MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Maig 2017
DlDtDcDjDvDsDg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Com ha anat el finde? (Girona)

Pàgina 1 de 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Com ha anat el finde? (Girona)

Missatge  albert el Dg 01 Nov 2009, 12:20

Hola companys, nosaltres varem sortir ahir dissabte, varem estar per la zona de Cap Norfeu i part de baia. La previsio era calma "xixa" i aixis va ser.La mar planassa, varem estar enboirats practicament tot el mati, els peixos... tambe enboirats, jeje.Nomes vam fer una trista melva (al curry), res mes...que hi farem... i vosaltres que?
albert
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : l´escala
Data de registre : 21/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Com ha anat el finde? (Girona)

Missatge  arb58 el Dg 01 Nov 2009, 12:48

Hola Albert, jo ai vaig tornar a sortir per Barna i no hi fet fotos pero la activitat poc a poc va a meins, aviat pugaré per aqui adalt que diuen que es començen a agafar sepies, encara petites pero ja s ´agafen. Wink

Salut i bona pesca.
arb58
www.forumdepesca.com

Edat : 59
Localització : Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 01 Nov 2009, 23:45

ja ho veieu... aquest finder m'he quedat a pescar per vosaltres! Ahir a les set am ja estava arreglant totes les fotos del diari (gràcies Àlex) i avui, no t'ho perids, ja estava enganxat a 3/4 de 6am!!! (és que la nena engega a quarts de 8 i llavors se m'acaba la tranquil.litat)

Si puc, pescarè per mi entre setmana un o dos dies, i els finders matinarè igual per compartir-ho amb vosaltres. LA veritat és que gairebè m'ho passo igual de bé!!! gràcies per aguantar els meus rollos!

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Cap de setmana

Missatge  salguer el Dl 02 Nov 2009, 22:18

hola a tots : per Palamos molt malament , us vaig dir que el cap de setmana passat i avian bonitos, oi ??
disapte varem sortir i res de res...... DESAPARECIDOS.. ,un pescador retirat ens comentava que durant
tota la setmana els profesionals han estat tiran una especie de palangres de superficie de milers d´ams
amb sadina, per tota la badia, pobres bonitos .
Ahir, per aixo , varem anar al reg , a fondo , i entre panagals i quelets , va sortir be . La mar plana , i el vi
blanc fredissimmm .. Very Happy
salguer
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : PALAMOS
Data de registre : 27/10/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 02 Nov 2009, 22:52

això sí que és anar a pescar!!!
un dissabte vaig sortir a pescar, gairebé no recordo ni si vam pescar aquell dia.. però recordarè per molt de temps aquell entrepà malparit i sec, acompanyat d'un vi blanc glaçat....

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albert el Dt 03 Nov 2009, 00:24

Ei companys, per lo que sembla aquest cap de setmana, han triunfat els que han anat per sepies i fondo.Els bonitos desapareguts...
albert
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : l´escala
Data de registre : 21/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dt 03 Nov 2009, 01:49

dons jo aquest dissabte a estat de km i mes km es pot dir que cuasi vaig anar alla on jesus va perdre les espardenyes, jejejejejejejejejejeje vaig anar a buscar una barca, i tambe volia agrairli a l'amic raul el que m'ha deixat el remolc per portarla, a veure si la puc tenir repasada per la quedada i la puc provar
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ALEXMTZ el Dg 08 Nov 2009, 22:31

Ja se que aquest és un forum de pesca i aixó no toca però com que no he anat a pescar us deixo una foto de la meva ultima captura (92 kg)

ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : AIGUAFREDA-L'ESCALA
Data de registre : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bernau el Dl 09 Nov 2009, 16:40

Hola a tothom

Dissabte per Palamós, per a mi tbe va ser desastrós. El mar fantàstic, feia temps que no veia un dia així, però de bonitos ni un !

Vaig provar una mica de jigging i encara va ser entretingut (surells, barats, aranyes,...), però res destacable

Per cert, alguna opinió sobre la Reserva ? Diumenge 28 hi ha una manifestació en contra. El què estem per aqui baix, ens cardaran ben cardats !
bernau
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Localització : L'Estartit
Data de registre : 23/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dl 09 Nov 2009, 18:39

Caram Alex te mala cara aquet porc senglar, ja ja ja, enhorabona es un gran pes, 92 kgs, felicitats.

Salut i bona pesca.
arb58
www.forumdepesca.com

Edat : 59
Localització : Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dl 09 Nov 2009, 23:42

guapu guapu Alex!!! quin bitxarraco, diumenge vaig anar buscar el palometon o el tallhams els vaig veure i em va saltar un suposu un tallhams(va deixar el popper marcat) a buscar el popper i no es va enganxar grrr scratch ara diumenge a tornar-hi just quan vaig arribar un noi estava deixan anar un palometon de uns 2 kilos.

Ot
ot
www.forumdepesca.com

Edat : 21
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dt 10 Nov 2009, 01:45

ALEXMTZ escrigué:Ja se que aquest és un forum de pesca i aixó no toca però com que no he anat a pescar us deixo una foto de la meva ultima captura (92 kg)

Alex no s'accepta com animal de mar. Aquest no el contem peró si ens dones un tall cap problema, negociarem. Enhorabona.
Salut.
szac
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ALEXMTZ el Dc 11 Nov 2009, 16:23

Cap problema David, quan vulguis senglar només m'ho has de dir, tinc el congelador plé.

Salutacions
ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : AIGUAFREDA-L'ESCALA
Data de registre : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  salguer el Dj 12 Nov 2009, 00:13

Bon bitxo...92 quilets.....
Nosaltres varem sortir el disapte i varem trobar els bonitos per Platja D,aro , pro molt tirar els jics i no varem
clavar cap. Avui me han dit que que per la boia de Palamos es veian moltes senyals de peix , aixo se anima...
Llastima que disapte no anirem , pujem a Beuda , a per els senglars...
salguer
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : PALAMOS
Data de registre : 27/10/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dj 12 Nov 2009, 01:11

eeeeiiiiiiiiii alex, aquest no te gaire bona cara, que te la grip A ??????????????? jejejejejejeje, 92 kilets ja es de reclament, en david diu que no s'accepta com animal de mar, pero ve prou que neden be els condetnats,, salut
teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dj 12 Nov 2009, 01:29

teixi escrigué:eeeeiiiiiiiiii alex, aquest no te gaire bona cara, que te la grip A ??????????????? jejejejejejeje, 92 kilets ja es de reclament, en david diu que no s'accepta com animal de mar, pero ve prou que neden be els condetnats,, salut

Jo, ja que l'Alex ha fotut la caçera, tinc que tastar d'aquest senglar...Alex et prenc la paraula i el dissabte tarda estic per l'escala...així que ens els fotem per sopar...

Salut.
szac
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dj 12 Nov 2009, 13:43

pero david, tant pensar amb menjar agafaras un empatx i despres que ?????????? malal per la quedada jejejejejejejejejejejeje el dia de la quedada et portarem un platet d'arros bullit per esmorzar jejejejejejejejeje
teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 13 Nov 2009, 16:33

ei companys!
la dona em segresta i se m'emporta a barna... amb el mono que tinc! ESpero que tingueu sort el cap de setmana! Demà al vespre em tornarè a conectar i m'agradaria molt veure fotos i missatges plens de peixos!

em farè la pilota amb la dona fins demà al vespre: anar de compres, sopar romàntic i, sobretot, res de sexe... a veure si diumenge em puc escapar!!!!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dv 13 Nov 2009, 16:36

Raül escrigué:, res de sexe... a veure si diumenge em puc escapar!!!!

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajajaja
fran
www.forumdepesca.com

Edat : 32
Localització : valles occidental
Data de registre : 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dv 13 Nov 2009, 18:19

Fes molt la pilota nen i ens veïem diumenge, esmorzar i birres i moooolta pesca. Shocked
Ja et dic jo que tanta abstinència obligada, acabaràs cardant amb els bonítols que vas pillant. Si ens coincidim diumenge vina amb la feina feta que ara no tenim escapatòria, l'aigua está molt freda.

Salut.
szac
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dv 13 Nov 2009, 18:46

Pobres bonitos.... jajja.
Que vagi mooolt bé....a quan teniu l'aigua per allà adalt???????

salutacions
fran
www.forumdepesca.com

Edat : 32
Localització : valles occidental
Data de registre : 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dv 13 Nov 2009, 21:39

ara te les mans que semblan les del incrible HULK jejejejejejeje
teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 14 Nov 2009, 23:14

quina colla de cabrons.... ja em venjarè de tots vosaltres el dimecres, amb la foto d'unes quantes captures...

per cert, m'agrada molt que intervingueu sovint, pq de vegades sembla que parli per les parets!

Teixi, tens raò, entre el jigging i les putes palles m'està quedant el braç com en Popeye! Parlant de sexe, espereu que us escric alguna cosa... (ja mirarè de ligar-ho com sigui amb la pesca i, si no, doncs feu com jo!).

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

L'HABITACIÓ 405

Missatge  Raül el Dg 15 Nov 2009, 00:20

L'HABITACIÓ 405

Pujàvem per l’ascensor de vidre cap a la quarta planta. La mirada còmplice del recepcionista, un xicot jove i força simpàtic, ens feia presagiar que la nostra no seria, ni molt menys, la millor habitació de l’hotel. Li vam donar la tarja del travel plan, gairebé acomplexats, per no voler gastar una pasta per passar una nit a Barcelona. L’oferta era bona i l’hotel en qüestió estava molt ben situat, tant pel curs que anava a fer la dona, com per a mi, que volia anar al port a tafanejar.

Ens va costar molt d’obrir la porta amb la tarja i, tot rient, vam comentar que a les golfes ens havien enviat! La sorpresa però, va ser molt grata: el terra de marbre, la fusta de pi blanc, el llit de matrimoni i un complert bany. No podíem demanar més per aquell preu al centre de Barna... Ara que amb aquelles vistes... per la porta del balconet es veia una mena d’escala estranya i mur, molt de mur...

-Ostres, vine, corre!- va exclamar la dona. LA sorpresa va ser meva al pujar aquells quatre ridículs escalons: teníem la terrassa cantonera de l’àtic de l’hotel... i a un preu de riure! Era una terrassa d’uns 50 metres quadrats, al davant de la qual podíem divisar l’estàtua de Colom,el funicular del port, el museu de Catalunya, la Barceloneta, les torres Mapfre... i per l’altra cantonada podia veure la torre Agbar (o com es digui la cigala aquella), la catedral de sta Maria de Mar, el Tibidabo i la torre de Collserola. Tot un espectacle. Ens vam sentir com en Richard Gere i la Julia Roberts en aquella famosa escena de la terrassa al centre de Manhatan. Fantàstic, excitant, digne de Hollywood.

Perdoneu la mala qualitat de les imatges... són extretes del meu mòbil i a quarts de set del matí... la sortida de sol no hi acompanyava... vaig fer més fotos al vespre i a la nit. Us les poso perquè us situeu, i pogueu pomprovar que als meus relats, de fantasmades poques... perdria credibilitat!

Editat per darrera vegada per Raül el Dg 15 Nov 2009, 11:01, editat 3 cops en total

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

L'HABITACIÓ 405

Missatge  Raül el Dg 15 Nov 2009, 01:40

Vaig començar la setmana de mala manera: pescant i anant al saló Nàutic... Aquell dissabte tenia els nervis a flor de pell, doncs encara havia d’estrenar molt de material de pesca i em donava la sensació de perdre el temps a la capital, tant lluny de la meva barca. Veure’n de noves m’agradava però no m’omplia, almenys no tant com les nenes que les presentaven... Portava molts dies nerviós, pels bonítols que havia deixat de pescar, i molt calent per les bonites que havia vist allà. Recordo especialment una pell-roja salvatge, maquillada amb molt de gust, que em va demanar les meves dades personals per llençar-les dins una urna inútil, pels agnòstics navegants com jo. En aquelles dades hi constava el número del meu mòbil i, com un idiota, em vaig quedar esperançat que em truqués algun dia, si en tenia necessitat. Tinc gravat a la ment el somriure d’aquella rossa espectacular i els mugrons de la morena que al girar-se em va mostrar el cul més perfecte i apretat de tota la costa central. En fi, que entre canyes i dones, el dimarts ja estava malalt...

Aquell vespre tampoc va ser diferent. Des de les estrangeres de la Rambla fins a les més xaves de la ciutat... n’hi havia moltes que estaven bones... i més encara quan hom va necessitat! El novembre a Barcelona trobo que és una època estanya, el temps calent que fa aquests dies hi acompanya i trobes dones vestides de totes les temporades, no com a Olot, que ja van totes tapades amb els polars... Minis amb botes camperes, shorts excitants, escots d’altres galàxies, jaquetes de pell cordades fins a dalt,... tot s’hi val! A mi totes em posen calent... i més sabent que no són meves, ni mai ho seran. Ahir em va agradar fins i tot la cambrera que ens va servir el sopar que, educada i amable, em va fregar la cuixa al caure-li una cullera i tacar-me, sense voler molestar. “Frega’m el ous” pensava jo, amb la polla a punt d’esclatar! Sopava amb al dona, ja sabeu que està prenyada... ja tinc la feina feta i s’hi agafen tant fort que no recorden que tenen a un home, dormint al costat. Com a bon garrotxí, us diré que de vegades em sento com un sismògraf: al mínim moviment se m’aixeca el pal!

Pujàvem altre cop amb l’ascensor de vidre, aquesta vegada de nit, i jo amb els ous ben apretats. Els llums de la ciutat il•luminaven la terrassa, la vista era fantàstica, espectacular. Vaig sortir a prendre l’aire i, sense voler, vaig començar a imaginar...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: