SHARE
Últimos temas
» "Lasprovincias.es" 21-5-12por Dani Hoy a las 12:06
» Jigs amb plomes
por kurry Ayer a las 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Ayer a las 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
» V Fira Marítima de la Costa Daurada a Cambrils
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:31
» IV Fira Nàutica d’Ocasió i del Xàrter a Port Ginesta
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:29
» VII Edició GuíxolsMar a Sant Feliu de Guíxols
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:26
YOUTUBE
Com ha anat el finde? (Girona)
Pàgina 3 de 67 • Comparteixi •
Pàgina 3 de 67 •
1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67 
Re: Com ha anat el finde? (Girona)
Jeiii Albert!
Jo sóc el "company" de'n Kruskis, però en realitat som germans jejeje
Tu dius que poca activitat, però nosaltres ni això...quina enveja que ens vas fer a port!
Sort i bona pesca
Jo sóc el "company" de'n Kruskis, però en realitat som germans jejeje
Tu dius que poca activitat, però nosaltres ni això...quina enveja que ens vas fer a port!
Sort i bona pesca

www.pescablackbass.es - Web sobre el Black Bass y su pesca
www.camisetasdevicio.com - Camisetas personalizadas
www.belluguets.com - Samarretes per a futurs pares, mares i nadons
Molt be, jo et tenia vist, pero no savia que eres en kurry... a veure si ens veiem dissabte!

albert- www.forumdepesca.com
- Edat: 34
Localització: l´escala
Reputació: 0
Data de registre: 21/06/2009
Raül pajeeero, òstia puta, quin fart de riure imaginante el careto babejant JAJAJAJAJJAJAJA.
BONÍSSIM EL RELAT erotico-festiu...
El dissabte, company, insisteixo que vinguis desfogat...
Salut.
BONÍSSIM EL RELAT erotico-festiu...
El dissabte, company, insisteixo que vinguis desfogat...
Salut.

szac- www.forumdepesca.com
- Edat: 42
Reputació: -1
Data de registre: 12/05/2009
albert escrigué:Ei companys ahir varem sortir, d´activitat ben poca i la poca, quan t´hi acostabes desapareixien.El vent previst de sud oest, a estones bufava amb intensitat i ens dificultva a l´hora de que el jiig baixes com voliem, ja que corriem molt... En quan al peix, varem fer 4 bonitos (de 2.5 kg. a 3 kg. aprox.) tot a spinning. Be, despres de com es presentava el dia, veien el poc moviment... no va anar del tot malament.
I vosaltre que?
Per cert, varem coneixer a en Joan (kruskis), acompanyat del seu pare i un company. A veure si dissabte ens podem coneixer amb mes.
Felicitats Albert, és bona pesca veient el panorama que hi ha. Per cert va ser per zona de l'escala o per a on ens vam veure i coneixe? a cegues?..
Salut.

szac- www.forumdepesca.com
- Edat: 42
Reputació: -1
Data de registre: 12/05/2009
Raül, Raül...
Veient la línia que portes, em fa por pujar a la barca, on no hi ha massa camp per fugir corrent...
Aquest dissabte, un d'Olot va fer un parell de bonítols al curri des de caiac. Diu que ni un atac en superfície. Ser-hi, encara hi són, però amb calmaxixa deuen estar avorrits pel fons.
Aquest dissabte, un d'Olot va fer un parell de bonítols al curri des de caiac. Diu que ni un atac en superfície. Ser-hi, encara hi són, però amb calmaxixa deuen estar avorrits pel fons.

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 50
Data de registre: 12/08/2009
tranquil Tola... i companyia! sóc perillós, però no tant!
per cert, ahir un desastre... en Tola es va venjar de la setmana passada i em va refregar pels morros un bonítol d'uns dos kg, un sard de 400gr i un serrà! Res més...
a destacar que vam tenir dues picades de tallhams alhora!, però els cabrons van fer honor al seu nom... jo, al cap d'una estona, vaig sentir, per fi, treballar el fre del carret nou! Suposo que era un bonítol d'uns 4kg una mica emprenyat...VA durar menys d'un minut! Es va deshamar...
en fi, avui toca calamars al vespre... fa temps que no hi vaig, a veure si s'ha animat una mica... Divendres farè descans...em reservarè forces per dissabte!
per cert, ahir un desastre... en Tola es va venjar de la setmana passada i em va refregar pels morros un bonítol d'uns dos kg, un sard de 400gr i un serrà! Res més...
a destacar que vam tenir dues picades de tallhams alhora!, però els cabrons van fer honor al seu nom... jo, al cap d'una estona, vaig sentir, per fi, treballar el fre del carret nou! Suposo que era un bonítol d'uns 4kg una mica emprenyat...VA durar menys d'un minut! Es va deshamar...
en fi, avui toca calamars al vespre... fa temps que no hi vaig, a veure si s'ha animat una mica... Divendres farè descans...em reservarè forces per dissabte!
Raül- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Reputació: 12
Data de registre: 27/05/2009
Doncs nosaltres hem sortit avui per la badia i ben poca cosa... primer hem provat pel Marmoler i res i llavors hem decidir a anar cap a les Medes. Quan hem arribat allà estava infectat de dofins, i hem estat jugant amb ells una estona, bueno, més aviat han jugat ells amb nosaltres...
jajaja i com era d'esperar, de peix ni escata! M'he entretingut a fer un mini video amb el mòbil que si m'en surto el penjaré a la secció de vídeos. Llavors he trucat un company que avui havia sortit per la zona de Cadaqués i m'ha dit que havien fet algun bonítol i hem agafat la bala perduda i cap amunt! Però quan estàvem a l'alçada de Cap Norfeu, hem decidit quedar-nos per allà doncs s'estava girant mala mar. Hem provat de fer el jigging per allà i res.... mentida, un cabró de serrà, s'ha enganxat al rubber jig que era tan gran con ell! Collons de serrans, són com la pudor! En vistes de com estava el panorama, hem decidir acostar-nos de nou cap a l'Escala aviam si queia alguna sípia; era el primer cop que ho provàvem però encara ens en hem ensortit prou ben parats, n'han caigut 3 en cosa d'una horeta, no ha sigut tan avorrit com m'esperava. Llavors bocata, cafetó, post al fòrum i migdiaaaaada!!!!!!

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 31
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
No pot ser pescar tant poc amb tantes hores. La propera vegada, amb dinamita!
Xavals, ahir molt treballar i poc rendiment. Calmaxixa total. Bé, no de vent, però sí de mar. Les meduses campant tant panxes sense ni moure's més que pels propis moviments. Volem corrent i marxa aquàtica! volem que el mar sigui un turmix marítim!!
Llançant a tort i a dret, inspeccionant diferents profunditats (maleïdes roques del fons! ja hem perdut un bon tros del que vam comprar al saló nàutic!) i res de res.
Un bonítol esmirriat a primera hora, un sard considerable amb un searock a fons i una serrà d'aquests omnipresents. Mare de Déu, quin panorama.
La nota la van posar un banc de tallahams que van passar per allà. En Raül va tenir primer una bona picada i al cap de pocs segons treu el fil tot rosegat i peix i jig se'n van pel seu camí. La bèstia (el peix, no en Raül) fuig solcant el mar en superfície, obrint un solc a tota marxa per allà on passa i li veig el llom gris (quina bèstia!) marxant a tota canya. Poc després és a mi a qui un tallahams se m'endú en pocs segons el meu saltiga sacrifice (quin descobriment! m'encanta com neda, pots canviar la popera d'extrem i continuar fent-lo nedar a l'inrevés amb molt bons resultats i a més, no es pela, que va protegit amb una crosta transparent!!).
Total, que molt rascar el mar per tot arreu i només algun dels despistats acudeix a la cita.
Només vam veure peix a partir dels 40m, que és on va sortir el sardot. Segurament estan a més profunditat mentre faci aquesta calmaxixa. Quan arrenqui la corrent una altra vegada ja vindran a la costa a refugiar-se.
Ara, que si continnua així, Raül, ni jigs, ni trenats, ni òsties. Tu porta la barca, que jo poso la dinamita!! Ara sí que riurem.
Llançant a tort i a dret, inspeccionant diferents profunditats (maleïdes roques del fons! ja hem perdut un bon tros del que vam comprar al saló nàutic!) i res de res.
Un bonítol esmirriat a primera hora, un sard considerable amb un searock a fons i una serrà d'aquests omnipresents. Mare de Déu, quin panorama.
La nota la van posar un banc de tallahams que van passar per allà. En Raül va tenir primer una bona picada i al cap de pocs segons treu el fil tot rosegat i peix i jig se'n van pel seu camí. La bèstia (el peix, no en Raül) fuig solcant el mar en superfície, obrint un solc a tota marxa per allà on passa i li veig el llom gris (quina bèstia!) marxant a tota canya. Poc després és a mi a qui un tallahams se m'endú en pocs segons el meu saltiga sacrifice (quin descobriment! m'encanta com neda, pots canviar la popera d'extrem i continuar fent-lo nedar a l'inrevés amb molt bons resultats i a més, no es pela, que va protegit amb una crosta transparent!!).
Total, que molt rascar el mar per tot arreu i només algun dels despistats acudeix a la cita.
Només vam veure peix a partir dels 40m, que és on va sortir el sardot. Segurament estan a més profunditat mentre faci aquesta calmaxixa. Quan arrenqui la corrent una altra vegada ja vindran a la costa a refugiar-se.
Ara, que si continnua així, Raül, ni jigs, ni trenats, ni òsties. Tu porta la barca, que jo poso la dinamita!! Ara sí que riurem.

Quin pare i quin germà, mare meva...ells dos pescant i jo treballant per aixecar el país! poca podem anar bé jajaja
I a sobre, per rematar-ho, tinc un refredat de camell, amb lo que perilla la meva presència a la quedada del dissabte...creuarè els dits, perquè tinc un mono de tres parells de codonys! jajaja
I a sobre, per rematar-ho, tinc un refredat de camell, amb lo que perilla la meva presència a la quedada del dissabte...creuarè els dits, perquè tinc un mono de tres parells de codonys! jajaja

mireu en Tola com disfrutava!!!

hi va estar una estona...

i jo fent fotografies... que poca feina vaig tenir! Dos picades en tot el dia!!! El resultat de tota la jornada:que trist!

hi va estar una estona...

i jo fent fotografies... que poca feina vaig tenir! Dos picades en tot el dia!!! El resultat de tota la jornada:que trist!

Raül- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Reputació: 12
Data de registre: 27/05/2009
Jajaja ja pensava que nosaltres erem els únics que treiem serrans mentres els altres tréieu bonítols! jajaja són uns golafres!
Ostres, el bonítol aquest ja és macu...quan pesava?
Ostres, el bonítol aquest ja és macu...quan pesava?

Serrans, que són uns marrans
Ai sí. Que seria dels nostres inicis pesquívols si no fos per ells i les guiules!!!
El bonítol aquest sembla gros perquè té el serrà al costat. Feia poc més d'un parell de quilos. Ja n'haurien de començar a sortir de 5Kg amb els farts de sardinetes que es fan.
El que sí que era guapo era el tallahams que va fugir solcant les ones... cagunl'ou qui el va parir i el tio es va endur el meu saltiga sacrifice... snif, snif. I a n'en Raül un altre. Quins pàjarus els tallahams....
A veure si els foteu bona canya demà, a veure qui riu l'últim. La previsió diu que hi haurà mar de fons i tramuntaneta. Pinta bé, la cosa.
El bonítol aquest sembla gros perquè té el serrà al costat. Feia poc més d'un parell de quilos. Ja n'haurien de començar a sortir de 5Kg amb els farts de sardinetes que es fan.
El que sí que era guapo era el tallahams que va fugir solcant les ones... cagunl'ou qui el va parir i el tio es va endur el meu saltiga sacrifice... snif, snif. I a n'en Raül un altre. Quins pàjarus els tallahams....
A veure si els foteu bona canya demà, a veure qui riu l'últim. La previsió diu que hi haurà mar de fons i tramuntaneta. Pinta bé, la cosa.

ahir al matí el meu pare, dos amics i jo vàrem anar al Cap de Creus a fer dentons des de terra, jo estava fent spinning i de sobte vaig veura tot de sardineta saltant i al mig hi va saltar una barracuda. Els vaig avisar a tots i es van posar a tirar, el meu pare va dir: epep que he clavat alguna cosa. Era la barracuda feia 2.24.
en fi un matí divertit...

salut i bona pesca
en fi un matí divertit...

salut i bona pesca
Hola companys, ahir varem sortir i tambe varem disfrutar... vam fer 9 bonitos, tambe la majoria eren de talla petita( 1.5kg), germans dels d´en Raul, je je. ah, i tambe 1 oblada. I vosaltre que?

albert- www.forumdepesca.com
- Edat: 34
Localització: l´escala
Reputació: 0
Data de registre: 21/06/2009
pues el que aquest cap de setmana a triunfat mes e esta jo, e fet la pescata de la meva vida,els brassos destrosats, l'esquena no sabia on era, una pasada, vaig agafar........................................

teixi- www.forumdepesca.com
- Edat: 49
Localització: costa brava
Reputació: 10
Data de registre: 20/04/2009
Pàgina 3 de 67 •
1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67 
Pàgina 3 de 67
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum