MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Estic pescant!
por mehdi Hoy a las 19:17

» Avui al matí he sortit
por kruskis Hoy a las 19:05

» "WWF 8-2-12"
por Admin Hoy a las 18:43

» Dedicat al meu Amic Tola !!!
por Dani Dt 07 Feb 2012, 14:58

» FELICITEU-LO!!!
por joemosqueroles Dt 07 Feb 2012, 08:31

» Daiwa saltiga blast 4500
por ruscles Dg 05 Feb 2012, 21:03

» Criteris per a escollir el teu caiac de pesca.
por Dani Ds 04 Feb 2012, 20:14

» Algú sortirà a pescar....
por Tola Dv 03 Feb 2012, 23:58

» Sortida per Barna
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:18

» Un mar sense peixos
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:11

» Programes pesca TV
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:04

» La Pesca Esportiva o Recreativa amb informació bàsica sobre els esquers i equips de pesca
por Admin Dv 03 Feb 2012, 20:21

» Tunejar artificial
por joemosqueroles Dc 01 Feb 2012, 12:05

» Com ha anat el finde? (Girona)
por Dani Dc 01 Feb 2012, 09:14

» "El País" 30-1-12
por calador Dt 31 Gen 2012, 20:46

» Amb o sense grapes ??
por mehdi Dc 25 Gen 2012, 11:37

» Buscu algun comany/s per anar a pescar amb kayak
por Ekaitz Ds 21 Gen 2012, 20:03

» Maxsea problemes amb la batimetria
por Calet Ds 21 Gen 2012, 18:38

» Zona de pesca al spinning
por Dani Dv 20 Gen 2012, 21:36

» MOTOR
por juby Dv 20 Gen 2012, 18:32

Galería

YOUTUBE
Febrer 2012
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829    

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
Google Reader 
MSN 
AOL 
NewsGator 
Netvibes 
Bloglines 

Com ha anat el finde? (Girona)

Pàgina 11 de 67 Previ  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 39 ... 67  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Com ha anat el finde? (Girona)

Missatge  Raül el Dl 21 Des 2009, 11:22

ahah... res de pactes.... hores! És l'únic que volen... mireu si sóc tonto que buscava llobarros al migdia.... és que no sabia què fer, i era massa aviat per plegar i anar a la feina a no fer res.... només em defenso a les roques, que és on m'he "educat" pesquívolament. A les platges de sorra fina i poc profundes estic perdut... així que vaig anar fent passejos amunt i avall, molt a poc a poc, i anar canviant artificials.

n'hi havia un que em tocava al terra, jo creia qe era bona opció, pq deu aixecar sorra i atreure a peixos del voltant... el que va picar el turbot anava a miges aigues, a poca profunditat. Pura sort, jo buscava un super llobarro, o sigui que ja veieu, de pescar, no en tinc ni puta idea!

Raül
www.forumdepesca.com

Edat: 35
Reputació: 0
Data de registre: 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dl 21 Des 2009, 20:00

Alsepo, recalcitrant galifardeu! ara després dels temporals teòricament això del llobarro està més fàcil (toma vacil·lada, no?) m'explico:

Com deia en correus anteriors, els temporals han remogut tot el fons i han deixat un mar poc profund fins a certa distància de la costa. Quan passa això i ho mires amb les ulleres de bucejar (a l'estiu, és clar) el que veus és un desert de sorra i aigua. Passava el mateix quan el Ministerio va dur a terme aquell pla de regenerasión de costas que agafava sorra de mar endins i la fotia a la platja perquè els turistes tinguessin metres de sorra. Sí, sí, ja s'hi podien estendre les tovalloles però es convertia el mar en una espècie de piscina estèril (ran de costa, a la zona de cria!) sense cap mena de vida marina. No hi ha ni cucs, ni crancs. És una mica inútil buscar-hi cap mena de vida. És a dir: que si ets un llobarro i has de guanyar-te les garrofes, hauràs de desplaçar-te en un punt que t'aporti aliment, el que pot ser o bé una sortida d'aigua, o una sortida d'una claveguera d'un restaurant o dins un port a la zona on els bous de pesca netegen la coberta a raig de manguera (aquests van molt farts i són molt grossos però dificilíssims) o buscar-los una mica mar endins, on el temporal no ho hagi recobert de sorra nova, o buscar-los prop d'un grup de roques que no hagi quedat tapat per la sorra del temporal, on hi haurà musclets, crancs i cucs. És a dir: que un bon temporal concentra el peix en aquests punts fins que crancs, cucs i peixets tornin a colonitzar el nou perfil marí.

L'hora que els busques des de costa és la correcta. Si no et funciona, revisa els llocs on els busques. I si no, ves canviant d'artificial i combina-ho amb vinils. Estic d'acord amb en Gabi que des de costa, quasi que és inútil buscar-los més enllà de les 8h ara a l'hivern i a les 6h a l'estiu (quan ja hi ha llum, vaya). Amb això, de tant en tant t'hauria de sonar la flauta. No sempre és arribar i moldre. Això només ho fa en Gabi, que és un mestre llubarreitor entre mestres.

De totes formes, si tens un dia d'aquells que hi ha festival, millor no fer grans captures perquè ara els llobarros es concentren just a trencant d'onada perquè tenen la seva època de cria. Així que cada llobarro que traiem de l'aigua són una pila de llobarros menys per l'any vinent. Que com a mínim hagin tingut una fase reproductiva l'any anterior. Respecteu mides encara que ens faci il·lusió ensenyar-lo a casa. Pels petits, millor dur una càmera i tornar-lo de cap a l'aigua. Amb vinils em penso que hi ha una certa tendència als llobarros petits. Amb artificials no en pesques tants, però hi ha una tendència als llobarros d'una certa mida.

Que la força t'acompanyi...

Tola
www.forumdepesca.com

Reputació: 18
Data de registre: 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 22 Des 2009, 11:58

molt bé... demà provaré totes aquestes coses que dieu. El windguru anuncia vent de llevant, o sigui que tinc garantida l'escuma de roses al cap de creus... quina feinada! Miraré de baixar aviat i fer un tomb a 1a hora per la platja d'empuriabrava, a veure què pillo.

quan el sol hagi sortit, emigraré al nord, si em deixa el mar, i buscaré llobarros i sards a l'escuma. De poder, m'agradaria arribar-me al cap de creus, a veure si queden amagats els últims bonítols de la temporada.

O sigui, pla del dia. Spinning i spinjig amb artificils i ferros:

-llobarros de costa del golf de roses
-llobarros i sards dels rocs de cadaquès
- algun pagre de mig camí
- dento del cap de creus tot buscant l'últim bonítol de temporada
- captura de l'últim bonítol
- i clavada de la primera tonyina, que ja toca.

tornada a mitja tarda per anar a buscar l'Alba, amb la furgo plena de peix per nadal. No està gens malament, no? Abans de nadal, felicitacions i crònica! (si faig qualsevol d'aquests peixots, ja em consideraré un ninja en l'art de l'spinning). Si no en faig cap, us ho explicaré igualment!
La loto no em tocarà, però per il·lusió, la que posem al forum de pesca!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Peix petitot

Missatge  Gabi el Dt 22 Des 2009, 13:09

Hola a tothom, avui ha sigut un dia molt i molt bò per fer llobarros, he trancat dos de grands, però n'he pogut fer aquests dos molt macos,
no es per posar-vos les dents llargues però aqui teniu les fotos

Gabi
www.forumdepesca.com

Edat: 47
Localització: Roses
Data de registre: 09/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dt 22 Des 2009, 15:58

Ostia gabi, quina passada increible i tot això desde les roques, no? m'estic encenent, ja,ja, i el Raul diu que surt demà, aqui que passa que la penya no penca, o que,
Salutacions

girgom
www.forumdepesca.com

Edat: 42
Localització: Sabadell
Data de registre: 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 22 Des 2009, 16:56

sí que penca, la penya, però poc! Tinc dues opcions:

- o aprofito la temporada baixa per fer el que em rota....
- o engreixo la cartilla del paro amb dues mosses més!

a l'estiu em fan falta tres ajudants més, però ara me'n sobren dos.... les mantinc tot l'any a canvi dels dimecres de pesca (i els dijous, i els divendres,....).

en Gabi no sé com s'ho monta... però la meva història és aquesta: quan tothom fa festa, llavors treballo jo. Tinc uns 9 mesos de molta feina, però els tres que venen... em dedicaré a pintar la casa, a pescar llobarros,.... Tot i que ja m'han buscat una mica de feina per aquest hivern.... si tot va bé, ja us ho explicaré. Paciència!

per cert Gabi, demà et vindrem a fer companyia en Tola i jo. Si vols, estarem per l'altre platja, ja que tinc la barca a empuriabrava i em queda allà mateix. ecessito un parell de peixots d'aquests per nadal...Sort!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gabi el Dt 22 Des 2009, 17:34

Vosaltres mateixos , jo suposo que aniré també ,però no se pas si aquí mateix o a la sortida de Sant Pere Pescador que hi ha moguiment també

Gabi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 22 Des 2009, 20:18

Cagum l'ostia! Vaia colla! M'hauré de replantejar tots aquests dies que vaig per tirar la barca i fot mala mar i m'en torno al llit de quedar-me a l'espigó provant totes les merdes que s'em passin pel cap per pescar llobarros..... al final hauré de treure la pols als fusells i a les ulleres. Això no pot ser!!!!!!!!!! Ara d'aquí a 4 dies ja començareu a treure meros a jigging i ja hauré tocat fondo.... m'haig de posar les piles i apendre dels "senseis" de l'spinning que corren per aquí.

El fòrum de pesca en català http://www.forumdepesca.com
Les samarretes més originals a: http://www.kruskis.net
Las camisetas más originales en: http://www.kruskis.es
Samarretes de pesca http://www.camisetasdepesca.com
Samarretes de busseig http://www.illesformigues.com
Samarretes de Catalunya http://www.ktalunya.com
Els millors blogs a: http://www.pescacostabrava.com

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat: 31
Localització: Costa Brava
Reputació: 33
Data de registre: 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dc 23 Des 2009, 09:06

Gabi, per aqui el forum diuen que ets el mestre dels llobarros, com t'ho fas, que fas servir peix artificial nadador amb babero de fons, flotant, vinil, peix de ferro tipo spinning sense babero, quin color sembla ser que per una banda es bo el groc fluorescent, d'altres el negre i platejat, quina mida i quina profunditat el fots anar,se suposa que el més important es que ni hagin, però jo no trec un llobarro amb curri de superficie ni per casualitat, o sigui que amb el llobarro no sona mai la flauta,ja,ja

girgom
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

llobarro fet a l'escuma a Port de la Selva

Missatge  Gabi el Dc 23 Des 2009, 14:24

girgom, aixó del llobarros es un xic complicat, jo pesco amb anguilons de silicona quand és fosc o tambè amb rapalas petits, quan s'aixeca el dia els canvio per rapalas grans, per`no sempre pican amb els meteixos, ahir els vaig fer amb un de color verd i avui no entraven de cap manera amb el rapala d'ahir.
He canviat poder 10 vegades de rapala fins que amb un de colors blanquinossos m'han entrat, jo he tret un de ben gros ara posare la foto i el company n'ha tret quatre.
El millor es anar proban fins que trobes el peix bó i controlar l'aigua que quand mengen es veuen els lloms dels llobarros, si els veus només cal tirar al seu costat fins que s'emprenyen i acaban mosegan el peix

Gabi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dc 23 Des 2009, 16:36

Enhorabona company, quin tros de llobarro

Salut i bona pesca.

arb58
www.forumdepesca.com

Edat: 53
Localització: Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre: 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dc 23 Des 2009, 16:53

Quin va parir quin bitxo, quan pesa això, quin sopar més ben parit, ja,ja
O sigui els artificials han de ser de superficie tipo Yo-Zuri- Rapala floting amb babero no?

girgom
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gabi el Dc 23 Des 2009, 17:02

els rapalas , si fas escuma millor que surin , però si tenen babero perque fondeixin una mica , molt millor, però no gaire perque sino to son perdues de rapales ja que es pesca a molt poc fondo i molta pedra, però com vaig dir avans segons el lloc on es troben has de canviar el rapala i trobar el bó

Gabi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dc 23 Des 2009, 20:49

gabi, ets el king king king king king king king , porto uns cuants dies de vacances del foro forsoses, i vaja, quina netejada de llobarros, jejejejejejejejeje felicitat company

teixi
www.forumdepesca.com

Edat: 49
Localització: costa brava
Reputació: 5
Data de registre: 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 23 Des 2009, 22:07

felicitats Gabi! Quina bestia!

per cert, us hem de demanar disculpes.... estem tremendament avergonyits! Quina xuleria que gastem.... us demananem perdo perque ens ha faltat el pagre, el sard i la clavada de tonyina... per lo demes. hem complert amb les perspectives! Flipeu!:

Mireu que ha tret el cabronas d'en Tola!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 11 de 67 Previ  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 39 ... 67  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum