MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Juliol 2017
DlDtDcDjDvDsDg
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Samarreta pesca FDP Clownfish (noia)

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 06 Oct 2010, 01:56

Ja està aquí la segona de les samarretes FDP per a noia! Es tracta de la samarreta Clownfish, una samarreta negra amb coll xinès amb un dibuix a la part inferior que consta de 3 peixos pallasso sobre uns gargots blancs que simulen una anèmona.
Pots comprar aquesta samarreta a http://fdp.kruskis.net/

Fes click aquí per veure més samarretes de pesca

http://www.camisetasdepesca.com/2010/09/camiseta-pesca-fdp-clownfish-chica.html

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Samarreta pesca FDP Clownfish (noia)

Missatge  kruskis el Dc 29 Des 2010, 01:33

Us adjunto una foto de la nostra top-model, portades de revistes, samarretes.... fins a on arribarà aquesta noia?

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 29 Des 2010, 11:58

jejeje

la model me l'emporto demà d'excursió... si el que vols és vendre samarretes d'aquest model, només ho has de dir, germanet... molt millor si li faig una bona foto dintre mar amb algun peix que valgui la pena als dits (i no el mòbil), no creus?

demà ho provarem, ja li he dit que porti la samarreta, (i alguna cosa més... que fa fred!).

bé, si la nena porta la samarreta prometo fer-li la foto. Lo del peix ja és una altra cosa!

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dj 30 Des 2010, 01:57

Raül escrigué:jejeje

la model me l'emporto demà d'excursió... si el que vols és vendre samarretes d'aquest model, només ho has de dir, germanet... molt millor si li faig una bona foto dintre mar amb algun peix que valgui la pena als dits (i no el mòbil), no creus?

demà ho provarem, ja li he dit que porti la samarreta, (i alguna cosa més... que fa fred!).

bé, si la nena porta la samarreta prometo fer-li la foto. Lo del peix ja és una altra cosa!

Nenet de la Garrotxa, tant sapastre com sempre...

Joan no tens amb maniga llarga? Tinc la grip company.

salut.-
szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dj 30 Des 2010, 02:46

sí, i calçotets si vols també (en serio) però són cars.
Si estàs costipat espero que sigui d'anar a pescar, que no sigui de dormir la mona de nadal a algun portal d'un bloc de pisos...

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 31 Des 2010, 12:22

doncs sí representant meu, jo tan sapastre com sempre, però en kruskis ja té la foto guapa per fer propaganda!

ara no puc descarregar fotos, però en tinc vàries...

què ven més companys, una tiarra autèntica, am samarreta autèntica, i amb un autèntic bonítol?

o preferiu el mateix amb un autèntic dèntol?

jejeje

la nena dels cullons em va tornar a repassar... Quan pugui penjo les dues fotos a veure què us sembla, (primer que les vegi ella, per lo de la censura...).

quina pallissa em va cardar... cada dia en sé menys de pescar!

per cert kruskis, si vols fer peopaganda dels calçotets també, en podem parlar... però cobraré drets d'imatge!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 31 Des 2010, 19:43

les fotos, sobren comentaris:

ja ens coneixes, jefe, l'Anna i jo junts formem un tàndem mortal, insuperable, espectacular.

fins la propera, companys, sigui per anunciar calçotets o no, allà hi serem.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 31 Des 2010, 20:01

ostia l'anna es polivalent, dissenya, fa de model i fins i tot pesca !!! Felicitats !!

Raül patrocinaré a en kruskis si cal, amb tal de veure't de model amb calçotets amb peixicos de colors el que sigui jajajajaja
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  peixet el Dv 31 Des 2010, 20:16

Collons Kruskis, si em poso aquesta samarreta , jo tambe podre treure dentols i "senyores", ???????????????
Si hi ha garanties ( per escrit ) ja m´en pots preparar unes quantes que vinc ni que sigui a peu a buscar-la.
Enhorabona als dos cracks per la pescada, algun dia de l´any que ve espero ceure com ho feu per enganyar-los, jejejejeje. Salut, bona pesca i MOLT BON ANY NOU A TOTS I TOTES
peixet
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : St Joan les Fonts
Data de registre : 22/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dv 31 Des 2010, 21:30

Dani escrigué:!ostia l'anna es polivalent, dissenya, fa de model i fins i tot pesca !! Felicitats !!

L'expresió es correcte però l'ordre equivocat...L'Anna es polivalent, dissenya, pesca i fins i tot fa de model...
Quina manera més maca d'acabar l'any...FELICITATS
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Ds 01 Gen 2011, 23:46

Felianynou, enhorabona per la pescata i bona model...llàstima que no sigui estiu.

salut.-

szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 04 Gen 2011, 03:24

Merci per les fotos i enhorabona per el dèntol, bé i pels bonítols també, però suposo que el déntol devia fer més "ilu". Lo dels calçotets si de cas ho deixarem estar.... Laughing Laughing

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 04 Gen 2011, 20:18

kruskis escrigué: Lo dels calçotets si de cas ho deixarem estar.... Laughing Laughing

Així no podrem veure en raül fent el paquet ???? ai ai, marcant paquet volia dir Razz
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

SAMARRETES KRUSKIS

Missatge  Raül el Ds 26 Feb 2011, 09:37

Faltaven hores per acabar l’any. La temperatura era freda, però arribant a la punta de la Figuera ho vam veure clar: ens escalfaríem aviat!

No es veia peix trencar l’aigua, però es veia clar que rondaven per allà. Portava dues canyes, una amb jig i l’altra amb rapala, i estava clar que calia gratar ben avall. A la segona o tercera llençada l’Anna ja l’havia clavat! La canya se li corbava amb ganes i el carret començava a xiular. Bonítol, segur. Amb aquestes que vaig haver de respirar, tancar els ulls i pensar amb la cèlebre frase, perquè no en volia jo, de peix blau. Vaig recollir i vaig estar per l’Anna, per fer fotos pel blog, pel fòrumdepesca i qui sap, potser per alguna revista especialitzada. L’Anna en sap de treballar, porta hores de vol i coneix perfectament què ha de fer en tot moment, i aquell era un moment per disfrutar. Jo me la mirava, l’envejava, l’admirava. Em fa sentir important, hi és sempre que la necessito, no té mai un NO per cap company, així que vaig deixar estar la canya i, amb la càmera a la mà, li vaig demanar que quan ho veiés clar, li pujaria el peix a bord, que fes tranquil•la, que l’acompanyaria fins el final.

Un peix passa, dos també, però tres clavades a zero ja em comença a excitar els nervis i se m’encenen totes les alarmes. No, no sóc masclista, simplement un pescador picat, així que em vaig posar les piles i Pam! Per mala sort, he après a clavar bonítols d’altres maneres, també... i ja no em cal anar amb el carret de més de mig quilo a les mans! El primer va ser petit, i el vam alliberar. No m’agrada ser hipòcrita, me n’emporto uns quants... però aquells que no queden malferits, o que sé del cert que sobreviuran, els deixo marxar. Aquell era petit, no com el que vindria més tard... L’Anna, a la seva... anar pescant! No si, quan s’hi posa... no hi ha qui la faci parar! M’encanta anar a pescar amb ella, és una tia i per tan és sensible, però quan s’ha d’arremangar, ja m’aparto... que és del tot mortal!

Enmig de la revolada i de l’èxtasi que estàvem experimentant, es va apropar una barca. Em vaig alegrar molt que fos la NINA, perquè són el clar exemple de com s’ha de comportar la gent a mar. Van saludar, es van apropar a poc a poc, sense corre ni espantar el peix, i apa senyors: a pescar! Així dóna gust, nanos, i jo, que sóc idiota, en comptes d’intentar enganyar un altre peix, els vaig fotografiar per fer-los aquest regal. I llavors n’hi ha que se’n riuen de mi perquè pesquen més els companys... a mi, aquests sí que em fan gràcia! Hahaha. Per mi hi ha coses molt més importants que treure un peix de l'aigua!

Els dos cracks, amb un doblet de bonítols clavats:

Al cap de força estona vam poder tornar a treballar. Aquest cop vaig agafar una canya de jigging pura, amb un “catxarro” dels grossos de veritat. Buscava una serviola, però mira si estic “gafat” que vaig enganxar un bonítol a la caiguda! Un de petit que vam alliberar. La nena es va posar altre cop les botes, i em va repassar de dalt a baix! En uns vint minuts de frenesí va ser capaç de pescar tres bonítols i allò que jo estava buscant per Nadal... el puto déntol! Ara sí que em volia fondre.... però després de renegar, em vaig alegrar, i molt, per la meva companya. Val a dir que me’l va regalar i que, finalment, vam poder menjar déntol a casa meva per Nadal. Gràcies maca!

Llavors sí que em vaig preocupar de veritat. Vaig seure amb el rostre seriós, i vaig començar a pensar amb què havia fallat. Fa lleig dir-ho, però jo porto equips molt més cars, la sonda la domino jo des de popa (com és habitual), portàvem el mateix esquer muntat, i jo vaig clavar un bonítol que no arribava al quilo de pes i ella tres de dos quilos passats i un déntol que ja hauria firmat!

M’estava trencant el cap, però finalment va ser obrint els ulls que ho vaig veure tot clar:

L’Anna portava la samarreta kruskis, indispensable per anar a pescar!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum