windguru no s'equivocava (millor que TV3, que tendeix a exagerar una mica perquè sempre dóna la màxima previsió de vent del dia). Se'ns obria una única finestra després I abans de tants dies de tramuntana I semblava que aquells nuvolots s'aguantarien la pluja. En ple novembre, això no ho podíem desaprofitar.

Així doncs, que gas a fons, I de pet on dies enrere havíem vist saltar les bèsties. A l'arribar-hi, uns altres sonats ja ens hi esperaven amb una pneumàtica. Hauria d'haver fet alguna foto perquè amistats I familiars veiessin que n'hi ha pitjors que nosaltres dos.

El vent es comportava, la pluja es mantenia a ratlla I el fred més que discret. A l'arribar no es veia gaire activitat, però en Raül (que más sabe por viejo que por diablo o era al revés?) deia que caldria anar llençant a cegues, que de ser-hi hi havien de ser. M'agrada veure que tenir sonda no serveix de gaire si no hi poses ciència I intuïció. Així doncs, que comencem amb els jigs habituals de 20, 40 I 60g. Jo anava amb un trenat massa gruixut I els tirs em quedaven curts. Els gijs de 40g I el trenat gruixut se l'enduia la corrent I no hi havia manera de fer-los profunditzar ni de bellugar-los a voluntat. S'imposava fer canvis. Robo de la caixa d'en Raül, un jig de 80g com la corrent requeria, el poso al costat de la barca per veure la millor forma de moure'l I veig que amb recollida regular I a tota castanya és com m'agrada més per a l'ocasió. Llenço ben lluny, espero que toqui fons I començo a recollir com un boig. He trobat el punt “G”. I comença el festival. I PATAPAM!!! la recuperació es queda clavada de cop I comença a sortir fil. Afluixo el fre I el vaig portant cap a mi. M'agrada treballar el peix sense bloquejar la bobina. A vegades convé. Alguns cops de cap I carreres boges en vertical directament buscant el fons. Ha de ser un bonítol, n'estem segurs. Es veu una taca. Fot una arrencada directe a les profunditats I mica en mica el tornem a pujar. Segona arrencada. La carraca va fent el seu concert. Cagun lo Déu que el pela! Aquesta canya no havia treballat així I m'agrada com es comporta. Ni massa rígida com un mànec d'escombra (que treballaria massa el rodet I podria trencar-lo), ni massa tova que no puguis treballar el peix. Finalment el podem acostar a la barca I en Raül el puja amb el ganxo beneït! quin rediment el ganxo aquest. Fet amb un corró de pintor recollit d'un contenidor I tant útil que és. Ja en tenim un! I vinga, que ens estem fotent catxondos. PATAM! el segon, NYAAAACA!! el tercer, en Raül pobre, té un handicap afegit que és gobernar l'embarcació, mentre jo em puc dedicar en exclusiva al tema. Al tercer bonítol tinc el braç dret que ja em costa I li passo la canya a n'en Raül perquè estreni la jornada. A l'últim moment es desenganxa. Però ja té el cuquet al cos I encara es fot més catxondo. Ara és la carraca d'en Raül la que fa un solo d'opera a ple pulmó. Sembla que avui anirem per feina, tu. Penso en què se n'hagués fet del meu equip si per fortuna arribem a trobar les tonyines. Mare de Déu!

Amb les dentetes d'aquests animals, els jigs d'en Raül ben aviat fan força pena. Però recollits a tota castanya encara van donant la seva guerra particular. Em pregunto si mai podré recollir tant ràpid des del caiac. Molt possiblement que no. Podria treballar aquestes estirades tenint la canya horitzontalment a un pam de l'aigua? possiblement que tampoc. Podria bellugar un jig de 80g amb aquesta comoditat? Penso en el dia fa un mes (circum circa) en que veia llampugues, melves, bonítols I palomides saltar entorn del caiac I no va haver-hi forma de clavar-ne cap. Segurament eren jigs massa petits I faltava sobretot imprimir velocitat. Aquests animals volen canya I allà estàvem en Raül I un servidor per donar-los tanta tralla com puguessin aguantar.

De cop, en Raül té una bona picada. Veig que el tio es queda acollonit. Agafa la canya amb les dues mans I la manivel•la no se li mou. Es va ajupint per aguantar millor la canya. A mi m'agafa l'atac de riure de veure aquells cops de cap I ja no puc parar de riure quan en Raül ja està assegut a la banyera I el fil que ni endavant ni enrere I la canya doblegant-se més I més, esmortint els cops de cap de l'animal que malda per fugir a l'altre extrem del fil. Segur que és una sèrvia. Molt mica en mica, aconsegueix anar-la fent pujar. Molt mica en mica. Potser té el fre massa tancat. Tant de jig I tant bonítol et deixen el braç cansat I fa que cada nova peça tinguis més pressa per treure-la ràpid de l'aigua. De cop es destensa el fil I la canya tant vinclada es redreça. Ohhhhh, ohhhhh I re-oooohhhh!!! la popera s'ha obert I la sèrvia continua la seva ruta fons enllà.

Mira Raül, company, això dels bonítols està molt I molt bé. Fins I tot ens podem permetre que se'ns en escapi algun, però aquella sèrvia, fill meu... deixar anar aquella sèrvia és que no té perdó de Déu!

Algunes conclusions de la jornada:
1. Pescar amb barca, és molt I molt diferent de pescar amb caiac.
2. Els jigs barats també funcionen. Als aile metal cs I tb no els van fer ni puto cas. Per què em funciona un jig de 4euros I 80g que em deixa en Raül I no em funciona aquests jigs de 15euros I 90g que porto jo? Els aile metal cs I els tb no van funcionar ni amb 60g, ni amb 90g. Res de res. Per què valen 15Euros? No els sé moure bé? no estan pensats per anar a tota castanya? si no arriba a ser pels jigs platejats I els verds de 80g que duia en Raül, no pugem ni la meitat de peix a la barca. Pel peix blau, jigs de 4euros vas que t'estrelles per recollir-los a tota castanya, que al capdevall, els deixaran destrossats.
3. Poca broma amb el material. Oi que sembla impossible obrir una popera? oi que sembla impossible obrir una anella (sí, perdre un peixot perquè se t'obri l'anella que aguanta la popera al jig). Doncs amb aquests animals es veuen coses rares.
4. No és el mateix un nus per unir trenat al fluorocarboni, que un nus per unir nylon al trenat. Vam constatar que un nus Albright millorat no serveix per a unir fluorocarboni. A la primera picada el fluorocarboni (que és més rígid) es va escórrer I ara hi ha una bèstia amb un píercing ben guapo solcant els mars. I això, que havia fet algunes voltes de més I assegurat el nus, en vista del plan que hi havia.
5. L'ús de fluorocarboni o baix de nylon pot ajudar-hi, però no és imprescindible. Ni tant sols amb l'aigua cristal•lina del Cap de Creus. Ja als últims moments, se'm trenca el baix I munto un altre mosquetó directament al final del trenat. I va continuar funcionant. Amb els bonítols, I amb un dèntol de pes prou digne com per anar de cap al forn.
6. És sorprenent el fil trenat. Sembla que s'hagi de partir I un trenat fi com un cabell (resistència uns 14Kg) aguanta com un campió I et permet guanyar molts I molts metres amb cada tir. Si el trenat és de 14Kg, un baix de nylon del 40 (13Kg) és suficient. Havia pujat una canya tova d'spinning I un rodet amb trenat fi per si feia massa vent I haviem de passar el dia des de la costa buscant el llobarro. Com que això de la barca pintava bé, ho vaig deixar al cotxe I vaig optar pels rodets amb trenat gruixut per si trobàvem les tonyines. Crasso error. El trenat gruixut no està fet pel bonítol.
7. Tinc una certa tendència a substituir les poperes per un o dos hams simples de bona mida. No sempre és una bona opció quan el peix té una bona boca. Vaig perdre algunes picades per aquest motiu.
8. El mosquetó, discret (però resistent). El mosquetó que portava en Raül era massa gros I fa una forma com de papallona. Fa que el gij no pari de giravoltar quan reculls a tota marxa. No m'agrada com neda. Substitueixo el mosquetó per un altre de ben petit que aguanta 23Kg I el festival continua a bona marxa. Cap problema I endavant. Els dies que més disfruto són aquells en els que veus que una cosa no funciona, fas una teoria, fas un canvi I comença a sortir peix. És molt diferent pescar, que treure peix. I veure que encertes el diagnòstic I el remei, és quan veus que cal no oblidar-se del pescar, concentrats només en el treure peix. Les jornades que tornes de buit, també s'aprèn molt. I sempre conclous que val la pena.

Ja són les cinc I amb aquella activitat, ni hem dinat, ni hem begut, ni hem tant sols anat a pixar. I és que un perd l'oremus quan està amb les canyes a les mans I ja tenim una edat.

Al fons, mar endins, es va acostant una negror que cada cop està més a la vora. Mica en mica notem que es va acostant I les cabretes de les ones ens ho recorden com intentant treure'ns del nostre encanteri barca-home-canya-fil-animal. La tempesta cada cop se'ns atansa més. El vent comença a pujar I és vent de pluja. A l'horitzó, veiem que els núvols negres s'esfilagarsen sobre el mar I la línia del mar amb el cel es desdibuixa en una cortina grisosa. Aquí I allà continuen sortint bullidors en superfície I bancs d'agulles I sardineta neden d'aquí cap allà passant per sota la barca en el frenesí que té lloc uns metres més avall. Hem més que complert amb la jornada I és hora de netejar el peix I tirar cap avall amb el coet al cul.

La barca vola sobre les ones I el vent lateral s'encarrega de llençar-nos al damunt les glopades de mar que la barca aixeca. Tinc tot el costat dret ben xop (llarga vida a l'inventor del gore-tex!!) encara em queda fer tot el camí a Barcelona via Olot, força xop de cap a peus I en Raül (que sí que sap anar amb barca I va preparat) un cop més m'ofereix el millor que té. Penso en els dos sonats que han de navegar contra la tempesta per tornar la pneumàtica al remolc. Aquests dos sí que ballaran en un memorable final de festa major amb traca final! Empuriabrava es mig desdibuixa entre cortines de pluja I arribem a port ben just enmig d'una negror que anuncia el xàfec que ens acompanya camí d'Olot. Ja ho diuen que Olot és l'orinal de Catalunya. Ens n'hem escapat ben just I ens enduem una pila de conclusions a la butxaca I una jornada més que fantàstica I instructiva de les que es recorden durant anys.

La Marta ha fet lloc a la nevera I ja té la planxa a punt esperant els primers filets de peix blau. El dèntol esperarà demà el seu torn. Tinc la sort que li encanta la cuina I s'hi aplica amb passió, innovació I mestratge. La seva mà I el delicat cruixir de les fines làmines de sal de cocó que aquest estiu vam recollir a Menorca seran l'únic condiment que aquesta carn necessita. El terra es mou d'aquí cap enllà I el llit no vol aturar-se seguint també el vaivé de les ones. Però avui dormirem plans.

Raül, tio. Moltes gràcies per tot. Per l'oportunitat. Pel material (et dec dos o tres jigs. Te'ls pujo de Barna la propera vegada o te'n compro un grapat ara al saló nàutic). Pel rodet amb el trenat fi (mira que deixar-me el meu al cotxe...), per dedicar-te a governar la barca mentre jo em podia dedicar exclusivament al tema en qüestió, per la sortida de sol amb rerefons de tempestuosa negror I l'arc de Sant Martí sobre el far de Cala Nans, per preocupar-te que mengés després de tantes hores obcecat amb els bonítols, els trenats I els jigs. Tio, Raül, casem-nos!
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ALEXMTZ el Dv 06 Nov 2009, 22:58

Felicitats crack !!!!!!! t'ho mereixes !!!!! a disfrutar que això no pasa cada dia.
ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : AIGUAFREDA-L'ESCALA
Data de registre : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 06 Nov 2009, 23:15

Tola , Tola... que estic esperant una altra criatura... pobra Teresa! I què faria l'Alba sense mi? Deixem-ho tot com fins ara... amb pura passió... per la pesca!!!

Nano, t'has quedat ben descansat.... el dia que escriguis un rollo tant gran i no se't publiqui per vès a saber què... et fotaràs un fart de riure! Parlant de riure, m'ho vaig passar molt bé i, a sobre, vam pescar moooolllltt! Sempre he dit que en Tola és un tiu especial... per no dir estrany, raro, d'un altre món! Jo a les 7am vaig anar a cagar a la gasolinera, durant el dia em vaig menjar quatre entrepans, vaig beure un litre d'aigua i, almenys, vaig fer tres pixarades! Ell res de res... Senyors, en Tola no menja, ni beu, ni pixa..- nomès pesca!!! Quin fenomen , aquest tiu... I jo vinga a insistir: "vols beure, té un entrepà, no tens pipi?"... i en Tola tant tranquil. Ell abstret amb els seus anàlisis!

Analitzar la pesca està molt bé, amic Tola, però la pesca no és una ciència exacta... La qüestió és trobar l'equilibri de les coses, com és el nostre cas. Jo hi poso passió, intuició i tot el que tinc a la barca, tu la ciència, l'anàlisi i les conclusions més encertades... et Voilâ! LA pesca apareix com a art de màgia!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  salguer el Ds 07 Nov 2009, 19:27

Nanos felicitats :
Molt bona pesquera , quina tecnica i quina prosa ...
Quin dia veniu a Palamos amb nosaltres ???
Vui veure com ho feu , aixo de les servias ??????
Ho torno a dir ...MOLTES FELICITATS PESCAIRES.
salguer
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : PALAMOS
Data de registre : 27/10/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 07 Nov 2009, 23:20

moltes gràcies SAlguer!

El tema de la prosa és una assignatura pendent que he decobert gràcies al forum i a tots vosaltres. PEl que fa a les sèrvies, us he d'explicar un secret...,doncs el mèrit no és del tot nostre... però en vaig tenir una d'enorme clavada i us ho vaig explicar en una de les meves parrafades: per clavar sèrvies nomès cal deixar caure el jig a la seva vertical i.... TATACTACTAC...ametrallar a tota llet com en RAmbo o, pels esportistes, pedalar a tota òstia com l'Indurain! M'explico: llenceu el jig que us doni la gana (tots funcionen quan aquestes bestioles volen menjar), deixeu-lo baixar al seu ritme, pacientment, fins que calculeu la zona per on el poden atacar. L'acció de pesca continua recollint a tota màquina i, si teniu la sort i sorpresa de poder-la clavar.... comenceu a resar!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dl 09 Nov 2009, 12:03

Ai sí, ai sí. És que quan tinc la canya a les mans perdo l'oremus i no sé ni quina hora passo. De petits (i no tant petits) quan em posava el tub i les ulleres, més d'una vegada mon germà, ja mort de gana de dinar, em tirava pedres a l'aigua des de la platja per fer-me'n sortir sense mullar-se. Sort que mai va arribar a tocar-me. És molt delicat mon germà gran...

Pel què fa a això de ser raro, caram! sí que ho has detectat ràpidament... normalment, la paraula més freqüent és freaky. Ha, ha. Però jo sóc feliç. I que per molts anys!
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dl 09 Nov 2009, 18:43

Shocked Shocked Shocked Shocked , carai, no menja, no veu, no fa pipi Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad , Raul comte, fixat si sagna, ja ja ja.

Salut.
arb58
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 09 Nov 2009, 21:41

tens raò... el pròxim dia que vingui, dissimuladament, li clavarè un jig a l'orella a veure què passa... si no sagna cardo el camp nedant!!!

segur que el paio ha fet un pacte amb el diable... o potser és ell en Lucifer!!! En fi, si s'ha venut l'ànima a canvi de peix, que se la vengui!.. però que vingui a pescar amb mi!!!

SAlut (i peles que demà m'en vaig al salò nautic)!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albert el Dt 10 Nov 2009, 00:51

Raul i Tola felicitats, vaig rebre la foto... i que em va parir!!. com vareu disfrutar...felicitats. Els jigs, jo soc dels que penso, que dies com aquests els clavaries fins i tot amb un clauer, je je. Pero quan no estan actius... despres ja es un altre cantar.
albert
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : l´escala
Data de registre : 21/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dt 10 Nov 2009, 01:51

Peró que passa?? Tola no pots anar a la barca sense mamar, pixar (cagat sí), menjar. que t'expliquin els meus companys de feina pesquera, esmorzo 2 ó 3 cops i el mam cau sol igual que la pixera, aixó és salut, menjar, mamar, pescar, pixar i cagar-se amb el déu que va parir els peixos que no piquen o s'escapen com li passa al Raül. Rolling Eyes Rolling Eyes

aixó sí la crònica 10 punts company.

Salut.
szac
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dt 10 Nov 2009, 01:54

Raül escrigué:tens raò... el pròxim dia que vingui, dissimuladament, li clavarè un jig a l'orella a veure què passa... si no sagna cardo el camp nedant!!!

segur que el paio ha fet un pacte amb el diable... o potser és ell en Lucifer!!! En fi, si s'ha venut l'ànima a canvi de peix, que se la vengui!.. però que vingui a pescar amb mi!!!

SAlut (i peles que demà m'en vaig al salò nautic)!

Jodeeerr, avisa nen, que jo encara no he anat. Espero anar dimecres o dijous.
Comprame algo....comprame algo.... bounce bounce

Salut
szac
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

De vampirs i altres monstres.

Missatge  Tola el Dt 10 Nov 2009, 10:57

ei! que els únics monstres que hi ha al Cap de Creus són les sèrvies que en Raül indulta.

Així s'escriu la història... la veritat és que m'havia cruspit un paquet sencer de galetes i tres tetrabrics de cacaolat mentre esperava que en Raül es traiés la son de les orelles a Olot. I quan vam acabar, llavors sí, dinar, pixar, etc...

Del saló nàutic, hi vaig anar diumenge (el segon dia!!) i el Sea Rock de 80g en el color verd/groc amb puntets ja havien desaparegut tots!! van dir que un paio havia passat enduent-se'ls tots, tots i tots el primer dia. Q-llons!

Hi ha molt poques botigues i en total, només dos pavellons. Em penso que només hi ha dos stands més a banda dels 3 o 4 establiments que pots trobar a Bcn. La crisi es nota i la gent deu preferir comprar un sac de patates, abans d'un veler de 25m d'eslora.
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum