SHARE
Últimos temas
» Estic pescant!por mehdi Hoy a las 19:17
» Avui al matí he sortit
por kruskis Hoy a las 19:05
» "WWF 8-2-12"
por Admin Hoy a las 18:43
» Dedicat al meu Amic Tola !!!
por Dani Dt 07 Feb 2012, 14:58
» FELICITEU-LO!!!
por joemosqueroles Dt 07 Feb 2012, 08:31
» Daiwa saltiga blast 4500
por ruscles Dg 05 Feb 2012, 21:03
» Criteris per a escollir el teu caiac de pesca.
por Dani Ds 04 Feb 2012, 20:14
» Algú sortirà a pescar....
por Tola Dv 03 Feb 2012, 23:58
» Sortida per Barna
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:18
» Un mar sense peixos
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:11
» Programes pesca TV
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:04
» La Pesca Esportiva o Recreativa amb informació bàsica sobre els esquers i equips de pesca
por Admin Dv 03 Feb 2012, 20:21
» Tunejar artificial
por joemosqueroles Dc 01 Feb 2012, 12:05
» Com ha anat el finde? (Girona)
por Dani Dc 01 Feb 2012, 09:14
» "El País" 30-1-12
por calador Dt 31 Gen 2012, 20:46
» Amb o sense grapes ??
por mehdi Dc 25 Gen 2012, 11:37
» Buscu algun comany/s per anar a pescar amb kayak
por Ekaitz Ds 21 Gen 2012, 20:03
» Maxsea problemes amb la batimetria
por Calet Ds 21 Gen 2012, 18:38
» Zona de pesca al spinning
por Dani Dv 20 Gen 2012, 21:36
» MOTOR
por juby Dv 20 Gen 2012, 18:32
YOUTUBE
Com ha anat el finde? (Girona)
Pàgina 42 de 67 • Comparteixi •
Pàgina 42 de 67 •
1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 54 ... 67 
Re: Com ha anat el finde? (Girona)
Pichi escrigué:Nosaltres vem sortir els dos dies.
Disabte res de res ni picada ni pajarera ni moviment,nomes el
David fen el ganso a la barca y tocan allo que no sona.
El diumenje un festival de bonotos,estaben per tot arreu i tenian
gana.La jornada va acaba amb 6 bonitos de bona talla i un bon
gustet. Menos mal que vem treure tres cada un si no ages estat una tornada
molt moguda.
De tota manera el David no va para de toca els ...... per no perdre el costum.
En Sergispinning i jo vam coincidir amb en Pichi i en David, ens van donar una lliçó de com treure bonitos, no vam tenir el dia i això que a la primera tirada ja en vaig treure un però la cosa es va anar refredant i havien per tot arreu però només vam aconseguir clavar dos més, un d'ells li va trencar el fil al Sergi.
Salutacions

ALEXMTZ- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: AIGUAFREDA-L'ESCALA
Reputació: 0
Data de registre: 08/05/2009
no me trobat mai una cosa igual,le pasaba als bonitols com allo que estira tant.....(NO MENJEN BE )i jo que em pensaba..... que tenia les meves armes infalibles per els bonitols
dons NO NOIS ,NI LENT NI RAPID , anguilons,si uns picada que.... (era logic que trenques) amb jigs, vaig probar de tot , pero no va menjar be, total un bon dia de pesca, una misera captura gracies a deu, pero tenia pinta,de ser un de aquells dies per recordar .......
(ME LO PASE DE P.U.T.A. MADRE).
dons NO NOIS ,NI LENT NI RAPID , anguilons,si uns picada que.... (era logic que trenques) amb jigs, vaig probar de tot , pero no va menjar be, total un bon dia de pesca, una misera captura gracies a deu, pero tenia pinta,de ser un de aquells dies per recordar .......
(ME LO PASE DE P.U.T.A. MADRE).

sergispining- www.forumdepesca.com
Localització: girona- maçanet de la selva
Data de registre: 07/12/2009
Si mes no vareu trobar moviment diumenge, que dissabte res de res... aixo si, el millor del mati trobar els dofins i seguir-los una estona. Quina passada! n´hi ha algun que gairebe es llarg com la meva barca...

albert- www.forumdepesca.com
- Edat: 34
Localització: l´escala
Data de registre: 21/06/2009
bé, be´...veig que us ho passeu de collons el cap de setmana... que si trucades, que si missatges per radio... a veure si dissabte m'animo i us vinc a emprenyar aquests bonítols que no piquen... què dieu, m'hi voleu per allà?
tinc la dona enganyada... amb l'excusa de netejar els baixos (de la barca) em dóna permís per venir el dissabte. Fa temps que no volo amb la DUNA... i me'n moro de ganes!
a veure si ho puc lligar tot i ens veiem al finder!!!! SZAcc: espero, com a mínim, una birra ben fresca... i si surts amb en Jaime, que sigui una ampolla de cava!
jajja dissabte la liem!
tinc la dona enganyada... amb l'excusa de netejar els baixos (de la barca) em dóna permís per venir el dissabte. Fa temps que no volo amb la DUNA... i me'n moro de ganes!
a veure si ho puc lligar tot i ens veiem al finder!!!! SZAcc: espero, com a mínim, una birra ben fresca... i si surts amb en Jaime, que sigui una ampolla de cava!
jajja dissabte la liem!
Raül- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Data de registre: 27/05/2009
ostes raul,si pasas per el bar anire per coneixet i tens onaltre pagada.

sergispining- www.forumdepesca.com
Localització: girona- maçanet de la selva
Data de registre: 07/12/2009
El més puta em sembla que vaig ser jo. Que dissabte vaig fer una porra, però diumenge em van donar el xivatasso dels bonítols i em vaig presentar a port a les onze, com els rics! Em van recollir, vaig pescar un bonítol, i m'en vaig tornar cap a caseta a dinar. Sóc el puto marquès de villaverde, el Paisano encara no em deu haver perdonat...
Papa, si llegeixes aquest post, perdona'm, no ho faré més.
Per cert, vaig poder provar la canya d'spinning que havia comprat de segona mà, una Shimano Force Master i un carret que estrenava, un Sargus 4000. Canela fina. Vaig treure només un bonítol de l'aigua, però en vaig clavar uns quants, alguna cosa falla.... hauré de perfeccionar!
Papa, si llegeixes aquest post, perdona'm, no ho faré més.
Per cert, vaig poder provar la canya d'spinning que havia comprat de segona mà, una Shimano Force Master i un carret que estrenava, un Sargus 4000. Canela fina. Vaig treure només un bonítol de l'aigua, però en vaig clavar uns quants, alguna cosa falla.... hauré de perfeccionar!
Las camisetas más originales en: http://www.kruskis.es
Samarretes de pesca http://www.camisetasdepesca.com
Samarretes de busseig http://www.illesformigues.com
Samarretes de Catalunya http://www.ktalunya.com
Els millors blogs a: http://www.pescacostabrava.com

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 31
Localització: Costa Brava
Reputació: 33
Data de registre: 07/03/2009
Boones...ay Pichi, Pichi, que amb l'edat que tens encara et tingui que ensenyar a pillar bonítols.
Doncs sí, va ser un bon día, d'aquells que per el moviment, difícils d'oblidar.
Gavines i bonítols a vessar, i com no els braços reventats, llençar i recollir, llençar i recollir peró valía la pena, ja no per la pesquera sino per l'espectacle poc habitual.
Kruskis, en quan a les peçes perdudes, a mí també m'ha passat i crec que pot ser per la potera. No ho sé del cert. Peró com a mí també em passa, dedueïxo que són peçes més petites les que se m'han clavat i la potera massa gran per aquestes, ja que el bonítol no té la boca molt gran. De totes maneres, les que es clavan i surten, com aquest diumenge, fotien una molt bona mida.
Salut.-
Pichi preparat per aquest proper cap de setmana que et seguiré tocant la moral.
Raül, jo portaré birres per dissabte, no pateixis, peró no te les fotis amb Bollicaos ni Donuts que em fot mal a la vista.
Doncs sí, va ser un bon día, d'aquells que per el moviment, difícils d'oblidar.
Gavines i bonítols a vessar, i com no els braços reventats, llençar i recollir, llençar i recollir peró valía la pena, ja no per la pesquera sino per l'espectacle poc habitual.
Kruskis, en quan a les peçes perdudes, a mí també m'ha passat i crec que pot ser per la potera. No ho sé del cert. Peró com a mí també em passa, dedueïxo que són peçes més petites les que se m'han clavat i la potera massa gran per aquestes, ja que el bonítol no té la boca molt gran. De totes maneres, les que es clavan i surten, com aquest diumenge, fotien una molt bona mida.
Salut.-
Pichi preparat per aquest proper cap de setmana que et seguiré tocant la moral.
Raül, jo portaré birres per dissabte, no pateixis, peró no te les fotis amb Bollicaos ni Donuts que em fot mal a la vista.

szac- www.forumdepesca.com
- Edat: 41
Data de registre: 12/05/2009
com ha anat el finde
Ei, companys, ...........soc jo, o aixo comença a semblar una quedada encoberta. Nosaltres si no hi ha res de nou, tambe volem sortir. Ens hi veiem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

peixet- www.forumdepesca.com
- Edat: 45
Localització: St Joan les Fonts
Reputació: 4
Data de registre: 21/01/2010
felicitats a tots els que aquest finde vau disfrutar, jo aquest cap de setmana fare campana, i els deixere creixer una miqueta mes

teixi- www.forumdepesca.com
- Edat: 49
Localització: costa brava
Reputació: 5
Data de registre: 20/04/2009
Hola sembla que ara si comença a moure el peix de veritat...
Per cert, jo fa ja un parell de temporades que no utilitzo poteres als jigs, va millor o almenys a mi em va millor utilitzar ham simple, aixó si de bona cualitat.
Pot ser puji amb la patera un cap de setmana d'aquets...Parleu en algún número de canal concret per l'emisora?
Si pujo ja us cridaré pel canal 9 ...forum català forum català em rebeu cambi ? jajaj....
Pot ser que l'últim passeig amb el motor vell mel faci de blanes cap amunt ja veurem, sinó la estrena del nou quiiines ganes
salutacions

Per cert, jo fa ja un parell de temporades que no utilitzo poteres als jigs, va millor o almenys a mi em va millor utilitzar ham simple, aixó si de bona cualitat.
Pot ser puji amb la patera un cap de setmana d'aquets...Parleu en algún número de canal concret per l'emisora?
Si pujo ja us cridaré pel canal 9 ...forum català forum català em rebeu cambi ? jajaj....
Pot ser que l'últim passeig amb el motor vell mel faci de blanes cap amunt ja veurem, sinó la estrena del nou quiiines ganes
salutacions

fran- www.forumdepesca.com
- Edat: 27
Localització: valles occidental
Reputació: 3
Data de registre: 23/06/2009
hola fran, per aqui fem servir el canal 71, a veure si ens veiem per aquests mars

teixi- www.forumdepesca.com
- Edat: 49
Localització: costa brava
Reputació: 5
Data de registre: 20/04/2009
Doncs els de la bala perduda vam fer porra i mitja.
El dissabte el Paisano i en Kruskis van sortir de l'Escala i es van trobar amb varis foreros per allà. El resultat va ser el mateix per tots crec...una porra com una casa!
El diumenge, per allò de "pobre nano" el Paisano va decidir portar-me a pescar. També vam sortir de l'Escala, però el reusltat va ser diferent.
Al final en Kruskis, amb un mal de panxa de l'enveja impresionant, també es va apuntar.
El resultat final: Dos bonítols d'entre 1kg i 2,5kg!
El divendres vaig comprar-me una caña Shimano Force Master AX i un carret Penn Sargus 4000 i els vaig estrenar de la millor manera possible!

El dissabte el Paisano i en Kruskis van sortir de l'Escala i es van trobar amb varis foreros per allà. El resultat va ser el mateix per tots crec...una porra com una casa!
El diumenge, per allò de "pobre nano" el Paisano va decidir portar-me a pescar. També vam sortir de l'Escala, però el reusltat va ser diferent.
Al final en Kruskis, amb un mal de panxa de l'enveja impresionant, també es va apuntar.
El resultat final: Dos bonítols d'entre 1kg i 2,5kg!
El divendres vaig comprar-me una caña Shimano Force Master AX i un carret Penn Sargus 4000 i els vaig estrenar de la millor manera possible!

www.camisetasdevicio.com

www.camisetasdevicio.com
sergispining escrigué:ostes raul,si pasas per el bar anire per coneixet i tens onaltre pagada.
hola Sergi, al bar no m'hi veureu... a aquestes hores ja tindré la feina feta! no, no... és que vindré a l'Escala per trure la barca i netejar els baixos, que bona falta fa! anirem per feina!
més tard ja parlaré amb la pandilla que deixeu desclavar els peixos, que no sabeu quin baix utilitzar, que no sabeu què fer amb les birres,... jo puc amb tot! (és broma...)
per cet, en Fran ha tocat un tema guapo: el del canal de l'emisora. Perquè hem de fer servir el 71? potser us interessa les mentides que diuen els altres? o us posen calents les fantasmades..."atún a bordo, atún a bordo" però tu creus que ho aniràs dient per la radio, idiota??!! fantasma!!!!
ja sabeu que quan pesco abaixo l'antena... em fa nosa! però si posem un canal que sigui només per nosaltres, m'hi apunto! a més, als altres no els interessa les parides que diem... què dieu, podem fer servir un altre canal? com està el tema?
ja direu, si algú sap de què va, suposo que seria més edient obrir un nou tema, no sr Adm?
Raül- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Data de registre: 27/05/2009
Bones a tots i a totes.
Aquest finde per a mi ha set una mica diferent.
Dissabte a les 7h cafè al bar dels pescadors de l’Escala, allà vaig coincidir amb en Sergispining, Pichi, Szac, l’Anna, Teixi, Becader, Nopican i també amb els que ja coneixia Albert, Angel, Paisano i Kruskis.
Com tots ja sabeu el resultat del dia va ser un bon rosco, a les 13:00 ja tenia la barca a sobre del remolc i a les 14:30 ja tornava a navegar per el cap de creus, estava convençut que si no hi havia activitat per baix, n’hi havia per allà dalt, però les meves intuïcions hem van fallar.
Diumenge dinar de st. Jordi amb la família.
Sort que el dia de la diada, el vaig salvar amb unes quantes múrgules. Jajaja
Salut i un altre dia serà.
Aquest finde per a mi ha set una mica diferent.
Dissabte a les 7h cafè al bar dels pescadors de l’Escala, allà vaig coincidir amb en Sergispining, Pichi, Szac, l’Anna, Teixi, Becader, Nopican i també amb els que ja coneixia Albert, Angel, Paisano i Kruskis.
Com tots ja sabeu el resultat del dia va ser un bon rosco, a les 13:00 ja tenia la barca a sobre del remolc i a les 14:30 ja tornava a navegar per el cap de creus, estava convençut que si no hi havia activitat per baix, n’hi havia per allà dalt, però les meves intuïcions hem van fallar.
Diumenge dinar de st. Jordi amb la família.
Sort que el dia de la diada, el vaig salvar amb unes quantes múrgules. Jajaja
Salut i un altre dia serà.

salvatge- www.forumdepesca.com
- Localització: costa brava
Data de registre: 31/12/2009
Perdó...encantat de conèixer a Sergispinning i a Salvatge, que vam coincidir al bareto i no els coneixia.
Espero que ja ens anirem trovant.
Salut.-
Espero que ja ens anirem trovant.
Salut.-

szac- www.forumdepesca.com
- Edat: 41
Data de registre: 12/05/2009
Pàgina 42 de 67 •
1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 54 ... 67 
Pàgina 42 de 67
Permisos d'aquest fòrum: