SHARE
Últimos temas
» Estic pescant!por mehdi Hoy a las 19:17
» Avui al matí he sortit
por kruskis Hoy a las 19:05
» "WWF 8-2-12"
por Admin Hoy a las 18:43
» Dedicat al meu Amic Tola !!!
por Dani Dt 07 Feb 2012, 14:58
» FELICITEU-LO!!!
por joemosqueroles Dt 07 Feb 2012, 08:31
» Daiwa saltiga blast 4500
por ruscles Dg 05 Feb 2012, 21:03
» Criteris per a escollir el teu caiac de pesca.
por Dani Ds 04 Feb 2012, 20:14
» Algú sortirà a pescar....
por Tola Dv 03 Feb 2012, 23:58
» Sortida per Barna
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:18
» Un mar sense peixos
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:11
» Programes pesca TV
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:04
» La Pesca Esportiva o Recreativa amb informació bàsica sobre els esquers i equips de pesca
por Admin Dv 03 Feb 2012, 20:21
» Tunejar artificial
por joemosqueroles Dc 01 Feb 2012, 12:05
» Com ha anat el finde? (Girona)
por Dani Dc 01 Feb 2012, 09:14
» "El País" 30-1-12
por calador Dt 31 Gen 2012, 20:46
» Amb o sense grapes ??
por mehdi Dc 25 Gen 2012, 11:37
» Buscu algun comany/s per anar a pescar amb kayak
por Ekaitz Ds 21 Gen 2012, 20:03
» Maxsea problemes amb la batimetria
por Calet Ds 21 Gen 2012, 18:38
» Zona de pesca al spinning
por Dani Dv 20 Gen 2012, 21:36
» MOTOR
por juby Dv 20 Gen 2012, 18:32
YOUTUBE
Com ha anat el finde? (Girona)
Pàgina 46 de 67 • Comparteixi •
Pàgina 46 de 67 •
1 ... 24 ... 45, 46, 47 ... 56 ... 67 
Re: Com ha anat el finde? (Girona)
gabi, jo volia deixar el post en blanc perque no se que dir, la veritat, es que e quedat acollonit, si , puder s'ha d'estar una mica boig per anar a pescar a llança en un dia com avui, pero lo que si ningu et podra reprochar es el gran pescador que estas fet, jo nomes et puc felicitar, salut y força company

teixi- www.forumdepesca.com
- Edat: 49
Localització: costa brava
Reputació: 5
Data de registre: 20/04/2009
Hola he rebut varis missatges privats on em demaneu con son fets.
Tot està pescar amb rapalas menys el mero que ha sortit amb un jig hero platejat de 60 grams.
El meu nano va treure una orada amb rapala, així que vam probar molts de dies i hem comprovat que les orades també entren amb rapalas, rapalas petits,
Son fetas a Llança en un lloc que hi ha molta , molta pedra i un fons que va desde un pam a un metre o metre i mig, despres cau en picat , pots tirar desde costa quan pica la mar i s'emplena tot d'escuma, llavors queda ple de llobarros i orades a part de sards, els dies que hem anat en kayak , hem tret algún llobarro molt gros com el de la foto que va feer mes de 8 kilos,el sard imperial 5.400kg i la orada grossa 2.5 kg.
Poder es sort, però per tindre sort s'ha de tirar canya com un boig durant hores, si el llobarro es gros , pero vaig estar al puesto unes tres hores proban rapalas i amb el que menys em pensava va sortir, i amb aquest rapala he fet tot el peix d'aquella zona
Tot està pescar amb rapalas menys el mero que ha sortit amb un jig hero platejat de 60 grams.
El meu nano va treure una orada amb rapala, així que vam probar molts de dies i hem comprovat que les orades també entren amb rapalas, rapalas petits,
Son fetas a Llança en un lloc que hi ha molta , molta pedra i un fons que va desde un pam a un metre o metre i mig, despres cau en picat , pots tirar desde costa quan pica la mar i s'emplena tot d'escuma, llavors queda ple de llobarros i orades a part de sards, els dies que hem anat en kayak , hem tret algún llobarro molt gros com el de la foto que va feer mes de 8 kilos,el sard imperial 5.400kg i la orada grossa 2.5 kg.
Poder es sort, però per tindre sort s'ha de tirar canya com un boig durant hores, si el llobarro es gros , pero vaig estar al puesto unes tres hores proban rapalas i amb el que menys em pensava va sortir, i amb aquest rapala he fet tot el peix d'aquella zona

Gabi- www.forumdepesca.com
- Edat: 47
Localització: Roses
Reputació: 0
Data de registre: 09/04/2009
Acabo de comprar per ebay per tan sols 700 euros un tall de niló de la cameta que un dia Gabi es va deixar a les roques , de fet , volia l’am rovellat que havia tocat amb les seves mans ( 1.100 euros de res ) però en Tola se m’ha adelantat (per posar-lo al seu altar domèstic ), jo el posaré lligat a la meva canya i així els grans peixos sabran que segueixo al mestre i també em picaran.
I es que m’havien parlat d’en Gabi i veig que no exageraven.. Qui en sap , en sap . I els demes a aplaudir i aprendre .
Felicitats Gabi
I es que m’havien parlat d’en Gabi i veig que no exageraven.. Qui en sap , en sap . I els demes a aplaudir i aprendre .
Felicitats Gabi
Collons tu... no ha acabat de posar els peus per aquí i ja comencem amb els privats... no el feu parar més boig de lo que ja està! Gabi, t'has plantejat mai posar un telèfon 906 d'atenció al pescador? Aquí veig la primera pela!
Las camisetas más originales en: http://www.kruskis.es
Samarretes de pesca http://www.camisetasdepesca.com
Samarretes de busseig http://www.illesformigues.com
Samarretes de Catalunya http://www.ktalunya.com
Els millors blogs a: http://www.pescacostabrava.com

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 31
Localització: Costa Brava
Reputació: 33
Data de registre: 07/03/2009
kayakleviathan escrigué:Acabo de comprar per ebay per tan sols 700 euros un tall de niló de la cameta que un dia Gabi es va deixar a les roques , de fet , volia l’am rovellat que havia tocat amb les seves mans ( 1.100 euros de res ) però en Tola se m’ha adelantat (per posar-lo al seu altar domèstic ), jo el posaré lligat a la meva canya i així els grans peixos sabran que segueixo al mestre i també em picaran.
Felicitats Gabi
Si, en tola em va fer un peixet amb al que he tret uns cinc llobarros, ara ja no el tinc , un de maco s'ho va empasar i va trencar el fil, espero que se li hagi desenganxat

.,kruskis escrigué:Collons tu... no ha acabat de posar els peus per aquí i ja comencem amb els privats... no el feu parar més boig de lo que ja està! Gabi, t'has plantejat mai posar un telèfon 906 d'atenció al pescador? Aquí veig la primera pela!
Doncs ja aniria bé, però crec que no serviria per rés, jo penso molt diferent d'alguns de vosaltres, mai no compro els rapalas que surten nous i que valen un ou, utilitzo rapalas del decatlhon, dels xinos i com no els rapalas tradicionals de sempre, que molta gent els deixa de costat per comprar les nous i macos.
Despres pel llobarro molts utilitzeu trenat, per mi el llobarro ha de entrar amb nylon i prim, després es questió del fre i treballar-lo.
Per lels bonitols si que porto trenat i de vaegades un baix de nylon, però per les tonyines-(captura i suelta) mai porto nylon , poso el trenat directe, son molts els que diuen que les tonyines no entren si no portes un fluorocarbono,

Les rapales originals color llisa i les husky jerk sempre han funcionat i són més econòmiques, sobretot pel llobarro.

LLOBARRO45- www.forumdepesca.com
- Edat: 26
Localització: CAN MUSCLO FARCIT
Data de registre: 10/02/2010
Si llobarros tens raó

Enhorabona Gabi, ets un crac de debó, cada cop millores com el cognac, ja ja ja, felicitats company.
Salut i bona pesca.
Salut i bona pesca.

arb58- www.forumdepesca.com
- Edat: 53
Localització: Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre: 13/03/2009
com ha anat el finde
HHHHHHOOOOOOOOOOOOSSSSSSSTTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAAA. Però aquests bitxarracos existeixen ????????
La marequemvaparir, jo crec que m´espantaria i tot. Si que s´en ha de saber per trobar i treure aquests trastos- Moltes felicitats , esta vist i comprovat que ets un SENYOR de la pesca.
La marequemvaparir, jo crec que m´espantaria i tot. Si que s´en ha de saber per trobar i treure aquests trastos- Moltes felicitats , esta vist i comprovat que ets un SENYOR de la pesca.

peixet- www.forumdepesca.com
- Edat: 45
Localització: St Joan les Fonts
Reputació: 4
Data de registre: 21/01/2010
Mai a la vida havia vist un sard tant gran...
aquest era la mare de tots els sards...per no parlar de totes les bestioles que ens has ensenyat.
Enhorabona Gabi, ets un mestre de la pesca sens dubte.
aquest era la mare de tots els sards...per no parlar de totes les bestioles que ens has ensenyat.
Enhorabona Gabi, ets un mestre de la pesca sens dubte.

Carles_k- www.forumdepesca.com
- Edat: 30
Localització: Empuriabrava
Data de registre: 08/09/2009
Enhorabona Gabi, jo també estic al.lucinat alhora que content ja que veig que existeixen aquests peixots.
salut.-
salut.-

szac- www.forumdepesca.com
- Edat: 41
Data de registre: 12/05/2009
Exclusiva a Pescad'illes¡¡¡ Allò que mai s’havia mostrat ¡¡¡ Fotos espia del mestre Gabi i la seva rapala per peix gros

aquet disabte he anat al tordera,EL AIGUA ES CHOCOLATA 30 minuts i cap a casa ........PORRA ,DEMA PALAMOS..........

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Data de registre: 07/12/2009
Hola companys,nosaltres vem sorti disabte pero apart d´unas cuantas
saltades de tonyina, res de res.
Diumenge va sortir el Jaume iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
http://img706.imageshack.us/img706/1353/1003609b.jpg
saltades de tonyina, res de res.
Diumenge va sortir el Jaume iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii