SHARE
Últimos temas
» Estic pescant!por mehdi Hoy a las 19:17
» Avui al matí he sortit
por kruskis Hoy a las 19:05
» "WWF 8-2-12"
por Admin Hoy a las 18:43
» Dedicat al meu Amic Tola !!!
por Dani Dt 07 Feb 2012, 14:58
» FELICITEU-LO!!!
por joemosqueroles Dt 07 Feb 2012, 08:31
» Daiwa saltiga blast 4500
por ruscles Dg 05 Feb 2012, 21:03
» Criteris per a escollir el teu caiac de pesca.
por Dani Ds 04 Feb 2012, 20:14
» Algú sortirà a pescar....
por Tola Dv 03 Feb 2012, 23:58
» Sortida per Barna
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:18
» Un mar sense peixos
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:11
» Programes pesca TV
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:04
» La Pesca Esportiva o Recreativa amb informació bàsica sobre els esquers i equips de pesca
por Admin Dv 03 Feb 2012, 20:21
» Tunejar artificial
por joemosqueroles Dc 01 Feb 2012, 12:05
» Com ha anat el finde? (Girona)
por Dani Dc 01 Feb 2012, 09:14
» "El País" 30-1-12
por calador Dt 31 Gen 2012, 20:46
» Amb o sense grapes ??
por mehdi Dc 25 Gen 2012, 11:37
» Buscu algun comany/s per anar a pescar amb kayak
por Ekaitz Ds 21 Gen 2012, 20:03
» Maxsea problemes amb la batimetria
por Calet Ds 21 Gen 2012, 18:38
» Zona de pesca al spinning
por Dani Dv 20 Gen 2012, 21:36
» MOTOR
por juby Dv 20 Gen 2012, 18:32
YOUTUBE
Com ha anat el finde? (Girona)
Pàgina 15 de 67 • Comparteixi •
Pàgina 15 de 67 •
1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 41 ... 67 
Re: Com ha anat el finde? (Girona)
Raul mamon,bols deixa de pescar i dedicar una mica de temps per la familia com fem totom.
Enorabona,amb pensaba que abias perdut la magia com el gey del David,que a la sort li diu
von pescador.Esta una mica pesat amb els sis bonitos de diumenge.
Bon any a totom
Enorabona,amb pensaba que abias perdut la magia com el gey del David,que a la sort li diu
von pescador.Esta una mica pesat amb els sis bonitos de diumenge.
Bon any a totom

Pichi- www.forumdepesca.com
- Edat: 42
Localització: La Llagosta . L´Escala
Reputació: 0
Data de registre: 24/04/2009
Ostres Raül, tio. Para una mica, home. I què queda per fer el 2010???! que no veus que només pots superar-te en quantitat? vaya temporada la teva. Recordes que quan a l'agost em vas escriure un correu per contactar, les teves aspiracions eren fer un (1) bonítol com el de l'any passat? tu sí que t'has passat! al lado oscuro!
El 2009 vas fotre un llobarrot de campionat a les roques, un dèntol que déu n'hi do, bonítols a tope, alguna sèrvia i els que em dec deixar. Vas llençat.
El 2010, hem d'anar pel mero, xaval! tinc un parell o tres de punts localitzats per anar-hi amb la flauta, a veure si allà sona, que des de costa els putes s'encoven i no hi ha forma de fer-los-en sortir...
T'ha quedat (de moment) pendent la tonyina. Si aquests dos els fas el 2010, haurem de celebrar la teva graduació (i jubilar-te, perquè a aquest pas, si no et retirem, vindran els de greenpeace a detenir-te!).
Au, salut i llobarros! i per aquest 2010, moltes, moltes canyes ben corbades!!! el 2010 ens espera!!
El 2009 vas fotre un llobarrot de campionat a les roques, un dèntol que déu n'hi do, bonítols a tope, alguna sèrvia i els que em dec deixar. Vas llençat.
El 2010, hem d'anar pel mero, xaval! tinc un parell o tres de punts localitzats per anar-hi amb la flauta, a veure si allà sona, que des de costa els putes s'encoven i no hi ha forma de fer-los-en sortir...
T'ha quedat (de moment) pendent la tonyina. Si aquests dos els fas el 2010, haurem de celebrar la teva graduació (i jubilar-te, perquè a aquest pas, si no et retirem, vindran els de greenpeace a detenir-te!).
Au, salut i llobarros! i per aquest 2010, moltes, moltes canyes ben corbades!!! el 2010 ens espera!!

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 18
Data de registre: 12/08/2009
Gabi escrigué:Soc en Gabi, em sap greu que penseu alguns o que tingueu mals pensaments, sols es pesca igual que acompanyat, no fem res de raro, només es trobar el dia i tothom tregui les seves ideies de pesca i a provar sort
si te ofendido perdona pero si te fijas bien en el pos he puesto raul por que tengo confianza con el para hacerle esta broma
de todas maneras quien se pica .....un saludo

sajai- www.forumdepesca.com
- Edat: 52
Data de registre: 22/12/2009
Hola sajai, Ets en JAime, no?
No anava sol, no veus que algú em fa la foto? Tants gintonics....
dieu-li al pesao d'en David que vaig perdre el compte... i que ´van entrar més grossos que els que treia ell l'altre dia! els de 4kg costa més d'arrencar-los el mar... però amb l'equip que porta en DAvid no li costarà gaire!
au, salut!
ja escriureé més tard, que m'esperen x dinar!
No anava sol, no veus que algú em fa la foto? Tants gintonics....
dieu-li al pesao d'en David que vaig perdre el compte... i que ´van entrar més grossos que els que treia ell l'altre dia! els de 4kg costa més d'arrencar-los el mar... però amb l'equip que porta en DAvid no li costarà gaire!
au, salut!
ja escriureé més tard, que m'esperen x dinar!
Raül- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Data de registre: 27/05/2009
RAUL,
ETS UN MAQUINA!!!!!
BON ANY I BONA PESCA.
SALUT.
ETS UN MAQUINA!!!!!
BON ANY I BONA PESCA.
SALUT.

salvatge- www.forumdepesca.com
- Localització: costa brava
Data de registre: 31/12/2009
Onnnndia, molt be Raul, estas fet un crac de debó, bona manere de acabar el any, enhorabona. Bon any a totom.
Salut.

arb58- www.forumdepesca.com
- Edat: 53
Localització: Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre: 13/03/2009
salvatge escrigué:RAUL,
ETS UN MAQUINA!!!!!
BON ANY I BONA PESCA.
SALUT.
ei salvatge, no està malament per ser el teu primer missatge! a veure si ens expliques qui ets i què pesques... benvingut a la festa!
jajajaaja no estic ofès! Al contrari, estic content de tenir personatges com tú al fòrum! Ens vaciles, ens entretens, ens fas ràbia, t'admirem, desitgem que t'encostipis i no puguis anar a mar...
En fi, que no quedem impassius.
Las camisetas más originales en: http://www.kruskis.es
Samarretes de pesca http://www.camisetasdepesca.com
Samarretes de busseig http://www.illesformigues.com
Samarretes de Catalunya http://www.ktalunya.com
Els millors blogs a: http://www.pescacostabrava.com

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 31
Localització: Costa Brava
Reputació: 33
Data de registre: 07/03/2009
Aqui teniu aquesta foto per començar l'any amb més ganes de sortir a pescar.
Bon any
Bon any

Gabi- www.forumdepesca.com
- Edat: 47
Localització: Roses
Data de registre: 09/04/2009
un començament d'any excelent gabi estas fet tot un mestre, pero explica una mica com els as agafat, salut i feliç 2010

teixi- www.forumdepesca.com
- Edat: 49
Localització: costa brava
Reputació: 5
Data de registre: 20/04/2009
Suposo que com tots, els bonitols tirant i recollin i els sorells al mig de la badia amb un jig i una metralleta, els he fet a primera hora del dia , he tornat perque tinc convidats, però s'a quedat bun dia de collons per sortir

Gabi- www.forumdepesca.com
- Edat: 47
Localització: Roses
Data de registre: 09/04/2009
ostia Gabi... tu no descanses ni els dies de ressaca! Nosaltres al llit fets una merda i tu treient peix com un campio!
sabeu que m'ha passat? M'ha vingut a buscar la dona... a les sis del mati! CAgum la puta... imagineu-vos el quadre:
jo dormint assegut al sofa dels meus cunyats, vestit i amb el barret de paper al cap, la copa de cava a mig acabar, l'ampolla que vaig encetar jo sol a les 3am a miges... i l'ordinador engegat amb el puto forum ences! m'ha cardat un escandol que se m'ha passat la borratxera de cop!
Teixi... i companyia... els mestres treuen peix pq se'l treballen! Treballeu tambe vosaltres i omplireu les neveres de tota la familia, us ho garanteixo! No podem explicar els nostres secrets en obert per diversos motius, i el mes important es per preservar els propis peixos!
cada dia hi ha mes gent enganxada al forum... pero continuem explicant les coses els mateixos tontos de sempre. Penjarem fotos pq demostrem que el mar esta ple de peixos, que esta viu, que tambe us espera a vosaltres... pero no podem explicar-vos ni els llocs, els esquers ni les tecniques en obert pq ens ha costat molt d'esforç com per regalar-ho al mon en un sol segon! (a mes, els autentics ja teniu el meu mobil...)
no pengem fotos per ofendre ningu... ho fem pq ens agrada fardar, com a qualsevol de vosaltres. Ho fem cada dia que sortim pq entenem que vosaltres no ho podeu fer pq esteu putejats treballant... no us volem fer enveja, el que volem es donar-vos esperança. Volem que desconecteu de la feina, de la dona i de la mainada quan us conecteu al forum. Ho fem pq quan aneu a dormir i us costa agafar el son pq no podeu cobrar factures, o patiu pel vostre lloc de treball.... tanqueu els ulls i penseu amb el mar i els peixos que amaga. Us explico les meves croniques pq enteneu que tansols fa quatre mesos em menjava els mocs i nomes pescava serrans
si el que voleu es treure mes peixos i mes grans, preneu exemple d'en Gabi: mentre tots dormiem la mona ell estava pescant com un cabro... ens ha donat una lliço a tots, la millor lliço de totes!
enhorabona GAbi, estic molt content que hagis penjat aquesta foto precisament avui, tu ja m'entens... n'esperem moltes mes! Ara estare uns dies castigat... espero veure moltes fotos, i de tots vosaltres, colla de cabrons!
sabeu que m'ha passat? M'ha vingut a buscar la dona... a les sis del mati! CAgum la puta... imagineu-vos el quadre:
jo dormint assegut al sofa dels meus cunyats, vestit i amb el barret de paper al cap, la copa de cava a mig acabar, l'ampolla que vaig encetar jo sol a les 3am a miges... i l'ordinador engegat amb el puto forum ences! m'ha cardat un escandol que se m'ha passat la borratxera de cop!
Teixi... i companyia... els mestres treuen peix pq se'l treballen! Treballeu tambe vosaltres i omplireu les neveres de tota la familia, us ho garanteixo! No podem explicar els nostres secrets en obert per diversos motius, i el mes important es per preservar els propis peixos!
cada dia hi ha mes gent enganxada al forum... pero continuem explicant les coses els mateixos tontos de sempre. Penjarem fotos pq demostrem que el mar esta ple de peixos, que esta viu, que tambe us espera a vosaltres... pero no podem explicar-vos ni els llocs, els esquers ni les tecniques en obert pq ens ha costat molt d'esforç com per regalar-ho al mon en un sol segon! (a mes, els autentics ja teniu el meu mobil...)
no pengem fotos per ofendre ningu... ho fem pq ens agrada fardar, com a qualsevol de vosaltres. Ho fem cada dia que sortim pq entenem que vosaltres no ho podeu fer pq esteu putejats treballant... no us volem fer enveja, el que volem es donar-vos esperança. Volem que desconecteu de la feina, de la dona i de la mainada quan us conecteu al forum. Ho fem pq quan aneu a dormir i us costa agafar el son pq no podeu cobrar factures, o patiu pel vostre lloc de treball.... tanqueu els ulls i penseu amb el mar i els peixos que amaga. Us explico les meves croniques pq enteneu que tansols fa quatre mesos em menjava els mocs i nomes pescava serrans
si el que voleu es treure mes peixos i mes grans, preneu exemple d'en Gabi: mentre tots dormiem la mona ell estava pescant com un cabro... ens ha donat una lliço a tots, la millor lliço de totes!
enhorabona GAbi, estic molt content que hagis penjat aquesta foto precisament avui, tu ja m'entens... n'esperem moltes mes! Ara estare uns dies castigat... espero veure moltes fotos, i de tots vosaltres, colla de cabrons!
Enhorabona Gabi, el Raul te raó, ets un bon crac.
Amb tot el que ha dit en Raul estic el 100% d´acord.
Salut a totom
Amb tot el que ha dit en Raul estic el 100% d´acord.
Salut a totom

arb58- www.forumdepesca.com
- Edat: 53
Localització: Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre: 13/03/2009
eiiii que jo no li demanaba que expliques una mica amb cap mala intencio, i ara no vaig a pescar ja saps perque, que de ganes de sortir no m'en falten, pero ja vindran temps millors

teixi- www.forumdepesca.com
- Edat: 49
Localització: costa brava
Reputació: 5
Data de registre: 20/04/2009
Ep vailets!
Heu sortit aquest cap de setmana?? Jo vaig anar a fer la sípia perquè volia anar en direcció les Medes buscant algun bonítol i s'ens va girar mala mar i vam recular...... encara va estar prou bé, vam fer 7 sípies i un calamar, millor això que tornar al llit a dormir... llàstima que després a port ens vam assabentar que cap a les Medes es van veure alguns bonítols... una pena, però amb la zodiac millor no arriscar!
Heu sortit aquest cap de setmana?? Jo vaig anar a fer la sípia perquè volia anar en direcció les Medes buscant algun bonítol i s'ens va girar mala mar i vam recular...... encara va estar prou bé, vam fer 7 sípies i un calamar, millor això que tornar al llit a dormir... llàstima que després a port ens vam assabentar que cap a les Medes es van veure alguns bonítols... una pena, però amb la zodiac millor no arriscar!
Las camisetas más originales en: http://www.kruskis.es
Samarretes de pesca http://www.camisetasdepesca.com
Samarretes de busseig http://www.illesformigues.com
Samarretes de Catalunya http://www.ktalunya.com
Els millors blogs a: http://www.pescacostabrava.com

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 31
Localització: Costa Brava
Reputació: 33
Data de registre: 07/03/2009
Pàgina 15 de 67 •
1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 41 ... 67