MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Estic pescant!
por mehdi Hoy a las 19:17

» Avui al matí he sortit
por kruskis Hoy a las 19:05

» "WWF 8-2-12"
por Admin Hoy a las 18:43

» Dedicat al meu Amic Tola !!!
por Dani Dt 07 Feb 2012, 14:58

» FELICITEU-LO!!!
por joemosqueroles Dt 07 Feb 2012, 08:31

» Daiwa saltiga blast 4500
por ruscles Dg 05 Feb 2012, 21:03

» Criteris per a escollir el teu caiac de pesca.
por Dani Ds 04 Feb 2012, 20:14

» Algú sortirà a pescar....
por Tola Dv 03 Feb 2012, 23:58

» Sortida per Barna
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:18

» Un mar sense peixos
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:11

» Programes pesca TV
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:04

» La Pesca Esportiva o Recreativa amb informació bàsica sobre els esquers i equips de pesca
por Admin Dv 03 Feb 2012, 20:21

» Tunejar artificial
por joemosqueroles Dc 01 Feb 2012, 12:05

» Com ha anat el finde? (Girona)
por Dani Dc 01 Feb 2012, 09:14

» "El País" 30-1-12
por calador Dt 31 Gen 2012, 20:46

» Amb o sense grapes ??
por mehdi Dc 25 Gen 2012, 11:37

» Buscu algun comany/s per anar a pescar amb kayak
por Ekaitz Ds 21 Gen 2012, 20:03

» Maxsea problemes amb la batimetria
por Calet Ds 21 Gen 2012, 18:38

» Zona de pesca al spinning
por Dani Dv 20 Gen 2012, 21:36

» MOTOR
por juby Dv 20 Gen 2012, 18:32

Galería

YOUTUBE
Febrer 2012
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829    

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
Google Reader 
MSN 
AOL 
NewsGator 
Netvibes 
Bloglines 

Com ha anat el finde? (Girona)

Pàgina 24 de 67 Previ  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 45 ... 67  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Com ha anat el finde? (Girona)

Missatge  Raül el Ds 13 Feb 2010, 07:26

kruskis escrigué:

Raül, tu sabies que l'Alsepo va ser el primer usuari del fòrum???
Jo quan vaig veure que es registrava un paio que deia que era de Papúa vaig pensar que era algun col.lega meu que es volia quedar amb mi.... jajajaj i mira'l ja ha procreat i tot!! El tio des de la quinta òstia ha fet 100 amics pescadors i una nova catalaneta! RE-felicitats Alsepo!

Algú al final s'aventura demà a sortir amb barca?

fa temps ja li vaig dir publicament que l'admirava molt, a l'Alsepo. VAig entrar al seu blog i vaig flipar... el que deu estar flipant és ell: una bala perduda i ficada dins la cova del llop... o, el que és el mateix, una ànima lliure tancada a les masmorres amb els seus sogres! Pobre nano... espero que te'n surtis ben aviat d'aquesta situació passatgera. Les platges verges, les dones lletges de PApua i els peixos exòtics t'esperen. I nosaltres, al fòrum, també.

avui tampoc m'aventuro a sortir... espero que la setmana que ve faci més bon temps, que el mono que porto aviat s'enfilarà per la terrassa, i de lo gros que comença a ser, més que un mono sembla en KING KONG!!! (algú ha vist la rossa????!!)...

Raül
www.forumdepesca.com

Edat: 35
Reputació: 0
Data de registre: 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albert el Ds 13 Feb 2010, 10:43

[quote="szac"]Jo tampoc surto demá, ni pujo a l'escala, pringo a casa....ara la setmanes que venen després de 1 mes sense sortir, espero que deixeu peix per algú mamonassos.

Salut[/quote
Collons!! jo estic 1 o 2 setmanes sense sortir... i sembla una eternitat, deu ser que estic ben enganxat.

albert
www.forumdepesca.com

Edat: 34
Localització: l´escala
Data de registre: 21/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Ds 13 Feb 2010, 21:50

[quote="albert"]
szac escrigué:Jo tampoc surto demá, ni pujo a l'escala, pringo a casa....ara la setmanes que venen després de 1 mes sense sortir, espero que deixeu peix per algú mamonassos.

Salut[/quote
Collons!! jo estic 1 o 2 setmanes sense sortir... i sembla una eternitat, deu ser que estic ben enganxat.

Albert, company, jo també estic ben enganxat, peró quan no puc em pessigo el forro de la pabrotada com ara estic fent per no tenir pensaments, com deïen els capellans salesians.

Salut

szac
www.forumdepesca.com

Edat: 41
Data de registre: 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albert el Ds 13 Feb 2010, 22:25

I quina culpa i te el forro de la pabro...?jeje. Si company, primer es lo primer

albert
www.forumdepesca.com

Edat: 34
Localització: l´escala
Data de registre: 21/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dg 14 Feb 2010, 00:09

no us queixeu tant que sembleu yayas jejejejejejejejeje jo porto mes de tres mesos sense poder sortir, i ya casi mossego a algu

teixi
www.forumdepesca.com

Edat: 49
Localització: costa brava
Reputació: 5
Data de registre: 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Alsepo el Dg 14 Feb 2010, 21:50

ouuuuuuuuuuuuuuuu yeaaaaaaaah!!!! a principis d'Abril hem pirooooooooooooooo!!!! i amb galons de papa i condecoracions de supervivent dels camps de concentracio suegrils!!

Alsepo
www.forumdepesca.com

Edat: 33
Localització: Papua Nova Guinea
Data de registre: 10/03/2009

http://alsepo.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurry el Dg 14 Feb 2010, 22:40

Bueno gent, al final la bala perduda va sortir el dissabte dia 13.
Vam decidir tirar la barca a Palamós perquè a l'Escala no pintava massa bé. Quan ja teniem la barca a l'aigua i tot apunt vam veure incréduls com començava a nevar. Bueno, pit i collons i cap a mar. A mig camí entre Palamós i les Formigues decidim parar per allà perquè el mar comença a ficar-se brau i després de la remollada de la setmana passada ja no teniem humor per alló.
Vam passar més fred que mai, les puntes dels dits i de les mans ja no es notaven i no podies fer res per entrar en calor, era horrible.
El resultat final va ser 1 serra (molt gros per ser un serrà a 30 m) i 3 aranyes (totes elles robades).

Això de robar aranyes s'està convertint en la meva especialitat. Utilitzo el Glaze de Hart i crec que és l'únic jig que no provoca l'atac dels depredadors, sinò que és ell el que ataca! jajaja va de debó, en 2 setmanes aquest jig m'ha "atacat" a unes 7 o 8 aranes! :emoticon0003:

www.camisetasdevicio.com

kurry
www.forumdepesca.com

Edat: 28
Localització: L'Escala o Palamós, Girona
Data de registre: 07/03/2009

http://www.camisetasdevicio.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 14 Feb 2010, 22:50

Alsepo escrigué:ouuuuuuuuuuuuuuuu yeaaaaaaaah!!!! a principis d'Abril hem pirooooooooooooooo!!!! i amb galons de papa i condecoracions de supervivent dels camps de concentracio suegrils!!

uuuauauuuu! quin descans eh, company! he tornat a remenar el teu blog: una passada! Tens una nena molt guapa! Les pintures m'encanten! LEs fotos molt bones, però el pinzell és espectacular! Si busques representant en Szac és el millor... quan exposis per aquí avisa, que a Papua ja costarà que vingui...

els de la bala perduda ja teniu pebrots... pescar nevant! Això no ho he provat...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurry el Dl 15 Feb 2010, 00:07

jajaja Raül, era un dels meus "somnis" pendents, veure nevar a mig de mar! jajaja Almenys el dia em va servir per fer realitat aquest desitg, perquè de pesca poca...

www.camisetasdevicio.com

kurry
www.forumdepesca.com

Edat: 28
Localització: L'Escala o Palamós, Girona
Data de registre: 07/03/2009

http://www.camisetasdevicio.com

Tornar a dalt Ir abajo

finde

Missatge  peixet el Dl 15 Feb 2010, 22:48

Ei, nosaltres ja tenim la barca a punt, el dissabte varem pintar i canvi d´oli i manteniment, i diumenge a la 1 va parar el vent i vam sortir una estona al curry, fins que s´ens varen embolicar les linies . Varem provar una estona el calamar i sepia , pero nomes varem treure 1 calamar , ahhhhh i també molt fred

peixet
www.forumdepesca.com

Edat: 45
Localització: St Joan les Fonts
Reputació: 4
Data de registre: 21/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 18 Feb 2010, 18:35

ja sé que no és finder, però com que he sortit, i estic sol a casa, tinc una mica de temps per explicar-vos com ha anat el dia:

m'estava rentant les dents quan el mòbil ha sonat. Era el mestre, que sortia amb caiac, així que hem quedat a veure'ns a mar. Feia temps que no baixava sol. He agafat un CD que em vaig comprar la setmana passada. Sí,Sí, he dit comprar, era l'únic idiota comprant CD en tota la botiga. La qüestió és que m'ho he passat pipa, i sense pescar! HE escoltat tot el viatge la musica a tota castanya, sense haver d'escoltar les històries de la dona ni sentir la música de la nena. Genial. És un CD d'aquells de "mariques", sóc un fanàtic de les cançons que em posen la pell de gallina i, curiosament, solen ser balades i mariconades d'aquestes. Però tranquils, que quan agafo les canyes em transformo!

El temps s'ha comportat tal i com preveia: les isòbares anunciaven una manca total de vent, però la mar de fons era present i l'escuma abundant en totes aquelles raconades on vaig aprendre a temptar els llops pel reportatge. Sol solet, poc fred i força escuma... què més voleu? Doncs peixos! Igual que jo, companys. Ni un puta sard.... i de llobarros ni en parlem! He estat, almenys, dues hores i mitja llençant rapales a tort i a dret. I res. Llavors he obtat pels jigs petits i brillants, fins i tot he fet una rapassada al mateix lloc on en Tola va treure la bèstia, però res.

Mort de fàstic he pensat que, si els peixos no eren a les roques, potser serien dintre mar... i au, gas a la burra mar endins! Dos o tres ocells he vist volar, però estaven igual d'avorrits que jo... Als 100m la sonda marcava peix de tan en tan, a una vintena de metres. HE penssat que podien ser tonyines i,com que fer jigging allà al mig és bastant inútil, he fet una mica de curri. Si, jo fent curri... el HALco ha donat més voltes que un fill tonto, fins que me n'he emprenyat i m'he acostat a les pedres a fer una mica d'exercici... El sol escalfava l'esquena, i he aprofitat per fer un parell d'emtrepans i beure'm una birra força fresca. Ha estat bé, notava que la primavera, per fi, començava a treure el nas.

No em podia rendir tant aviat, que tantes pallisses que us dono amb el puto treball i la constància a l'hora de pescar... em tocava arremangar-me el polar i començar a gratar els fons, a veure què tal. Mitja hora amb el mateix ferro que vam fer la bèstia i res... Ah sií, un serrà! llavors me n'he enrecordat que us havia dit que provaria aquells jigs peluts.. els wassabi o no sé com es diuen... hI he estat una estona. Feia servir la canya llarga,així em podia permetre el luxe d'aixecar-la molt a poc a poc i deixar-la caure al ritme del jig. Anar fent saltironets sobre el fons. En una d'aquestes pujades he notat que alguna cosa me l'estirava cap avall... aquella sensació ja l'havia experimentat unes tres o quatre vegades, però feia temps que no. DE sobte, he notat que alguna cosa abraçava el jig i se'l volia emportar mar avall, però l'avantatge d'anar amb material benparit és que, quan dius vine cap quí, l'animal ha de venir.

M'ha fet il·lusió i tot, perquè tanta estona sol a la barca es fa una mica avorrit si no tens massa feina... així que he convidat a aquell pop petit a donar un tomb a bord. Era força simpàtic, i anava canviant de color quan em veia venir... he observat que li faltava una pota, no pq les hagi comptat, sinó pq he vist que se li estava regenerant amb un tentacle més petitó. Els pops són la òstia! Els deixes fer i sempre se'n surten! Però aques deuria ser el pop més tonto del mediterrà, perquè després de cinc minuts de donar voltes per la barca, l'he agut d'ajudar a saltar. Tots els altres pops que he pescat, val a dir que eren més grans, han sortit tots de la barca cagant llets! Però aquest no, em volia fer companyia.

Res més companys. He volgut acabar fent una mica de curri per la platja abans d'entrar a port, però hi havia tanta merda que ha estat inútil. No ha estat una gran jornada de pesca, però el sol a l'esquena, la remor de les onades al xocar, i la pell de gallina han fet que hagi estat un dia genial!

aquest serranet m'ha alegrat el dia! JA era el migdia i portava moltes hores sense ni toc!

tant bona companyia es mereixia tornar a casa!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dj 18 Feb 2010, 19:33

Ja et ben asseguro que prefereixo estar a mar i no pescar res, abans que davant l'ordinador (menys encara si és per estar mirant com la gent surt a mar).

Quina gràcia això de la pesca. El dia que diguem "vull un llobarro king size" i tornem a casa amb un llobarro benparit a l'esquena o diguem avui vull sopar un filet de mero i a les 9h estiguem entaulats amb els amics fent-lo relliscar esòfag avall amb un bon vi, aquell dia em penso que perdré l'interès per pescar, que haurà perdut el misteri.

La propera vegada potser tindrem més sort. Perquè de moment, mentre no siguem tant refinats i quasi divins com alguns altres Jedis que solquen el fòrum, la nostra pesca tindrà més de sort que de ciència.

I que per molts anys puguem seguir sortint a mar i fent noves teories per contrastar. Amén.

Tola
www.forumdepesca.com

Reputació: 18
Data de registre: 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 18 Feb 2010, 19:57

tens raó Tola. No he pescat gaire res però he estat molt bé. El dia ha acompanyat i, després de tants dies de fred, s'agraeix. DE tan en tan em deia "quina merda", però llavors m'ha arribat el teu SMS, i he pensat que era el tiu més afortunat del món! Ha estat quan he deixat el curri i he tornat a arremangar-me.

i per molts anys poguem tornar de buit! Tu,mentrestant, prepara teories per el dia 27F, que la sort a la pesca existeix, però s'ha de buscar. A veure si trobem el mero que parles, que aquest no el tenim fotografiat!

per cert, pujava a tota llet cap a norfeu i he vist d'escallimpada al mestre amb caiac. LI tinc tan respecte que no l'he volgut anar a emprenyar. M'imagino que deu fer molt poca gràcia pescar amb caiac per no fer fressa i que se t'acosti un capullo amb el motor engegat... Com ha anat, sen sei? La cosa està fotuda per tots, o és que cada dia en sé menys... què se n'ha fet dels llobarrots? Mira que els treballo, hi he estat de quarts de 8 fins les 10, només pescant per ells! Darrera el reportatge la pesca del llobarro es va convertir en una obsessió, ara s'està convertint en una decepció constant... a veure quan s'anima la cosa! Allà hi serem!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Alsepo el Dj 18 Feb 2010, 20:34

Tola escrigué:Ja et ben asseguro que prefereixo estar a mar i no pescar res, abans que davant l'ordinador (menys encara si és per estar mirant com la gent surt a mar).

Quina gràcia això de la pesca. El dia que diguem "vull un llobarro king size" i tornem a casa amb un llobarro benparit a l'esquena o diguem avui vull sopar un filet de mero i a les 9h estiguem entaulats amb els amics fent-lo relliscar esòfag avall amb un bon vi, aquell dia em penso que perdré l'interès per pescar, que haurà perdut el misteri.

La propera vegada potser tindrem més sort. Perquè de moment, mentre no siguem tant refinats i quasi divins com alguns altres Jedis que solquen el fòrum, la nostra pesca tindrà més de sort que de ciència.

I que per molts anys puguem seguir sortint a mar i fent noves teories per contrastar. Amén.

AMEN germà Tola AMEN

Alsepo
www.forumdepesca.com

Edat: 33
Localització: Papua Nova Guinea
Data de registre: 10/03/2009

http://alsepo.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  salguer el Dj 18 Feb 2010, 20:39

Eiii...Kurri... axis disapte ereus vosaltres davant Cap Gros. Jo i vaig venir una estona , us portava el termo de
carajillos , ben calantonet. No us vaig coneixre , mo ho avia de haver pensat , pro amb la fred que fotia
vaix marxar cagant llets , a mes a mes anave sol , la meva tripulacio es va rajar .
A veure si a la proxima ens saludem i conexem , a la nevera sempra i a ple...

salguer
www.forumdepesca.com

Edat: 49
Localització: PALAMOS
Data de registre: 27/10/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 24 de 67 Previ  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 45 ... 67  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum