SHARE
Últimos temas
» "Lasprovincias.es" 21-5-12por teixi Hoy a las 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Ayer a las 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
» V Fira Marítima de la Costa Daurada a Cambrils
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:31
» IV Fira Nàutica d’Ocasió i del Xàrter a Port Ginesta
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:29
YOUTUBE
Com ha anat el finde? (Girona)
Pàgina 4 de 67 • Comparteixi •
Pàgina 4 de 67 •
1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67 
Re: Com ha anat el finde? (Girona)
una grip d'un parell de collons

teixi- www.forumdepesca.com
- Edat: 49
Localització: costa brava
Reputació: 10
Data de registre: 20/04/2009
OSTRES TEIXI!
Em tenies ben intrigat! QUe no sigui res... i a pescar aviat! Això passa per dormir amb el cul a fora!
Em tenies ben intrigat! QUe no sigui res... i a pescar aviat! Això passa per dormir amb el cul a fora!
Raül- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Reputació: 12
Data de registre: 27/05/2009
Raül, els teus desitjos són ordres, ja canto, no m'hauràs de torturar gaire.... jajaj
Els de la Bala Perduda hem trencat la mala ratxa!! La meva "meditació concentrativa" de divendres a la nit va donar els seus fruits.
Al port ens vam trobar la Nina i vam sortir de port pràcticament plegats, només girar a l'espigó vam veure una pajarera i vam fer 4 tiros a l'spinning, vam provar el jigging i res de res, ells van tirar cap a Roses i nosaltres cap a l'Estartit i pel que veig vam fer diana les 2 embarcacions. Per la zona del Sabatot i Mongó hi havia gavines i es veien peixos saltar i al primer llençament, ZASCA! Picada al canto! Però als pocs segons es va deshamar, va llençar el Paisano i ZASCA! aquest cop sí! Estava ben clavat i després d'una estoneta jugant amb ell va sortir un bonítol de 3.500 Després de llençar uns quants cops sense fruit vam veure el recorregut que feien els bonítols i vam decidir parar de fer voltes i els esperàvem a que vinguéssin ells, però a la sonda va sortir un pedrot i vaig provar de deixar caure el jig fins a baix i ZASCA! Va sortir al serviola de 3kg que la molt cabrona venia robada pel costat i semblava que estigués fent tonyines gegants al brumeig, encara tinc agujetes. S'ha de dir que va sortir de miracle perquè la meva canyeta de menys de 40 euros va tenir la puntera a dintre l'aigua més d'una vegada i només treure-la es va deshamar soleta!!! Llavors per rematar el matí van tornar els bonítols i vaig poder tornar a llençar i en va sortir un de 3.300 que no em va costar pas gaire de treure. Quan vam veure que el sarau s'acabava vam anar a fer la sèpia i el Paisano va treure el pop de 2.300 que no era gaire llest, doncs s'acabava de desenganxar de la meva potera (o era molt tonto o hi havien dos pops!)

Mi tesoro....!!!
Els de la Bala Perduda hem trencat la mala ratxa!! La meva "meditació concentrativa" de divendres a la nit va donar els seus fruits.
Al port ens vam trobar la Nina i vam sortir de port pràcticament plegats, només girar a l'espigó vam veure una pajarera i vam fer 4 tiros a l'spinning, vam provar el jigging i res de res, ells van tirar cap a Roses i nosaltres cap a l'Estartit i pel que veig vam fer diana les 2 embarcacions. Per la zona del Sabatot i Mongó hi havia gavines i es veien peixos saltar i al primer llençament, ZASCA! Picada al canto! Però als pocs segons es va deshamar, va llençar el Paisano i ZASCA! aquest cop sí! Estava ben clavat i després d'una estoneta jugant amb ell va sortir un bonítol de 3.500 Després de llençar uns quants cops sense fruit vam veure el recorregut que feien els bonítols i vam decidir parar de fer voltes i els esperàvem a que vinguéssin ells, però a la sonda va sortir un pedrot i vaig provar de deixar caure el jig fins a baix i ZASCA! Va sortir al serviola de 3kg que la molt cabrona venia robada pel costat i semblava que estigués fent tonyines gegants al brumeig, encara tinc agujetes. S'ha de dir que va sortir de miracle perquè la meva canyeta de menys de 40 euros va tenir la puntera a dintre l'aigua més d'una vegada i només treure-la es va deshamar soleta!!! Llavors per rematar el matí van tornar els bonítols i vaig poder tornar a llençar i en va sortir un de 3.300 que no em va costar pas gaire de treure. Quan vam veure que el sarau s'acabava vam anar a fer la sèpia i el Paisano va treure el pop de 2.300 que no era gaire llest, doncs s'acabava de desenganxar de la meva potera (o era molt tonto o hi havien dos pops!)

Mi tesoro....!!!

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 31
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
kuskis vols dir que en vers d'anar cap a l'estartit no bau anar a le peixeteries del port de roses ???????????? jejejejejejejejejejejejejeje , felicitats, una pescata excelent, a seguir aixis

kruskis....i et vas fotent de les meves cares! T'has vist la cara de satisfacció que fas? Enhorabona!!
crec que aquesta setmana serà bona per pescar. Recordeu la pescata que vam fer amb en Tola? Va ser sortint de lluna plena i darrera temporal de tramuntana... igual que dimecres i dijous! No m'ho penso perdre!!!
(sí, ja sé que dono pel cul amb les meves sortides intersetmanals... disculpeu! Però penseu que mentre la majoria de vosaltres fareu festa quatre dies seguits, jo treballarè diumenge, dill i dimarts!). S'ha de fer quan es pot!
crec que aquesta setmana serà bona per pescar. Recordeu la pescata que vam fer amb en Tola? Va ser sortint de lluna plena i darrera temporal de tramuntana... igual que dimecres i dijous! No m'ho penso perdre!!!
(sí, ja sé que dono pel cul amb les meves sortides intersetmanals... disculpeu! Però penseu que mentre la majoria de vosaltres fareu festa quatre dies seguits, jo treballarè diumenge, dill i dimarts!). S'ha de fer quan es pot!
Jajaja aquesta cara de satisfacció no és res amb la que teniem el meu pare, el meu germà i jo al veure sortir aquesta bestiola! en aquella barca MAI hi havia hagut un peix així!!!
I sí Raül, perquè negar-ho la veritat és que les teves sortides intersetmanals foten força....però és enveja sana
.
Si la cosa no canvia, crec que els dies de pesca bons de la setmana seran:
Dimecres: tot hi que havent-hi lluna plena...no sé jo
Dijous: no sé perquè, però crec que serà el dia bo
Dissabte i diumenge: Diumenge crec que també serà bo
Dilluns i dimarts tocarà fotre's XD
Però no em feu cas...al cap i a la fi sóc un novato jajaja
I sí Raül, perquè negar-ho la veritat és que les teves sortides intersetmanals foten força....però és enveja sana
Si la cosa no canvia, crec que els dies de pesca bons de la setmana seran:
Dimecres: tot hi que havent-hi lluna plena...no sé jo
Dijous: no sé perquè, però crec que serà el dia bo
Dissabte i diumenge: Diumenge crec que també serà bo
Dilluns i dimarts tocarà fotre's XD
Però no em feu cas...al cap i a la fi sóc un novato jajaja

www.pescablackbass.es - Web sobre el Black Bass y su pesca
www.camisetasdevicio.com - Camisetas personalizadas
www.belluguets.com - Samarretes per a futurs pares, mares i nadons
bones kurri, tenies raò: avui un desastre! HEm fet un bonítol i un pop! Jo res... he perdut un bonítol a sota la barca! Ja veieu, també tinc dies dolents... però si creus que demà serà el millor dia de la setmana... hi haurè d'anar! Ja t'informaré si són certes les teves sospites...
Raül escrigué:bones kurri, tenies raò: avui un desastre! HEm fet un bonítol i un pop! Jo res... he perdut un bonítol a sota la barca! Ja veieu, també tinc dies dolents... però si creus que demà serà el millor dia de la setmana... hi haurè d'anar! Ja t'informaré si són certes les teves sospites...
ANIM, ANIM CAMPIÓ fot-li jigs a full ...
Salut

szac- www.forumdepesca.com
- Edat: 42
Reputació: -1
Data de registre: 12/05/2009
Ostres Raül, em fot haver tingut raó en això...tant de bó haguès anat bé.
Em mantenc amb la ideia que demà serà bo, però tambè he vist un rellam de lluna plena que no sé jo... esperem que vagi millor!
Em mantenc amb la ideia que demà serà bo, però tambè he vist un rellam de lluna plena que no sé jo... esperem que vagi millor!

Salut i continueu aixins.

arb58- www.forumdepesca.com
- Edat: 54
Localització: Llinars del Valles, Barcelona
Reputació: -2
Data de registre: 13/03/2009
kurry, TENIES RAÓ! MOLTES GRÀCIES... Us dedico la foto a tu i en DAvid, pels seus ànims!

eeeiiiiii aixo no si val, es repeeeeeeeeeee jejejejejeje

Ei companys, despres va diguen que els altres son uns cracks... apa que queda curt!

albert- www.forumdepesca.com
- Edat: 34
Localització: l´escala
Reputació: 0
Data de registre: 21/06/2009
En realitat n'ha pescat un i amb el photoshop l'ha repetit unes quantes vegades jajaja.
Enhorabona Raül! Espero que a canvi de la informació me n'hagis deixat alguns per mi jejeje
Enhorabona Raül! Espero que a canvi de la informació me n'hagis deixat alguns per mi jejeje

Jo per mi que no n'ha pescat ni un!! Directament ha buscat una foto al google i hi ha posat el seu cap!! jajajja
Tranquil que ja ho arreglo!!!

Tranquil que ja ho arreglo!!!

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 31
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
Pàgina 4 de 67 •
1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67 
Pàgina 4 de 67
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum