MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Novembre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

1ª TROBADA PESCA EXTREMA AMB KAYAK!!!!!!!!!!

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

1ª TROBADA PESCA EXTREMA AMB KAYAK!!!!!!!!!!

Missatge  xicuXtrem el Dg 10 Oct 2010, 14:00

1ª TROBADA PESCA EXTREMA AMB KAYAK!!!!!!!!!!!!
xicuXtrem Ayer a las 17:51

.Dissabte 30 d'Octubre a les 7 h. del matí a cala Montjoi ( a la platja )
Es pescarà de les 7:30 a les 16 h.
Per qui no tingui kayak hi haurà lloguer de kayaks preparats per pescar, el preu ès de 25 euros tot el que dura la trobada. Gentilesa de SKKAYAK

CAL APUNTAR-SE ABANS DEL DIA 27 D OCTUBRE ALS TELEFONS: 626662004 (VITI ) (per seguretat i poder estar localitzats tots deixarem un numero de mòbil que durem a sobre)

626468375 ( RAMON )

639008684 ( PAU SKKAYAK )

El preu es de 5 euros que ès el cafè , carajillo i coca del mati.

Al matí i haurà cafe , carajillo, i coca per a tothom!!!!!!!!!

Animeuvos!!!!!!!!!!!!!!

Editat per darrera vegada per xicuXtrem el Dj 21 Oct 2010, 16:53, editat 2 cops en total
xicuXtrem
www.forumdepesca.com

Edat : 38
Data de registre : 03/08/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Re: 1ª TROBADA PESCA EXTREMA AMB KAYAK!!!!!!!!!!

Missatge  ot el Dg 10 Oct 2010, 23:13

Ot Nebot
Jordi Nebot.
EN PRINCIPI VENIM ;D
ot
www.forumdepesca.com

Edat : 22
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  xicuXtrem el Dc 13 Oct 2010, 18:34

vinga nanos!!!!!! animeu-se que serà molt ben perit això!!!!!

Ot trucaràs amb en viti o algun d aquells per apuntar-vos o els hi dic jo?
xicuXtrem
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dc 13 Oct 2010, 20:43

ja li dire amb en viti qe algun ratu crec qe ha de venir a casa...
ot
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  xicuXtrem el Dj 14 Oct 2010, 22:50

Ok ot!!!
xicuXtrem
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

CONCURSOS EN ZONES PRoTEGIDES

Missatge  Juanna Palau el Dl 18 Oct 2010, 12:50

Estimats pescadors sóc nova al fòrum i no per amor a la pesca, només per avisar a totes aquelles persones responsables de la organització d'activitats denunciables als nostres parcs naturals. Primer m'agradaria deixar escrit que la meva intenció és molt noble i molt lluny de crear mals entesos. Per a totes les persones que no estiguin ben informades han de saber que tota acivitat creada per a concursar ja sigui en caça o pesca és completament prohibida al PARC NATURAL DEL CAP DE CREUS. I si algú ho ignora la zona que es proposa per aquest concurs és dins del parc.
Gracies per deixar-me expressar i per queda algun dubte deixo el fragment de la llei que ho expressa.

Juanna.

Espais naturals

DOGC num. 4692 de 7/8/2006

Departament de Medi Ambient i Habitatge

RESOLUCIÓ MAH/2618/2006, de 28 de juliol, per la qual es fa públic l'Acord del Govern de 20 de juny de 2006, pel qual s'aprova definitivament el Pla especial de protecció del medi natural i del paisatge del parc natural de Cap de Creus

Text de la disposició:
Atès que en data 20 de juny de 2006 el Govern de la Generalitat va adoptar l'Acord pel qual s'aprova definitivament el Pla especial de protecció del medi natural i del paisatge del parc natural de Cap de Creus,

Resolc:

Fer públic l'Acord del Govern de 20 de juny de 2006, pel qual s'aprova definitivament el Pla especial de protecció del medi natural i del paisatge del parc natural de Cap de Creus

11.2 S'entenen com a incompatibles i no admesos en l'àmbit marí d'aquest Pla especial tots aquells usos, activitats o actuacions que es detallen a continuació:

a) Pesca d'arrossegament i d'encerclament.

b) Concursos de pesca marítima de superfície i submarina.
Juanna Palau
www.forumdepesca.com

Data de registre : 18/10/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  xicuXtrem el Dl 18 Oct 2010, 23:12

Hola Juanna !!! en primer lloc gràcies per la informaciò que ens has donat!!!!!!!!
El que fem a la trobada ès reunin-se uns quan amics ( 8 o 10 ) i sortim a pescar i a fer-se un fart de riure uns amb els altres , i ho poso aqui per no haber d 'anar trucan a tothom i perquè m'ès més fàcil. LLuny està del meu pensament fer algun tipo de concurs o competiciò de cap mena ni de cap esport ja que en practico varis ... He donat la possibilitat de poder llogar algun kayac perquè tinc un company que vol provar la pesca amb kayak i per si algú més ho volgués probar.
Es posa 5 euros d inscripciò per pagar entre tots l esmorzar i l embotit , ja que aqui ningu no shi guanya ni si vol guanyar res.I si faig que s'apunti la gent, ès per saber el que he de comprar per esmorzar. Suposo que en fer això no te perquè passar res, a part que la zona ès lo de menys perque per tema de meteorologia el primer que hem de fer si bufa vent ès canviar de lloc , igualment que si hi hagués algun problema o hi ha un nombre màxim de pescadors establert dins aquest espai practicant la seva aficiò, que m'en preocuparè jo mateix d saver-ho demà a primera hora, o si tu em pots ajudar si en saps d alguna limitaciò si su plau me la fas arribar.

Espero haber aclarat un mica el que pretenc i no vull que hi hagi mals entesos de concursos ni competicions ni res d aquest mon, que suposo que la federaciò de pesca ja en deu fer d oficials per qui vulgui competir.

En resum tot acaba sent una excusa per veurens quatre amics d aquest esport i anar a fer la cervesa en plegant.....
xicuXtrem
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Admin el Dt 19 Oct 2010, 01:08

Hola Juanna,

Gràcies per la teva aportació, és bo recordar aquestes coses de tant en tant.

Jo per si de cas, recordo també els termes legals del fòrum que tots els usuaris accepten en el moment del registre per desvincular www.forumdepesca.com de tota conducta que pugui semblar il.legal en els comentaris publicats

Tot i que els administradors i moderadors d'aquest fòrum faran tot el que sigui possible per eliminar o editar qualsevol material qüestionable tan ràpidament com sigui possible, és impossible revisar cada missatge. Per tant, et dones per assabentat que tots els missatges publicats en aquests fòrums expressen els punts de vista i opinions dels seus respectius autors i no la dels administradors, moderadors o el webmaster (excepte els missatges publicats per ells mateixos) per la qual cosa no se'ls considerarà responsables.

Estàs d'acord amb no publicar material insultant, obscè, vulgar, d'odi, amenaçant, orientat sexualment, o cap altre que d'alguna manera violi les lleis vigents. Si publiques material d'aquesta índole, el teu compte serà cancel·lat (i el teu proveïdor d'accés a internet avisat). La direcció IP de tots els missatges es guarda per ajudar a complir aquestes normes. Estàs d'acord amb que el webmaster, administrador i moderadors d'aquest Fòrum tenen dret a esborrar, editar, moure o tancar qualsevol tema en qualsevol moment si ho consideren convenient. Com a usuari acceptes que tota la informació que has introduït sigui emmagatzemada en una base de dades. Tot i que aquesta informació no serà proporcionada a tercers sense el teu consentiment, el webmaster, l'administrador i els moderadors no poden responsabilitzar-se per intents de hackers que puguin portar a que aquesta informació es vegi compromesa.

Aquest sistema de fòrums utilitza cookies per emmagatzemar informació al teu ordinador. Aquestes cookies no contenen la informació que has introduït, només s'utilitzen per millorar la visualització dels fòrums. L'email només s'utilitza per confirmar els detalls del teu registre i contrasenya (i per enviar-te una nova contrasenya si oblides la que tens actualment).

En registrar-te acceptes totes aquestes condicions.

Botiga online de pesca & nàutica
Admin
Admin

Data de registre : 05/03/2009

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 19 Oct 2010, 14:34

Caram!.... només volia fer una "petita" aportació, i sense fantasmades.

Us volia felicitar als tres, a la Juanna Palau, a en xixuXtrem i a l'Adm del fòrum per les bones maneres, educació i claredat a l'hora d'exposar el possible malentès.

cada dia estic més orgullós de pertànyer a aquest fòrum, perquè una de les seves fites és aquesta precisament: clarificar malsentesos; i, com no, cada dia em sento més orgullós de tots i cadascun dels companys que en formem part.

res més doncs, felicitats per l'exemple que heu donat els tres.

ah, i no voldria ser maleducat, tampoc: benvinguda al fòrum, Juanna, no saps com m'agrada tenir una altra dona entre nosaltres!

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 19 Oct 2010, 14:48

Jo crec que en cap cas ningú te intenció de fer res il·legal, trobo molt bé l'aclariment de la Joanna, l'aclariment posterior i l'expossició per part de l'admin de les normes del fòrum que tots acceptem.

En tot cas, i per evitar futurs malentessos, llenço una proposta a en Joan:

Crear un apartat nou al fòrum on es pugui posar els llocs prohibits, o reserves naturals, amb la descripció dels mateixos o enllaços a web si n'hi ha, jo per exemple conec la prohibició de les illes medes, se que s'està estudiant el cas de les illes formigues, però del cap de creus no en sabia res, en part perque noi vaig mai més amunt de l'escala.... però si que estaria bé poder saber a quines zones hi ha restriccions, i els límits, tipus de restricció i zones exactes a on afecta, per no incurrir en cap il·legalitat.

També crec que aixó seria una aportació més que podria enriquir el fòrum, que com diu en raül, està format per gent assenyada col·laboradora i participativa, i dubto molt que ningú d'aqui vagi a cometre cap il·legalitat, com a mínim, de manera conscient ni premeditada.

Salut i peixos !

Dani
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dt 19 Oct 2010, 15:26

hola a tots,
jo per el que tinc entes el Cap de Creus es reserva natural terrestre no?
sigui des de l'aigua es pot pescar...
si m'aquibocu dieumu cap problema Very Happy
ot
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  xicuXtrem el Dt 19 Oct 2010, 19:18

Hola Ot !!! mira et passo el que he fet jo per trobar el planol del cap de creus amb els llocs de reserves i tot.

ves a www.parcsdecatalunya.net cliques al la zona que vols saber , cap de creus ès la 5 si no recordo malament, vas a guia de visita i després planol, descarregues un pdf i alla et surt tot marcat.

Amb canya no està prohibit enlloc del cap de creus q jo sàpiga. sino que algú em corretgeixi però ès el que tinc entès. menys a l encalladora que em sembla que esta protegida.

Sinò vas a normes i consells de la mateixa direccio i allà tu explica tot.

Salut company!!!!!!

xicuXtrem
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 19 Oct 2010, 19:36

xicuXtrem escrigué:Hola Ot !!! mira et passo el que he fet jo per trobar el planol del cap de creus amb els llocs de reserves i tot.

ves a www.parcsdecatalunya.net cliques al la zona que vols saber , cap de creus ès la 5 si no recordo malament, vas a guia de visita i després planol, descarregues un pdf i alla et surt tot marcat.

Amb canya no està prohibit enlloc del cap de creus q jo sàpiga. sino que algú em corretgeixi però ès el que tinc entès. menys a l encalladora que em sembla que esta protegida.

Sinò vas a normes i consells de la mateixa direccio i allà tu explica tot.

Salut company!!!!!!

guapo el plano aquest !! ara veig que el 17 es la zona volcanica, casum, jo que em volia endur la canya a la fageda ara no podré.....
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dt 19 Oct 2010, 21:37

HOLA!!que Xicu al final on caray es la trubada?Tu dic perque tinc que envia algun m.sm. algun conpany que no frecuenta foros,be com que fins 3 dias abans no sabrem el temps pero com mes al sud millor.Be ja direu algu o en Ramon a la feina em sabra dir quelcom.
mikel k
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Gps
Data de registre : 18/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  xicuXtrem el Dt 19 Oct 2010, 23:13

Ei Mikel k !!! be d esseguida que sàpiga algu tu dic , a part del que ens dixi fer el temps.....
Estic esperant resposta de el parc natural del cap de creus, que m hi he posat en contacte aquest matí.

salut !!!!
xicuXtrem
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  vitifish el Dt 19 Oct 2010, 23:18

aaaaaa
vitifish
www.forumdepesca.com

Data de registre : 03/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Admin el Dc 20 Oct 2010, 03:01

Dani escrigué:Jo crec que en cap cas ningú te intenció de fer res il·legal, trobo molt bé l'aclariment de la Joanna, l'aclariment posterior i l'expossició per part de l'admin de les normes del fòrum que tots acceptem.

En tot cas, i per evitar futurs malentessos, llenço una proposta a en Joan:

Crear un apartat nou al fòrum on es pugui posar els llocs prohibits, o reserves naturals, amb la descripció dels mateixos o enllaços a web si n'hi ha, jo per exemple conec la prohibició de les illes medes, se que s'està estudiant el cas de les illes formigues, però del cap de creus no en sabia res, en part perque noi vaig mai més amunt de l'escala.... però si que estaria bé poder saber a quines zones hi ha restriccions, i els límits, tipus de restricció i zones exactes a on afecta, per no incurrir en cap il·legalitat.

També crec que aixó seria una aportació més que podria enriquir el fòrum, que com diu en raül, està format per gent assenyada col·laboradora i participativa, i dubto molt que ningú d'aqui vagi a cometre cap il·legalitat, com a mínim, de manera conscient ni premeditada.

Salut i peixos !

Dani

Prenc nota!

Botiga online de pesca & nàutica
Admin
Admin

Data de registre : 05/03/2009

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  LLOBARRO45 el Dc 20 Oct 2010, 14:04

ot escrigué:hola a tots,
jo per el que tinc entes el Cap de Creus es reserva natural terrestre no?
sigui des de l'aigua es pot pescar...
si m'aquibocu dieumu cap problema Very Happy

Segons tinc entès no es pot passar per zones no senyalitzades, has de seguir els camins marcats i per tant no es pot pescar en tot el cap de creus desde terra amenys que estiguis dins la zona senyalitzada. Per tant no és prohibit pescar-hi, (exepte encalladora), però sí és prohibit trepitjar zones del parc no senyalitzades. Per tant el que entenc és que si algú està pescant desde terra fora de zona senyalitzada pot rebre una sanció i si sumem que no hi ha llicència, més de dues canyes per persona...etc., " se va a ve un follón que no sabe .....".
LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Edat : 31
Localització : Ara cap aquí, ara cap allà.
Data de registre : 10/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dc 20 Oct 2010, 15:59

LLobarru,el que tens que fer es venir a la trobada tot i que ara no se si el peix es actiu,pero es el de menys cheers cheers Yo aquets dia deixare els pig senglars que reposin yo proposo a la organitzacio que el fem mes capa el sud,pel tema dels vents i les lleis,y mens rollos si no la fem a la piscina munipal,amb el permis del alcalde lol! lol! lol!
mikel k
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dc 20 Oct 2010, 17:39

Deixeu-se de rotllos aqui adalt esteu massa tocats per la tramuntana, veniu cap a la Platja del Prat i es garantiza la ostia de pesca i sino que els hi preguntin els quatre matats que vàrem anar per allà diumenge,ja,ja.

Ei que jo sàpiga això que fem son trovades d'amics per pescar i de concursos no en parleu mai, perque ja veieu com està el patí amb tantes prohibicions, els concursos tenen un altre caràcter i que jo sàpiga encara que no siguin reserves o parcs naturals, s'ha de comunicar sempre a les autoritats competents.

Per cert aquest diumenge vaig per allà el Delta si el temps acompanya, s'ha acabat la temporada de Tarragona, si algú s'anima ens veiem per allà, en busca del llobarro perdut.

Ostia per cert Llobarro 45 els teus avatars son acollonants, ens foten malalts només mirar-los. Cambio pescado por beso de moza, je,je.
girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dc 20 Oct 2010, 22:36

Molt be girgon,les lleis de vegadas estan mal fetas desde un despaitx study O potser n no tinc prou coicient intelectual y no acabo de entendre,res mes el que volia dir tu Girgon u has fet per mi,no buy alimenta mes aquesta historia i me musegat y e esborat molts de misatjes que volia penjar,pero este que conta fins a 3 o 4 o 1000 abans de fer una cosa,y aguets es un dels meus defectes,entre molts sort que aquesta vegada me reprimit,perque tot a estat amb bones paraules,y tot plegat venia de un bon consell,gracies a tots y enorabona a tots pel bon ejenple de civisme y bona entesa.Ens veiem al mar ala trubada,al bar a on sigui pero la "birra "la pago yo.Y se acabo!!!!!!
mikel k
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  xicuXtrem el Dj 21 Oct 2010, 16:55

Hola a tots i a totes, aquest matí el parc natural de cap de creus s'ha posat en contacte amb mi i els hi he exposat el tema de la trobada, quedant clar a tothom que la 1a TROBADA PESCA EXTREMA AMB KAYAK NO ÈS CAP COMPETICIÒ NI CAP CONCURS , No hi ha cap inconvenient per part del parc ,en que tal i com es va quedar , podem podem fer la trobada sensa cap mena de problema. Així doncs fins dissabte 30 d octubre a cala Montjoi si la meteorologia ho permet!!!!!!!!!!

salut i bona pesca a tothom!!!
xicuXtrem
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dj 21 Oct 2010, 16:58

cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers affraid cheers cheers cheers cheers cheers sunny cheers cheers cheers cheers La loguica y el sentit comu sa inposat!!!!!!!!!
mikel k
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Mickel el Dj 21 Oct 2010, 21:16

Oleeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!xicu ets el reiiiiii!!!!kayakerus fins disabte vinent!!!
Mickel
www.forumdepesca.com

Edat : 31
Localització : Olot
Data de registre : 07/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  vitifish el Dj 21 Oct 2010, 23:30

bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce NARI NARI NARI OSTIA SANTA QUINS NERVISSSSS!!!!!! A LES 5 JA AUREM DE SER A LA PLATGE PER PREPARARU TOT I FER EL CARAJILLOOOO
vitifish
www.forumdepesca.com

Data de registre : 03/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum