MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Estic pescant!
por mehdi Hoy a las 19:17

» Avui al matí he sortit
por kruskis Hoy a las 19:05

» "WWF 8-2-12"
por Admin Hoy a las 18:43

» Dedicat al meu Amic Tola !!!
por Dani Dt 07 Feb 2012, 14:58

» FELICITEU-LO!!!
por joemosqueroles Dt 07 Feb 2012, 08:31

» Daiwa saltiga blast 4500
por ruscles Dg 05 Feb 2012, 21:03

» Criteris per a escollir el teu caiac de pesca.
por Dani Ds 04 Feb 2012, 20:14

» Algú sortirà a pescar....
por Tola Dv 03 Feb 2012, 23:58

» Sortida per Barna
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:18

» Un mar sense peixos
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:11

» Programes pesca TV
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:04

» La Pesca Esportiva o Recreativa amb informació bàsica sobre els esquers i equips de pesca
por Admin Dv 03 Feb 2012, 20:21

» Tunejar artificial
por joemosqueroles Dc 01 Feb 2012, 12:05

» Com ha anat el finde? (Girona)
por Dani Dc 01 Feb 2012, 09:14

» "El País" 30-1-12
por calador Dt 31 Gen 2012, 20:46

» Amb o sense grapes ??
por mehdi Dc 25 Gen 2012, 11:37

» Buscu algun comany/s per anar a pescar amb kayak
por Ekaitz Ds 21 Gen 2012, 20:03

» Maxsea problemes amb la batimetria
por Calet Ds 21 Gen 2012, 18:38

» Zona de pesca al spinning
por Dani Dv 20 Gen 2012, 21:36

» MOTOR
por juby Dv 20 Gen 2012, 18:32

Galería

YOUTUBE
Febrer 2012
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829    

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
Google Reader 
MSN 
AOL 
NewsGator 
Netvibes 
Bloglines 

Com ha anat el finde? (Girona)

Pàgina 38 de 67 Previ  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 52 ... 67  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Com ha anat el finde? (Girona)

Missatge  salguer el Dl 12 Abr 2010, 20:00

Hola nois : disapte varem estar tot el mati voltant a veure si les veiem ( allo que ....) i res de res, tambe
moltes milles per no veure res , aixo si la mar collonuda.
El diumenge ja els vaig dir que volia menjar peix , axis que varem anar al reg davant Begur, i si : molt be.
La nevera era tota vermella : tot varen ser panagals , i ara mateix cuan escric aixo , ja sento el soroll
de la paella , avui toca per sopar : panagal fregit , pa amb tomaquet , amanida i vi blanc fresquisim.....

salguer
www.forumdepesca.com

Edat: 49
Localització: PALAMOS
Reputació: 0
Data de registre: 27/10/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  salvatge el Dl 12 Abr 2010, 20:06

Bona nit, companys/es.

Aquest finde “ SÍ “.
A veure si ja he trencat la ratxa de les porres….
Dissabte a primera hora del mati, només de sortir a la bahia, molt moviment d’ocells i xaps a l’aigua, canya spinning primer tir sorell a bord, segon tir res, tercer tir res, quart tir bonítol de kg a bord, decidim amb el company de passar de la mainada i perseguir allò que estira tant !!!.
Direcció a Norfeu, just al davant de Falconera, ocells i empait, sis tirs i res, peixots enfonsats, a partir d’aquí grupets i més grupets, tirs i més tirs. Ja arribant a Norfeu un altre empait aquest SÍ, ja n’hi havia uns quants, no ho sé, potser uns vint, tira el company i patapam!!!! Un de clavat, deixo els mandos de la barca encara en marxa, tiro i patapam!!!! Un altre, ara si que la hem liada….. Al cap d’una bona estona peixots capturats i “SOLTATS”. Quina sensació veure a marxar allò que t’ha costat tant.
Vist el resultat, fins a mitja tarda tirant a sobre de més bancs, però sense èxit.
Per fi hem pogut veure que realment si que mengen, no sé quina classe peixet, però si que és molt petit.
Diumenge no vaig sortir a mar, dedicant-lo a la família i a primera hora mentres tots dormien, vaig aprofitar per fer el manteniment del motor de la barca, canvi oli, filtres etc. Així estarà apunt per la pròxima.....

Sort a tots/es !!!!
Ànims !!!!

salvatge
www.forumdepesca.com

Localització: costa brava
Data de registre: 31/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 12 Abr 2010, 20:24

enhorabona SAlvatge!
amb aquest relat ja m'has posat nerviós.... si puc dimecres baixo. Bonítols dius? ...jiji... la meva especialitat... i et felicito especialment per la captura i solta del BIG ONE! quina enveja nano... (enveja de la bona, me n'alegro molt!).

a veure si dimecres us puc posar les dents una mica llargues... que fa un mes que no ensumo el mar! Alguna racomanació? Sud o nord? Dimecres baixo sol... necessito fer el que em doni la gana!!! L'altra setmana s'accepta animal de companyia...

bona nit!

Raül
www.forumdepesca.com

Edat: 35
Data de registre: 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dt 13 Abr 2010, 07:22

felicitats salvatge per la captura i solta , ja vau disfrutar un bon rato, jejejejejeje nosaltres ens vam haber de conformar amb veureles a saltar, ara que poder mes val aixi ja que si haguesin picat i ens foren capulat totes les lineas, jejejejejje jo o baig provar amb linia de nailon del 30, i en becader i en nopican amb lineas per la truita jejejejejeje

teixi
www.forumdepesca.com

Edat: 49
Reputació: 5
Data de registre: 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dt 13 Abr 2010, 10:36

Felicitats a tots els que heu pescat i als que no, a seguir-ho intentant, nosaltres al final no vam sortir Diumenge perque la grip arriva el dia menys indicat...

Lange
www.forumdepesca.com

Edat: 35
Localització: Malgrat de Mar, Blanes
Data de registre: 26/03/2010

http://www.langeparadise.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Duwuss el Dt 13 Abr 2010, 13:41

Jo porto 3 caps de setmana seguits amb tres bolos com la Catedral, això del spinning ho estic trobant molt complicat...ni veig el peix ni l´intueixo ni res de res...

Duwuss
www.forumdepesca.com

Edat: 36
Localització: Girona
Data de registre: 12/04/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Pirata Blanc el Dt 13 Abr 2010, 21:04

Hola a tots,

després d'un cap de setmana sense poder anar a pescar degut a una falta de compenetració amb el meu despertador, avui si que hi he pogut anar.
La veritat és que he fet una porra com una catedral!! però el que més mal hem fa és que he tingut dues picades on he perdut els meus artificials, però que hi farem.
Tot i no haver tret res, la veritat és que ha estat un dia molt divertit.

Pirata Blanc
www.forumdepesca.com

Data de registre: 04/03/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dt 13 Abr 2010, 21:23

Hola Pirata!!!
Picades de què? Jugaves al gordo?

Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat: 37
Localització: Sabadell - L'Escala
Data de registre: 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Pirata Blanc el Dt 13 Abr 2010, 21:31

mes o menys, però n'hi havia una que semblava un misil tomahawk i al final per percar de pardillo i anar amb presa m'ha aixafat el meu esquer preferit. Ara li tocara a en Salvatge regalar-me el seu.

Pirata Blanc
www.forumdepesca.com

Data de registre: 04/03/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  salvatge el Dt 13 Abr 2010, 21:33

jajaja, no saps res tu.....
bueno, vaaaaaa...... quin color has perdut?

salvatge
www.forumdepesca.com

Data de registre: 31/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  LLOBARRO45 el Dc 14 Abr 2010, 10:59

És clar home!! Haw? Toma Haw!! Això és el que deu have pensat!! lol! lol! lol!

LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Edat: 26
Localització: CAN MUSCLO FARCIT
Data de registre: 10/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 16 Abr 2010, 21:51

Hola gent,

Ja sé que vaig tard, però aquesta setmana se m'ha fet mooolt curta! Us vull explicar la sortida de la setmana passada.

Ens vàrem llevar si mal no recordo a quarts de 6 del matí per sortir allà a les 6 de Cassà però com sempre, entre ais i uis acabem sortint de casa a quarts de 7. Als tripulants de la Bala perduda, em sembla que no hi ha cosa que ens rebenti més que sortir de casa i abans d'arribar a Medinyà i que ja claregi i la setmana passada, un cop més, no havíem arribat a Quart i ja clarejava.

El dia abans, havia parlat amb en Teixi (sí, el de la barca que passegen per Berlín el dia de l'orgullo gay, el de les múrgules i els senglars) i m'havia dit que havia quedat amb en becader i en nopiquen per sortir amb la barca nova i que juntament amb l'Albert i el seu company i en Manelic i l'Anna havien quedat tots plegats per esmorzar al bar dels pescadors.
Vam arribar a port i vam fer 4 conyes sobre els colors discrets del pepino d'en Teixi i vam fotre les barques a l'aigua esperançats a que aquell fos el nostre dia, que ens desvirguéssim amb un bon peixot d'aquells que estiren tant i que a tots ens fa tanta gràcia pesca a l'spinning, però que sembla que segueixet resistint-se.

Sortim de port, i enfilem a tota màquina direcció cap a l'Estartit aviam si alguna d'aquelles bestioles despistada vol empassar-se els nostres esquers. Aquell no era el nostre dia, com sol passar, quantes més ganes tens, quan millor preparat vas, quan has rescatat de la caixa d'esquers les teves armes que segons els pescadors experimentals són infal.libles per aquestes bèsties, quan portes muntat el carret bo, amb la canya valenta, amb el baix adient.... Aquell dia, ni rastre de les nostres amigues.
Vam anar amunt, avall, del dret, del revés i no va haver-hi maneres, no volien sortir perquè les veiéssim, bé, de fet alguna va aparèixer, però res de bo, per despistar!
A mig matí, farts de donar voltes, comencem a fer anar el telèfon.... ara truques a un, ara truques a l'altre i resulta que sí que n'hi han, però són més amunt, cap a Norfeu; com que últimament hem tingut un parell d'ensurts amb la mala mar, preferim no emprendre el viatge tot sols cap allà dalt, tot i que quan era pescasub, feia aquell trajecte cada cap de setmana fes el temps que fes, estigués la mar com estigués.
La temptació era forta, doncs un company n'havia clavat una, a l'altre li havien trencat la canya... però vam fer veure que no havíem sentit res i vam decidir anar tornant cap a l'Escala fent parada al Marmoler.

Parem al Marmoler, de peix ni rastre, per variar... i això que la deriva, el dissabte ens feia passar ben bé per sobre, d'una punta a l'altra del vaixell, això en altres temps, hagués estat una carregada monumental de peix, haurem d'esperar a que s'escalfi més la cosa. Decebuts, vam decidir parar a uns pedrots que tinc localitzats, on no fa gaire, vaig treure la círvia de 3 kilets que tenia posada a l'avatar fins que ahir, després de llegir el relat d'en Raül, vaig decir posar aquest Lemur que us vigila a tots.

Primera tirada i res, segona tirada i res... i la tercera... Merda!!! He enrocat!
Cagant-me en déus i òsties i deixant d'anar un rest de renecs com de costum, començo a cargolar aquell coi de Twinpower que de moment no ha pescat res de més de 3 o 4 kg i que un dia, hauré de provar si el preu que val, justifica la seva qualitat. Veig que allò no s'acaba mai... No havíem derivat pas tant, nois! Porto alguna cosa enganxada i no és pas petita! El carret és valent, però la canya es doblega com una mala cosa, haig d'anar bombejant per pujar aquell tresor, potser no havia de ser tan dolent com semblava aquell dia... potser sí que seria el meu gran dia!
Hi havíen uns 40 metres de fondària, porto ja una mica cargolant, no deu faltar pas gaire, ja s'ha de començar a intuïr alguna silueta....

En Paisano i en Kurry em sembla que estàven quasi tan nerviosos com jo, semblaven 2 estruços allà amb el coll estirat intentant veure qué estava jo arrencant del fons. Un d'ells, en Kurry, tenia el salabret a la mà i de sobte es comença a veure la silueta que esperàvem tots. Al no haver-me recuperat fil en cap moment, pensàvem que seria un pop d'aquells d'agafa't-hi fort, però no, la silueta no era marró.... era més taronjosa i allò no cabia a dintre el salabret... Mare de déu quina emoció!!!!!!
Llavors començo a cridar: Un mero! Segur que porto un mero!!!
Cargolo més i més i més, cada cop més ràpid! Allò ja està a dalt i tots volem veure'l a sobre la barca! No he pescat mai cap mero amb canya però allò ha de ser molt gran, pesa molt!

Per donar-li més emoció, he ficat les fotos en un spoiler, cliqueu-hi a sobre per veure-les. Certament feia molts de dies que no sentia l'adrenalina córrer per les meves venes com aquella estoneta que vam passar a la Bala Perduda el dissabte passat.

Gadiu-ne, com ho vaig fer jo, si teniu enveja us foteu

Spoiler:

El fòrum de pesca en català http://www.forumdepesca.com
Les samarretes més originals a: http://www.kruskis.net
Las camisetas más originales en: http://www.kruskis.es
Samarretes de pesca http://www.camisetasdepesca.com
Samarretes de busseig http://www.illesformigues.com
Samarretes de Catalunya http://www.ktalunya.com
Els millors blogs a: http://www.pescacostabrava.com

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat: 31
Localització: Costa Brava
Reputació: 33
Data de registre: 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dv 16 Abr 2010, 22:16

Molt bona kruskis!!!jaja!!

juby
www.forumdepesca.com

Edat: 34
Localització: Manresa
Data de registre: 19/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dv 16 Abr 2010, 22:29

Home, més que un mero, pel color sembla una escórpora. Ha, ha.

Si t'ha de servir de consol, una vegada vaig pescar una sabata! com els còmics, tu!

Si envies les fotos al Departament de Medi Ambient, potser en Saura et subvenciona la gasolina per haver anat netejant el mar.

Per a més INRI, sota el plàstic segur que hi havia amagat la fera que mai et va arribar a picar. Ara deu tenir fred, pobra bèstia. Encara deu buscar la seva manta per tapar-se. Perquè... vols dir que al llençar no vas enxampar amb l'ham la tovallola d'en Becader, o alguna cosa per l'estil??? ves no ens agafi fred, el paio, que al Delta el necessitem en condicions!

Tola
www.forumdepesca.com

Reputació: 18
Data de registre: 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 16 Abr 2010, 22:32

En aquesta categoria no sóc pas debutant... un cop a Sant Feliu, es van petar les gàbies de dorades i estava el port petat de gent amb les galledes plenes... arribo jo, munto la parada... llenço la canya i ostia! La canya doblegada com un ham, tenia 25 o 30 persones al voltant meu, tot déu que corria pel port pendent de mi... vaig treure una bossa del Valvi plena d'aigua..... us ho haig de confessar... em patrocina Greenpeace.

Quan venia pujant era més marró clar... estava plena de llod i alguna que altra pellerida enganxada

El fòrum de pesca en català http://www.forumdepesca.com
Les samarretes més originals a: http://www.kruskis.net
Las camisetas más originales en: http://www.kruskis.es
Samarretes de pesca http://www.camisetasdepesca.com
Samarretes de busseig http://www.illesformigues.com
Samarretes de Catalunya http://www.ktalunya.com
Els millors blogs a: http://www.pescacostabrava.com

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat: 31
Localització: Costa Brava
Reputació: 33