SHARE
Últimos temas
» Estic pescant!por mehdi Hoy a las 19:17
» Avui al matí he sortit
por kruskis Hoy a las 19:05
» "WWF 8-2-12"
por Admin Hoy a las 18:43
» Dedicat al meu Amic Tola !!!
por Dani Dt 07 Feb 2012, 14:58
» FELICITEU-LO!!!
por joemosqueroles Dt 07 Feb 2012, 08:31
» Daiwa saltiga blast 4500
por ruscles Dg 05 Feb 2012, 21:03
» Criteris per a escollir el teu caiac de pesca.
por Dani Ds 04 Feb 2012, 20:14
» Algú sortirà a pescar....
por Tola Dv 03 Feb 2012, 23:58
» Sortida per Barna
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:18
» Un mar sense peixos
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:11
» Programes pesca TV
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:04
» La Pesca Esportiva o Recreativa amb informació bàsica sobre els esquers i equips de pesca
por Admin Dv 03 Feb 2012, 20:21
» Tunejar artificial
por joemosqueroles Dc 01 Feb 2012, 12:05
» Com ha anat el finde? (Girona)
por Dani Dc 01 Feb 2012, 09:14
» "El País" 30-1-12
por calador Dt 31 Gen 2012, 20:46
» Amb o sense grapes ??
por mehdi Dc 25 Gen 2012, 11:37
» Buscu algun comany/s per anar a pescar amb kayak
por Ekaitz Ds 21 Gen 2012, 20:03
» Maxsea problemes amb la batimetria
por Calet Ds 21 Gen 2012, 18:38
» Zona de pesca al spinning
por Dani Dv 20 Gen 2012, 21:36
» MOTOR
por juby Dv 20 Gen 2012, 18:32
YOUTUBE
Com ha anat el finde? (Girona)
Pàgina 31 de 67 • Comparteixi •
Pàgina 31 de 67 •
1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 49 ... 67 
Re: Com ha anat el finde? (Girona)
Ei companys, s´ha pogut sortir aquest finde? com anat? jo amb el cullo.. de la llum, no he pogut estar informat de res... espero sortir si o si, la setmana que be!

albert- www.forumdepesca.com
- Edat: 34
Localització: l´escala
Reputació: 0
Data de registre: 21/06/2009
Ei gent! dons mireu... dissabte anavem cap el cap de creus i semblava qe anesim esqiar! feia tan de vent qe varem recular ins a roses! i vaig fer una escorpora qe rondava el kilo i quan ja la teniam aqui per agafar amb ganxo del mateix cop de cantxo es va escapar...
(amb jig)
i avui diumenge res de res numes una mini escorpora amb sardina miran de agafar peix petit i un serrano qe l'he posat a la canya per dento... i numes em tingut unes estrabades pero res de res...
salut i bona pesca!
(amb jig)
i avui diumenge res de res numes una mini escorpora amb sardina miran de agafar peix petit i un serrano qe l'he posat a la canya per dento... i numes em tingut unes estrabades pero res de res...
salut i bona pesca!
a albert!! era una passada el mar per la part de roses avui era impresionan un mirall!!!! i ahir deunido
per``o avui impecable inclus amb alguna pajarera !
i ampait sense ocells!
per``o avui impecable inclus amb alguna pajarera !
i ampait sense ocells!
Ostres Ot, quina llastima la escorpora... aquestes coses passen
Be, em quedo mes tranquil per no haver sortit ahir
Be, em quedo mes tranquil per no haver sortit ahir

Finde
Ei companys, nosaltres al final varem sortir ahir al mati cap a les 10 en direccio a Norfeu i tot i que tot indicaba que faria mal temps, va fer un mati espectacular i vam estar la mar de bé. Varem veure pajareres, i com que no en sabem prou, n varem treure res de res. Cap a les 2 varem tornar fent curry amb un xic de mala mar i vent , i tampoc res de res
A veure si aquest cap de setmana que ve fa més bon temps i ens trobem per allà mig tots plegats, que ja seria hora no ?????????.
P.D. No estic emprenyat per no treure res, em sap més greu no haver fet fots del massis del Montgrí tot nevat, i de la muntanya de sobre de Roses també blanca. Algo històric que he deixat escapar
A veure si aquest cap de setmana que ve fa més bon temps i ens trobem per allà mig tots plegats, que ja seria hora no ?????????.
P.D. No estic emprenyat per no treure res, em sap més greu no haver fet fots del massis del Montgrí tot nevat, i de la muntanya de sobre de Roses també blanca. Algo històric que he deixat escapar

peixet- www.forumdepesca.com
- Edat: 45
Localització: St Joan les Fonts
Reputació: 4
Data de registre: 21/01/2010
Al meys peixet ho has intentat i has gaudit de la mar,no com yo que estem a dilluns i
amb pujo per les parets.Amb semba que cuant amb piqui un peix no sabre que ferne, si
treurel ho omplirlo de petons i tornarlo a l´aigua
amb pujo per les parets.Amb semba que cuant amb piqui un peix no sabre que ferne, si
treurel ho omplirlo de petons i tornarlo a l´aigua

Pichi- www.forumdepesca.com
- Edat: 42
Localització: La Llagosta . L´Escala
Data de registre: 24/04/2009
Peixet si mes no ja t´has tret el mono!
Jo no surto desde el dia de la quedada... pero encara no estic tant apurat com en Pichi, jeje
Jo no surto desde el dia de la quedada... pero encara no estic tant apurat com en Pichi, jeje

Albert
Deus tenir mono no? :emoticon0052: :emoticon0052: :emoticon0052:

LLOBARRO45- www.forumdepesca.com
- Edat: 26
Localització: CAN MUSCLO FARCIT
Data de registre: 10/02/2010
Deus tenir mono no?
Tinc mono i gorila, jeje
A veure si ja s´estavilitza la cosa i fa bon temps!
Tinc mono i gorila, jeje
A veure si ja s´estavilitza la cosa i fa bon temps!

voleu el meu de mono, macatxis , us queixeu per 2 dies i jo porto 4 mesos grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr jo si que tinc MONOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :emoticon0010: :emoticon0010: :emoticon0010: :emoticon0010: :emoticon0012: :emoticon0012: :emoticon0012: :emoticon0012: :emoticon0012: :emoticon0012: :emoticon0024: :emoticon0024: :emoticon0024: :emoticon0024: :emoticon0024: :emoticon0024: :emoticon0023: :emoticon0023: :emoticon0023: :emoticon0023: :emoticon0023: :emoticon0027: :emoticon0027: :emoticon0027: :emoticon0027: :emoticon0027: :emoticon0027: :emoticon0027: :emoticon0027: :emoticon0027:

teixi- www.forumdepesca.com
- Edat: 49
Localització: costa brava
Reputació: 5
Data de registre: 20/04/2009
A veure si ara no recordaràs com es pesca....
:emoticon0015:

LLOBARRO45- www.forumdepesca.com
- Edat: 26
Localització: CAN MUSCLO FARCIT
Data de registre: 10/02/2010
Ostres sí, lo de'n Teixi sí que és quedar-se sense anar a pescar. Tu ja no tens mono, tu ja estàs desintoxicat directament!
Ànims i a veure si ens veiem algun dia, encara que sigui en sec :emoticon0046:
Ànims i a veure si ens veiem algun dia, encara que sigui en sec :emoticon0046:

www.camisetasdevicio.com

www.camisetasdevicio.com
Dons per Palamos prometia un dia de collons diumenge al mati , pro nois , com anava sol ,
vaig fer la averia del novato....( enganxar la corda , ma....la p...)
Tinc el traje a la barca , pro amb el fred que fotia , vaig fotre el camp...pro diumenge que ve sa de anari...
( man dit que ja entren les tonynes com l´any pasat , i volem provar a spinnig... )
vaig fer la averia del novato....( enganxar la corda , ma....la p...)
Tinc el traje a la barca , pro amb el fred que fotia , vaig fotre el camp...pro diumenge que ve sa de anari...
( man dit que ja entren les tonynes com l´any pasat , i volem provar a spinnig... )

salguer- www.forumdepesca.com
- Edat: 49
Localització: PALAMOS
Data de registre: 27/10/2009
peixet escrigué:Ei companys, nosaltres al final varem sortir ahir al mati cap a les 10 en direccio a Norfeu i tot i que tot indicaba que faria mal temps, va fer un mati espectacular i vam estar la mar de bé. Varem veure pajareres, i com que no en sabem prou, n varem treure res de res. Cap a les 2 varem tornar fent curry amb un xic de mala mar i vent , i tampoc res de res
Hola peixet, em sembla que ens vàrem creuar davant de la punta del gat, Jo anava amb una barca amb consola central, hi anava sol, vosaltres anàveu dos fent el curry, amb una semi cabinada?

salvatge- www.forumdepesca.com
- Localització: costa brava
Data de registre: 31/12/2009
salguer jo vaig sortir el disabte pero res de res ni pajareres ni res estaba mort pla aborrit ......¿cuan entrara algo bo?............santa paciencia.

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Data de registre: 07/12/2009
Pàgina 31 de 67 •
1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 49 ... 67 
Pàgina 31 de 67
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum