MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Març 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Com ha anat el finde? (Girona)

Pàgina 40 de 40 Previ  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Com ha anat el finde? (Girona)

Missatge  cetrero33 el Ds 31 Jul 2010, 21:43

Si heu estat molt bé al matí. Però ja tinc mono de pesca. Ja he quedat i demà a les 7 sortim de badalona i provare de la manera que picaven per aquí, a veure que passa. Be y el meu pare com és un valent i passa de gorra s'ha cremat el clatell jejejeje ara sembla un serranet dels que li agrada tant pescar jajajaja, com miri el fòrum em talla el que no sona
Twisted Evil
cetrero33
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : maçanet de la selva
Data de registre : 10/07/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Ds 31 Jul 2010, 21:47

bueno teixi, cetrero i companys, pescar ja lo dic jo, no es lo important, lo importan es divertirse, mira jo avui ..........cap picada, molts atacs de bixos molt grossos ,pero jo ni picada i a les 9:30 cap a casa .SALUT I FORÇA PEIXOS .
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Ds 31 Jul 2010, 22:28

estas fer un pantera sergi, ja et coneixen massa aquestes bestioles? Així has trobat moltes fieres? has pogut veure lo que eren?
jaccod
www.forumdepesca.com

Localització : Palamós
Data de registre : 02/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Ds 31 Jul 2010, 23:34

NO hO SE PERO..................molt grans company,molt grans, paciencia i insistex no te rindas, jejejejejejejje.salut i força peixos a dema torno pero mes de hora ales 5:30 ja estare foten cañazos per alla .SALUT I FORÇA PEIXOS
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Ds 31 Jul 2010, 23:48

collons on vas tant dora si fins a les 6 no comença a clarejar?
vas dir que pescaves des de la costa?
jaccod
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dl 02 Ago 2010, 02:18

Nosaltres vam tenir una jornada força entretinguda, només sortir de port vam veure una saltada i vam clavar un espet, no pas molt gros, però d'una mida correcte, devia fer un kilet i ja ens va espavilar el matí. Llavors vam estar tot el matí fent sorells a spinning, tots de bona mida, no va sortir cap ridiculesa. Abans de marxar vam trobar 4 gavines, vam tirar i vam enganxar dues agulles, massa grosses per fer d'esquer i massa petites per menjar... però van ser mig robades i mal enganxades i no van poder tornar a l'aigua. Us deixo la foto. Demà hi tornaré aviam si enganxo algún bonítol que fa unes setmanes que sembla que no m'estiguin amics Sad Sad Sad Sad

Ah! Fins i tot vam fer un tomb al curri i vam fer 2 bisos... i mira que ens agrada poc fer el curri

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Dl 02 Ago 2010, 10:07

Algu ha tocat algo per palamós? ahir vam sortir amb la dona i no vam veure a saltar res en tot el matí.
Vam fer el curri amb plumes, popers i rapala i ni picada.
jaccod
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dl 02 Ago 2010, 11:20

Nosaltres vam sortir Diumenge, i a Blanes encara no hi ha gaire moviment, i vam anar als rasons, i res de res!!! amb prou feines vam fer un Kilo de peix, pero contant que es un peix cotitzat, doncs ja estem contents!!! El Dimecres anirem amb la nostra nena i el nebot, a veure si els nens ens porten sort!, si mes no, sera una experiencia molt bonica.
Lange
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Localització : Malgrat de Mar, Blanes
Data de registre : 26/03/2010

http://www.langeparadise.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dl 02 Ago 2010, 12:41

y el meu pare com és un valent i passa de gorra s'ha cremat el clatell jejejeje ara sembla un serranet dels que li agrada tant pescar jajajaja,

jejejejen manel, ara lo que tindras que vigilar es que no tingui cap ham per alla a la vora no sigui que piqui jejejejejejeje, espero que el diumenge t'hagi anat ve, que ja t'ho mereixes,jo encara que hagues volgot el diumenge no hauria pogot sortir ja que cuant tenia el cotxe aparcat a casa es va morir la bateria, E.P.D. la molt cabrona
kruskis, el dia que vulguis agafar bonitols as d'anar sense la maquina de roncar,jejejejeje no veus que t'els espanta tots jejejejejejejejeje, vei que vau fer una bona pescada tambe, cap a quina hora vau plegar ?????? ja que a la una vam anar als biotops i no i havia ningu.
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  cetrero33 el Dl 02 Ago 2010, 14:40

Doncs bé al final vaig sortir el diumenge, a les 8 ja estàvem dins l'aigua. I la cosa va començar malament, per a mi, comencen a picarle als companys i a mi res de res i jo ja pensat joe seré gafe jajajaja. Així bona part del matí. Vam decidir anar cap a la piscifactoria i en aquest trajecte em ba picar el primer, uff que respir ... arribem a les piscifactoria i, no es veu res així que vam tornar, i ara comença a picar-se el mar una mica i comença una mica de moviment i pajareras i comença la meva sort cauen 5 seguits que són treure llençar i picar, que bé es passa jejejeje. Al fina entre els tres 21 peces entre sorells verat i bisus, encara que la veritat, no distingir bé el que és un bisu o un verat jo sempre vaig pensar que pescava verat fins que vaig llegir aquest fòrum ... tot això va ser al curri, i una altra cosa que he après, que el mateixa classe de peix, en un lloc una rapala és mortal i en un altre no li fan si cas.
Això és per alguna raó lògica?
I com sabeu que en un lloc funciona una cosa o una altra o un color clar o fosc?

per cert això va ser en badalona
cetrero33
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : maçanet de la selva
Data de registre : 10/07/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dl 02 Ago 2010, 15:46

Hola Cetrero. Doncs sí, efectivament té una explicació això dels peixos artificials i la forma de moure'ls. Però per encertar-ho cal tenir una intuició o sortir a mar cada dia i saber què s'està movent i què estan menjant els peixos i a on.

Bàsicament: els peixos no són tontos. INtentar-los enganyar amb un tros de plàstic que es mou com un tronc i no fa olor de peix, sempre és més difícil que engatussar-los amb un peix natural, que sí que fa pudor de peix, però és més pesat d'utilitzar i aconseguir.

Retornant als peixos artificials. Bàsicament, les normes són:
A. Amb aigües clares, intenta utilitzar bones imitacions i colors naturals. Amb aigües tèrboles o amb escuma, utilitza colors més brillants o blancs o fluorescents perquè si no, els hauries de passar molt per davant del nas perquè el veiessin.
B. Amb aigües transparents, una mica més de velocitat. Si no, s'hi acosten, però veuen que és un tros de plàstic. Sobretot, si empaites bisos, bonítols, verats, sorells... tot això que és peix que corre amunt i avall tot el dia, no et faci por recollir a tota llet. Per ràpid que vagis, aquestes bèsties te l'atrapen. Si empaites llobarros, són més mandrosos i recull una mica més lent. Si no, el deixen passar de llarg.
C. El peix sempre li és més fàcil atacar des de baix, cap a dalt. Si tens poc calat, no posis una mostra que vagi pel fons. A banda que tens més risc d'enrocar i perdre'l. Si hi ha mala mar, l'artificial li costarà nedar bé. Busca un lloc amb més calat i posa una mostra enfonsada que vagi per sota les ones. Si les ones són grosses, els peixos no poden nedar bé. D'això se n'aprofiten els depredadors. Si les onades són petites, els peixos petits no poden nedar bé, però els mitjanets, sí. O el que és el mateix dit d'una altra forma: si hi ha onades petites, un artificial gros és una presa que pot fugir bé i no és tant susceptible de ser atacada. Utilitza doncs, peixos petits. Si les onades són més grosses, pots utilitzar esquers més grossos. I si les onades són bèsties, busca les feres en profunditat (si tens els trons de sortir amb la barca) o en raconades on es puguin haver refugiat.
D. I la última, bàsica, fixa't amb el peix-presa i intenta imitar-lo. Si veus llísseres petites per la zona, utilitza una imitació de llissereta. Si pesques més a mar obert, no posis una imitació de llissereta, que allà no n'hi ha. Utilitza una imitació de sardineta, de la mida que vegis córrer entorn la barca o de la mida que escupin els peixos pescats. Si pesques a la desembocadura a l'hivern, imita anguilons, etc.... i així anar fent.
E. Tema metralletes. Jo prefereixo reservar-les per a sorells i bisos. Als llobarros crec que els espanta una mica. Tot i que me n'han sortir alguns amb metralleta.

Seguir aquestes normes no és garantia de pescar, però sí que t'augmenten les possibilitats. Clar que sempre hi ha el que pesca un llobarro amb un pal de xupa-xups, però no és el cas més habitual...

I també és veritat que de tant en tant, els agafa el frenesí i crec que llavors picarien fins i tot posant-los una fulla de pi o un tros de suro, per dir alguna cosa. Però estar el dia indicat, a la hora indicada, al punt indicat, amb l'artificial indicat, tampoc és la tònica general. A vegades passa i a hores d'ara, encara em trenco la closca intentant desxifrar el perquè, on com i quan.

I sobretot, mira d'anar a buscar les zones on hi hagi menjar. Tota la feina que tenen els peixos és viure, menjar i reproduir-se. Així que si hi ha una zona que el mar de fons els ofereix menjar, no els busquis en una zona on el mar no estigui remogut.

Intenta conèixer els costums i preferències del peix que empaites. No busquis bisos a la desembocadura d'un riu i poc calat. No busquis un llobarro amb 40m de profunditat. No busquis una palomida, ni un tallahams a l'hivern. No busquis bonítols al Gener. Per l'època que estem, ara toquen tallahams, sorells, bisos, palomides i sards a l'escuma. M'en deixo algun. Al setembre, busca els bonítols. Seran grossos i seran fàcils de trobar. Generalment, un tipus de peix, prefereix unes certes condicions, les quals poden canviar en funció de la temperatura del mar. Pensa el peix que t'interessa, pensa com deu viure, pensa on pots trobar-lo i com temptar-lo. Si funciona, sabràs que no és casualitat haver aconseguit aquella bèstia i la presa té gust de glòria. Observa molt el mar i mira de sortir sovint. Camufla els teus esquers dins del cicle marí.

Que la força t'acompanyi. Segur que alguns d'aquests cracks que hi ha per aquí al fòrum, poden aportar opinions i anècdotes que contrastaran/corroboraran/desmentiran el que t'explico.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Carles_k el Dl 02 Ago 2010, 21:18

Quin resum mes ben parit...

me l´he impres hi tot per poderme estudiar be lo de les onades...
Carles_k
www.forumdepesca.com

Edat : 35
Localització : Empuriabrava
Data de registre : 08/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dl 02 Ago 2010, 22:29

fantastic sr tola ,que mes dir ..........nomes amb els anys i els companys (la experiencia) te dona el instint del pescador, molt bona info company .salut i força peixos
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re:Com anat el finde?

Missatge  BECADER el Dl 02 Ago 2010, 23:51

Amic Tola,he quedat impactat...aixo es escriure i ensenyar al mateix temps,es nota que portes hores de vol.

Salutacions company!!!
BECADER
www.forumdepesca.com

Localització : VIC
Data de registre : 13/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dt 03 Ago 2010, 00:42

tola , un escrit de matricula d'honor,crec que no t'has deixat res, cuant una persona es un mestre es nota, crec com els companys que no queda res mes a dir
salutacions company
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 03 Ago 2010, 08:40

sí senyor, mestre Tola!

si vols pescar un peix, pensa com un peix. Si en vols pescar molts, llavors t'has de convertir en un d'ells.

d'aquí a uns mesos us penjaré el meu repor dels bonítols. Vull dir sencer... no el que s'ha publicat. Molt no us n'haureu donat compte, però la primera part està totalment retallada. Algun dia us l'ensenyaré i entendreu què vol dir conèixer un peix de veritat...jeje.

per cert, Tola, amant de les teories... saps que tu i jo som invencibles, tu penses i jo actúo! jaja Els llobarros també piquen a 40m de fons, i amb metralleta.... jojo, i no només un cop. Al mar no hi ha ciència certa.

i lligant el teu escrit amb l'espet que ha tret el mestre Àlex, només em queda dir que, els dos són: ESPETarrants! jajajaja

enhorabona, als dos.

-------

http://www.forumdepesca.com/viewtopic.forum?t=1316

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo