MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Maig 2017
DlDtDcDjDvDsDg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Com ha anat el finde? (Girona)

Pàgina 2 de 40 Previ  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Com ha anat el finde? (Girona)

Missatge  Raül el Dg 15 Nov 2009, 03:05

Pujava les quatre escales la pell- roja, com sempre perfectament maquillada, caminant cap a mi amb la mirada clavada, amb un vestit negre cenyit, ben escotat. La seva pell blanca quedava dissimulada amb la lluna, pràcticament nova, que amagava les imperfeccions de la ciutat. No es veien les antenes, ni els cables d’electricitat,... semblava una ciutat nova, a punt de fondre’s davant de tantes ganes de fer l’animal. Es va apropar a mi descalça, com si volgués la seva presència dissimular... volia estar a la meva terrassa, amb ningú més que amb mi... mentre la meva dona estava al llit estudiant! Portava una copa de cava ben fresca en una mà i, a l’altra, la butlleta premiada... fins als més tontos ens pot tocar! El premi era la barca dels nostres somnis!

Gairebé no em vaig ni immutar. Vaig agafar la butlleta, fent les dues pinces amb les mans, vaig mirar a aquella noieta fixament als ulls, amb rostre seriòs i, amb el mateix gest de generositat que mostrava el seu prominent escot, vaig estripar la butlleta guanyadora davant els seus morros. Tenia uns morros rosats, carnosos, humits i delicats. La noia, sorpresa i amb una expressió de perplexitat, va dibuixar un somriure gairebé forçat..., aquella senyoreta era prou intel.ligent com per entendre els meus instints més carnals: el meu premi era allà, dreta, mullant el tanga que li estava a punt d'arrencar. Amb lo calent que jo anava, acabaria aviat... La molt calenta em va interpretar a la perfecció: va llençar la butlleta guanyadora, va somriure obertament i es va ajupir davant meu, de genolls. [...]

La festa acabaria dins seu.

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 15 Nov 2009, 11:36

PROU, PROU!....

he volgut tallar en sec perquè ara pujava la rossa i faltava la morena amb el seu cul espectacular... no li vull perdre el respecte al forum ni a tots vosaltres... però creieu-me: m'han faltat moooolts detalls. Repeteixo:perdoneu la meva gosaria... no ho vaig poder evitar! Recordo que de jove, a l'institut més o menys amb quinze anys d'edat, posava calent al meu company escrivint relats sexuals. No treia bones notes, i sempre m'ha costat aprovar... però si aquelles històries veièssin la llum del dia... matrícula m'haurien donat!!

El forum m'ha obert de nou el cuc de l'escriptura... que el tenia ben oblidat! El diari de pesca i els relats de pesca m'han fet gaudir de veritat... Pesca i sexe, no hi ha res millor! En fi, continuarem sommiant!

Històries de pesca i sexe me'n venen al cap cada dia que surto sol a pescar... els canals d'empuriabrava plens de guarres amb bikinis, al cap de creus amagats als ulls de dèu, al mig del mar envoltat d'empaits de tonyines,... en fi, la calentura que porto no té límits! I la dona no parirà fins la primavera...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dg 15 Nov 2009, 14:03

tiu un relat excelent, pero si a la teva dona li falta gaire, i despres esperar la cuarentena, et veig operat de tendinitis als dos braços jejejejejejejejejejejejej
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 15 Nov 2009, 22:53

JAJAJA!
LA veritat és que els primers dies de spingig et deixen baldat! Tinc estallats uns quants músculs que no sabia que existien... però ja m'hi vaig acostumant... aquesta setmana tinc previst anar-hi de dimecres a dissabte, descansant el dijous per treballar una mica... a veure si torno a penjar fotos de peixos i ens deixem de parides...

per cert, tinc una màquina nova per anar a provar... en tinc unes ganes! Sort que ja s'ha acabat el salò nautic, que m'hi he deixat una pasta! Ningú s'ha firat res? Vinga va, canteu una mica...
parlant de peixos... ningú ha pescat res aquest finder? Vinga, home... que al final semblarà que l'únic que va a pescar sóc jo!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albert el Dg 15 Nov 2009, 23:52

Ei companys ahir varem sortir, d´activitat ben poca i la poca, quan t´hi acostabes desapareixien.El vent previst de sud oest, a estones bufava amb intensitat i ens dificultva a l´hora de que el jiig baixes com voliem, ja que corriem molt... En quan al peix, varem fer 4 bonitos (de 2.5 kg. a 3 kg. aprox.) tot a spinning. Be, despres de com es presentava el dia, veien el poc moviment... no va anar del tot malament.
I vosaltre que?
Per cert, varem coneixer a en Joan (kruskis), acompanyat del seu pare i un company. A veure si dissabte ens podem coneixer amb mes.
albert
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : l´escala
Data de registre : 21/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurry el Dl 16 Nov 2009, 00:30

Jeiii Albert!
Jo sóc el "company" de'n Kruskis, però en realitat som germans jejeje
Tu dius que poca activitat, però nosaltres ni això...quina enveja que ens vas fer a port!
Sort i bona pesca

kurry
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : L'Escala o Palamós, Girona
Data de registre : 07/03/2009

http://www.inkreible.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albert el Dl 16 Nov 2009, 20:50

Molt be, jo et tenia vist, pero no savia que eres en kurry... a veure si ens veiem dissabte!
albert
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dl 16 Nov 2009, 21:18

Raül pajeeero, òstia puta, quin fart de riure imaginante el careto babejant JAJAJAJAJJAJAJA.
BONÍSSIM EL RELAT erotico-festiu...
El dissabte, company, insisteixo que vinguis desfogat...

Salut.
szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dl 16 Nov 2009, 21:22

albert escrigué:Ei companys ahir varem sortir, d´activitat ben poca i la poca, quan t´hi acostabes desapareixien.El vent previst de sud oest, a estones bufava amb intensitat i ens dificultva a l´hora de que el jiig baixes com voliem, ja que corriem molt... En quan al peix, varem fer 4 bonitos (de 2.5 kg. a 3 kg. aprox.) tot a spinning. Be, despres de com es presentava el dia, veien el poc moviment... no va anar del tot malament.
I vosaltre que?
Per cert, varem coneixer a en Joan (kruskis), acompanyat del seu pare i un company. A veure si dissabte ens podem coneixer amb mes.

Felicitats Albert, és bona pesca veient el panorama que hi ha. Per cert va ser per zona de l'escala o per a on ens vam veure i coneixe? a cegues?..
Salut.
szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Raül, Raül...

Missatge  Tola el Dt 17 Nov 2009, 21:15

Veient la línia que portes, em fa por pujar a la barca, on no hi ha massa camp per fugir corrent...

Aquest dissabte, un d'Olot va fer un parell de bonítols al curri des de caiac. Diu que ni un atac en superfície. Ser-hi, encara hi són, però amb calmaxixa deuen estar avorrits pel fons.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 19 Nov 2009, 15:22

tranquil Tola... i companyia! sóc perillós, però no tant!

per cert, ahir un desastre... en Tola es va venjar de la setmana passada i em va refregar pels morros un bonítol d'uns dos kg, un sard de 400gr i un serrà! Res més...

a destacar que vam tenir dues picades de tallhams alhora!, però els cabrons van fer honor al seu nom... jo, al cap d'una estona, vaig sentir, per fi, treballar el fre del carret nou! Suposo que era un bonítol d'uns 4kg una mica emprenyat...VA durar menys d'un minut! Es va deshamar...

en fi, avui toca calamars al vespre... fa temps que no hi vaig, a veure si s'ha animat una mica... Divendres farè descans...em reservarè forces per dissabte!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dj 19 Nov 2009, 19:13

Doncs nosaltres hem sortit avui per la badia i ben poca cosa... primer hem provat pel Marmoler i res i llavors hem decidir a anar cap a les Medes. Quan hem arribat allà estava infectat de dofins, i hem estat jugant amb ells una estona, bueno, més aviat han jugat ells amb nosaltres... Very Happy jajaja i com era d'esperar, de peix ni escata! M'he entretingut a fer un mini video amb el mòbil que si m'en surto el penjaré a la secció de vídeos. Llavors he trucat un company que avui havia sortit per la zona de Cadaqués i m'ha dit que havien fet algun bonítol i hem agafat la bala perduda i cap amunt! Però quan estàvem a l'alçada de Cap Norfeu, hem decidit quedar-nos per allà doncs s'estava girant mala mar. Hem provat de fer el jigging per allà i res.... mentida, un cabró de serrà, s'ha enganxat al rubber jig que era tan gran con ell! Collons de serrans, són com la pudor! En vistes de com estava el panorama, hem decidir acostar-nos de nou cap a l'Escala aviam si queia alguna sípia; era el primer cop que ho provàvem però encara ens en hem ensortit prou ben parats, n'han caigut 3 en cosa d'una horeta, no ha sigut tan avorrit com m'esperava. Llavors bocata, cafetó, post al fòrum i migdiaaaaada!!!!!! Sleep Sleep Sleep

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava

Tornar a dalt Ir abajo

No pot ser pescar tant poc amb tantes hores. La propera vegada, amb dinamita!

Missatge  Tola el Dj 19 Nov 2009, 21:34

Xavals, ahir molt treballar i poc rendiment. Calmaxixa total. Bé, no de vent, però sí de mar. Les meduses campant tant panxes sense ni moure's més que pels propis moviments. Volem corrent i marxa aquàtica! volem que el mar sigui un turmix marítim!!

Llançant a tort i a dret, inspeccionant diferents profunditats (maleïdes roques del fons! ja hem perdut un bon tros del que vam comprar al saló nàutic!) i res de res.

Un bonítol esmirriat a primera hora, un sard considerable amb un searock a fons i una serrà d'aquests omnipresents. Mare de Déu, quin panorama.

La nota la van posar un banc de tallahams que van passar per allà. En Raül va tenir primer una bona picada i al cap de pocs segons treu el fil tot rosegat i peix i jig se'n van pel seu camí. La bèstia (el peix, no en Raül) fuig solcant el mar en superfície, obrint un solc a tota marxa per allà on passa i li veig el llom gris (quina bèstia!) marxant a tota canya. Poc després és a mi a qui un tallahams se m'endú en pocs segons el meu saltiga sacrifice (quin descobriment! m'encanta com neda, pots canviar la popera d'extrem i continuar fent-lo nedar a l'inrevés amb molt bons resultats i a més, no es pela, que va protegit amb una crosta transparent!!).

Total, que molt rascar el mar per tot arreu i només algun dels despistats acudeix a la cita.

Només vam veure peix a partir dels 40m, que és on va sortir el sardot. Segurament estan a més profunditat mentre faci aquesta calmaxixa. Quan arrenqui la corrent una altra vegada ja vindran a la costa a refugiar-se.

Ara, que si continnua així, Raül, ni jigs, ni trenats, ni òsties. Tu porta la barca, que jo poso la dinamita!! Ara sí que riurem.
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurry el Dv 20 Nov 2009, 00:24

Quin pare i quin germà, mare meva...ells dos pescant i jo treballant per aixecar el país! poca podem anar bé jajaja
I a sobre, per rematar-ho, tinc un refredat de camell, amb lo que perilla la meva presència a la quedada del dissabte...creuarè els dits, perquè tinc un mono de tres parells de codonys! jajaja

kurry
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 20 Nov 2009, 02:04

mireu en Tola com disfrutava!!!

hi va estar una estona...

i jo fent fotografies... que poca feina vaig tenir! Dos picades en tot el dia!!! El resultat de tota la jornada:que trist!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurry el Dv 20 Nov 2009, 20:22

Jajaja ja pensava que nosaltres erem els únics que treiem serrans mentres els altres tréieu bonítols! jajaja són uns golafres!

Ostres, el bonítol aquest ja és macu...quan pesava?

kurry
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Serrans, que són uns marrans

Missatge  Tola el Dv 20 Nov 2009, 22:26

Ai sí. Que seria dels nostres inicis pesquívols si no fos per ells i les guiules!!!

El bonítol aquest sembla gros perquè té el serrà al costat. Feia poc més d'un parell de quilos. Ja n'haurien de començar a sortir de 5Kg amb els farts de sardinetes que es fan.

El que sí que era guapo era el tallahams que va fugir solcant les ones... cagunl'ou qui el va parir i el tio es va endur el meu saltiga sacrifice... snif, snif. I a n'en Raül un altre. Quins pàjarus els tallahams....

A veure si els foteu bona canya demà, a veure qui riu l'últim. La previsió diu que hi haurà mar de fons i tramuntaneta. Pinta bé, la cosa.
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dl 23 Nov 2009, 10:12

ahir al matí el meu pare, dos amics i jo vàrem anar al Cap de Creus a fer dentons des de terra, jo estava fent spinning i de sobte vaig veura tot de sardineta saltant i al mig hi va saltar una barracuda. Els vaig avisar a tots i es van posar a tirar, el meu pare va dir: epep que he clavat alguna cosa. Era la barracuda feia 2.24.
en fi un matí divertit...

salut i bona pesca
ot
www.forumdepesca.com

Edat : 21
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albert el Dg 29 Nov 2009, 11:19

Hola companys, ahir varem sortir i tambe varem disfrutar... vam fer 9 bonitos, tambe la majoria eren de talla petita( 1.5kg), germans dels d´en Raul, je je. ah, i tambe 1 oblada. I vosaltre que?
albert
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dg 29 Nov 2009, 19:56

pues el que aquest cap de setmana a triunfat mes e esta jo, e fet la pescata de la meva vida,els brassos destrosats, l'esquena no sabia on era, una pasada, vaig agafar........................................
teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dg 29 Nov 2009, 19:57

una grip d'un parell de collons
teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 29 Nov 2009, 20:00

OSTRES TEIXI!
Em tenies ben intrigat! QUe no sigui res... i a pescar aviat! Això passa per dormir amb el cul a fora!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dl 30 Nov 2009, 03:52

Raül, els teus desitjos són ordres, ja canto, no m'hauràs de torturar gaire.... jajaj

Els de la Bala Perduda hem trencat la mala ratxa!! La meva "meditació concentrativa" de divendres a la nit va donar els seus fruits.
Al port ens vam trobar la Nina i vam sortir de port pràcticament plegats, només girar a l'espigó vam veure una pajarera i vam fer 4 tiros a l'spinning, vam provar el jigging i res de res, ells van tirar cap a Roses i nosaltres cap a l'Estartit i pel que veig vam fer diana les 2 embarcacions. Per la zona del Sabatot i Mongó hi havia gavines i es veien peixos saltar i al primer llençament, ZASCA! Picada al canto! Però als pocs segons es va deshamar, va llençar el Paisano i ZASCA! aquest cop sí! Estava ben clavat i després d'una estoneta jugant amb ell va sortir un bonítol de 3.500 Després de llençar uns quants cops sense fruit vam veure el recorregut que feien els bonítols i vam decidir parar de fer voltes i els esperàvem a que vinguéssin ells, però a la sonda va sortir un pedrot i vaig provar de deixar caure el jig fins a baix i ZASCA! Va sortir al serviola de 3kg que la molt cabrona venia robada pel costat i semblava que estigués fent tonyines gegants al brumeig, encara tinc agujetes. S'ha de dir que va sortir de miracle perquè la meva canyeta de menys de 40 euros va tenir la puntera a dintre l'aigua més d'una vegada i només treure-la es va deshamar soleta!!! Llavors per rematar el matí van tornar els bonítols i vaig poder tornar a llençar i en va sortir un de 3.300 que no em va costar pas gaire de treure. Quan vam veure que el sarau s'acabava vam anar a fer la sèpia i el Paisano va treure el pop de 2.300 que no era gaire llest, doncs s'acabava de desenganxar de la meva potera (o era molt tonto o hi havien dos pops!)

Mi tesoro....!!!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dl 30 Nov 2009, 09:47

kuskis vols dir que en vers d'anar cap a l'estartit no bau anar a le peixeteries del port de roses ???????????? jejejejejejejejejejejejejeje , felicitats, una pescata excelent, a seguir aixis
teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 30 Nov 2009, 14:35

kruskis....i et vas fotent de les meves cares! T'has vist la cara de satisfacció que fas? Enhorabona!!

crec que aquesta setmana serà bona per pescar. Recordeu la pescata que vam fer amb en Tola? Va ser sortint de lluna plena i darrera temporal de tramuntana... igual que dimecres i dijous! No m'ho penso perdre!!!

(sí, ja sé que dono pel cul amb les meves sortides intersetmanals... disculpeu! Però penseu que mentre la majoria de vosaltres fareu festa quatre dies seguits, jo treballarè diumenge, dill i dimarts!). S'ha de fer quan es pot!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 40 Previ  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: