MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Agost 2017
DlDtDcDjDvDsDg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

NECESSITO CRONIQUES RAÜL

Pàgina 4 de 26 Previ  1, 2, 3, 4, 5 ... 15 ... 26  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: NECESSITO CRONIQUES RAÜL

Missatge  Gabi el Dg 03 Gen 2010, 18:54

¡¡Otres¡¡. Raul, d'escriure ja en saps , saps enganxar a la gent. La veritat es que m'agrada llegir histories com aquesta, quedes immers dins un plano que pots imaginar ó mijor dit, viure les pesqueres que fas , et juro que m'imagino un personatge a la barca llençan canya i veien com es duplega la puntera de cop amb una bona peça.

M'ha vingut al cap , les novel-les de l'oest que llegia quan tenia 18 anys, no podia parar de llegir i imaginar-me tot el que allà era escrit.

Jo et vull animar a que segueixes pescan i sobre tot escrivint per animar els dies com el d'avui, ennuvolat i que et fa vindre ganes només de estar estirat al sofà sense fer res.

Continua així i pots estar segur que seràs un pescador q'aquells que veies molt de lluny a les portades de les revistes, bona sort i endevant
Gabi
Gabi
www.forumdepesca.com

Edat : 52
Localització : Roses
Data de registre : 10/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dl 04 Gen 2010, 03:25

jajaja Raül, espero tenir-te molts anys per aquí al fòrum i que el teu discursillu de fi d'any es converteixi en un clàssic com el del rei!!!!!!!!!!!!!!!

Tola! Felicitats per aquesta bestiota!!!! Aquestes bestioles omnipresents del dimoni!!!!!!!!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 04 Gen 2010, 17:28

gràcies, gràcies a tots!

estigues tranquil, kruskis... sóc incapaç de deixar el fòrum!

Avui li he explicat a l'Albert en privat, però crec que en podeu saber alguna cosa del que li he dit, no tot, que sinó us convertiríem en cracks de la canya en dos dies!

Vaig estudiar per mestre i vaig fer pedagogia, també. Em vaig trobar amb un negoci a les mans que no m'il·lusionava massa però, igual que amb la pesca, vaig decidir de tirar-lo endevant. M'ha costat sang i llàgrimes, però la cosa comença a rutllar. Al principi compaginava la meva feina i donava classes particulars a la tarda, suposo que per treure'm una mica el mono d'ensenyar. Va nèixer la nena i vaig decidir ser un bon pare, així que ho vaig deixar...

M'he passat uns anys caminant per Olot i cadaquès com una ombra, complint amb les meves responsabilitats i deixant de banda allò que més necessitava: explicar coses i mostar el camí cap a les solucions. Jo ensenyava matemàtiques, llengua, història,... tot el que em preguntaven aquella quitxalla sense saber, molt sobint, la resposta a aquelles preguntes. No sóc jo qui ha de conèixer les respostes, sinó el guia que faci que aquell nen es deixi de tonteries i comenci a pensar. Molts ho aconseguien, nomès els calia un cop de mà.

Gràcies al fòrum, i a l'esforç d'en kruskis, he retrobat en la meva rutina diària un motiu per somriure i sentir-me útil més enllà de les meves obligacions professionals i personals. Em recordeu a aquells nens que deixaven l'escola i venien corrent a les meves classes, sense mandra, perquè els agradava aprendre el que a l'escola no eren capaços d'assimilar. Quan no els entrava la lliçó d'història, perquè està pensada per aprendre-la i vomitar-la a l'examen de l'endemà, els explicava la meva versió d'aquells fets tant importants. Només era qüestó de fer que visquèssin aquelles dates com si fos un conte, explicat amb el seu propi llenguatge perquè es fessin seva aquella història i la sabessin, no nomès per l'examen, sinó per l'endemà.

Gràcies al fòrum i a tots vosaltres les meves ombres s'han il·luminat, m'han aplaudit molts dies quan he entrat a la botiga de pesca d'Olot per les bones pesqueres que he aconseguit, i m'he sentit molt honrat i orgullós dels meus rollos amb els vostres missatges de suport. Em sento, de vegades, observat, envejat i odiat per molts dels que, no fa massa, se'n reien de mi quan tornava de buit... però els meus esforços no van per ells, sinó per vosaltres!

Em vaig proposar tirar endevant un negoci ruinós, ser un bon pare, i ser un bon pescador. En aquest sentit puc dir que he triomfat, però el que es conforma ho paga car... En Gabi, a part de ser un pescador excel·ent, veig que sap llegir entre línies. El meu propòsit per aquest any és escriure alguna cosa per a les revistes de pesca, i si el meu segon fill m'ho permet i em dóna temps per treballar, vull veure la meva foto en alguna de les seves portades. Sé que és molt agoserat, però la vida és molt aborrida sense reptes, sense haver de pensar.

Necessito, companys, la vostra ajuda, perquè si el fòrum es para res d'això tindrà sentit. Hi ha molts dies que baixo sol a pescar per vosaltres i, encara que torni sense peixos al sac, somric i pujo content cap a casa, perquè segur que d'aquella jornada hi ha quelcom per explicar. No nomès m'omplen les captures de pesca... la vostra atenció és per a mi el millor regal.

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dl 04 Gen 2010, 17:36

Ei kruskis, no te'n fotis, eh?! que era un serrà que rondava els 12kg!! el que passa és que a la foto està lluny i ha quedat una mica desmillorat! ha, ha.

La foto m'agrada perquè és de les primeríssimes sortides en que vaig començar a fer experiments amb jigs des de les roques. Encara no tenia ni el caiac ni havia iniciat les sortides terapeutico-pedagògiques amb en super-Raül! (llarga vida).

Salut i llobarros!
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dl 04 Gen 2010, 20:46

a veure raul si ara cuant neixi el teu petit no deixas las clases particulars, que pujem cap a olot si fa falta jejejejejejejejejeje
a veure companys si algun amb pot donar un cop de ma, tinc un amic que li encanta sortir a pescar amb el cayac, ell surt per l'estartit, i sempre es dedica a la dorada, que per sert n'agafa bastantes, pero ara comença a sortir mol poc, mes que res perque amb va dir que moltes vegades no i va per mandra, perque i te que anar sol,os volia demanar si algun rato que algun dels que aneu amb cayac li volguessiu amb una sortida a veure si recupera aquelles ganes que tenia abans, us o agrairia molt, ara l'estic convencent de que es compri l'ordenador , ja que no en te, salut i bona pesca
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Pichi el Dt 05 Gen 2010, 12:46

Be Raul tot aixo esta molt be, pero cuant repetim l´esmorsar i la festa.
Fora coñas, per mi llegir les teves cronicas es com anar amb tu a pescar,sentir
la llivertat,la brisa del mar,l ´adrenelina quan s´arriba a una pajarera etc.
Pels que pesquem meinys es sortir a pescar sensa mourens de casa,no crec
que t´acosti gaire sortir a las revistes,a tot pescador li agrada las pesqueres dun
bon pescador i mes si las sap explicar amb la il-lusio i el saber com tu.
Salud i bona pesca
Pichi
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : La Llagosta . L´Escala
Data de registre : 24/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dt 05 Gen 2010, 13:59

Ei! voleu que us confessi un secret sobre les pesqueres de'n RAül d'aquests últims dies??

El truc està en l'esquer que el tio hi posa.

M'ho ha dit un pàjaru! en dates nadalenques, el tio ha estat utilitzant canalons i torró de xixona! tot ben cargoladet entorn a l'ham! ha, ha. Pels dèntols -que tenen bona dentadura- millor torró d'alacant!

Proveu-ho, proveu-ho! ja m'ho direu!

Editat per darrera vegada per Tola el Dc 06 Gen 2010, 01:30, editat 1 cop en total
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 05 Gen 2010, 16:05

Tola, Tola,...
les meves sortides nosequè pedagogiques hauran servit d'alguna cosa eh, galifardeu? Recordo el primer dia que vas venir, no, no, el segon (que el 1er vas cardar el passarell tot el matí, haha!). Em vas dir que mai havies tret un bonítol, i a la mitja hora d'entrar en acció ja en portaves tres! Em vas tocar tant els collons que no vaig tenir més remei que clavar aquell llamp de servia davant els teus morros per demostrar qui mana, allà... però es va escapar! També recordo que em vas dir que mai havies tret un dento, i aquell dia en vas fer un de kg i mig! La segona sortideta pedanosequè vas treure uns quants bonitols del mar... i la ´´ultima un dento de gairebé 7kg!, cabronàs!!!!
serà casualitat?

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 05 Gen 2010, 16:14

pIchi, Pichi...
moltes gràcies. No sé perquè sempre et toquen els collons aquell parell de mamons... l'altre diumenge en sacc (a pendre) i en Jaime es van posar les botes darrera teu... tu que des de casa no et podies defensar amb el teu super dog fight, i aquells mamons refregan-te els sis bonitols que havia fet en David... de xurra!
el dia que pugui vinc a esmorzar, però també tens raó amb no sé quin missatge... jo surto entre setmana no perquè m'hagi d'amagar, sino perquè tinc poca feina i aprofito per pescar... si surto els dimecres no ho faig el finder, pq em quedo a casa a fer de papa. Vaig baixar aquell diumenge pq en DAvid m'hi va insistir, i també em feia ilu fer unes birres amb ell al mar... però feia la tira que no ens veiem!

quan no faci tant de fred hem de repetir aquell esmorzar! Teixi, quan puguis...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albert el Dt 05 Gen 2010, 16:54

Ei heu dit esmorzar? jo m´hi apunto!!
Ahir amb en Teixi pel privat, li vaig comentar que el dia que pugui sortir, estaria molt be tornar a fer una quedada... aixis aprofitem per celebrar els futurs exits d´en Raul, l´estreno de la barca d´en Teixi... i com no, la Salut de tots!!
Que us sembla?
albert
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Localització : l´escala
Data de registre : 21/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dt 05 Gen 2010, 17:33

Salutacions cordials,companys estat forza inactiu aguets mesos pel tema de la cazera aguets dias de festa e fet 2 escapadas amb kayac amb el nano,gue aguets any se estrena amb el mon del kayac en tret alguns calamars gue en "breve"mirare de pengar les fotos si me aclaru,el senglars an cunplert per Olot (Riudaura)no en puc gueixar,Tola!!!!!!!!!!!compte gue estic darrera la mata,i aguesta propera tenporada prumet.....
mikel k
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Gps
Data de registre : 18/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dt 05 Gen 2010, 21:09

Pichi escrigué:Be Raul tot aixo esta molt be, pero cuant repetim l´esmorsar i la festa.
que t´acosti gaire sortir a las revistes,a tot pescador li agrada las pesqueres dun
Salud i bona pesca

UY UY, Raül que en Pichi em sembla que vol tema, s'ha fotut molt tendre el cap de mono.
Perdó porto díes sense internet, em posaré al día, ara a la cavalgada plovent.

Salut.
szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Pichi el Dt 05 Gen 2010, 23:29

David no et posis gelosa, que ma dit el Raul que els sis bonitos van ser
de chiripa.De tota manera no es molt profesional pesca bonitos amb
equips de tonyina Cap de suru.
Menos mal que has comprat algun jiggin mamon,segur que tens algun meu,
peazo de gey.
Be ya ens trubarem a la mar i uns repasare a tu i al Jaume "pesca pulpos a
espining"
Que els reis hos portim moltes cosetes de pesca i a tu david lo que estic pensant
Pero ben gran
Salud i bona pesca
Las envejas es deixan a terra i els bons pescador es troban a la mar.
Pichi
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : La Llagosta . L´Escala
Data de registre : 24/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dc 06 Gen 2010, 01:22

Si encara hi ha justícia divina, jo només reso dia i nit amb tot el meu fervor erigint les meves prerogatives a la cort celestial en ple perquè els reis duguin molt i molt de carbó al recalcitrant suca-jigs d'en Raül, escanya-bonítols i etern occidor de tota bèstia vivent de buen porte que se li foti a tiro per haver-se guanyat per mèrits propis cum laude i no haver-nos deixat més que les escorrialles en piadosa actitud.

Que per molts anys puguem seguir gaudint del seu enlluernador mestratge que dia a dia ens il·lumina en el nostre feixuc camí cap al gran llobarro (amb permís d'en Gabi).

Salut, i canyes corbades!!
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 06 Gen 2010, 07:03

amen

ja tenim predicador, al forum!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dc 06 Gen 2010, 09:40

Sí, sí, però segur que a les 5:03 ja estaves obrint sacs i sacs de carbó. Si vols amortitzar-lo, jo de tu canviaria el motor de la Duna per un motor de vapor alimentat amb carbó.

O no deus ser com en Gabi, que mentre tothom està obrint sacs de carbó, et lleves a les 5:03 per anar a escanyar alguns dèntols més, oi?

Aquest 2010 em fots més por que una pedregada seca.
* Com a erigit telepredicador del fòrum, accepto donatius desinteressats.
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 06 Gen 2010, 22:14

Ei! Ja m'ha sortit soci! Jo buscava algú per muntar una secta, he trobat el candidat idoni!!! Tola, pensa-ho bé, és un negoci de futur.... Em sap greu per tu, Raül, però t'haurem de crucificar, els fidels són lo primer!!

Raül escrigué:
En Gabi, a part de ser un pescador excel·ent, veig que sap llegir entre línies. El meu propòsit per aquest any és escriure alguna cosa per a les revistes de pesca, i si el meu segon fill m'ho permet i em dóna temps per treballar, vull veure la meva foto en alguna de les seves portades. Sé que és molt agoserat, però la vida és molt aborrida sense reptes, sense haver de pensar.

Raül ja era hora que sortissis de l'armari i expliquessis el nostre secret!!! Ja no podia mossegar-me més la llengua i volia que fossis tu qui ho digués

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dc 06 Gen 2010, 23:33

Només que al recalcitrant suca-jigs li doni per recopilar les seves parrafades d'aquest fòrum o li caigui el teclat a les mans i tingui hores per davant, la revista haurà de sortir al quiosc en comodos fascículos. Con el primer número (versión listín telefónico) un stella de regalo! ya en tu quiosco. Jo no m'ho perdo! Ja avisaràs quan vegis la llum al teu objectiu. Tardis molt o poc a assolir-lo (que ho faràs perquè si se t'ha fotut a la banya...), que te'n sentis satisfet i que nosaltres ho veiem! ja avisaràs crema-frens!

Crusquis, de moment, t'envio a la teva botiga uns paquets d'estampetes amb l'efígie dn Raül perquè la resta de mortals la puguem refregar pel rodet abans de sortir a mar. Es vendran com a xurros i a 25 cèntims l'estampeta, en dos dies ens n'anem a tirar la canya al Caribe. Deixa estar les mulates. Estic parlant de peixos!!
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 07 Gen 2010, 00:24

ostia "nanos", m'ho passo teta amb vosaltres!

si, kruskis, he volgut sortir de l'armari... ho volia fer public pero tambe em fa por de fracassar i quedar malament amb vosaltres.

Tola, us pensareu que ´´es una fantasmada de les meves... pero es igual. Parlant de "crema-frens"... recordeu el carret que ha tret mes de 50 bonitols? Doncs a la bobina, per la part interior, hi ha una petita molla que aguanta una mena de suport que fa de carraca quan el peix estira. El dia dels 15 bonitols va deixar de cantar... el fre actua correctament, pero la pastilleta dels pebrots est``a menjada de tant treballar! LA maneta del carret ja comença a tenir joc, tambe... No stic parlant d'un carret de merda: es un twinpower 6000 fb, de shimano! Li he cardat tanta canya aquesta tardor... recordes kruskis, quan et tocava els collons amb el cargolet que li faltava? "un altre cop aquell pesat, total, per treure quatre sorells"... deuries pensar. LA veritat es que ni tu ni jo ens ho pensavem, que aquest carret faria tanta feina! Amb rao tenia pressa al mes de setembre per poder-lo estrenar...

Per escriure a les revistes i deixar de ser tant fantasma, no creieu que abans m'hauria d'entrenar? Aquest finder pinta temporal de tramuntana... si voleu que us distregui amb alguna de les meves anades d'olla, vosaltres mateixos, accepto suggerencies. Les critiques tamb´´e les accepto, pero no em mateu abans d'hora, que d'aixo ja se n'encarregara el senyor editor... des del dia que ho vaig fer public que em fa mal la panxa... collons, quina pressio!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 07 Gen 2010, 00:47

[[quote="Tola"]Sí, sí, però segur que a les 5:03 ja estaves obrint sacs i sacs de carbó. Si vols amortitzar-lo, jo de tu canviaria el motor de la Duna per un motor de vapor alimentat amb carbó.

O no deus ser com en Gabi, que mentre tothom està obrint sacs de carbó, et lleves a les 5:03 per anar a escanyar alguns dèntols més, oi?

Aquest 2010 em fots més por que una pedregada seca.

JA JA! No Tola, no... a les 5:03 estava al forum per que, de vegades, ser jefe es una putada... em dona temps per anar a pescar (quan no hi ha feina), pero tambe em dona mals de cap... LA questio es que vaig passar la nit en blanc. Si tingues la sort que te en gabi, i a l'obrir la porta de casa m'hi troves el mar, segur que passarien molt millor aquestes nits negres... pero tampoc es passa tant malament, al vostre costat!

(m'en vaig al word a escriure per lo dels accents... que em posa malalt!) paciencia... ser``a llarg! Hi haura faltes d'accents que el corrector no em detecta, tingueu paciencia!), Va per tots vosaltres, que en sou els protagonistes:

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 07 Gen 2010, 01:47

Nit de reis

Ahir va ser una nit molt especial. L’Alba, per primera vegada no va plorar davant de sa majestats... i mes tard van venir tots tres personalment a casa! La cara de la meva nena no l’oblidaré mai... igual que la d’en Tola al arrencar aquell déntol de 7 kg del mar. Jo vaig passar una mala tarda..., i quan no trobo la solució del problema hi començo a donar voltes i voltes fins que al llit em començo a marejar... Passar les hores i no dormir es cardat.

Amb la dona vam quedar que els reis nostres passarien mes endavant, aprofitaríem les rebaixes i així tots contents, el dissabte el passaríem comprant... No us he parlat massa de la meva dona, però n’està fins als ovaris que em passi tantes hores davant la pantalla... Em deixa anar a pescar sempre que vulgui, i no em dona mai hora per tornar, (tret els dies que he d’anar a buscar la nena) però el que no suporta es que deixi les coses de casa per escriure... i amb el mòbil igual... vaja, que diu que la deixo de costat. Aquesta es una espina que tinc clavada, perquè he descobert que escriure per vosaltres m’encanta, però no ho puc fer si no tinc la seva conformitat. Així que m’hi vaig posar, nomes per ella: (hi ha trossos que no els puc publicar, perquè son nomes nostres... però crec que us ho he de mostrar, perquè el mèrit de tot es vostre):

Estimada meva, tornes a tenir tota la raó del mon. He tornat a baixar a la penombra de la mitja nit per escriure, altra vegada, a l’ordinador que he emplenat de virus sense voler.. Em rau a l’estomac el fet que els reis hagin passat de llarg aquesta vegada, així que m’agradaria fer-te el millor regal que et puc fer: escriure nomes per tu.

Recordo perfectament les cartes d’amor que t’escrivia qui sap els anys que fa ja ara. En elles et deia que [...] Érem joves estudiants, amb un futur encara incert però ple d’esperances.

[...]
Les classes que donava ja formen part d’una època passada, però recordo a molts d’aquells infants, que venien contents i sense mandra. Sovint em preguntaven coses de les que no en tenia ni idea, però entre els dos buscàvem la solució i estrany era el dia que no la trobàvem... Havia de pensar, d’explicar coses i d’aprendre’n d’altres... em sentia útil per aquella mainada... omplia el meu ego i m’encantava ajudar als altres. Era la única cosa que em quedava de la meva carrera, dels meus somnis troncats per un negoci que no m’omplia, ni ho fa encara. Durant aquests anys ho he anat trampejant amb la feinada que ens ha donat l’Alba... però ara hi ha una cosa dins meu que em crema i fa que m’aixequi cada matinada.

Ja se que no t’agrada, i t’agraeixo molt la paciència que tens amb mi, però m’agradaria que entenguessis perquè ho faig, perquè em sento de nou viu, ara. Després de molts anys m’he tornat a retrobar amb aquell jove estudiant que escrivia cartes a la seva estimada, amb les papallones a la panxa.... No, no,... no t’espantis! No tinc cap amant! Ets tu la única dona a qui he fet sentir amada. Però una cosa porta a l’altra, i potser he hagut d’aprendre a reciclar la passió sexual per la d’escriure aventures passades. He après a pescar moltes coses aquesta temporada, però si algun dia pujo de buit, com sempre feia abans i havia d’aguantar les vostres acullonades..., ho faig amb un somriure als llavis perquè sigui la que sigui, tinc una historia per explicar... unes histories que omplen a molts de sensacions i de noves esperances.

He retrobat en el fòrum de pesca als meus alumnes perduts. Em torno a sentir útil, escoltat, idolatrat per una tropa de “nanos” amb criatures i feines que tampoc els agraden... però que es connecten cada vespre per veure si en Raül del fòrum te alguna historia de les seves que els fa somiar amb noves jornades... He aconseguit que molts homes aprenguin alguna cosa cada dia, i que n’ensenyin d’altres. He aconseguit que el pintor s’oblidi per uns moments de les factures que no li paguen, del que treballa a la fabrica ho faci molts dimecres amb un somriure perquè sap que estic pescant... esperen les meves cròniques perquè els faig sentir com si estiguessin amb mi dins el mar, perquè els explico el conte d’abans d’anar a dormir com quan ho faig amb l’Alba, perquè els escric el que volen sentir, perquè els dono esperança. Escriure al fòrum s’ha convertit per mi en una necessitat vital: escriure em fa feliç!

Estic fent coses que somiava quan estudiava i volia ensenyar als grans... d’una forma o altra ja tinc la meva escola d’adults, ja tinc una sèrie d’alumnes que m’escolten, que m’animen i que em fan emocionar.... Faig que molts d’aquests pescadors s’esforcin a l’hora d’escriure, i ho fan en català tot i ser castellanoparlants. T’he copiat uns dels missatges que m’han escrit aquesta setmana, perquè vegis que això que t’explico es per mi un somni fet realitat:

“¡¡Otres¡¡. Raul, d'escriure ja en saps , saps enganxar a la gent. La veritat es que m'agrada llegir histories com aquesta, quedes immers dins un plano que pots imaginar ó mijor dit, viure les pesqueres que fas , et juro que m'imagino un personatge a la barca llençan canya i veien com es duplega la puntera de cop amb una bona peça.

M'ha vingut al cap , les novel-les de l'oest que llegia quan tenia 18 anys, no podia parar de llegir i imaginar-me tot el que allà era escrit.

Jo et vull animar a que segueixes pescan i sobre tot escrivint per animar els dies com el d'avui, ennuvolat i que et fa vindre ganes només de estar estirat al sofà sense fer res.

Continua així i pots estar segur que seràs un pescador q'aquells que veies molt de lluny a les portades de les revistes, bona sort i endevant
Gabi”

“jajaja Raül, espero tenir-te molts anys per aquí al fòrum i que el teu discursillu de fi d'any es converteixi en un clàssic com el del rei!!!!!!!!!!!!!!!”

“Be Raul tot aixo esta molt be, pero cuant repetim l´esmorsar i la festa.
Salud i bona pesca”

Aquestes respostes son extretes nomes del discusillu de cap d’any... n’hi ha moltes mes al fòrum amagades...

M’imagino el que estàs pensant... i ho he d’escriure depressa perquè ja sento l’Alba, que s’està despertant... els reis han passat aquesta nit tant màgica, i per tu també han deixat un bon regal. Te’l donaré en forma de paraules, perquè son el millor de mi, tot i que estic espès i porto la nit en blanc. M’imagino que et sents desplaçada, que ja no t’abraço a les nits com ho feia abans. Lo d’escriure es una cosa que m’agrada, però tu ets molt mes important. [...]

Ahir et vas enfadar perquè ja feia plans per dissabte... sempre penses massa... i no, no volia anar a pescar. Tampoc m’atrau el fet d’anar de rebaixes..., tot i que així vam quedar, t’oferiré una proposta que m’atrau però que també podem canviar.. fem-nos dissabte el regal de reis que mes ens agrada: estar junts els quatre.

Bon dia de reis, t’estimo molt.

Be, ja ho podeu dir.... soc un grandíssim fill de puta! Mira que fer publica una carta d’amor... no sigueu idiotes, nomes he publicat l’amor que ens tenim entre nosaltres. I vull dir entre nosaltres els pescadors, de l’amor que tenim pel fòrum, per l’amor que tenim pel mar, i per l’amor que tenim per la pesca que ens dona llibertat!

Us he de donar de nou les gracies: la meva dona s’ha emocionat... igual que jo ho he fet tantes vegades, colla de mamons!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dj 07 Gen 2010, 03:34

Cooollons! Si m'he emocionat jo, com vols que no s'emocioni la teva dona?

si, kruskis, he volgut sortir de l'armari... ho volia fer public pero tambe em fa por de fracassar i quedar malament amb vosaltres.

Quan llegeixo parrafades com aquesta veig que no em vaig equivocar de persona a l'hora de proposar-te lo d'escriure a la revista. Tu no pateixis, que els que han de llegir la revista són pescadors! igual que nosaltres llegim les teves parides a la pantalla i ens agrada, doncs ells en format paper! It's the same!!!!

Tola, em sembla que hem de canviar les bases de la nostra nova religió, em sembla que a qui hem de venerar és a la dona d'en Raül que deu ser la mare de Déu de la paciència...

Ja ho diuen que darrera d'un gran pescador sempre hi ha una gran dona!!!!!!

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 07 Gen 2010, 17:20

amb raó la meva dona es diu Teresa... és una santa! Però venerem també a la teva kruskis, que deu estar del forum fins als ovaris, també...

i ja de passada respectem tots i agraïm a les nostres dones que ens donin temps per anar a pescar i ens guardin la mainada... De vegades ens fan emprenyar perquè no ens donen prou temps per pescar, i ens fan perdre el nostre anant de rebaixes... grgrgrgrrrr! De vegades les mataríem!

cadascú sap el que té a casa, però recordeu que, de tan en quan, se'ls ha de preparar un soparet amb espelmes i la musica ben baixa... se les ha de tenir contentes perquè, si no fos per elles, tampoc seríem res, nosaltres!

quan pesqueu el peix de la vostra vida, o qualsevol altre, no us limiteu a llençar-lo a la pica de casa i anar-vos al sofà esperant que faci la feina la tonta de la casa. Netegeu-lo a mar, que així se n'aprofitaran els altres peixos i es faran més grans, i cuineu-lo vosaltres... Mentre es cou al forn teniu temps de dutxar-vos i posar-vos guapos... aneu ben vestits a taula, afeitadets i sense pijama... apagueu, si us plau, la tele... no hi ha res menys romàntic que menjar mirant l'escot de la presentadora de torn! Un bon vi i un bon postre faran d'aquesta vetllada una festa pels sentits.

Parleu amb ella i mireu-li als ulls quan ho feu, expliqueu-li com l'heu fet aquesta captura, com heu gaudit d'un dia de pesca tant extraordinari... però immediatament doneu-li les gràcies per haver cuidat ella de la mainada, mentre feieu l'indi al mig del mar i us inflaveu la panxa bebent les cerveses ja de matinada, perquè ella ens omple la nevera d'aquella que no val per a res... la 0,0 o altres cullonades! Pregunteu com està, si està contenta, si vol anar sola algun dia per les seves i vosaltres us quedeu a casa, a netejar i a vigilar la mainada. Notareu que de seguida comencen a somriure i a canviar de cara...

Quan acabeu de sopar deixeu el partit de banda... (està prohibit encendre la tele!) i quan us recordin (que ho faran) que juga el barça, mentiu com a covards i contesteu que us és igual... que esteu gaudint de la vetllada! Si teniu mainada i heu menjat massa, podeu fer un petit ball al mig de la sala. Escolliu bé la música, que és per a ballar-la amb la dona ben arrapada!

A la segona cançó, sobretot si us heu cuidat vosaltres de servir el vi i el cava..., notareu alguna cosa llefiscosa dins la vostra orella... però no us preocupeu... nomès és la seva llengua! Feu-vos els durs... a proporció de com us posin la cigala, i, quan la notin ben clavada, poteu-la al sofà i dieu-li que tanqui els ulls, que la festa encara no s'acaba...

Si teniu la sort de no ser jo, seguarment us cardaran un polvo com els ja no recordàveu...

i quan decidiu d'anar al llit a dormir, sense fer fressa per no despertar la mainada, treieu-li del cap la idea de netejar la cuina... dieu-li que ja ho fareu vosaltres! Toca els ous, però posar quatre plats, quatre copes i dos coberts al rentaplats us portarà uns quatre minuts... i mentre podeu mirar, sense volum per no alertar-les, què fa el barça....

Un cop us hagueu ficat al llit (no tardeu massa o la dona s'adormirà)... feu-li un massatge. Fliparà! Quan estigui ben relaxada, però encara conscient del que fas, abraça-la i diga-li que l'estimes.. tot i que no recordis quan va ser l'última vegada!

Direu que sóc un fantasma.... però jo ho faig així... s'ha de ser un crack al mar, però també a casa!

Jo, de moment, em salto lo del polvo que veig les estrelles... però em guanyo una nova jornada de pesca! Ja fa més de cinc mesos que no xuco el melindro... però ha arribat un punt que m'és igual... jo només demano que la dona em doni temps per anar a pescar i tenir força a la mà, per poder-me -la pelar!

au, salut i sigueu una mica romàntics amb la dona, que segur que s'ho mereix! Penseu com de feixuc ha de ser aguantar a un pesat com tu, que només pensa amb anar a pescar!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dj 07 Gen 2010, 21:37

Jajajajajaja Mr. Dièresi, tot aixó ho has escrit en horari protegit, que hi ha canalla.
Anem a pams soci, no fotis que amb el temps que no li treus punta al llàpis, i ja passada la quarentena (quan et toqui), les espelmes, el sopar, la música, (el vi sí), i tota la collonada te la saltarás i directa al sofá, taula o encimera (fote-li una tovallola ja que sempre es queixen que está freda).
Com jo sempre t'he dit ETS LO PUTO CRACK. Ah! enrecorda't que ens queda pendent de ja fa temps una sortida amb nevera plena i peixos que quan li llepes el llom agafes un gat del quinze.

Aprofito per fer saber que el dissabte passat no ens vam menjar un sorete pescant. Ni picada. L'Ot va agafar una aranya que es va escapar als seus nassos. Ot com va el trau que et vaig fotre al cap?

Salut.
szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dj 07 Gen 2010, 23:09

ostiaaaaaa m'heu deixat ben acollonit, es que no se que dir, si ara amb ple hivern esteu aixis, no bull pensar com sera cuant arribi la primavera, ( que la sang altera ) jejejejejejeje raul estas fet un mestre dins i fora la mar,i tu david, mira si l'encimera esta apagada que sino jejejejejejejejejejejejeje
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 4 de 26 Previ  1, 2, 3, 4, 5 ... 15 ... 26  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt