MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Març 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Com ha anat el finde? (Girona)

Pàgina 6 de 40 Previ  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Com ha anat el finde? (Girona)

Missatge  Gabi el Dj 17 Des 2009, 23:13

Home la canya es molt sensible, però no cal perque només has de tirar a quatre o cinc metros devant teu
Gabi
www.forumdepesca.com

Edat : 52
Localització : Roses
Data de registre : 10/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurry el Dv 18 Des 2009, 00:29

Ostres, ja tinc les dents llargues jo també...

Raül, ja no saps com fer-ho. Si fa mala mar et montes un coto privat a casa teva jajaja. Ara en serio, espero que hagis tingut les pèrdues mínimes.

kurry
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : L'Escala o Palamós, Girona
Data de registre : 07/03/2009

http://www.inkreible.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dv 18 Des 2009, 00:43

Raüüüüüüüüül!!!!!! Tiiiiio!!!!!!!!!!!!!!! però què fooooots????!!!!

Si demà atrapes els últims bonítols del Mediterrani que vas deixar la última vegada, embolica'ls de seguida amb un frap humit. T'aguantaran més i potser arribes a poder-los alliberar vius al teu soterrani. A 5E el tiquet d'entrada i a 10E la classe i amb quatre jigs que puguis vendre a la sortida aviat tanques la bugaderia i ens retires a tots!!

Que segueixis triomfant demà. A veure si treus el teu llobarrot magnum i veiem la barca aixecada de proa del pes de la bestiota!

Au, 'dios.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 18 Des 2009, 02:06

Osti Raül! Quin puta!

Si Mahoma no va a la montaña, la montaña va a Mahoma... si vols muntar el coto privat al menjador de casa teva sé qui et pot vendre black bass o truites cinegètiques a bon preu! jajajaj aculem la cuba i descarreguem!! i si no, fota-hi un parell de kilos de sal i hi fots llises del port que ho aguanten tot!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 19 Des 2009, 00:09

quina colla de cabrons que esteu fets... però tranquils, les obres d'art que veieu a terra són pintades de la dona... poc valor al mercat!

en fi per tocar-vos una mica els collons ara a vosaltres, només us diré que tinc, a les deu de la nit, un turbot respirant a dins la nevera... com aguanten!

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 19 Des 2009, 00:16

que sí, que va de debò! He pescat un turbot de 1,5kg!!!

Voleu saber on? A la meva piscifactoria!!! AHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Qui riu últim,...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 19 Des 2009, 00:25

us donaré unes pistes.... l'he pescat amb aquest artificial, pura casualitat! Buscava algun llobarro i he enganyat aquest! és el primer que pesco... n'heu fet mai, vosaltres?

si sortiu demà abrigueu-vos fort! HE baixat del cotxe, a quarts de 10 del matí a empuriabrava marcava -3º! Hi havia raconades dels canals glaçades.... a olot m'ha arribat a marcar -5º!
Porteu la petaca plena!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Ds 19 Des 2009, 00:56

Òstia.

Em penso que m'he cagat.
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Ds 19 Des 2009, 04:03

La santa mare que el va arribar hasta poguer parir.... Casum redena consagrada baixi Jesucrist i el pengin en una creu torta i mal clavada! Lo d'aquest tio és la òstia, és ben bé que va néixer amb una flor al cul..... com ho has fet això a l'spinning?

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Ds 19 Des 2009, 11:02

kruskis, que es de les peixeteries del port de roses jejejejejejeje
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ALEXMTZ el Ds 19 Des 2009, 11:27

Felicitats Raül lo teu si que es superació, cada dia vas a més com els bons vins. Ets un crack company !!! i que aprofiti.
ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : AIGUAFREDA-L'ESCALA
Data de registre : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gabi el Ds 19 Des 2009, 17:13

Raul, divendres et vaig veure a Norfeu , tu no et vas donar compte jo era amb el kayak, no hi havia res, però avui he fet aquests, el problema ha sigut el vent que he quedat glaçat, per`ha sigut divertit
Gabi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 19 Des 2009, 18:44

doncs no et vaig veure.... anava tapat com un taliban!!! quin fred que cardava.... el proxim dia, fes senyals de fum, ja entreiem prou per la boca!

gràcies, gràcies,.... però va ser sort. Vaig anar fins cadaquès buscant bonítols... ni rastre! Llavors em disposava a llençar rapales a les roques per fer algun lobarro, però la tramuntana va començar a bufar i no podia fer res... així que vaig decidir anar cap a roses. Com que no sabia massa què fer, vaig anar fent curri per la platja i al cap de molta estona em va picar aquesta bestiola, que m'acabo de menjar... per cert, una delícia!

felicitats GAbi! N'hi ha que dormim calentons al llit... i n'hi ha que s'aixequen i surten a mar! Però ja en vaig tenir prou am el fred d'ahir... avui a Olot, ala finestra de casa marcava -4º! A més, feia un vent que glaçava!

Els peixos mengen cada dia, quan més hi anem, més en traurem! però s'ha de tenir collons per sortir...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 19 Des 2009, 19:10

kruskis escrigué:La santa mare que el va arribar hasta poguer parir.... Casum redena consagrada baixi Jesucrist i el pengin en una creu torta i mal clavada! Lo d'aquest tio és la òstia, és ben bé que va néixer amb una flor al cul..... com ho has fet això a l'spinning?

kruskis, kruskis,... que ens coneixem...
mentre tu estaves calentó dins les masmorres de subprof, jo voltava d'empuriabrava a cadaquès buscant peix! Amb les celles glaçades però amb la canya a punt... el vent em va fer fora, però no em vaig rendir. Què havia de fer, anar a dinar a casa amb tres entrepans a bord? Sinó mireu en GAbi, ahir res i aviu 4 lobarros! S'hi ha e ser...

A les platges de sorra no podia fer spinning, em sentia estrany.. així que vaig optar per fer el curri com un jubilat. Eren a tocar de les tres i ja n'estava fins els cullons, i quan vaig fer la última passada abans d'arribar a port, la canya va fer una estranya sotregada! I au, ja em teniu una hora més, per a res.

qüestió de sort i perceberancia.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Ds 19 Des 2009, 22:53

Felicitats, quins coll... que teniu amb la rasca que fa, a més m'ha semblat llegir que hi ha hagut un company que ha sortit amb canyak ? no m'ho crec, potser hauré d' agafar exemple,ja,ja
girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Ds 19 Des 2009, 23:31

jajajja

ja hi podia haver anat jo també a pescar! La fred no em fa pas por! ja ho vas veure l'altra dia, jo vaig amb màniga curta i dormo amb pijama d'estiu. Jo vaig "hot" tot l'any!!!!!!!!!!! Si sabéssis les vegades que haig de sentir "carinyo agafa la jaqueta"!! Per cert, tot just avui l'he tret de l'armari. Ha de fer molta fred perquè l'agafi..... Alegria, pesca i sang calentaaaaaa

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gabi el Dg 20 Des 2009, 10:58

Hola, avui res , he anat amb el meu fill petit i només hem fet un de mig kilo, el vent canviaba molt i els peixis entraven i marxaven
Gabi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 20 Des 2009, 11:23

m'estas dient que a les 8:58am ja has tornat a casa, has engegat l'ordinador, i ja has pescat un llop de mar??!! Que dorms a la platja, tu?

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gabi el Dg 20 Des 2009, 13:50

Raul si vols fer llobarros has d'anar de 6 a 7,30 ó 8 com tard i corre amunt i avall pels jocs, has de tirar mes que si fas els bonitols
Gabi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dg 20 Des 2009, 22:08

Jo avui també n'he fet un de 1Kg, però no poso la foto per no embrutar el fòrum, que hi esteu marcant un nivell... (i perquè encara no sé penjar fotos, tot sigui dit de passada).

He sortit amb el caiac, que ja feia molt de temps que el tenia aparcat. He sortit tard a mar perquè el windguru marcava F2 - F3 i amb les onades en una platja oberta no vull entrar encara fosc, que si bolques, a part de la remullada garantida, pots partir les canyes que portes com si fossin antenes del caiac. Així doncs, que cap a les 8 entrava a l'aigua de la platja del Prat. La navegació una mica incòmoda, però encara dins de la seguretat. Si no, gir en sec i de cap a la platja, encara que hagis de caminar els km que faci falta per anar al cotxe a buscar el carretó d'arrossegar el caiac.

Les tempestes de la setmana passada s'han endut bona part de la platja i ha quedat un litoral amb molt poc calat i ben tèrbol. S'imposaven artificials sonors i colors vius o blancs. El pla inicial era recórrer la costa ben ran d'ona, tot i que ja començava a ser tard per trobar-los allà (com diu en Gabi). Em fa l'efecte que a les hores posteriors tiren una mica “mar endins”, que és on els he trobat sempre que els ensopego amb el caiac. Curiosament, sempre m'han picat entre les 10 I les 11 del matí.

Total, que no podia navegar ran de costa perquè el vent no em deixava anar paral·lel al trencant d'ona, però a més, amb la mar de fons que hi havia, quan l'energia marina arriba a la costa i troba una zona plana de poc calat (maleïts temporals) l'energia de l'aigua no té altra alternativa que tirar cap amunt I s'aixeca una onada amb molta component vertical, I en resulta una d'aquelles ones que tan agraden als surferos, amb una paret vertical i la cresta que cau endavant. Això els del surf deuen estar molt contents, però per anar amb caiac no és el millor que et puguis trobar perquè més que en un caiac, sembla que estiguis pescant des del tutuki splash de port Aventura. Així que en aquests casos et toca navegar més enllà del graó, que és on s'inicien les onades aquestes. La idea inicial era dedicar-me eminentment a les sípies, però amb tanta deriva ni ho he intentat. M'he dedicat al curri, intentant recórrer el graó de sorra aquest que han deixat els temporals.

Moltíssims atacs de gavines, però massa endins per les condicions d'avui. Força 3 és el meu límit per posar-me a l'aigua i sense allunyar-me gaire de la costa, que si el vent puja I et vingués en contra, més val no estar empaitant cap bèstia mar endins. Ja ens veurem les cares un altre dia.

Cal a les 10:30 del matí tenia només una canya tirada amb un artificial que profunditza uns 3,5m. He vist saltar algunes bèsties al voltant del caiac (passa sovint. Crec que el caiac no el senten fins que el tenen a sobre I alguns peixos salten, potser per veure què és I per on ve). Al veure que saltaven a dreta I esquerra, he canviat el model ofegat per el clàssic rapala original flotant en 13cm en color platejat i negre. I ha sonat la flauta... i la carraca. Un llobarret que a la balança de casa ha fet una mica menys d'un kg.

Sí, sí. Tot això està molt bé, però i la meva sípia constrictor??? Com deia en Companys, Tornarem a sofrir, tornarem a lluitar, tornarem a vèncer.
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dg 20 Des 2009, 22:34

Ostia tola que em dius, amb aquestes dates cauen llobarros al curri de superficie, jo pensaba que el desembre i gener de curri de superficie res de res, a quina profunditat estabas?
girgom
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dg 20 Des 2009, 22:37

per cert on para aquesta platja del prat
girgom
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dl 21 Des 2009, 00:48

Huuummmmmm..... bééééééééééé.......... de fet, la platja del Prat és.... la platja del Prat de Llobregat! El windguru no marcava gaire bones condicions I avui no he trobat acompanyant caiaquista. Tenint possibilitats d'arribar a la platja I haver de girar cua sense posar el caiac a l'aigua, no m'he arriscat a fer 300km d'anar I tornar del Cap de Creus. Ja sé que el meu correu hauria d'anar a l'apartat “Barcelona” però és que en un principi no anava a escriure res, però el correu d'en Gabi m'ha inspirat.

La distància. Deuria estar a uns 150m de la sorra. Si preguntes la profunditat, mentres resseguia el graó de sorra hi deuria haver uns 5m (?) I he anat prospectant amb un minnow rap I amb un tail dancer. Els dos són de rapala I a la caixa diu que profunditzen 1,5-3,3m el minnow rap I 3,6-4,5m el tail dancer. Com que feia estona que veia molts atacs de gavines mar endins, hi havia festival en superfície I feia estona que estava valorant posar-ne algun de superfície I anar on eren les gavines (a uns 500m de la costa, potser. Però massa lluny per les condicions que hi havia avui I ho he deixat estar. Però al saltar les bèsties al voltant del caiac he posat un de superfície I he optat per l'original (també de rapala). Es diu que a l'hivern funcionen millor les mostres grosses I li he fotut el més gros que tinc (13cm) dels original rapala en color S, que és un clàssic entre clàssics pel llobarro. No deuria nedar gaire profund. La caixa diu que profunditza 1,2-1,8m I no anava massa ràpid, o sigui que deuria estar entorn a 1m de profunditat. Sempre has de deixar força columna d'aigua per sota l'artificial. El peix ataca de sota cap a dalt. Un peix en natació superficial està indefens I a més se'l pot atacar bé d'una mossegada. Per això els acorralen contra la superfície. Alguns peixots que ataquen en grup, a més d'acorralar les sardines contra a la superfície, van donant voltes entorn del banc perquè el banc de sardines s'apreti i així se'ls acaba l'oxigen i queden atontades i són més fàcils d'atrapar. Deuen menjar moltes sopes, perquè se les pensen totes!
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dl 21 Des 2009, 11:21

dons a la que pugui, potser diumenge 27 depent del mar que fagi, vaig a la platja del prat a veure que surt, a finals de novembre vaig anar allà a fer curri de superficie i només va caure un sorell petit uns 25 cms, miseria, ara a l'hivern es més epoca de llobarros, no? tenia pensat que pel llobarro millor curri de fondo
girgom
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Alsepo el Dl 21 Des 2009, 12:19

Buenu!!!! ja n'hi ha prou d'aquest color eh!!!! vosaltrus ja us esteu passant de güais!!!!!

Vinga llobarros! vinga turbots!

O jo soc molt tonto o algo aqui esta fallant!!! akest any ja he anat força cops a les 6 a fer el llobarro i no hi ha manera de que piquin!!!! Oh grans masters de la pesca digueu la veritat!!!! que heu fet un pacte amb el diable o amb Neptuno oque?

O pude soc jo que soc com una massa d'estellar i no paro d'anar sempre als mateixos llocs on pude no hi ha peix?

Buenu canalla Bon Nadal!
Alsepo
www.forumdepesca.com

Edat : 38
Localització : Papua Nova Guinea
Data de registre : 10/03/2009

http://alsepo.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo