MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Hoy a las 22:38

» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Ayer a las 22:33

» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14

» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59

» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46

» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49

» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40

» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55

» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52

» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49

» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49

» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26

» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45

» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48

» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47

» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44

» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57

» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19

» V Fira Marítima de la Costa Daurada a Cambrils
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:31

» IV Fira Nàutica d’Ocasió i del Xàrter a Port Ginesta
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:29

GALERIA

YOUTUBE
Maig 2012
DlDtDcDjDvDsDg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
Google Reader 
MSN 
AOL 
NewsGator 
Netvibes 
Bloglines 

Com ha anat el finde? (Girona)

Pàgina 62 de 67 Previ  1 ... 32 ... 61, 62, 63 ... 67  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Com ha anat el finde? (Girona)

Missatge  kruskis el Dl 12 Jul 2010, 22:18

Mmmm veig que ja es comencen a moure les llampugues, aquest any sí!

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat: 31
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

PIM PAM

Missatge  salvatge el Dl 12 Jul 2010, 23:07

Aquest finde després de molt insistir, SÍ !!!

salvatge
www.forumdepesca.com

Localització: costa brava
Reputació: 0
Data de registre: 31/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dt 13 Jul 2010, 00:04

Genial la foto "salvatge", m'encanta la cara del nen. Aquest estiu l'estas enverinant de valent. Salutacions a la familia

Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat: 38
Localització: Sabadell - L'Escala
Reputació: 1
Data de registre: 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dt 13 Jul 2010, 07:38

Collons Salvatge, estas que et surt,fas honor el teu nom del forum no? qui em va parir, però si aquesta bestia es gran com el nen. Hauries de pescar coses més petites collons, no veus que el nano tindrà mals sons i no voldrà vindre més ja,ja

Felicitats,

girgom
www.forumdepesca.com

Edat: 43
Localització: Sabadell
Reputació: 2
Data de registre: 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Bacoreta

Missatge  David el Dt 13 Jul 2010, 15:49

Nois, després de mooooolt de sortir a pescar. He enxampat una Bacoreta (certament he estat buscant fotos al forum per veure si era una bacoreta o un verat).

Si señores. Soc el paio que amb la seva xicota allà pel més de març enxampava sense massa saber com Barracudes. Doncs ara aquest cop la situació ha estat cachonda.
Surto a treure la carbonilla amb la barca del meu pare, un amant dels passejos marítimus. Com que es mareja quan pares la barca, vam posar en pràctica el curricà.
Deixem anar fil, i poquet a poquet fent via pel litoral. Allò que dius... anem a mirar, que sembla que això no rutlla i reculls el fil. De sobte el miracle!! Algo comença a estirar i amb la emoció irrefrenable reculls com un animalot.

De sobte el fil es destensa i penses, adéu artificial, adeu mosquetó, adeu cacho de fil... adeu dignitat pesquívola.

De cop una altra estrebada i sento el meu pare dir: valla, esto... parece una bolsa allí al fondo?! Bua que bolsa ni que bolso, quan tinc la bestia a menos d'un metre de la barca comença a fotre bots fora de l'aigua que m'acollona.

Resultado de la refriega: Bitxo a la cassola i canya petada.

D'això se'n diu rendiment. Una canya per cada peix que endrapo. La propera vegada aniré amb un perfil IPE 150 dels que ens sobren a la obra amb una soga de barco. No hi haurà cachalote que m'ho trenqui.

El resultat no us el puc ensenyar, perque en arribar a casa vaig deixar el peix a la cuina i la meva pare el va sentenciar i desbudellar amb una velocitat que ni una peixatera de la llotja de palamós!!!

Salut a tots\es pescatunes!!!! cyclops

David
www.forumdepesca.com

Edat: 30
Reputació: 0
Data de registre: 07/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Carles_k el Dt 13 Jul 2010, 21:50

Avui hem sortit, em estat perseguint pajareres i saltades una bona estona pero no els hi han fen ni cas als nostres artificials...aixo del spinning es una asignatura que ting pendent...el peix avui estava molt actiu i menjant en superficie.

Pero bueno hem pescat un grapat d´oblades "per variar" , 4 bisos " qui els va parir..." , 1 serranet a jigging " era mes gros el jig que ell " per sort el meu amic a tret un espet de bona talla que es lo que en ha salvat el mati...

Carles_k
www.forumdepesca.com

Localització: Empuriabrava
Data de registre: 08/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurry el Dt 13 Jul 2010, 22:51

Primer de tot enhorabina per la pescada! És una bona peça aquesta!
I lo segon....els serrans són lo pitjor jajaja El Paisano sempre diu que si es féssin grossos com les tonyines no quedaria cap animal al mar, són la reeeehostia!

www.pescablackbass.es - Web sobre el Black Bass y su pesca
www.camisetasdevicio.com - Camisetas personalizadas
www.belluguets.com - Samarretes per a futurs pares, mares i nadons

kurry
www.forumdepesca.com

Edat: 28
Localització: L'Escala o Palamós, Girona
Reputació: 2
Data de registre: 07/03/2009

http://www.camisetasdevicio.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  cetrero33 el Dc 14 Jul 2010, 07:49

ara entenc per que jo no agafo res, jo pensava que era mal pescador i no és això, sou vosaltres que no deixeu res per als novells Very Happy

cetrero33
www.forumdepesca.com

Edat: 39
Localització: maçanet de la selva
Reputació: -2
Data de registre: 10/07/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dc 14 Jul 2010, 16:43

felicitats per les pesqueres companys,aprofiteu que le queden poc als espets i ademes arra ja son grossos .salut i força peixos.

sergispining
www.forumdepesca.com

Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Reputació: -5
Data de registre: 07/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 15 Jul 2010, 06:41

Bob Esponja escrigué: un "payu" que era de Nàpols, em va cridar que anes cap a ell ja que habia vist un peix molt gros,estava per la zona de les boies per entrar a mar, pero no el vaig poder veure, segons ell faria uns 40 cm.de llarg i era molt fosc de sobre, potser una llisara?

jajaja quilvaparir el Payo de Nàpols!! Si vol veure peixos molt grossos de 40 cm, diga-li que només cal que entri al port... allà hi ha cada trasto de llisa que semblen els submarins de gibraltar!

Eiva SAlvatge! Enhorabona! Una foto preciosa! (si té bona ressolució, i en tens ganes, algun dia podem mirar de passar-la amb paper a tot color,).

Ei Carles k, que ja li estàs agafant el gustillo a les fieres? Bona pescada!

I benvingut de nou, David! Quan temps... Per petar una canya de pesca només hi ha dues explicacions: o el peix és molt i molt gran, o alguna cosa no hem fet bé. Sabeu que al carret hi ha una palanqueta o una rodeta que serveix per regular el fre?

Doncs res més, enhorabona a tots. Ja hi ha moviment! He estat dos dies molt i molt embolicat... hi he vist moltes novetats al fòrum, gent nova, antics companys que tornen a escriure, pescades espectaculars... Estic molt content!

Raül
www.forumdepesca.com

Edat: 35
Reputació: 12
Data de registre: 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dj 15 Jul 2010, 08:23

Quan tingui una estona te n'explicaré una de bèsties... no, no és el que et penses. No en va sortir cap. Però em van fotre enlaire un dia que era de llibre.

Tola
www.forumdepesca.com

Reputació: 50
Data de registre: 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Carles_k el Dj 15 Jul 2010, 08:35

Ei Raül...k ja m´ha arrivat la revista pesca d´illes...ara ja ting els teus secrets....jajajjaja Twisted Evil jajajjaja

Felicitats Crack!! molt bon report. i felicitats a en Tola que tambe hi surt!!

Carles_k
www.forumdepesca.com

Localització: Empuriabrava
Data de registre: 08/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 15 Jul 2010, 10:54

Carles_k escrigué:Ei Raül...k ja m´ha arrivat la revista pesca d´illes...ara ja ting els teus secrets....jajajjaja Twisted Evil jajajjaja

Felicitats Crack!! molt bon report. i felicitats a en Tola que tambe hi surt!!

gràcies crack! Fes fotos bones (que ja et val) de bona ressolució i amb les bèsties que treus, algun dia hi podràs sortir tu també als meus reportatges!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Pintava una nit per a la posteritat, fins que uns tallahams van esguerrar-ho tot.

Missatge  Tola el Dj 15 Jul 2010, 12:16

Vaig immolar un cor de Tallahams jove al temple de Possidó, perquè l'Oracle em fos favorable. Automàticament, el Windgurú va marcar unes quantes hores de ventot F4 i F5, les condicions ideals que tantes setmanes havia estat somiant. Ja tenia pols a les botes d'excursió i era hora d'enllustrar-les per una bona marató d'spinning des dels rocs.

El Windguru marcava vent F4 i F5 i segur que es crearia una escuma que fa temps estava esperant. Per si fos poc, no feia gaire de la lluna nova (tot hi deu ajudar) i en Karles_K i algú més del fòrum avisaven que els dos dies anteriors els peixos havien estat molt actius. Tios, què més es pot demanar per anar a spinning?!

Agafo les botes, la gorra i molt de líquid per anar bebent, i enfilo camps a través per les màquies del Cap de Creus, perdent-me per corriols que ara es perden, ara es retroben entre la vegetació i les clapes de rocs. En vista de la gran sessió que s'anunciava, vaig aturar-me sota una alzina per enviar un sms als peixos, just per dir-los que m'esperessin amb tot calent, menys el cava. Zam-Zam a grans gambades anava saltant rocs, gatoses i estepes carregat amb l'aigua i les canyes. La visió de l'escuma que m'esperava em donava ales per anar avançant a bon pas cap al meu destí. Pel camí, munts i munts de cigarres, burres i enormes aranyes que ara es troben al seu apogeu. Rzzzzz-Rzzzz-Rzzzz la música de les cigarres m'acompanyava tot el camí. És que n'està ple!

Aquest cop no em va sortir cap senglar. Perquè ser-hi, hi eren. De tant en tant et creues amb un senglar dins dels matolls o veus cabirols que fugen esperitats al veure't. La última vegada me'n va sortir un de gros com un bou i jo, sense la canya de senglars ni els jigs amb forma de pastanaga. Però això ja són figues d'un altre paner.

Sobre els braços de mar on em dirigia, una boira en tapava la carena, deixant el sol emprenyador al marge de la sessió que s'anunciava. Menys mal, perquè saltant pels rocs i rere els peixos, no te n'adones del pet de sol que arribes a entomar al cap del dia.

Arribo a lloc, i tota la costa és un bé de Déu d'escuma que promet. Això ha de ser la Meca dels sards, aquella destinació on tot bon sard que es tingui en estima ha de nedar com a mínim un cop abans de morir. Em falten mans per muntar la canya i catapultar l'artificial dins d'unes ones, empenyent-lo vertiginosament cap a un festival orgiàstic al qual ja fem tard. Si tenim sort i el públic és agraït, l'actuació d'avui podria fins i tot ser culminada amb l'aparició estelar d'algun bon llobarro de roques entradito en carnes. Són divos els llobarros. Si creuen que el públic no ho mereix, no es dignen a sortir a l'escenari. Quins putes, aquests.

Però res. Començo a llençar i ni una picada. Fa temps que no surto i no he vist quin primer plat tenen ara com ara els depredadors. Per l'època intueixo que sardineta, de la qual també algú del fòrum deia haver-ne vist tanta últimament. Canvio l'esquer a imitacions de sardineta, doncs. Tampoc. Canvio de lloc. Tampoc. Tinc ben pentinada la superfície i per les capes altes no hi ha peix. Poso un artificial que profunditzi més i vaig amb compte si toco algun roc, ja sé on no haig de llançar o anar més lent perquè pugui i eviti el roc. Però tampoc tinc picades pentinant més avall. De tant en tant, surt algun sard empaitant, però si pique, sense decisió. Ja duc una popera grossa per si surt el llobarro i una de petita per anar fent amb els sards, que puguin embocar-la. Però res. Com que pel moment que estem i les onades que hi ha això hauria de desbordar vida, deuen estar amagats sota els rocs. Si no es decideixen a treure el cap amb aquest bé de Déu d'escuma que avui tenen, deu ser que estan acollonits per alguna fera grossa i famèlica que els ronda per la vora.

Decideixo llençar els artificials més lluny de la costa, a veure si pentinant aigües amb més calat ensopego algun depredador. Al cap de poc, un espet ben gros em segueix l'artificial fins a quatre vegades, però tampoc s'anima a picar i finalment desapareix.

Ran de trencant d'ona, dins l'escuma, alguna tímida picada amb desgana que no es clava i alguna de significativa que es comença a endur fil lentament, però quan nota els hams ho escup o se li estripa el llavi. No estaven per mossegar amb gana avui, com em pensava que passaria. Tot apunta a que estan amagats. Les condicions no són per què ho estiguin. Intueixo que bancs d'alguna cosa famèlica han estat esporuguint els peixos els últims dies i saben que no poden sortir confiats. La majoria estan amagats. Piquen amb esgana, molt tímidament i costa molt fer-los interessar pels artificials. Baixo a artificials més petits que imitin sardina. Si no entren bé, baixant la mida a vegades els ajuda a decidir-se. Però tampoc. Ni passant-lo més lent. Ni més ràpid. Ni sotreguejant-lo més. No hi ha res a fer. Avui no en volen. Els peixos que buscava estan desplaçats o esporuguits i avui no serà el dia que prometia ser.

Cap a les cinc, descobreixo el perquè de tanta desgana. Es forma un estol de gavines immens, amb ocells que venen de tot arreu i es congreguen sobre un mateix punt al mar. S'estan volant estàtics aguantant-se al vent i els que volen més ran d'aigua comencen a clavar cops de cap perforant la superfície de l'aigua. A sota, l'aigua bull. El grup de gavines es manté durant les dues hores següents fins que es perd rere la punta que em tapa l'horitzó. Durant aquestes dues hores, el grup de gavines ha estat anant ara cap aquí, ara cap a la dreta, ara cap enfora, ara més enllà, però a tothora és perfectament visible per on avança la mola de peix. Dóna gust veure uns atacs de gavines tant ben parits, amb els ocells menjant amb gana, enganxants a l'aigua i que la mola no es desfà ni tant sols quan un gamarús motoritzat els passa per la vora. Llàstima que la mola es mantingui sempre fora de l'abast d'un jig des de costa. Cal dur sempre un grapadet de jigs per casos com aquest. Però que s'acostin més, home i ja els en fotré a aquests tallahams esgarriacries que m'han espantat el peix de costa!

Estic segur que són tallahams i espets. Podrien ser melves, però crec que és massa d'hora per una mola tant grossa i durable. Deuen rondar per la zona des de fa dies i han fet fugir el peix que jo avui buscava; sards i llobarros. Sí, les condicions eren de llibre, però el Windguru no m'avisava que bancs d'aquestes piranyes d'aigua salada voltaven per allà creant la desbandada, el caos i la confusió. Simplement, havia equivocat el lloc en un dia que es pregonava ser de llibre.

Llàstima. Un altre dia serà... perquè de tornar-hi, hi tornarem.

Tola
www.forumdepesca.com

Reputació: 50
Data de registre: 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 15 Jul 2010, 12:45

gràcies Tola, el teu relat sí que és de llibre.

hi havia mala mar, eh?... i havia activitat, eh?... hi havia ocellots per aquí i per allà, eh?... ja ho sabia, Tola.

Jo hi era.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 62 de 67 Previ  1 ... 32 ... 61, 62, 63 ... 67  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum