SHARE
Últimos temas
» "Lasprovincias.es" 21-5-12por teixi Hoy a las 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Ayer a las 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
» V Fira Marítima de la Costa Daurada a Cambrils
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:31
» IV Fira Nàutica d’Ocasió i del Xàrter a Port Ginesta
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:29
YOUTUBE
De les anelles de les canyes. Aix, les anelles!
Pàgina 2 de 2 • Comparteixi •
Pàgina 2 de 2 •
1, 2
Re: De les anelles de les canyes. Aix, les anelles!
[quote="raul7"]
Les canyes que parleu son exclusives de Decathlon. Les trovareu al Decathlon de Sant Boi de Llobregat. Estan molt be dins la relació qualitat preu. Si n'hi ha en estoc les poden demanar des de qualsevol altre centre.
sergispining escrigué:no raul7 , es la lure power 50 80, 235 grs ,suposo .
Les canyes que parleu son exclusives de Decathlon. Les trovareu al Decathlon de Sant Boi de Llobregat. Estan molt be dins la relació qualitat preu. Si n'hi ha en estoc les poden demanar des de qualsevol altre centre.
[quote="caproig"]
les que dic, estan en oferta perque no tenen funda. son ilicum team en 2.40 acció 10-30 ... i una 2.70? he de comfirma la de 2.70.
aquesta val sobre els 100 leuros i estan per 70.
raul7 escrigué:sergispining escrigué:no raul7 , es la lure power 50 80, 235 grs ,suposo .
les que dic, estan en oferta perque no tenen funda. son ilicum team en 2.40 acció 10-30 ... i una 2.70? he de comfirma la de 2.70.
aquesta val sobre els 100 leuros i estan per 70.

raul7- www.forumdepesca.com
- Localització: maresme
Reputació: 1
Data de registre: 02/05/2010
Jo tinc la Ilicium Team de 2,40 m, la gaste quan em conviden a pescar desde embarcació.
Em costà el que digueu sobre els 100 €, es la canya més cara que tinc.
He vist 2 Ilicium Team, sense fer res mal, al llançar trencar-se alguna anella, sense més.
Val que el Decathlon te GARANTIA de 2 anys, però no es normal, les canyes son collonudes, però les anelles molt fluixetes. Al menys ho dic perque sols gaste canyes del Decathlon.
Tola t´has currar moltísim aquest POST i jo estic 100 € d´acord amb tu.
La majoria de les canyes que he tingut, que han pescat en MAR, sempre hi ha hagut alguna anella que s´ha trencat. Si gaste trençat i es molt posible que desgasten la porcellana, però el que trenca es la part de metall.
Part que com diu el mestre TOLA, es més que fina, persupost fet adrede perque duren menys temps.
Raül escrigué:Estimat amic marTITOLA,
Llavors et vull estirar les orelles... per pagar 30e d'una puta anella. Però on collons les compres, tu? Jo n'he canviat un fotimer, i amb feina i tot, em val entre 3 i 5 euros!
No, si ja m'ho deia el paio aquell, rere el taulell: "és que costen 30euros perquè són anelles "fugi"!! i tant si són fugi! i cuita-corrents amb aquest preu. Al sentir el preu em vaig quedar més glaçat que en ple hivern sobre la Duna. I jo que me'l miro a aquell saltamarges vestit de venedor benvolent i jo que me li atanço efusivament i li dic "abraci'm, home, abraci'm!!" i el venedor, tot estranyat "que l'abraci, per què?!"
-"Collons! perquè amb aquests preus, vostè i jo tardarem molt a veure'ns!!"
No, si ja m'ho deia el tio que eren anelles fugi...
Clar que si no li importa que se li trenquin abans, en tenim aquestes altres d'imitació per uns mòdics 10euros.. res, la voluntat...
Quins collons...
A Barcelona a tot arreu et surten amb el mateix cuento xino. Les "fugi" de 30 euros o les d'imitació, de 10euros. I d'aquí no els treguis. Com deia al principi, la resta d'anelles més resistents, ja han desaparegut del mercat Barceloní. Si en tens de 3 i 5euros que funcionen igual de bé, ja carregaré el maleter la propera vegada que pugi per les vostres terres.
Raül escrigué:Tinc canyes que en diuen bones... valen uns 100e, que ja és molt. Al segon dia d'anar als bonítols em va saltar una ceràmica, al tercer la puntera a tomarpelcul...
D'això et parlo, d'això et parlo precisament. Que ho fan tot com fos per anar a fer el te i balls de saló. Collons, que ho han de fer bunqueritzat per anar a la guerra, refum! A veure si haig d'estar tractant les anelles com si fos el gerro de la dinastia Ming que tenim al menjador. No te jode??? home, passar-hi aigua sí. Però entre això i haver de tractar les canyes com si fossin la mòmia de Pere III el gran o els grans de pol·len de l'Abric Romaní de Capellades...
Campanya diem "NO" a les canyes per jugar a firetes i a nines. Volem canyes de veritat, home! No s'hi val crear anelles pensades perquè trenquin abans i col·locar-les a les canyes de 100euros en avall. Ah! és que si en vol unes que no es trenquin, la canya ja li costa 400euros. No te jode??? Doncs no senyor! jo vull una canya de 150euros si fa falta, però amb unes anelles com les d'avantes, que aguantaven una embestida d'un rinoceront si feia falta i mil sucades a mar sense haver de passar-les per aigua dolça.
Raül escrigué:Què va passar l'últim dia que vas venir amb mi? Que a la mitja hora pescaves am la meva canya: 0 problemes, tot satisfaccions.
Ei, no em facis trampes. Que això va ser culpa meva per voler fer volar un jig de 28grams amb la mateixa canya que en faig voler de 80g. Clar, la canya ni s'enterava que allà al final hi havia un pes i ja la vaig tenir entortolligada en ben poca estona. Sí, entono públicament el mea culpa. Si a més hi afegim el pajarraco aquell que va contribuir més que apassionadament a embolicar-ho tot... i les sèrvies sota la barca allà anar fent voltes. Cagunl'ou!
Ja que hi som, saps què he descobert recentment? que si quan tanques el pick-up, poses la canya enlaire, se't fan menys embolics de trenat que si la tens avall. Sí. Si quan fas la primera volta de manivel·la, tens la canya avall com si recollissis, sovint se't queda una primera baga de trenat sobre la bobina i quan te n'adones, ja tens un embolic de collons. Encara que recullis amb la canya cap avall, per fer la primera volta de rodet i tancar el pick-up, sempre amb la canya enlaire.
Si a més, reculls el trenat quan acabes de fotre una estrebada i el trenat està sense tensió, llavors ja vas per nota. Entortolligament assegurat. Palabrita del ninyo Jesús.
I és clar! al llençar, el nus se t'enreda a la primera anella i al cap de dos patacs, l'anella surt volant i la porcellana esmicolada en mil bocins al picar contra l'anella següent. No, no. Si és que les anelles d'avui dia estan molt ben pensades... perquè trenquin abans! Qualsevol dia els administro una canya de les d'avantes per via rectal!
Raül escrigué:sempre anelles de tres potes, i mai articulades.
Ep, nano. Fixa't amb la segona foto. Anelles de tres potes. Les dues anelles partides com una canya. Mai tant ben dit. Són anelles de les canyes de pescar al llancer. De quan anava rere els congres i capellans amb més nocturnitat que al·levosia. Si hi afegeixes que eren canyes que anaven a patir saltant pels rocs amb 5m de canya... les anelles saltaven de 3 en 3.
Per a les d'spinning i jigging d'aquestes que foten ara, ni tres potes, ni una. Amb tres potes t'estalviaràs que se't dobleguin d'un patac amb el transport, però amb un únic punt de rovell a l'anella que envolta la porcellana, pataclinc! ja la tens oberta i la porcellana esclatant al picar contra l'anella següent. Grrr.... cagun lo déu que els pela!
Raül escrigué:al novembre tenim comptes pendents, tu i jo... no em portis canyes retro, ni anelles de 30e mal muntades...
que al novembre ho rebentarem tot!
Santa paraula! Déu t'escolti!
A les barricades, a les barricades pol triumfo de la confederasión!
Aquí t'espero, comiendo un huevo.

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 50
Data de registre: 12/08/2009
Pàgina 2 de 2 •
1, 2
Pàgina 2 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum