MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Juliol 2017
DlDtDcDjDvDsDg
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Com ha anat el finde? (Girona)

Pàgina 38 de 40 Previ  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Com ha anat el finde? (Girona)

Missatge  Tola el Dj 15 Jul 2010, 10:23

Quan tingui una estona te n'explicaré una de bèsties... no, no és el que et penses. No en va sortir cap. Però em van fotre enlaire un dia que era de llibre.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Carles_k el Dj 15 Jul 2010, 10:35

Ei Raül...k ja m´ha arrivat la revista pesca d´illes...ara ja ting els teus secrets....jajajjaja Twisted Evil jajajjaja

Felicitats Crack!! molt bon report. i felicitats a en Tola que tambe hi surt!!
Carles_k
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Empuriabrava
Data de registre : 08/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 15 Jul 2010, 12:54

Carles_k escrigué:Ei Raül...k ja m´ha arrivat la revista pesca d´illes...ara ja ting els teus secrets....jajajjaja Twisted Evil jajajjaja

Felicitats Crack!! molt bon report. i felicitats a en Tola que tambe hi surt!!

gràcies crack! Fes fotos bones (que ja et val) de bona ressolució i amb les bèsties que treus, algun dia hi podràs sortir tu també als meus reportatges!

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Pintava una nit per a la posteritat, fins que uns tallahams van esguerrar-ho tot.

Missatge  Tola el Dj 15 Jul 2010, 14:16

Vaig immolar un cor de Tallahams jove al temple de Possidó, perquè l'Oracle em fos favorable. Automàticament, el Windgurú va marcar unes quantes hores de ventot F4 i F5, les condicions ideals que tantes setmanes havia estat somiant. Ja tenia pols a les botes d'excursió i era hora d'enllustrar-les per una bona marató d'spinning des dels rocs.

El Windguru marcava vent F4 i F5 i segur que es crearia una escuma que fa temps estava esperant. Per si fos poc, no feia gaire de la lluna nova (tot hi deu ajudar) i en Karles_K i algú més del fòrum avisaven que els dos dies anteriors els peixos havien estat molt actius. Tios, què més es pot demanar per anar a spinning?!

Agafo les botes, la gorra i molt de líquid per anar bebent, i enfilo camps a través per les màquies del Cap de Creus, perdent-me per corriols que ara es perden, ara es retroben entre la vegetació i les clapes de rocs. En vista de la gran sessió que s'anunciava, vaig aturar-me sota una alzina per enviar un sms als peixos, just per dir-los que m'esperessin amb tot calent, menys el cava. Zam-Zam a grans gambades anava saltant rocs, gatoses i estepes carregat amb l'aigua i les canyes. La visió de l'escuma que m'esperava em donava ales per anar avançant a bon pas cap al meu destí. Pel camí, munts i munts de cigarres, burres i enormes aranyes que ara es troben al seu apogeu. Rzzzzz-Rzzzz-Rzzzz la música de les cigarres m'acompanyava tot el camí. És que n'està ple!

Aquest cop no em va sortir cap senglar. Perquè ser-hi, hi eren. De tant en tant et creues amb un senglar dins dels matolls o veus cabirols que fugen esperitats al veure't. La última vegada me'n va sortir un de gros com un bou i jo, sense la canya de senglars ni els jigs amb forma de pastanaga. Però això ja són figues d'un altre paner.

Sobre els braços de mar on em dirigia, una boira en tapava la carena, deixant el sol emprenyador al marge de la sessió que s'anunciava. Menys mal, perquè saltant pels rocs i rere els peixos, no te n'adones del pet de sol que arribes a entomar al cap del dia.

Arribo a lloc, i tota la costa és un bé de Déu d'escuma que promet. Això ha de ser la Meca dels sards, aquella destinació on tot bon sard que es tingui en estima ha de nedar com a mínim un cop abans de morir. Em falten mans per muntar la canya i catapultar l'artificial dins d'unes ones, empenyent-lo vertiginosament cap a un festival orgiàstic al qual ja fem tard. Si tenim sort i el públic és agraït, l'actuació d'avui podria fins i tot ser culminada amb l'aparició estelar d'algun bon llobarro de roques entradito en carnes. Són divos els llobarros. Si creuen que el públic no ho mereix, no es dignen a sortir a l'escenari. Quins putes, aquests.

Però res. Començo a llençar i ni una picada. Fa temps que no surto i no he vist quin primer plat tenen ara com ara els depredadors. Per l'època intueixo que sardineta, de la qual també algú del fòrum deia haver-ne vist tanta últimament. Canvio l'esquer a imitacions de sardineta, doncs. Tampoc. Canvio de lloc. Tampoc. Tinc ben pentinada la superfície i per les capes altes no hi ha peix. Poso un artificial que profunditzi més i vaig amb compte si toco algun roc, ja sé on no haig de llançar o anar més lent perquè pugui i eviti el roc. Però tampoc tinc picades pentinant més avall. De tant en tant, surt algun sard empaitant, però si pique, sense decisió. Ja duc una popera grossa per si surt el llobarro i una de petita per anar fent amb els sards, que puguin embocar-la. Però res. Com que pel moment que estem i les onades que hi ha això hauria de desbordar vida, deuen estar amagats sota els rocs. Si no es decideixen a treure el cap amb aquest bé de Déu d'escuma que avui tenen, deu ser que estan acollonits per alguna fera grossa i famèlica que els ronda per la vora.

Decideixo llençar els artificials més lluny de la costa, a veure si pentinant aigües amb més calat ensopego algun depredador. Al cap de poc, un espet ben gros em segueix l'artificial fins a quatre vegades, però tampoc s'anima a picar i finalment desapareix.

Ran de trencant d'ona, dins l'escuma, alguna tímida picada amb desgana que no es clava i alguna de significativa que es comença a endur fil lentament, però quan nota els hams ho escup o se li estripa el llavi. No estaven per mossegar amb gana avui, com em pensava que passaria. Tot apunta a que estan amagats. Les condicions no són per què ho estiguin. Intueixo que bancs d'alguna cosa famèlica han estat esporuguint els peixos els últims dies i saben que no poden sortir confiats. La majoria estan amagats. Piquen amb esgana, molt tímidament i costa molt fer-los interessar pels artificials. Baixo a artificials més petits que imitin sardina. Si no entren bé, baixant la mida a vegades els ajuda a decidir-se. Però tampoc. Ni passant-lo més lent. Ni més ràpid. Ni sotreguejant-lo més. No hi ha res a fer. Avui no en volen. Els peixos que buscava estan desplaçats o esporuguits i avui no serà el dia que prometia ser.

Cap a les cinc, descobreixo el perquè de tanta desgana. Es forma un estol de gavines immens, amb ocells que venen de tot arreu i es congreguen sobre un mateix punt al mar. S'estan volant estàtics aguantant-se al vent i els que volen més ran d'aigua comencen a clavar cops de cap perforant la superfície de l'aigua. A sota, l'aigua bull. El grup de gavines es manté durant les dues hores següents fins que es perd rere la punta que em tapa l'horitzó. Durant aquestes dues hores, el grup de gavines ha estat anant ara cap aquí, ara cap a la dreta, ara cap enfora, ara més enllà, però a tothora és perfectament visible per on avança la mola de peix. Dóna gust veure uns atacs de gavines tant ben parits, amb els ocells menjant amb gana, enganxants a l'aigua i que la mola no es desfà ni tant sols quan un gamarús motoritzat els passa per la vora. Llàstima que la mola es mantingui sempre fora de l'abast d'un jig des de costa. Cal dur sempre un grapadet de jigs per casos com aquest. Però que s'acostin més, home i ja els en fotré a aquests tallahams esgarriacries que m'han espantat el peix de costa!

Estic segur que són tallahams i espets. Podrien ser melves, però crec que és massa d'hora per una mola tant grossa i durable. Deuen rondar per la zona des de fa dies i han fet fugir el peix que jo avui buscava; sards i llobarros. Sí, les condicions eren de llibre, però el Windguru no m'avisava que bancs d'aquestes piranyes d'aigua salada voltaven per allà creant la desbandada, el caos i la confusió. Simplement, havia equivocat el lloc en un dia que es pregonava ser de llibre.

Llàstima. Un altre dia serà... perquè de tornar-hi, hi tornarem.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 15 Jul 2010, 14:45

gràcies Tola, el teu relat sí que és de llibre.

hi havia mala mar, eh?... i havia activitat, eh?... hi havia ocellots per aquí i per allà, eh?... ja ho sabia, Tola.

Jo hi era.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dj 15 Jul 2010, 16:24

Tola un relat molt guapo,per uns moments sentia les chicharras,y en trubaba cansat de camas de veritat,en feu teletransportarma,de Olot a Cap de creus novament gracies! sobretot aixo si pesca pesca pesca......siusplau.
mikel k
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Gps
Data de registre : 18/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dj 15 Jul 2010, 18:22

molt be tola, de p.u.t.a. mare el report semblava que estigues alla ,fen spininng desde costa te trobas molt sobint aixo ,pero tambe estaforça be veure el panorama no?
SALUT I FORÇA PEIXOS .
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  salvatge el Dv 16 Jul 2010, 00:35

Eiva SAlvatge! Enhorabona! Una foto preciosa! (si té bona ressolució, i en tens ganes, algun dia podem mirar de passar-la amb paper a tot color,).

Merci Raül, però no cal.
He penjat la foto per compartir-la amb vosaltres.
Amb la constància sempre s’aconsegueixen fruits.
Ànims i grans captures!!!
salvatge
www.forumdepesca.com

Localització : costa brava
Data de registre : 31/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  salvatge el Dv 16 Jul 2010, 00:51

Anna-74 escrigué:Genial la foto "salvatge", m'encanta la cara del nen. Aquest estiu l'estas enverinant de valent. Salutacions a la familia

Gràcies Anna-74.
No sabia quina penjar, també m'agraden molt aquestes.

Girgom, el nen ja està curat d’espants.
En Sergi cantava “ Pim pam toma palometon, palometon, palometon”
jajaja, quin fart de riure.
salvatge
www.forumdepesca.com

Data de registre : 31/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 16 Jul 2010, 14:03

salvatge escrigué:Eiva SAlvatge! Enhorabona! Una foto preciosa! (si té bona ressolució, i en tens ganes, algun dia podem mirar de passar-la amb paper a tot color,).

Merci Raül, però no cal.
He penjat la foto per compartir-la amb vosaltres.
Amb la constància sempre s’aconsegueixen fruits.
Ànims i grans captures!!!

de res Jordi, la decisió ha de ser vostra. Si us fa il·lusió sortir a la revista, ja tens el meu mòbil. Per mi, serà un plaer.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dv 16 Jul 2010, 15:40

[quote=En Sergi cantava “ Pim pam toma palometon, palometon, palometon”
[/quote]

JAJAJA!!! cachondo el Sergi...
Les tres fotos son guapes, però pel meu gust vas triar la millor.
A veure si ens veiem aquest cap de setmana, no sé pas si el temps ens deixarà sortir a mar...
salutacions
Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dv 16 Jul 2010, 15:41

Ui, no ho he fet bé això de citar...

Lo de quote no vol dir res, pensava que es feia així... jiji
Anna-74
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 16 Jul 2010, 18:42

Anna-74 escrigué:Ui, no ho he fet bé això de citar...

Lo de quote no vol dir res, pensava que es feia així... jiji

mira que ets encantada... jajaja... es fa així!

per cert, aveure quin dia em cites a mi, bestiola! Encara estic emprenyat de l'última vegada!

o t'has acollonit amb el nou avatar... jeje

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Ds 17 Jul 2010, 01:03

Emprenyat? Que no et va agradar el detallet de la cervesa? Mira que sou dificils els homes eh... com més bé se us tracta pitjor.
Anna-74
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Ds 17 Jul 2010, 21:38

salvatje, molt guapes les fotos, pero si l'altre dia al barco enfonsat el petit es va posar com una fiera perque li vas tirar un sorell a l'aigua, no vull pensar que et fa si li tires el de la foto jejejejeje
salut i força
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  cetrero33 el Dg 18 Jul 2010, 00:21

bona nit, demà anem a veure com es nosda per badalona, com no se si hi ha horaris per a la rampa estarem sobre les 8 i veurem que passa, ja us explicare com ha anat, que segons es veu en el fòrum de barcelona pinta bé i el temps molt bo
cetrero33
www.forumdepesca.com

Edat : 44
Localització : maçanet de la selva
Data de registre : 10/07/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 18 Jul 2010, 11:16

Anna-74 escrigué:Emprenyat? Que no et va agradar el detallet de la cervesa? Mira que sou dificils els homes eh... com més bé se us tracta pitjor.

detallet? una voll dam em vas portar! jajaja entre el sol i la birra, em vaig mig marejar! Per pescar més que l'altre no valen les males arts... mira ahir, amb en Sergi vam pescar els dos igual! (i bebíem de la mateixa llauna! anavem torrats per igual!). Mateixes condicions, mateixes oportunitats.

i vosaltes què, va ser marxar la MAina i començar l'activitat! O vas marxar perquè no suportaves veure'm treure peixos? jaja! per cert, Manelic: encantat!

va anar bé ahir... només cal que feu una visita a la crònica.

el millor en Sergispinning: un tio simplement espectacular.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurry el Dg 18 Jul 2010, 11:44

El millor....el millor va ser la tropa que ens vam ajuntar en un moment perseguint les saltades! jajaja los 3 mosqueteros!
El dia va anar de collons, i això que el Windguru deia tramuntana de 10 nusos i el Meteocat mar 3/4...

kurry
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : L'Escala o Palamós, Girona
Data de registre : 07/03/2009

http://www.inkreible.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dg 18 Jul 2010, 14:28

potser sí que la gafe sóc jo... Crying or Very sad
pensava que era cosa dels bala perduda
Anna-74
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dg 18 Jul 2010, 21:06

potser es que u sou tots dos de gafes jejejeje a la que us ajunteu per alla a la bora no veigis els mals esperits que i deuen corre jejejejejejejejejeje Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  usuari el Dg 18 Jul 2010, 23:36

salvatge escrigué:
Anna-74 escrigué:Genial la foto "salvatge", m'encanta la cara del nen. Aquest estiu l'estas enverinant de valent. Salutacions a la familia

Gràcies Anna-74.
No sabia quina penjar, també m'agraden molt aquestes.

Girgom, el nen ja està curat d’espants.
En Sergi cantava “ Pim pam toma palometon, palometon, palometon”
Jordi molt be xato, la primera foto el nen amb una cara d'angel de l'ostia perfecta,
la segona foto amb una cara de dimoni d'aqui t'espero, AQUEST nano sera un crak com el seu para, i falta la tercera foto que tindria
que ser la teva veient com et cau la BABA nano, nomes veient la cara del nen ja et deus donar per pagat.............. FANTÀSTIC
usuari
www.forumdepesca.com

Edat : 59
Data de registre : 25/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurry el Dl 19 Jul 2010, 09:45

teixi escrigué:potser es que u sou tots dos de gafes jejejeje a la que us ajunteu per alla a la bora no veigis els mals esperits que i deuen corre jejejejejejejejejeje Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Veus, faltes tu! Segur que entre els colors de la barca i el soroll del motor espantes a tots aquests mals esperits! jajaja

kurry
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : L'Escala o Palamós, Girona
Data de registre : 07/03/2009

http://www.inkreible.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  cetrero33 el Dl 19 Jul 2010, 12:00

Bon dia a tots, bé us explico el que va pasa diumenge, aventuretes d'un novell. Quedo amb un a amic a les 7 del matí per estar sobre les 8 a badalona ja que no sabíem si tenia horari la rampa, com les que hi ha per aquí. Arribem cap a les 8.30, i primera sorpresa una rampa gran i en condicions baixo la barca i pregunto on es paga perquè no veig a ningú. Pago i ma informe d'horaris, em diuen que a partir de les 6, al fòrum de Barcelona diuen 24 hores. Però sigui el que sigui les 6 ja és un horari raonable per sortir a pescar. Ja està tot llest arranquem i no hem sortit del port que sens para la barca i no hi ha manera de arrencar, ens adonem que la bomba de mancha es queda arrugada com si estigués emboçada, com no hi ha manera d´arranca agafem els rems i ens dirigim al costat de la gasolinera i amarrem, a l'estona em donar per mirar haver si la goma s'ha enganxat en algun lloc i bingo la goma que va del motor al dipòsit es Avià passat per sota de la bateria i aquesta la tenia aixafada, trec la goma i arranquem, sortim del port i ens dirigim cap a uns vaixells que es veuen al fons a Freta del fòrum, en arribar veiem algunes gavines i muntem per al currican, i al poc primera picada, el company treu un barat, i no triga molt a jo trec un altre, sembla que la cosa pintés bé. Durant tot el matí anem darrere de les gavines, però el peix li costa entrar i a més no es veu saltar molt peix, si no un saltat per aquí un altre per ai ... això si les picades són molt boniques, o ami m'ho semblaven feia molt ja que no pescava així, al final vam treure 7 barats i dos més que em van entrar a les plometes. Al fina no van pesca el que pensem en començar el dia tan bé, però el van passar
molt bé i amb ganes de repetir, la sortida va ser una altra aventura, per a no mullar-nos volíem treure la barca empenyen i després tirant de la corda i encarar l' remolc, però només fèiem que creuar, al final mullarsa i cap amunt, això si cal anar amb compte amb la rampa que rellisca d'ous …

bé després us poso unes fotos de le petita pesca i dels dos peixos que no se que són ...

cetrero33
www.forumdepesca.com

Edat : 44
Localització : maçanet de la selva
Data de registre : 10/07/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 19 Jul 2010, 14:04

molt bé cetrero33,

has après moltes coses en un sol dia. El pròxim segur que serà millor!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Com anat el finde ?

Missatge  QUIM C. el Dl 19 Jul 2010, 15:38

Diumenge a la tarda per CADAQUES, oblades i serrans, anaba cambian de lloc pero sempre treia el mateix .de pajareras no en vaig veure cap i encara vaig poder tocar un peix lluna. tambe vaig veura las oblades menjan formigas aladas que estaban per sobre de l' aigua.
QUIM C.
www.forumdepesca.com

Edat : 62
Localització : FLAÇA
Data de registre : 24/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 38 de 40 Previ  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt