SHARE
Últimos temas
» Estic pescant!por mehdi Hoy a las 19:17
» Avui al matí he sortit
por kruskis Hoy a las 19:05
» "WWF 8-2-12"
por Admin Hoy a las 18:43
» Dedicat al meu Amic Tola !!!
por Dani Dt 07 Feb 2012, 14:58
» FELICITEU-LO!!!
por joemosqueroles Dt 07 Feb 2012, 08:31
» Daiwa saltiga blast 4500
por ruscles Dg 05 Feb 2012, 21:03
» Criteris per a escollir el teu caiac de pesca.
por Dani Ds 04 Feb 2012, 20:14
» Algú sortirà a pescar....
por Tola Dv 03 Feb 2012, 23:58
» Sortida per Barna
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:18
» Un mar sense peixos
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:11
» Programes pesca TV
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:04
» La Pesca Esportiva o Recreativa amb informació bàsica sobre els esquers i equips de pesca
por Admin Dv 03 Feb 2012, 20:21
» Tunejar artificial
por joemosqueroles Dc 01 Feb 2012, 12:05
» Com ha anat el finde? (Girona)
por Dani Dc 01 Feb 2012, 09:14
» "El País" 30-1-12
por calador Dt 31 Gen 2012, 20:46
» Amb o sense grapes ??
por mehdi Dc 25 Gen 2012, 11:37
» Buscu algun comany/s per anar a pescar amb kayak
por Ekaitz Ds 21 Gen 2012, 20:03
» Maxsea problemes amb la batimetria
por Calet Ds 21 Gen 2012, 18:38
» Zona de pesca al spinning
por Dani Dv 20 Gen 2012, 21:36
» MOTOR
por juby Dv 20 Gen 2012, 18:32
YOUTUBE
Com ha anat el finde? (Girona)
Pàgina 34 de 67 • Comparteixi •
Pàgina 34 de 67 •
1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67 
Re: Com ha anat el finde? (Girona)
lo que pasa es que s'esperen a que jo i pugui anar jejejejejejeje

teixi- www.forumdepesca.com
- Edat: 49
Localització: costa brava
Reputació: 5
Data de registre: 20/04/2009
L'Ot es va qedar a casa i va anar a mirar el mar aviam com estava...
dons alexmtz i jo el dissabte una pila,de tendiritis...... (de tan llençar)i el diumenge mes encare a i jo divendres nit,tambe 0 patatero 3 dies de p.t.a pena que hi farem (aquet any estic fen moltes porres .........ara cuan entrin se enrecordaran de mi).

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Reputació: 0
Data de registre: 07/12/2009
Ja tens raó Sergi, quina decepció de cap de setmana !!! em sembla que al anar a caçar he perdut la pràctica de la pesca jeje ... però ja millorarà, ara es una epoca complicada.
Salutacions companys !!!!
Salutacions companys !!!!

ALEXMTZ- www.forumdepesca.com
Localització: AIGUAFREDA-L'ESCALA
Data de registre: 08/05/2009
Aquesta setmana santa marxo fora, però a la tornada ja em tindreu per l'Escala cadacap de setmana bucant peixots !!!
Ja ens anirem veient foreros.
Bona pesca a tothom !!!
Ja ens anirem veient foreros.
Bona pesca a tothom !!!

bones vacances company,salut i peixos

sergispining- www.forumdepesca.com
Localització: girona- maçanet de la selva
Data de registre: 07/12/2009
bones vacances alex pasato molt be

teixi- www.forumdepesca.com
- Edat: 49
Localització: costa brava
Reputació: 5
Data de registre: 20/04/2009
collons Àlex, quines ganes tinc de coneixe't! M'han parlat molt bé de tu. Fa temps que postegem i sé que ets bon paio i bon pescador.... però que m'ho diguin tots els meus col·legues que et coneixen et fa justícia. ETS UN CRACK!!!
si vas amb pescadors com en sergispinning és que ets de p.t.a.mare (ho fe escrit bé Sergi?) El dia que coincidim fracassarem (pq primer és fer amics que pescar). Però el segon dia que ens veiem... que es calcin!
si vas amb pescadors com en sergispinning és que ets de p.t.a.mare (ho fe escrit bé Sergi?) El dia que coincidim fracassarem (pq primer és fer amics que pescar). Però el segon dia que ens veiem... que es calcin!
Raül- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Data de registre: 27/05/2009
Jo vaig fer un rosco de massapà!! Je, je. :emoticon0026: :emoticon0026: :emoticon0026:

LLOBARRO45- www.forumdepesca.com
- Edat: 26
Localització: CAN MUSCLO FARCIT
Data de registre: 10/02/2010
ja emprenya fer roscos LLobarro45, però passa força sovint. Almenys has pogut sortir una estona!
vinga, el proper dia serà millor!
vinga, el proper dia serà millor!
Raül escrigué:collons Àlex, quines ganes tinc de coneixe't! M'han parlat molt bé de tu. Fa temps que postegem i sé que ets bon paio i bon pescador.... però que m'ho diguin tots els meus col·legues que et coneixen et fa justícia. ETS UN CRACK!!!
Hola Raül, primer de tot felicitar-te per la paternitat, aquest temps he estat desconectat i no he pensat en felicitar-te, perdona. Lo de crack és una mica exagerat ... el que passa és que tinc molta passió i un gran mestre que m'està ensenyant. A partir d'ara ja he deixat la caçera i estic al 100% deicat a la pesca, espero que un dia d'aquests ens veiem ..aquesta primavera hem de fer un bon palometó junts.
Fins aviat

Neeens, ja ningú escriu de peixos en aquest fòrum??? tant apàtiques estan aquestes bestiotes? la gent ja passa del peix? tothom està entretingut amb les tonyines i ningú diu ni mu?
Jo avui he anat a pescar llobarros a les roques. Anar-hi, de fet hi he anat, però aquestes bestiotes pudentes no s'han dignat a presentar-se. Quina mala educació!!
Això sí, curiosament per l'època i la línia que portem les últimes setmanes, avui hi ha hagut bastanta activitat, però tot sards i saupes, bàsicament. Ot: saupes a spinning. N'han sortit tres de bona mida. Només una ha acabat al sac.
Oblades, totes a l'aigua.
Serrans, només un avui. Visca! (quines bèsties més odioses).
Sardots, dos al sac. Cinc en total. Un tercer de gros s'ha despenjat de la popera i ha anat a petar a l'aigua d'esquena amb un patatxap que semblava l'orca Ulises amb el seu número del salt per dins del cèrcol.
Grateu-los, que al mar hi ha vida. Ja començava a tenir-ne els meus dubtes.
Martí Tola, Cap de Creus, fòrum de pesca.
Us adjunto una foto del primer a venir a la festa. El rodet és un 2500. Les alicates donen idea de la mida d'aquesta autèntica fera marina. Tenia al davant, unes dentotes grosses i verdes i llargues com les d'una cabra. A jutjar pel color de les dents, segur que era un sard fumador empedernit.

Jo avui he anat a pescar llobarros a les roques. Anar-hi, de fet hi he anat, però aquestes bestiotes pudentes no s'han dignat a presentar-se. Quina mala educació!!
Això sí, curiosament per l'època i la línia que portem les últimes setmanes, avui hi ha hagut bastanta activitat, però tot sards i saupes, bàsicament. Ot: saupes a spinning. N'han sortit tres de bona mida. Només una ha acabat al sac.
Oblades, totes a l'aigua.
Serrans, només un avui. Visca! (quines bèsties més odioses).
Sardots, dos al sac. Cinc en total. Un tercer de gros s'ha despenjat de la popera i ha anat a petar a l'aigua d'esquena amb un patatxap que semblava l'orca Ulises amb el seu número del salt per dins del cèrcol.
Grateu-los, que al mar hi ha vida. Ja començava a tenir-ne els meus dubtes.
Martí Tola, Cap de Creus, fòrum de pesca.
Us adjunto una foto del primer a venir a la festa. El rodet és un 2500. Les alicates donen idea de la mida d'aquesta autèntica fera marina. Tenia al davant, unes dentotes grosses i verdes i llargues com les d'una cabra. A jutjar pel color de les dents, segur que era un sard fumador empedernit.

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 18
Data de registre: 12/08/2009
bon sard i bona crònica company.
a mi em teniu a casa... de casa a la feina, de la feina a casa. de peix res, no veig ni el mar!
algú dóna més? Ningú ha sortit? Ningú toca escata?
a mi em teniu a casa... de casa a la feina, de la feina a casa. de peix res, no veig ni el mar!
algú dóna més? Ningú ha sortit? Ningú toca escata?
Nosaltres res de res.
Un desastre total, aveure si cambian una mica les coses
Un desastre total, aveure si cambian una mica les coses
Editat per darrera vegada per Pichi el Dt 06 Abr 2010, 20:53, editat 1 cop en total

Pichi- www.forumdepesca.com
- Edat: 42
Localització: La Llagosta . L´Escala
Data de registre: 24/04/2009
No pateixis pichi, pel que es veu no ets l'unic del fòrum que fa porra, el que passa que aqui els companys només fan soroll quan tenen fotos per penjar... jajaja.
Jo aquest cap de setmana us vaig fer el salt.
El meu pare va sortir amb un amic de la familia i varen trobar el cau dels capellans o mòlleres. Per qui no els conegui, son parents de la mòllera de roca, la bròtola, i al igual que aquesta pràcticament no té escata, una carn finíssima, blanca i molt bona. Es un peix que no passa dels 25 cm. pero no per això menys preuat.
A veure si sé penjar les fotos...
[/img]
...foto de dissabte
[/img]
...foto de diumenge
Jo aquest cap de setmana us vaig fer el salt.
El meu pare va sortir amb un amic de la familia i varen trobar el cau dels capellans o mòlleres. Per qui no els conegui, son parents de la mòllera de roca, la bròtola, i al igual que aquesta pràcticament no té escata, una carn finíssima, blanca i molt bona. Es un peix que no passa dels 25 cm. pero no per això menys preuat.
A veure si sé penjar les fotos...
[/img]...foto de dissabte
[/img]...foto de diumenge

Anna-74- www.forumdepesca.com
- Edat: 37
Localització: Sabadell - L'Escala
Data de registre: 28/02/2010
Pàgina 34 de 67 •
1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67 
Pàgina 34 de 67
Permisos d'aquest fòrum: