SHARE
Últimos temas
» Estic pescant!por mehdi Hoy a las 19:17
» Avui al matí he sortit
por kruskis Hoy a las 19:05
» "WWF 8-2-12"
por Admin Hoy a las 18:43
» Dedicat al meu Amic Tola !!!
por Dani Dt 07 Feb 2012, 14:58
» FELICITEU-LO!!!
por joemosqueroles Dt 07 Feb 2012, 08:31
» Daiwa saltiga blast 4500
por ruscles Dg 05 Feb 2012, 21:03
» Criteris per a escollir el teu caiac de pesca.
por Dani Ds 04 Feb 2012, 20:14
» Algú sortirà a pescar....
por Tola Dv 03 Feb 2012, 23:58
» Sortida per Barna
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:18
» Un mar sense peixos
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:11
» Programes pesca TV
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:04
» La Pesca Esportiva o Recreativa amb informació bàsica sobre els esquers i equips de pesca
por Admin Dv 03 Feb 2012, 20:21
» Tunejar artificial
por joemosqueroles Dc 01 Feb 2012, 12:05
» Com ha anat el finde? (Girona)
por Dani Dc 01 Feb 2012, 09:14
» "El País" 30-1-12
por calador Dt 31 Gen 2012, 20:46
» Amb o sense grapes ??
por mehdi Dc 25 Gen 2012, 11:37
» Buscu algun comany/s per anar a pescar amb kayak
por Ekaitz Ds 21 Gen 2012, 20:03
» Maxsea problemes amb la batimetria
por Calet Ds 21 Gen 2012, 18:38
» Zona de pesca al spinning
por Dani Dv 20 Gen 2012, 21:36
» MOTOR
por juby Dv 20 Gen 2012, 18:32
YOUTUBE
Com ha anat el finde? (Girona)
Pàgina 25 de 67 • Comparteixi •
Pàgina 25 de 67 •
1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 46 ... 67 
Re: Com ha anat el finde? (Girona)
Hola Raül,
El dissabte passat jo tambe vaig trure un pop al jigging. Es increible com s´hi agafen aquestes besties...
Com veieu el temps per aquest dissabte...???que tinc un mono de pesca que no m´aguantoooo....
Ultimament per el mal temps no he pogut sortir gaire al mar i em quedava desde la costa tirant a l´spinning
El dissabte passat jo tambe vaig trure un pop al jigging. Es increible com s´hi agafen aquestes besties...
Com veieu el temps per aquest dissabte...???que tinc un mono de pesca que no m´aguantoooo....
Ultimament per el mal temps no he pogut sortir gaire al mar i em quedava desde la costa tirant a l´spinning

Carles_k- www.forumdepesca.com
- Edat: 30
Localització: Empuriabrava
Reputació: 0
Data de registre: 08/09/2009
hola Carles K!
suposo que dissabte es podrà sortir... ahir em vaig refredar i amb la'aigua de mar tan a prop aquesta tarda semblava la font de san Roc! Però si el temps aguanta, sortiré, que portem un mes de febrer que no s'aguanta per enlloc! MAl temps i pocs peixos... tu que ets d'empuriabrava, a veure si ens veiem! JO també surto d'allà. Quina barca tens? I motor? (és amb el que em fixo per coneixer la gent, que de lluny i tant tapats costa de conèixer les cares!)
suposo que dissabte es podrà sortir... ahir em vaig refredar i amb la'aigua de mar tan a prop aquesta tarda semblava la font de san Roc! Però si el temps aguanta, sortiré, que portem un mes de febrer que no s'aguanta per enlloc! MAl temps i pocs peixos... tu que ets d'empuriabrava, a veure si ens veiem! JO també surto d'allà. Quina barca tens? I motor? (és amb el que em fixo per coneixer la gent, que de lluny i tant tapats costa de conèixer les cares!)
Raül- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Data de registre: 27/05/2009
Tinc una rio 650, la pobre ja te gaireve 20 anys...no estic segur, pero crec que tenim la barca al mateix embarcader...

si és que el món és molt petit... no series tu que un dia ens vam veure a hores intempestives? Anaveu dos a fer la pesca fondejats a la punta falconera, i nosaltres a fer bonitols amb ferros. " a spinning!!?!?!?" ens vau preguntar. Sí, sí, a spinning els fem.
la teva barca és la que està davant la porta d'entrada? si és així, ja ens coneixem! Ah, que vau tornar pq us vau deixar l'esmorzar al cotxe! Tius, que us deixeu la canya val, però la manduca i la birra sempre a bord!
la teva barca és la que està davant la porta d'entrada? si és així, ja ens coneixem! Ah, que vau tornar pq us vau deixar l'esmorzar al cotxe! Tius, que us deixeu la canya val, però la manduca i la birra sempre a bord!
Si si jo mateix...ja men recordo...casi marxem sense l´esmorzar.
La meva barca es la que esta just a la porta...dons crec que t´he vist avui descarregar la barca sobre les 4 de la tarda...es que jo visc alla al costat, i sempre espio a qui ve de pescar

Quina sort poder sortir entre setmana. Jo m´escapo de tant en tant algun dia entre setmana tambe... "cuan em deixen"
Dons avere si coincidim algun d´aquests.
"men vaig a sopar que si no em pelen..."
La meva barca es la que esta just a la porta...dons crec que t´he vist avui descarregar la barca sobre les 4 de la tarda...es que jo visc alla al costat, i sempre espio a qui ve de pescar
Quina sort poder sortir entre setmana. Jo m´escapo de tant en tant algun dia entre setmana tambe... "cuan em deixen"
Dons avere si coincidim algun d´aquests.
"men vaig a sopar que si no em pelen..."

carles, una pregunta, com a quedadt lo de les cases que tenen amarre i els volien expropiar ??????, en saps algo ??????

teixi- www.forumdepesca.com
- Edat: 49
Localització: costa brava
Reputació: 5
Data de registre: 20/04/2009
caram Carles... si em veus des de casa ho tens molt bé per sortir a mar! Ja quedarem, si em veus arribar un dia i estic sol, fes un crit! Si un dia veus que la barca s'enfonsa, avisa'm!
Hola teixi.
EL tema del canals crec que ha quedat paraitzat de moment, pero tela amb el tema.
Et volien expropiar desde el canal 6 metres en dins de la parcela per tota l´amplada que toques a canal...i despres et deien que si volies utilitzar aquests 6 metres els hi tenies que llogar ...AQUESTS SI QUE SON PIRATES!!
Avui s´ha caigut un cotxe a la bucana, encara no l´han tret de l´aigua, pero diuen qui hi ha un home mort a dins...
EL tema del canals crec que ha quedat paraitzat de moment, pero tela amb el tema.
Et volien expropiar desde el canal 6 metres en dins de la parcela per tota l´amplada que toques a canal...i despres et deien que si volies utilitzar aquests 6 metres els hi tenies que llogar ...AQUESTS SI QUE SON PIRATES!!
Avui s´ha caigut un cotxe a la bucana, encara no l´han tret de l´aigua, pero diuen qui hi ha un home mort a dins...

Ok Raül, avere si et veig algun dia d´aquests.
Avui el canal estava super alt...
Amb una mica de sort dema sortire a pescar. Espero que la tramuntana no faci de les seves.
:emoticon0007:
Avui el canal estava super alt...
Amb una mica de sort dema sortire a pescar. Espero que la tramuntana no faci de les seves.
:emoticon0007:

no ho veig massa clar... i estic refredat com una sopa! Avui he vist per les webcams que hi havia molt de mar... prefereixo recuperar-me i estar a tope pel 27F!
que tingueu sort demà, companys! A veure si em feu molta enveja amb les vostres captures! Espero veure fotos demà al vespre...
que tingueu sort demà, companys! A veure si em feu molta enveja amb les vostres captures! Espero veure fotos demà al vespre...
Doncs els de la bala perduda farem com sempre: acostar-nos a l'Escala, i està bé tirem la barca i si no, tornem cap a casa! jajaja

www.camisetasdevicio.com

www.camisetasdevicio.com
ostres que bé! El primer que he mirat és l'estació meteo de l'escala. No fa vent i el mar està en molt bones condicions! Que tingueu sort tots els que sortiu, l'espera serà llarga fins al vespre per saber notícies.... pels llobarreros no pinta tant bé amb tanta calma... potser si hi heu anat molt aviat n'heu pogut enganyar algun. De tota manera segur que queda mar de fons d'ahir, o sigui que a les pedres hi haurà escuma... SOrt amb els llops!
A mi encara em fan mal els braços de dijous... tinc els ulls vidriosos, congestió nasal, i estic molt cansat... crec que vaig fer bé d'optar per quedar-me a casa... pq no estic fi del tot. VAig fer un jigging light i força spinning, però tinc els tríceps dels braços fets pols... ben estallats! Tampoc és normal així que, ensumant-me alguna engripada o maravella semblant, em quedo a fer bondat.
La doctora particular m'ha comprat uns sobres miraculosos... estaré un mes seguit amb personal de vacances... així que, per fi, em toca currar una mica! NO crec que surti entre setmana..., així que dissabte que vé estaré a tope i amb la mala llet i l'adrenalina pujada per les parets! Ens veurem les cares! jiji
per cert kurry, anant a dormir a aquestes hores, no m'estranya que t'adormis a la barca...
A mi encara em fan mal els braços de dijous... tinc els ulls vidriosos, congestió nasal, i estic molt cansat... crec que vaig fer bé d'optar per quedar-me a casa... pq no estic fi del tot. VAig fer un jigging light i força spinning, però tinc els tríceps dels braços fets pols... ben estallats! Tampoc és normal així que, ensumant-me alguna engripada o maravella semblant, em quedo a fer bondat.
La doctora particular m'ha comprat uns sobres miraculosos... estaré un mes seguit amb personal de vacances... així que, per fi, em toca currar una mica! NO crec que surti entre setmana..., així que dissabte que vé estaré a tope i amb la mala llet i l'adrenalina pujada per les parets! Ens veurem les cares! jiji
per cert kurry, anant a dormir a aquestes hores, no m'estranya que t'adormis a la barca...
dons si que esta be,dema matinare,asi que a currar a casa rentadoras,escombrar,fregar sino la dona no em deixara (treballa avui) jajajaj

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Data de registre: 07/12/2009
Joder, hem anat a l'Escala i el vent i el mar estaven de collons!
Agafem, tirem la barca a l'aigua i....PATAPAM! La molt puta no s'engega!
Aquesta setmana passada la vam portar a que li canviéssin el cable de l'embrague i els molt malparits ens van montar malament el motor d'arranc!
Total, hem anat a la Nàutica a que ens la arregléssin i no hem pogut pescar...quin mal de panxa, mare meva, ni me'n recordo de quan fa que no veig un dissabte tant maco com aquest per sortir...i a sobre hi havia moviment de gavines...
:emoticon0010: :emoticon0010: :emoticon0010:
Agafem, tirem la barca a l'aigua i....PATAPAM! La molt puta no s'engega!
Aquesta setmana passada la vam portar a que li canviéssin el cable de l'embrague i els molt malparits ens van montar malament el motor d'arranc!
Total, hem anat a la Nàutica a que ens la arregléssin i no hem pogut pescar...quin mal de panxa, mare meva, ni me'n recordo de quan fa que no veig un dissabte tant maco com aquest per sortir...i a sobre hi havia moviment de gavines...
:emoticon0010: :emoticon0010: :emoticon0010:

www.camisetasdevicio.com

www.camisetasdevicio.com
Tens raó kurry, el vent i el mar estaven de collons, les gavines hi eren... assegudes a l'aigua, i per si et serveix de consol de peixos... ni el rastre. Jo m'he quedat a terra perque també tinc feina amb el manteniment de la barca, pero la meva filla ha sortit amb un amic i ha probat de tot: jigging (al marmoler i als biotops), curri (del marmoler a port i als voltants del st. Prosper), i pesca de fons amb volantí i calamars d'esqué... i res de res de res... jo no sé que passa, pero fa temps que la bahia no es el que era. I ens han comentat coneguts d'aqui, que aquesta setmana les barques de la sardina duien anxoveta de no mes de 10 centímetres. A aquest pas ni les tonyines no veurem aquest any...

Manelic- www.forumdepesca.com
- Edat: 66
Localització: Sabadell - L'Escala
Data de registre: 29/01/2010
Pàgina 25 de 67 •
1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 46 ... 67 
Pàgina 25 de 67
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum