MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Maig 2017
DlDtDcDjDvDsDg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Com ha anat el finde? (Girona)

Pàgina 37 de 40 Previ  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Com ha anat el finde? (Girona)

Missatge  teixi el Dg 11 Jul 2010, 20:35

jejejejeje que mariconasos esteu fets jejejejejejejeje el proxim dia que surti us remullo a tots jejejejeje ja posare l'helice aixecade jejejejeje
jo me estat el dissabte arrancan patates , baig acabar mort, i el diumenge baig començar a fer unes reparacions a la bala groga,per poder pescar millor jejejejejeje, a veure si p'el dissabte la puc tenir a punt, i li fotem canya a uns domingueros de la bala perduda i algun altre jejejejejejejejejeje Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dg 11 Jul 2010, 22:23

Teixi, ara vinc de Quart que feien una baixada de carretons, comptava veure't baixar amb la barca i he quedat cardat! on t'has fotut? Ah! no has pogut venir perquè no arrencava? Twisted Evil

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 11 Jul 2010, 22:48

jajajajaja! quina mala llet que tens, nano!

per cert, ningú ha anat a mar o què? bé, suposo que demà veurem alguna foto... avui hi ha futbol.

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  cetrero33 el Dl 12 Jul 2010, 00:01

bé aquest fi de semana ha estat dolent en pesca, sortim el dissabte a les 5 de la tarda i entre copra l'esquer i coses a les 7 estàvem a Llançà. vam anar direcció port de la selva, mar clama i una temperatura molt bona durant tota la nit, una de les vegades la sonda em marc una cosa que mai a via vist a prop del port de la selva, diria que era un banc de peix , però no l'entenc molt bé la sonda encara... durant tota la nit vam estar en diversos llocs però gairebé res algunes POIC però res, només tregui una bròtoles 1 serranilla i un petit concreo que es va deixar anar sortir de l'aigua. només una cosa que mai em avia passat, sentia molts xipolleigi en mirar amb la llanterna estàvem envoltats de peix petit de una grandària d'un seitó i molt plàncton crec. però de peix gran res de res ...
cetrero33
www.forumdepesca.com

Edat : 44
Localització : maçanet de la selva
Data de registre : 10/07/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Com anat el finde?

Missatge  QUIM C. el Dl 12 Jul 2010, 01:18

Jo tambe he sortit avui diumenge a Cadaques, obladas y serrans es el que sortia,molta quietut per part de las gavines i molta barca, he parlat amb altres pescadors y no estaban gaire contens es movian de lloc continuament.
QUIM C.
www.forumdepesca.com

Edat : 62
Localització : FLAÇA
Data de registre : 24/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurry el Dl 12 Jul 2010, 09:35

Els de la bala perduda vam sortir el dissabte.
El dia pìntava com la setmana passada, molt bona mar, però molta boira.
Vam estar entretinguts fins a les 11 del matí amb els sorells i bisus a l'espinning i veient saltades d'agulles. A partir de les 11 res de res.

PD: Teixi, a la baixada de carretons haguéssis triunfat, bé, si aconsegueixes que arrenqui i giri quan toca! jajaja Quins sons vaig fer el dissabte nano! El teu motor no em va desvetllar en cap moment! jajaja

kurry
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : L'Escala o Palamós, Girona

http://www.inkreible.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Dl 12 Jul 2010, 13:42

Sortida diumenge matí. Després d'esquivar tots els pixapins aconsegueixo tirar el jig i a la primera clavo una lluerna molt maca, quina sort tu. Després 4 aranyes i cap a casa.
A la tarda estava prenent el sol a sant antoni i les gavines anant-me cardant nerviós, a 100 metros menjant com condenades. No vaig poder aguantar i vaig anar a buscar la barca. Vam provar a veure si hi havia el palometò de la meva vida però res de res. Tot d'una a darrera el paseante veig 4 llampugues d'uns 50 cm cada una. Ja en veia una de clavada, kins nervis. Però no van mossegar i van desapareixer.
A veure si el proper dia tinc més sort i us penjo una bona foto.!!!
Apa bona pesca
jaccod
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : Palamós
Data de registre : 02/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dl 12 Jul 2010, 13:54

Booones,
Dissabte en companyia del duo dinámico (Pichi i Jaime), Pera i Sr. Jaime pare, vam anar al fondal. Pesca d'uns 13 bessugos de molt bona mida i gallinetes.
De tornada vam veure saltdades de bisos i allá que li fotem els jiggs. Va sortir un de molt bona mida.
Moltes cerveses, sangría i un esmorzar de collons portat per en Pera i cuinat per la gran Dolors...capó i butifarres a la caçola, obviament no va quedar res. Vaja limes.

Diumenge, vaig sortir amb el altre duo dinámico que tinc a casa, els meus nanos. Vam sortir cap a les 11 del matí, i vam enfilar cap a unes marques guardades. Allá dues tirades i res. Jo que volía que els nanos sentíssin la sensació del spinning, començo a donar voltes per la zona ja que L'Alex va avisar-me de saltades de bisos.
Allá que els veïem i jo llençant les canyes a on saltaven per que els nanos recollissin les canyes.
Moltes picades, uns quans escapats per l'inocència i precipitació dels crios, peró quan ja van treure les seves primeres captures la cara era del figures era per enmarcar.

Papa, papa...!!! tira'm la canya allá que saltan, papa... el salabre, papa...no puc amb aquest pesa molt i fa molta força.
Sí, sí, estressant peró feliç i ells doncs ja os podeu imaginar.

A les 12:20 cap a casa, poca estona peró molt aprofitada i disfrutant dels futurs pescadors que tinc per casa.

salut.-

szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Carles_k el Dl 12 Jul 2010, 14:09

Nosaltres varem sortir dissabte,
varem treure 8 oblades, 2 bisos molt grosos i un sard de bona talla...tot amb sardina, al jigging 0 papatero....
Estem a l´espera dels bonitols...o alguna altre bestiota.

Dema sortire a provar si i ha sort... lol! lol! lol!
Carles_k
www.forumdepesca.com

Edat : 35
Localització : Empuriabrava
Data de registre : 08/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dl 12 Jul 2010, 16:14

Novament surels a la bahia pero aguesta jornada eran molt mes grosos molt divertit.mar y vent en calma,es curios pero a la "metralleta"no volian entra numes al "anguilot"dues paladas amb el cayac fen curry i "cataclac"picadon con a curiositat en baran deixa el cayac fet una porgueria de sardineta minuscula mitxs digerida y alguna ancara viva,una pasada a de ser molt estresan se sardineta......
mikel k
www.forumdepesca.com

Edat : 49
Localització : Gps
Data de registre : 18/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dl 12 Jul 2010, 18:17

Ei Companys, al buen tiempo buena pesca, trobo que hi ha moviment, felicitats szac pels nous 2 pescadors que tens , jo vaig passar dissabte i diumenge a Blanes amb la family, o sigui que res de barca, ja m'estic mirant unes canyes de sppining per fotre bons llençaments desde la roca ni vist una amb acció de punta 10-30 especial pèl llobarro 2,40 mts amb anelles fuji i poc manec marca caperlan 89 € (amb tubo de transport rígid)me la va recomanar el venedor del decathlon que per lo que em va explicar es un crack del sppining es bastant rigida quan la mous,per tenir una acció més precisa amb l'esquer, segons ell es millor que unes shimanos que tenia per allà que eran bastant més cares i es doblegavan molt de punta quan les movies, no sé si algún la coneix per fer-ne cinc cèntims, per cert ja li vaigparlar del forum.
De totes formes vaig anar a tirar varios tiros darrera el Port amb la canya de jigging a quarts de vuit de a tarda i quan portava encara no 5 o 6 tirades em bé al nano gran, papa que la mama vol les claus per tornar, collons, qui em va parir i aqui es va acabar la pesca, quin cap de setmana nanos no hi tocat escata de cap mena, ja m'enteneu vaig calent per tots els cantons.

Per cert deu n'hi do el muntatge que estan fent al Port de Blanes per evitar les llevantades, el mar s'esta menjan les platges d'allà que no vegis. Amb la quantitat de sorra que hi havia per tot arreu quan era petit, snif,snif

Salut i bones peçes a tothom

girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dl 12 Jul 2010, 18:34

girgom tens rao ,a la palomera per la pert de la dreta,ja casi no hi han pedres, en comparacio en 5 anys enrere,per no parlar del inexsistent espigo de la desembocadura del tordera ,en fi .salut i força peixos
sergispining
www.forumdepesca.com

Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 12 Jul 2010, 18:57

sí sí, Girgom, com t'entenc nano... amb lo d'anar calent per tots cantons! jajaja!

jo al finder res, a casa. A veure si dimecres em trec la pols de sobre... que ja ho tinc tot rovellat!

Anant bé, aquesta serà la última setmana que surto, companys. Als findres ja costarà que vingui, i em fa vacances una dona, o sigui que ho tindré complicat...

aquesta setmana aniré a totes! Necessito la foto d'un puto peix pel repor del mes que ve... quan la tingui, aniré per la bèstia! jeje

desitgeu-me sort, la necessitaré.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  peixet el Dl 12 Jul 2010, 22:00

Hola a totes i tots.
Nosaltres varem sortir ahir diumenge, a l´hora dels senyors, i senyores........i ja us podeu imaginar, POOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRA, que ja ens tocava, mes que res perque no ens hi acostumem a aixo de treure peixots, jejejeje. Quan marxavem ens varem trovar amb en Sajai i companyia que tambe plegaven veles, que el mar s´havia posat complicat.
Ja falta menys per fer vacances !!!!!!!!!!!!!!!. Salut i força peixos
peixet
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : St Joan les Fonts
Data de registre : 22/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

COM ANAT EL FINDE

Missatge  Bob Esponja el Dl 12 Jul 2010, 22:49

Dissabte vaig estar per Altafulla passejant amb els caiacs,sense canyes,ja que tenia la famili per allà i tots volien donar-se una volta amb ells. Quan estava esperant a que tornessin de donar voltes, un "payu" que era de Nàpols, em va cridar que anes cap a ell ja que habia vist un peix molt gros,estava per la zona de les boies per entrar a mar, pero no el vaig poder veure, segons ell faria uns 40 cm.de llarg i era molt fosc de sobre, potser una llisara? A las fi, res de pesca, això de anar amb la famili, mal negoci. Fins aviat i bona pesca!!!!
Bob Esponja
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Data de registre : 03/07/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 13 Jul 2010, 00:18

Mmmm veig que ja es comencen a moure les llampugues, aquest any sí!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava

Tornar a dalt Ir abajo

PIM PAM

Missatge  salvatge el Dt 13 Jul 2010, 01:07

Aquest finde després de molt insistir, SÍ !!!

salvatge
www.forumdepesca.com

Localització : costa brava
Data de registre : 31/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dt 13 Jul 2010, 02:04

Genial la foto "salvatge", m'encanta la cara del nen. Aquest estiu l'estas enverinant de valent. Salutacions a la familia
Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dt 13 Jul 2010, 09:38

Collons Salvatge, estas que et surt,fas honor el teu nom del forum no? qui em va parir, però si aquesta bestia es gran com el nen. Hauries de pescar coses més petites collons, no veus que el nano tindrà mals sons i no voldrà vindre més ja,ja

Felicitats,
girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Bacoreta

Missatge  David el Dt 13 Jul 2010, 17:49

Nois, després de mooooolt de sortir a pescar. He enxampat una Bacoreta (certament he estat buscant fotos al forum per veure si era una bacoreta o un verat).

Si señores. Soc el paio que amb la seva xicota allà pel més de març enxampava sense massa saber com Barracudes. Doncs ara aquest cop la situació ha estat cachonda.
Surto a treure la carbonilla amb la barca del meu pare, un amant dels passejos marítimus. Com que es mareja quan pares la barca, vam posar en pràctica el curricà.
Deixem anar fil, i poquet a poquet fent via pel litoral. Allò que dius... anem a mirar, que sembla que això no rutlla i reculls el fil. De sobte el miracle!! Algo comença a estirar i amb la emoció irrefrenable reculls com un animalot.

De sobte el fil es destensa i penses, adéu artificial, adeu mosquetó, adeu cacho de fil... adeu dignitat pesquívola.

De cop una altra estrebada i sento el meu pare dir: valla, esto... parece una bolsa allí al fondo?! Bua que bolsa ni que bolso, quan tinc la bestia a menos d'un metre de la barca comença a fotre bots fora de l'aigua que m'acollona.

Resultado de la refriega: Bitxo a la cassola i canya petada.

D'això se'n diu rendiment. Una canya per cada peix que endrapo. La propera vegada aniré amb un perfil IPE 150 dels que ens sobren a la obra amb una soga de barco. No hi haurà cachalote que m'ho trenqui.

El resultat no us el puc ensenyar, perque en arribar a casa vaig deixar el peix a la cuina i la meva pare el va sentenciar i desbudellar amb una velocitat que ni una peixatera de la llotja de palamós!!!

Salut a tots\es pescatunes!!!! cyclops
David
www.forumdepesca.com

Data de registre : 07/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Carles_k el Dt 13 Jul 2010, 23:50

Avui hem sortit, em estat perseguint pajareres i saltades una bona estona pero no els hi han fen ni cas als nostres artificials...aixo del spinning es una asignatura que ting pendent...el peix avui estava molt actiu i menjant en superficie.

Pero bueno hem pescat un grapat d´oblades "per variar" , 4 bisos " qui els va parir..." , 1 serranet a jigging " era mes gros el jig que ell " per sort el meu amic a tret un espet de bona talla que es lo que en ha salvat el mati...

Carles_k
www.forumdepesca.com

Localització : Empuriabrava
Data de registre : 08/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurry el Dc 14 Jul 2010, 00:51

Primer de tot enhorabina per la pescada! És una bona peça aquesta!
I lo segon....els serrans són lo pitjor jajaja El Paisano sempre diu que si es féssin grossos com les tonyines no quedaria cap animal al mar, són la reeeehostia!

kurry
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : L'Escala o Palamós, Girona

http://www.inkreible.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  cetrero33 el Dc 14 Jul 2010, 09:49

ara entenc per que jo no agafo res, jo pensava que era mal pescador i no és això, sou vosaltres que no deixeu res per als novells Very Happy
cetrero33
www.forumdepesca.com

Edat : 44
Localització : maçanet de la selva
Data de registre : 10/07/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dc 14 Jul 2010, 18:43

felicitats per les pesqueres companys,aprofiteu que le queden poc als espets i ademes arra ja son grossos .salut i força peixos.
sergispining
www.forumdepesca.com

Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 15 Jul 2010, 08:41

Bob Esponja escrigué: un "payu" que era de Nàpols, em va cridar que anes cap a ell ja que habia vist un peix molt gros,estava per la zona de les boies per entrar a mar, pero no el vaig poder veure, segons ell faria uns 40 cm.de llarg i era molt fosc de sobre, potser una llisara?

jajaja quilvaparir el Payo de Nàpols!! Si vol veure peixos molt grossos de 40 cm, diga-li que només cal que entri al port... allà hi ha cada trasto de llisa que semblen els submarins de gibraltar!

Eiva SAlvatge! Enhorabona! Una foto preciosa! (si té bona ressolució, i en tens ganes, algun dia podem mirar de passar-la amb paper a tot color,).

Ei Carles k, que ja li estàs agafant el gustillo a les fieres? Bona pescada!

I benvingut de nou, David! Quan temps... Per petar una canya de pesca només hi ha dues explicacions: o el peix és molt i molt gran, o alguna cosa no hem fet bé. Sabeu que al carret hi ha una palanqueta o una rodeta que serveix per regular el fre?

Doncs res més, enhorabona a tots. Ja hi ha moviment! He estat dos dies molt i molt embolicat... hi he vist moltes novetats al fòrum, gent nova, antics companys que tornen a escriure, pescades espectaculars... Estic molt content!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 37 de 40 Previ  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: