MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Hoy a las 22:38

» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Ayer a las 22:33

» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14

» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59

» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46

» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49

» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40

» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55

» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52

» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49

» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49

» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26

» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45

» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48

» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47

» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44

» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57

» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19

» V Fira Marítima de la Costa Daurada a Cambrils
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:31

» IV Fira Nàutica d’Ocasió i del Xàrter a Port Ginesta
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:29

GALERIA

YOUTUBE
Maig 2012
DlDtDcDjDvDsDg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
Google Reader 
MSN 
AOL 
NewsGator 
Netvibes 
Bloglines 

Com ha anat el finde? (Girona)

Pàgina 40 de 67 Previ  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 53 ... 67  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Com ha anat el finde? (Girona)

Missatge  Raül el Dl 19 Abr 2010, 17:00

ei ciber! mira que ets animal...! pescar l'àncla és insuperable!

i bon sopar, sí senyor!

Raül
www.forumdepesca.com

Edat: 35
Reputació: 12
Data de registre: 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Pichi el Dl 19 Abr 2010, 17:01

Be nosaltres vem anar al fondal i bastant be,
16 besucs
4 gallinetes
1 molla de 2 kg
Vem tenir una picada mol grosa que va dublegar una caña de 50l ,el carret
electric no podia amb el pes i es va desengancha. Pero dintre del que va ser
no esta malament

Pichi
www.forumdepesca.com

Edat: 42
Localització: La Llagosta . L´Escala
Reputació: 0
Data de registre: 24/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ciberkun el Dl 19 Abr 2010, 17:36

Si Tola, si, el consol es bo, però el problema no es que els vulgui ara, es que portem dos temporades, que la pesca al curri ens va de pena, fins i tot als mesos bons. Ja se que amb la nostra barca no podem anar molt lluny, nomes fa cinc nusos, es com la bicicleta de tres rodes de la nena del exorcista, però veu-re com penjeu les vostres fotos amb cinc, vuit o quinze bonítols, i llampugues i servioles... inmediatament ens entra el mono... agafem la barca com aquell que agafa l'eina d'arrancar soques amb unes ganes que es menja el mon.... i quan portem tres hores passejant un troç de plastic, ens mirem un a l'altre amb cara de gilipollas i ens diem... ¿que passa aquí?, despres de provar deu o dotze peixets diferents, anem mes ràpid, mes a poc a poc, a superfície, amb profunditzadors.... ja nomes ens queda provar fent el pi dalt de la barca, que no ho hem provat perque qui pesquès per allà al costat ens miraria extranyats.

Però be, anirem provant, no tirem la tovallola.

Ciberkun
www.forumdepesca.com

Edat: 38
Localització: Malgrat de Mar - Blanes
Data de registre: 24/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dl 19 Abr 2010, 18:41

Felicitats Ciberkun per la pescata de serrans quin fard de treure peix, no? A mi el diumenge també s'en va enganxar una arenyeta de 12-15 cms que s'en va tornar a l'aigua amb un tall de tisores a la boca per treure-li el ham, o sigui que va servir de menjar pels altres peixos, les aranyes es el peix que més mania li tinc, l'estiu passat a sardenya m'en vaig clavar una al peu i vaig passar 10 minuts amb molt dolor, o sigui que quan en trec una el que esta clar que sigui gran(cap a casa) o petita no torna viva a l'aigua, per allà tarragona es un peix que es com una plaga.

Salut i bona pesca a tothom

girgom
www.forumdepesca.com

Edat: 43
Localització: Sabadell
Reputació: 2
Data de registre: 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 20 Abr 2010, 06:32

Ciberkun escrigué: Ja se que amb la nostra barca no podem anar molt lluny, nomes fa cinc nusos, es com la bicicleta de tres rodes de la nena del exorcista, però veu-re com penjeu les vostres fotos amb cinc, vuit o quinze bonítols, i llampugues i servioles... inmediatament ens entra el mono... .

la tovallola no s'ha de tirar mai, Ciber! Però amb una cosa no hi estic d'acord: no cal anar tan lluny, ni tan depressa per pescar... els dia dels 15 bonítols els vaig fer a tocar les pedres, els dentols també, i els llobarros... fins i tot les tonyines entren fins les pedres!
a més, pensa que aquí hi ha gent que pesca molt i molt i van amb caiac... i tampc poden entrar milles endins ni anar a tota òstia. Potser hauries de mirar de canviar de tècnica. 15 bonítols al curricà dificilment els faràs mai, per exemple.

ànims! ara tampoc és la millor època... aprofita-la per anar-te preparant!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ciberkun el Dt 20 Abr 2010, 09:05

Ok, prenc nota. S'agraeixen els consells.

No obstant a 5 nusos nomes anem quan fugim perque s'acosta algun animal o tota ostia, o quan tornem a port i fem tard.

Quina llargada de canya recomaneu per l'espining?

Ciberkun
www.forumdepesca.com

Localització: Malgrat de Mar - Blanes
Data de registre: 24/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dt 20 Abr 2010, 09:28

Ep! 15 bonitols tampoc els vull a la barca, que no hi cabriem!!! Algú hauria de tornar nadant, i jo ja faig prou exercici durant la setmana, aixi que carinyo meu, et tocaria a tu I love you .
Jo vaig tenir una picada fortissima que el fre anava a full, però a mig cami, ops! s'ha deixat anar. Mala sort, no estava ben agafat, però hi tornaré, que per allà on estavem no hi va gaire gent.
Ah! Aquesta vegada en Ciberkun i jo vam quedar empatats 10 a 10.

Lange
www.forumdepesca.com

Localització: Malgrat de Mar, Blanes
Data de registre: 26/03/2010

http://www.langeparadise.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  LLOBARRO45 el Dt 20 Abr 2010, 10:40

Ciberkun escrigué:Si Tola, si, el consol es bo, però el problema no es que els vulgui ara, es que portem dos temporades, que la pesca al curri ens va de pena, fins i tot als mesos bons. Ja se que amb la nostra barca no podem anar molt lluny, nomes fa cinc nusos, es com la bicicleta de tres rodes de la nena del exorcista, però veu-re com penjeu les vostres fotos amb cinc, vuit o quinze bonítols, i llampugues i servioles... inmediatament ens entra el mono... agafem la barca com aquell que agafa l'eina d'arrancar soques amb unes ganes que es menja el mon.... i quan portem tres hores passejant un troç de plastic, ens mirem un a l'altre amb cara de gilipollas i ens diem... ¿que passa aquí?, despres de provar deu o dotze peixets diferents, anem mes ràpid, mes a poc a poc, a superfície, amb profunditzadors.... ja nomes ens queda provar fent el pi dalt de la barca, que no ho hem provat perque qui pesquès per allà al costat ens miraria extranyats.

Si et serverx de consol jo encara vaig més a poc a poc que tu i pambé pateixo el problema dels "fps", que acostumen a ser "dominguerus" que tenen ànsies de fardar de barca i millor que no et trobis al seu camí. Igual que les pel.lícules de "pistulerus"!! Sad Sad Sad

LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Edat: 26
Localització: CAN MUSCLO FARCIT
Data de registre: 10/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 20 Abr 2010, 11:02

sí tens raó Llobarro45! A partir d'ara s'ha d'anar en compte amb els domingueros...

ciber i LAnge, estava pensant que mentre us desplaceu sí que heu de fer curri, 5 usos ja va bé pel peix blau. Però si en teniu algun banc de localitzat, proveu a jigging o spinning a veure què tal us va. I no us preocupeu per pescar 15 o més bonítols... els torneu a l'aigua i ja està! Ara miro de posar-me un "tope": l'altre dia dos, pq anava sol. Demà depèn de què vol el company... qui és el límit legal? algú ho sap? pot ser 10kg per llicència?

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurry el Dt 20 Abr 2010, 12:41

Jeiii gent!
He descobert una arma infalible per les aranyes! És el Glace, de Hart.
Aquest dissabte estava fent Jigging i vaig veure saltar peix, em vaig posar a recollir tot lo rápid que podia i quina és la meva sorpresa que veig una aranya seguint-me el jig fins a dalt!
El deixo caure a veure si l'enganyo, però res. Torno a recollir i apa! una altra vegada la aranya seguint-me el jig fins adalt!
El torno a deixar caura a veure si ara l'enganyo...se'l mira una estona, però res de res.
Acabo per "cabrejar-me" i dir Fins que no la tregui no paro!. Deixo caure el jig i el moc com tant bé m'ha anat per les aranyes aquestes últimes setmanes i PATAM! clavada i pujada jejeje Very Happy

www.pescablackbass.es - Web sobre el Black Bass y su pesca
www.camisetasdevicio.com - Camisetas personalizadas
www.belluguets.com - Samarretes per a futurs pares, mares i nadons

kurry
www.forumdepesca.com

Edat: 28
Localització: L'Escala o Palamós, Girona
Reputació: 2
Data de registre: 07/03/2009

http://www.camisetasdevicio.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dt 20 Abr 2010, 12:56

Una vegada vam estar pescant per Menorca amb caiac. Anàvem un caiac darrere l'altre i el del caiac de darrere veia les aranyes pujar fins a la superfície buscant l'artificial. Deuria haver-hi uns 5 - 8m de profunditat. No ho hauríem dit mai, però si és per buscar-se les garrofes, les ties habitualment hi pugen a buscar el que els faci salivera!!

Tola
www.forumdepesca.com

Reputació: 50
Data de registre: 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bernau el Dt 20 Abr 2010, 14:33

Hola pescaires

Doncs jo porto 2 setmanes que per la zona de Palamos-Begur no es veu ni un d'aquells que estiren tant. No sé que c... els ha pasat que han desaparegut.

Aquest cap de setmana porto a uns amics a pescar, i probaré de pujar fins a Medes-Escala. Alguna recomanació? La idea és trobar "pajareres" per tirar a spinning

Si ni veig res, provaré de fer curry per bonitols.

Agrairé si els què us moveu per Estartit-Escala em podeu donar indicacions. Val la pena gastar el gasoil per pujar fins aqui dalt?

Gràcies x Ajuda

bernau
www.forumdepesca.com

Edat: 42
Localització: L'Estartit
Reputació: -5
Data de registre: 23/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dt 20 Abr 2010, 15:14

bernau escrigué:Hola pescaires

Aquest cap de setmana porto a uns amics a pescar, i probaré de pujar fins a Medes-Escala. Alguna recomanació? La idea és trobar "pajareres" per tirar a spinning

Si ni veig res, provaré de fer curry per bonitols.

Agrairé si els què us moveu per Estartit-Escala em podeu donar indicacions. Val la pena gastar el gasoil per pujar fins aqui dalt?

Gràcies x Ajuda

Hola Bernau,
doncs pel que fa a aquests bitxos, la setmana passada, des de l'Escala baixant fins a cap de Begur estava la cosa molt tranquileta. De l'Escala cap amunt hi havia una mica més de moviment, pero em sembla que son moltes milles per massa poca cosa encara. Pero no se sap mai, aquestes bestioles un dia son aqui i a l'endemà ves a saber... Potser lo millor fora anar pujant amb els ulls ben oberts, i si a l'alçada de Begur encara no has vist res passar a la opció B, pesca de fons. No sé, aquesta es la meva opinió, a veure si algú més et sap dir alguna cosa...
Que hi hagi sort.

Anna-74
www.forumdepesca.com

Localització: Sabadell - L'Escala
Reputació: 1
Data de registre: 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dt 20 Abr 2010, 15:21

Raül escrigué:sí tens raó Llobarro45! A partir d'ara s'ha d'anar en compte amb els domingueros...

ciber i LAnge, estava pensant que mentre us desplaceu sí que heu de fer curri, 5 usos ja va bé pel peix blau. Però si en teniu algun banc de localitzat, proveu a jigging o spinning a veure què tal us va. I no us preocupeu per pescar 15 o més bonítols... els torneu a l'aigua i ja està! Ara miro de posar-me un "tope": l'altre dia dos, pq anava sol. Demà depèn de què vol el company... qui és el límit legal? algú ho sap? pot ser 10kg per llicència?

Si, una vegada vam fer jigging, per alla als vivers de Blanes (que ja no hi son) perque haviem localitzat un banc de Servioles, i anavem fent, amb 5 o 6 vam tenir prou. Però va ser l'unica vegada...ara no es veu cap mola ni res, fins hi tot les gavines venen al costat de la barca perque els hi tirem de menjar...
També el que ens passa es que no podem sortir sovint, i d'aquesta manera, es clar que no pesquem!

Lange
www.forumdepesca.com

Localització: Malgrat de Mar, Blanes
Data de registre: 26/03/2010

http://www.langeparadise.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  LLOBARRO45 el Dt 20 Abr 2010, 18:41

Tola escrigué:Una vegada vam estar pescant per Menorca amb caiac. Anàvem un caiac darrere l'altre i el del caiac de darrere veia les aranyes pujar fins a la superfície buscant l'artificial. Deuria haver-hi uns 5 - 8m de profunditat. No ho hauríem dit mai, però si és per buscar-se les garrofes, les ties habitualment hi pugen a buscar el que els faci salivera!!

Això que dius passa sobint. En algunes ocasions ha pujat dos i tres aranyes al darrera del jig!!
T'espantes i tot, sembla que sortiran de l'aigua!!

LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Edat: 26
Localització: CAN MUSCLO FARCIT
Data de registre: 10/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 40 de 67 Previ  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 53 ... 67  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum