MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Juny 2017
DlDtDcDjDvDsDg
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

NECESSITO CRONIQUES RAÜL

Pàgina 25 de 26 Previ  1 ... 14 ... 24, 25, 26  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: NECESSITO CRONIQUES RAÜL

Missatge  Anna-74 el Dt 21 Set 2010, 19:49

Sempre m'he queixat de les maneres del fantasme, però mai he dit que no tingués raó.
I a titol personal, crec que en un forum hi ha d'haver algú que tingui la caradura suficient com per dir les veritats de les coses encara que això impliqui fer enemics, i aquest es el fantasma, i cal que sigui així perquè cap mortal vol carregar amb aquesta responsabilitat.
I això no ho dic en defensa d'en Raül, que és veritat que el considero bona persona i millor amic, ho dic perquè ho crec així, i si el fantasme fos un altre forero diria exactament el mateix.

Plataforma profantasme!!!
Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 21 Set 2010, 20:51

Jo estic d'acord amb tu en què fa falta que algú digui les coses a la cara però es pot fer sense fantasmejar... o és que quan el fantasma et diu que ets un mal company de pesca no saps que és en Raül? Que es canvia dintre d'una cabina telefònica sense que ningú el vegi? jiji

Al cap i a la fi estem dient el mateix, que el fet és bo però les formes són dolentes...
El nano s'escalfa i vomita les coses... què hi farem...

Jo quan algú no m'agrada que vingui a la barca no el convido més i si s'autoconvida ell, li dic que a la bala perduda anem millor 3 que 4, o si algú em demana que el porti a fer un vol, li dic amb tota la sinceritat que no suporto fer el dominguero, que es llogui una moto d'aigua si vol. La sinceritat no fa enemics, jo a tothom que li dic que NO el vull, continuem siguent amics, a terra és una cosa i a mar és una altra.

El que fa enemics és fer un post on comences a marejar la perdiu que si hi ha tipus de gent que fa nosequé i gent que fa nosequantos i aquest tipus de gent no m'agrada, i aquest sí que m'agrada i els que no m'agraden ja saben ells qui son i els que sí que m'agraden estan sempre convidats i la mare que va parir al monstre de Banyoles. La gent se sent al.ludida quan no anava per ells, s'ofenen, els que són persones "non gratas" a la barca no pillen perquè són més curts que una espardenya i continuen autoconvidant-se i patatim patatum la patum pim pam pum foc els diables d'olot per al final res, només es crea enemics.

Plataforma proRaül - antifantasma!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dt 21 Set 2010, 22:50

kruskis escrigué:

Jo quan algú no m'agrada que vingui a la barca no el convido més i si s'autoconvida ell,

La veritat que penso com vosaltres.
S'ha de saber a qui pujes, inclús vaig més lluny.... s'ha de saber a qui dius si d'anar amb barca. Segur que com a tots, ens ha passat de tot. I nois, un dia de pesca (tota la setmana esperant a que arribi) val molt com per no pasar-ho bé.
Només he dit de no sortir amb algú dues vegades. Les dues vegades va ser a la mateixa persona, en aquells moments no tenía la meva patera operativa, i prefería sortir desde costa que anar amb barca i algú que no em cau bé.
Sincerament a mí si una persona no em fa, s'em nota de seguides.
Ah i cert kruskis, les coses s'han de dir si creus que la persona ho mereix, la comunicació es molt important, i com deia el meu pare "bien dicho, en esta vida se puede decir todo"

salutacions
fran
www.forumdepesca.com

Edat : 32
Localització : valles occidental
Data de registre : 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dc 22 Set 2010, 00:06

kruskis escrigué:La gent se sent al.ludida quan no anava per ells, s'ofenen, els que són persones "non gratas" a la barca no pillen perquè són més curts que una espardenya i continuen autoconvidant-se

Crec que ningú es va sentir al.ludit per les paraules del fantasme. Primerament perquè el Raül és el primer d'al.logiar a la persona que ha sortit a pescar amb ell i li ha deixat un bon record, i per tant aquest ja sap que no va per ell. I en segon lloc, perquè com bé dius tu kruskis, la persona que no és ben rebuda es un tros de soca que no s'entera de per qui van els tiros.

Vaig voler fer el comentari sobre les formes perquè tot i tenir raó no estava bé que poses a tothom al mateix sac... i la que s'ha liat... jajaja!!!

No hi donguem més voltes, m'agrada poder sortir a mar i trobar-me amb tots vosaltres, perquè per mi tots us mereixeu el meu respecte, perquè per sort jo encara no he trobat cap persona "non grata" aquí, i això diu molt d'aquest fòrum.
Anna-74
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dc 22 Set 2010, 00:18

Raül escrigué:
Anna, a partir d'ara pots venir sempre que vulguis amb mi a pescar, només amb una condició: vine a disfrutar. S'ha acabat l'angoixa, la pressió i el treball.

t'espero dissabte, t'ho has guanyat.

Perdona Raül que no t'hagi contestat, en kruskis m'ha tingut molt ocupada.

Gracies per la invitació, si dissabte no plou hi pots comptar, encara em deus un palometó... sense data... jeje
Anna-74
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 22 Set 2010, 01:15

jijij no volia donar-te feina, jefa!
Avui hem anat a sopar fora amb la mestressa i ara al arribar a casa esperava trobar una mega parrafada raüliana posant-me a lloc, suposo que demà... Twisted Evil

Jo tampoc he trobat cap persona non-grata al fòrum, eh! A persones non grates em referia per exemple als que quan feia pesca submarina i buscava un company per fer companyia al meu pare a la barca i no volia venir ningú i a l'agost quan feia bo, aquests mateixos no m'els treia de sobre per venir a parar el sol.

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 22 Set 2010, 08:47

kruskis escrigué:Jo estic d'acord amb tu en què fa falta que algú digui les coses a la cara però es pot fer sense fantasmejar... o és que quan el fantasma et diu que ets un mal company de pesca no saps que és en Raül? Que es canvia dintre d'una cabina telefònica sense que ningú el vegi? jiji

Al cap i a la fi estem dient el mateix, que el fet és bo però les formes són dolentes...
El nano s'escalfa i vomita les coses... què hi farem...

Plataforma proRaül - antifantasma!

i ja està????

ningú té res més a dir????

bé doncs, ara aniré a treballar (sí, si.. també treballo) i aniré pensant què he de fer amb el meu fantasma. Matar-lo, no el puc matar, perquè forma part de mi. Em surt quan m'escalfo perquè passen coses i l'administrador administra de tot menys mala llet, quan algú es queixa dels companys que se li enganxen per anar a pescar, quan rebo un privat cagant-se d'alguna cosa...

el meu fantasma em serveix per posar damunt la taula temes calents, per crear debat, però em queda clar que no veniu aqui a compartir pensaments, ni mals de cap.

Voleu mirar, riure i tancar la tele.

però també voleu aprendre a pescar. Jo us puc ensenyar el que sé, res més. Només el que sé jo, no el que els meus companys m'han ensenyat, o han pescat. I això té un preu: aguantar al fantasma.

de mi, en Raül, poques queixes en podeu tenir: intento contestar a tots els companys, felicito fins i tot en llobarro45, sóc l'únic que entra al xat a contestar a un company (i la dona emprenyada perquè els nens han de sopar), us contesto als privats, us faig cròniques, us poso fotos i, a sobre, us convido a venir a pescar.

jo no tinc cap problema amb companys de pesca, no em lligo la dona que vull (perquè ja les tinc), no pesco el que em dóna la gana (només el peix més tonto que hi ha), però no vull que em veieu a mi com el dolent de la película, ni que penseu que sóc mala persona.

Els que em coneixeu personalment ja sabeu de què vaig, però em preocupa que entri qualsevol altre i llegeixi les meves cròniques de fantasma i es pensi el que no és, o que vegi el que no hi ha. Els que m'heu anat seguint ho heu mig captat: prefereixo que us poseu amb mi que amb el fòrum en general. No vull més delinqüents rajant a companys meus (que sou TOTS) en el general. Si porteu mala llet o no sabeu pescar desfogueu-vos amb el meu fantasma, si voleu, però no amb mi.

jo no tinc cap cabina de telèfons a casa, però quan escric em transformo. Com el pintor quan pinta, l'escultor quan pica, el cantant quan canta o l'actor quan interpreta.

no és el mateix pintar que crear, no és el mateix escriure que expressar. Vosaltres esteu contents en llegir, riure i tancar l'ordinador. Jo no. Necessito alguna cosa més, i aquesta surt de mi i de vegades del fantasma que porto dins.

cuidaré les formes, però era la única manera que tenia de fer-vos parlar. Sento haver ferit alguna sensibilitat, però m'encanta haber-vos fet bullir la sang. Moltes vegades em penso que no en teniu, de sang, per no dir que no teniu cullons de dir-me el que penseu.

Hem de crear un subtítol a les meves cròniques, ho he dit en molts posts:

no llegeixis això amb els ulls, fes-ho amb la ment.

aquí dins (a les meves cròniques) no hi heu d'entrar a llegir aventures de pesca o a aprendre a treure peixos.

Aquí s'entra per sentir.

esteu vius?

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 22 Set 2010, 09:13

kruskis escrigué:Estimat ciber-germanet,

Si a tu t'agrada tocar-nos els nassos a nosaltres, a mi m'agrada tocar-te'ls a tu... jiji

Has de comprendre que no tothom és tan temperamental i cap-calent com tu, fill! La vida és molt més senzilla del que te la plantejes tú i del que intentes que ens la plantegem nosaltres. No cal creure en un déu pare tot poderós creador del cel i de la terra i en un jesucrist únic fill seu redemptor nostre, no cal saber si venim del mico o de l'escarabat de la patata, ni cal tampoc buscar-li sentit a tot en aquesta vida, tot això ha d'ocupar un segon lloc a la nostra vida per acabar de donar-li una mica d'emoció però és totalment prescindible, només es tracta de viure.

No hi ha fòrmula màgica per lligar "femelles", són totes diferents, seria prepotent i del tot utòpic pensar que es pot aconseguir qualsevol dona. Si creus haver trobat la fòrmula per aconseguir-les, al final seran totes tallades pel mateix patró encara que no te n'adonis i el que tu creies infalible ja no ho serà, doncs perdrà emoció la vida, llavors voldràs més i et començaran a agradar un altre tipus de dones per les quals no tindràs la fòrmula màgica i l'hauràs de buscar de nou i així anar fent. La dona que et va veure cantar amb el nen a dintre el cotxe i va quedar calça-molla no és la mateixa a la que li agrada un home que la domini, que li agradi discutir, que se la mengen els gelos i tingui una necessitat de controlar-te a totes hores, ni possiblement sigui la dona per qui la feina ho és tot, necessiti el seu espai, no li importi si l'escoltes, només vulgui algú amb qui compartir l'existència.

I amb els peixos és igual.... quan ja tens els bonítols per mà, vols tallahams, i quan dominis els tallahams voldràs palometons i llavors tonyines i anar fent i quan ho tinguis tot controlat potser et farà gràcia de tant en tant tornar als orígens i anar a pescar julioles i serrans amb cuqueta.

Aquesta vida no és per buscar ni teories ni reaccions, és per viure-la i gaudir els moments que ens dóna, deixem que busquin reaccions els que s'hi guanyen la vida com capellans, polítics, publicistes i psicòlegs, nosaltres no som res d'això, som pescadors

No pretenguis trobar una reacció de tots quan llegim un relat dels teus, has de ser conscient que t'agrada pescar i t'agrada escriure, per això ho fas i ens agrada que ho facis. Ens agrada saber que fa un any no pescaves res i en tan poc temps has evolucionat com a pescador a passes agegantades, ens agrada identificar-nos amb tu i pensar que podem fer la mateixa evolució, ens agrada llegir les teves parrafades identificar-nos-hi i pensar que estem pescant quan estem asseguts davant de l'ordinador però molts no reaccionem, el nostre cervell no ens demana més.

Quan llegeixo una revista de pesca o veig una bona pel.lícula, gaudeixo del moment però no reacciono de cap manera, no ho crec necessari, el dia que cregui que haig de buscar una resposta a tot el que faig pensaré que no gaudeixo prou del que faig. T'estimes la teva dona i als teus fills,oi? És una cosa incondicional, oi que no t'has preguntat mai si és per una reacció química o és cosa divina? Els estimes i prou. Doncs a mi em passa igual amb els teus relats, m'agraden molt però no hi veig cap necessitat de reacció i suposo que algun altre forero deu tenir el cervell configurat com el meu, confio en no ser un animal extrany.

El meu cervell em diu que si t'aprofites d'algú o aquell algú s'aprofita de tu però ningú es queixa ja no és aprofitar-se
El meu cervell em diu que si convido a algú i no m'agrada com a company de pesca, no el convido més

Ni veig reacció, ni veig problema!

PD: No volies reacció, pos toma reacció! llarga, llarga....

estimat kruskis, et felicito amb retard. Feia temps que buscava una reacció, però no la teva, sinó la de l'Administrador. Tenim el millor Adm del món, ens ha obert la finestra més gran i amb millors vistes de l'univers, però a part de gestionar notícies i ordenar posts necessitem un Adm que posi les coses al seu lloc.

i finalment m'hi has posat a mi.

et felicito de cor.

ho fas tot molt bé, massa, però un administrador que no administra disciplina ha de tenir dues pors: que li surtin fantasmes, o que això es torni a convertir en un circ. Els pallassos ja han quedat al seu lloc i, finalment has tingut el valor de posa-hi al fantasma.

només espero que no faci falta entar altra cop a la cabina de telèfons... i mira que hi disfruto escrivint el que em rota pels ous!!!!

has gaudit amb els teus posts, eh...? t'has posat les botes posant-me a lloc... jajajja ara, imagina't per un moment, com em sento jo amb el poder del fantasma. JOJOJOJOJO, m'ho passo de cullons!

de moment, només sentireu el remor de les meves cadenes... jijiji.... administra mala llet quan faci falta, amb educació, i no caldrà tornar a llegir bestieses, ni tenir a l'estòmac cremors.

discussió de germanets.... jejeje... encara t'estimo, tontet!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dc 22 Set 2010, 11:13

Penso que tothom sempre tenim dues cares, i crec que el fantasme del Raül sustitueix a la persona que està cansada, de la feina, de les presions...és normal i trovo bé que expressi tot el que es sent, ademés, he viscut a les meves pròpies carns el no poder dir tot el que sento a alguna persona i això s'ha transformat en atacs d'ansietat durant 2 anys. No ho heu pensat? Podeu creure que el que estic dient no ve al cas però a vegades trovo necessari "explotar" i ara jo ho faig, de dia i durant la setmana soc la persona que tots mes o menys coneixeu i a les nits quan estic cansada i esgotada, m'he posat feta una fera amb qui em toca una mica les "pilotes" (i no és ni en Ciber ni la nostra nena). Jo tinc pànic escenic, i què faig? Em fico davant de moltissimes persones a parlar sobre sexe i ensenyar productes eròtics, però em sento cómoda i relaxada, ja m'he desafogat, i m'enfrento a les meves pors....
Potser veieu un payo prepotent i fantasme, però segur es una persona correctissima i de bon cor. S'amaga sota el llençol perquè aixi s'expressa millor, sabent que la gent no li veu la cara (és ironia, eh?)
No sé, jo només sé que tinc molta facilitat en coneixer a les persones, sóc una mica bruixa si, observo a la gent i es per això que m'agrada saber quina veu feu i quins gestos, m'ajuda a coneixer i a valorar i sé que a les persones que he conegut d'aquest foro sou bellisimes persones, els fantasmes que tingueu, els llegeixo amb el ulls, no amb la ment, perque la meva ment ja sap com sou....
Si algú no ha entés el que he dit, no us espanteu, tot ho dic de bona fe, ara fa poc vaig tenir que evitar un atac d'ansietat i són els ultims cops de cua tongue
Lange
www.forumdepesca.com

Localització : Malgrat de Mar, Blanes
Data de registre : 26/03/2010

http://www.langeparadise.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 22 Set 2010, 20:55

Bueno, ja he tingut la meva parrafada.... jajeje merci Raül.

Perquè no hi hagi mals entesos, que ningú es pensi que estic escridassant en Raül o posant-lo al lloc, ja és grandet... però de vegades em preocupa que prengui mal per aquí dintre, al cap i a la fi sóc el porter d'aquesta discoteca.
I no gasto mala òstia com diu ell però sempre tinc les idees molt clares i sóc a vegades massa categòric, i potser com a tu Sílvia, la feina m'ha transformat. Treballo a una empresa amb més de 20.000 clients i això vol dir aguantar moltes coses cada dia, tothom és diferent i amb un ventalll tan gran t'ho ven juro que veus de tot, tant bo, com dolent. Passes de ser un comercial a ser psicòleg sense voler-ho i és l'única manera de sobreviure, així i siguent més ràpid i més puta que tots ells plegats, tu ja has de saber la resposta abans de que el client et faci la pregunta. Val a dir que allà on treballo, la vida mitja dels meus companys és d'un any, això vol dir que si jo hi porto 8 anys... tinc 8 vegades més paciència que la resta d'humanitat! jajaajjajaj
No faig pràcticament tasques "moderatives" perquè ja es posa tot a lloc sol. En aquesta ocasió m'hi he posat pel tros per evitar danys majors, no voldria que prenguessis mal, em sabria greu, germanet...
No m'agrada a jugar a ser admin, de fet quan vaig crear el fòrum vaig creure oportú fer 2 usuaris, en kruskis per xerrar i l'admin per moderar, però al final he acabat posant la mateixa foto als 2 perquè de totes maneres és la mateixa persona. Els mega-posts que he fotut al mig de les teves cròniques com havien d'anar, com a admin que no vol conflictes per culpa de les teves declaracions incendiàries, o com a kruskis que li sabria greu que la gent es quedés amb què ets un fantasma? Tan li fot, no? Doncs igual penso amb en Raül i amb el fantasma.... oi que no ets bipolar? ni tens desdoblaments de personalitat? Tens el terrat sa, no? doncs escriu el que pensis sense haver d'amagar-te sota cap llençol, no cal! De totes maneres, jo crec que a qui no li caigui bé el fantasma tampoc li caurà bé en Raül doncs és el mateix cervell el que escriu, no ens enganyem...

Jo t'ho he dit moltes vegades però hi tornaré, quan et vaig proposar lo de la revista ho vaig fer perquè confio en tu i quan veig que la cosa no va quedar en un reportatge, que hi havia continuïtat em vaig sentir orgullós, mooolt orgullós i quan m'has enviat algun repor abans d'enviar a la revista per veure què em semblava m'he sentit afortunat i especial per a tu però igual que et dic tot això també et dic que quan fantasmeges pel fòrum a vegades rumio si tot això de la revista no t'ha pujat els fums al cap i el fantasma és una excusa. Si ningú no ho pensa ja, arribarà el dia que algú ho pensarà, i t'ho digui o no t'ho digui a la cara per ell seràs un gilipolles més que es creu déu perquè escriu a una revista, no un mestre frustrat amb una bugaderia i que la vida li ha donat la oportunitat de fer juntes les coses que més li agraden, pescar i escriure, sense haver-ho fet mai ni tenir-ne ni puta idea i ara té una secció a una revista i tots els seus companys l'admiren i respecten.

Continuo quedant-me amb les persones... no m'agraden les màscares.

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dc 22 Set 2010, 21:38

que raul, en tenim de sang o no?en kruskis te moltisima rao, per mi no cal en fantasma,pero tu mateix si te sents mes comode endavant, escriu el que vulguis perque te admiro nano .UNA ABRAÇADA COMPANY
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 22 Set 2010, 21:50

jejeje més respostes nanu! Si al final has tingut el que volies i escriguent com a Raül!
Els que t'estimem acceptarem el que ens diguis, ho facis com ho facis, però amb cor entra millor que amb llençol.

Al final hauré de bifurcar el tema i fer-ne dos, NECESSITO CRONIQUES RAUL i NECESSITO PSICOLOGIA RAUL

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 22 Set 2010, 22:24

JOJOJOJOJO... estic molt i molt satisfet.

hi ha persones que ja ho heu experimentat, com ara tu estimat kruskis: he de buscar el límit de les coses per saber a on puc arribar, com la línia del baix o el diàmetre del trenat. A tu Joan t'he maxacat a privats, al jefe de Pesca d'Illes li he tocat els cullons fins saber qui era i com, ara li ha tocat a l'Anna i, finalment, he buscat el límit de tots. He de saber on puc arribar, i ara ja ho sé.

a tu kruskis ja no t'atabalo amb privats, el jefe de Pesca d'Illes l'altre dia em preguntava si estava enfadat i em deia que trobava a faltar els meus rollos!, i finalment he vist que molts teniu sang.

Ara ja sé on puc arribar, ja tinc el que necessitava saber: que hi sou allà al darrera i, sobretot, que m'heu fet sentir estimat.

PUNT I APART.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 22 Set 2010, 22:35

òstia nanos!!!! el meu fantasma m'ha tornat a jugar una mala passada... encara no el tinc controlat! jajajaja

m'he cartejat (com es diu enviat msm) amb el jefe... m'ha engegat que qualsevol dia em cansaré d'ell i bla bla bla... li he contestat que d'ell no, però que ja n'estic fins els ous d'haber de pescar peixos fora de temporada. En el fons però, aquest fet, el de pescar peixos abans de temps per poder treure el repor a plena temporada és un repte per mi, i m'ha sortit el fantasma...

Li he engeat un rollo fantasmagòric, (però pensant amb el cap). Només m'ha contestat amb dues línies, i sense saludar. I cito textual:

"cada dia estàs més sonat! però tracte fet, t'informaré demà de com ha anat el tema..."

jajajajajajaja és cert: estic sonat! Ja mhe cardat en un altre merder! I una altra fantasmada, i us ho dic al general: li he dit que si rep tan sols una sola queixa del repor que tinc al cap, li regalo, no el voldré cobrar.

us cagareu les calces amb el Pesca d'Illes de desembre. Us en dono la meva paraula, la d'en Raül, el fantasma ja el tinc controlat.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 22 Set 2010, 23:09

Anna-74 escrigué:
Raül escrigué:
Anna, a partir d'ara pots venir sempre que vulguis amb mi a pescar, només amb una condició: vine a disfrutar. S'ha acabat l'angoixa, la pressió i el treball.

t'espero dissabte, t'ho has guanyat.

Perdona Raül que no t'hagi contestat, en kruskis m'ha tingut molt ocupada.

Gracies per la invitació, si dissabte no plou hi pots comptar, encara em deus un palometó... sense data... jeje

ho sento nena, se m'ha girat feina... t'hi apuntes?

altre cop toca treballar... jajaja però ens ho passem bé també, no? A pendre el sol que hi vagin a la platja... no sé si et dec un palometó, o dos... però ara sí que tenim data! JAJAJA M'encanta!

per cert, tu em deus un bonítol... que vas deixar marxar davant els teus morros...jojjjoojo... potser pesco menys que tu, però quan piquen, no els deixo escapar! jajajaja

i a tu Anna, ja t'he picat? o he de treure el fantasma de veritat... UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dc 22 Set 2010, 23:15

Estimat representat, segueix amb el fantasma que tens, sino per qué vaig obrir aquest fil o post o com pija es digui....NECESSITO CRONIQUES RAÜL (mr. dièresi).
Sí home sí, provoca reaccions que és bó per tothom, ja ho saps nenet de la Garrotxa...Lo puto crack.

salut.-
szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 09 Oct 2010, 23:29

Plou.

Aquesta vegada l'han ben encertat, i amb puntualitat, els molt cabrons. Estic tranquil, la ciutat d'Olot dorm sota la pluja davant els meus ulls, tinc una copa de cava fresca i avui gairebé ningú ha sortit a pescar. Dels pocs valents que s'han aventurat en sé alguna cosa, però poca cosa en diran, així que avui és el dia, Szacc, el dia ideal per dedicar-te aquest relat. Tu em vas obrir aquesta porta, i tu has estat l'últim que oberta l'ha deixat.

va per tu Szacc, perquè ets tu qui des del primer dia has confiat amb mi, qui sempre m'ha esperonat, a qui sempre trobaré a faltar. Tu has estat la única persona que ha gosat dir-me, des del principi, la veritat. Un dia et vaig fer plorar, i moltes vegades et vaig fer riure! ahhahaha a rebentar amb el relat de Barcelona! Aquesta vegada he viscut una cosa semblant, he estat aprop de barna, he vist ties boníssimes, i fa dies que em passen mil coses pel cap. Ja he acabat la feina, avui escric perquè em surt de la bragueta, escric per disfrutar. NO espero respostes, perquè sé que a qui dedico aquest relat, el gaudirà.

La nena encara rondina, la seva mare l'està endormiscant mentre us intento fer venir salivera a tots plegats. No vol guerra la dona, avui tampoc toca, però els casats ja hi estem acostumats.

Avui em toca a mi, nanos, avui trec el fantasma a passejar.

Editat per darrera vegada per Raül el Dl 11 Oct 2010, 15:06, editat 1 cop en total

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

UNA DE BOTIGUES

Missatge  Raül el Ds 09 Oct 2010, 23:46

UNA DE BOTIGUES

Agafar l’autopista més enllà de la sortida sud de Girona no és en mi habitual, avui alguna cosa rara portem de cap... Anem la dona, en Nil i jo direcció a Barna, allà on sempre fa mandra d’anar. Avui, però, és diferent: no anem a IKea, lloc indesitjable on hem de passar tots els penitents i desgraciats. Em fa gràcia, més aviat pena, comprovar any rere any com aquella tropa de dròpols van a la Meca, a donar voltes i més voltes a una pedra que per mi no té cap significat. Mirant-ho fredament però, això és el que fem tots els homes casats: no ens vestim de blanc, tampoc ho fem “obligats”, però tots acabem donant voltes com a idiotes anxovats buscant un sofà barat que tampoc tenim collons de fer cabre al cotxe. Així que tal para qual!

Estic relaxat perquè avui anem a prop de la "pip"capital amb la dona i no vol anar a Ikea. Estic molt content perquè on anem no hi anem els desesperats a buscar la vaixella a preu de xinos, ni mobles que no sabem muntar, i on anem encara tinc la lleugera esperança de trobar una "pip" botigueta on venguin alguna cosa de pesca o, si més no, roba per navegar. Tinc aquells nervis dins la panxa, els mateixos de quan s’acosten les rebaixes després de Nadal... i no només per gastar peles!, i és que, on anem, segur que hi ha bon bestiar...

Em va impressionar arribar a la primera. Els de poble sempre tenim aquella "pip" por de no arribar mai.... i vaig fer la ruta més curta, la que m’estalvia més autopista... però la que m’he de tragar trenta pobles sense variant. Mai més!, tornant ja ho vam fer per Girona, que arribàvem apurats a buscar la nena al cole! (abans vaig tenir deu minuts per parar a una botiga de pesca... però res d’interessant). Al tema, que ja hem arribat!:

Passejar per un poble artificial té unes quantes coses bones: la gent és educada, està tot net i ben endreçat, gairebé totes les ties estan bones, fins i tot les nostres!, i és llavors quan te n’adones que on estàs no és del tot real. Et munten un món fictici, irreal, ple de grans oportunitats, o això és el que intenten fer-te creure... pur màrqueting, pur consumisme, capitalisme en pur estat!, el lloc ideal per passejar pijes, per treure la mainada, per tenir contenta la dona i, perquè no, treure al meu fantasma a passejar.

M’encanta tenir les coses ordenades, no les tinc mai, però m’encanta trobar ordre on vaig. Allà tot està ordenat per marques, així que t’estalvien molta feina: si una marca no t’agrada, no entres i en paus! El handicap que tenim els papes és que hem de fer les compres gairebé per separat, mentre un es dedica a estar pendent del cotxet, cada vegada més carregat de merdes i bosses, l’altre es dedica a gaudir d’uns minuts de tranquil•litat. El primer torn va ser per mi, i vaig entrar a la primera botiga que vaig trobar:

- Bon dia, hola, què tal, ...

A tot arreu eren súper amables, les noies guapes, els nois joves i sense panxa, molt educats, atents, amables,.. vaja, la majoria afeminats, però tan se val, mentre estiguin per tu i no et toquin amb les grapes...

Per elles sí que em deixaria grapejar... cagum"pip", quantes ties bones en tans pocs metres quadrats! Joves, simpàtiques, provocatives, sensuals. M’encanta entrar a una botiga i que et diguin “hola” i et deixin estar. Llavors, si tens algun dubte, que ho deixin tot per venir-te a ajudar. Així passava a totes les botiguetes que entrava, mirava, remenava i ningú em feia cas. Les compres ideals, sense estrès ni mals de cap. Això fins que vam canviar de torn, nanos... ara era a mi a qui tocava passejar el cabró de l’hereu de casa, ara era jo qui em convertia en el segon plat però, ben mirat, em va encantar aprofitar-me, per primera vegada, de ser el pare del nen més guapo que hi havia allà.

Editat per darrera vegada per Raül el Dl 11 Oct 2010, 15:10, editat 1 cop en total

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 10 Oct 2010, 01:15

I jo que li dic a la dona que vagi a una botiga que feien ofertes de texans per dones, aquells que marquen cul i "pip", aquells que no podem deixar de mirar... els típics texans que els queda bé a totes les ties, les que ens fan bavejar, pensar mil marranades però que ens emprenya que les pensin els altres, quan és a la teva dona a qui estan repassant. “Sí, si.. tu mira, però sóc jo qui se la tira” (un cop al mes! jajaja) acabem pensant els homes casats. En canvi “aquesta me la beneficiaria trenta cops cada dia menys un dia al mes, que és el dia que em toca amb la dona!” és el que pensem continuament al veure tot aquell aviram... "pppiiiippp", que se m’apreta la faixa només de tornar-hi a pensar...

La qüestió és que vaig entrar altre cop a la mateixa botiga al cap d’uns minuts, per repassar el material i comprovar si a la dona la tractaran de tia bona o directament de "pip" amb aquells texans... i entro a la mateixa botiga que feia una mitja hora, on tothom m’havia ignorat, i de cop i volta totes les ties em diuen:

-Hola monada!
- Bon dia reietó...
-“Has visto que guapo!!!”
- OOOHHH! Quina passada... i com et dius preciositat?

-E,e,e,,em... fffffff...fantasma. Què cullons! M’he de dir fantasma! Que sóm cagats els papes casats! Entrem sols i ningú ens fa "pip" cas... entres amb el nano i ets el centre d’atracció de totes les dones que hi ha! Nanos, nanos... això s’ha d’aprofitar! Hahahaha i la dona emprovant-se coses al costat! “necessites més talles, reina?”.

Tres ties. Joves, guapes, pentinades, arreglades, vestides amb texans (per la marca clar) i amb un somriure d’orella a orella... I jo bavejant. “I quan té?, i com es diu? Es porta bé?”.. i bla bla bla.. i jo contestant amb veu de "gilipip", fent veure que contestava pel nen... “però tu calla, feto subnormal! “ deurien pensar... i va ser quan vaig optar per callar, i pensar....

Vaig deixar la botiga de nenes, i li vaig dir a la dona: “aquí, aquí vull entrar”. Em va mirar amb cara rara... però el que volia era trobar dones de veritat, dones de la meva edat, dones atractives, potser mames, mullers d’homes calents com jo, però que se’ls volen tirar tots menys el que tenen a casa. Aquestes m’interessaven!

Recordo que la dona estava mirant coses per allà, una dependenta per ella i les altres tres per nosaltres dos, parlant. Anar amb cotxet és guapo, sabeu per què? Doncs perquè normalment les dones s’ajupen a l’alçada del nen, gairebé de genolls, mostrant-me a mi tota la prominència dels seus "pips" i just a l’alçada dels seus ulls a la meva cremallera, cada vegada més apunt de rebentar per la pressió. En una botiga hi vam estar una estona, la noia no s’aixecava de davant meu... parlava amb el nen però alçava la mirada buscant les meves respostes, i vaja si les hi vaig donar...

Era una noia normal, tampoc calia que fos molt guapa, doncs el morbo que sentia era tan bestial que tan me cardava. Ben pentinada, maquillada súper natural, sense estridències, a gust amb la marca que representava... vestida amb pantalons de ratlla i camisa escotada, molt escotada... i m’ho ensenyava tot. Ella ho sabia, m’ho deia amb la mirada, i amb el somriure m’ho va corroborar...

_mira que és guapo...
-ja veus, com la mare! Jajaja- deia per no fer més el ridícul.
-no... què va... alguna cosa teva tindrà...
-(la "pip" segur que no!, mare meva....)

I la dona allà al costat...

- i com es diu?
- -N,N,N;nnnnNIL!, Nil com aquell riu tant llarg (com la meva "pip", nena!)
- Que guapo... quan té?
- QQQ; que quant? Home...ara mateix uns 16 o 17...
- Mesos? –em va preguntar extranyada.
- (No, no, centímetres! "cagupip" nena, te l’estic apunt d’endinyar!)
- I com està?
- Que com està... ben molla, nena, ben molla!

I ja està. Podria passar-me la nit escrivint marranades, però no sé si hi ha menors d’edat... però penseu que el que em va passar pel cap no sé si ho publicarien al mismíssim Play Boy! Jajajajaja

I sabeu com acaba la història? Segur que ho sabeu tots els casats...

Doncs calent com la moto d’un hippy vaig arribar a casa, vaig fer el sopar, vaig banyar els nens, fer el biberons, explicar contes, dormir la canalla, endreçar-ho tot i posar-me a punt per triomfar. Abans però, hem d’aguantar el “desfile” de les compres de les dones i dir-les-hi lo bones que estan, lo bé que han comprat, els diners que s’han estalviat, lo molt que les xiularan, lo calents que encara ens posen després de tants anys...

Els homes som capaços de tot per "treure la pols" a casa... fins i tot dir mil mentides per minut! Jajajaja... i quan les tenim contentes, satisfetes, felices ens egegen a pastar fang:

-OOOOHHHHOOOUUUMMM. Estic tant cansada! Vinga carinyo, vaig a dormir, no vinguis tard al llit, que necessito un massatge als peus.
- i jo a la "pip"! No et fot... a pendre pel "pip"! Me’n vaig a veure el fòrum, a veure si algú ha fet algun bonítol... que almenys ells em riuen les gràcies.

I així estem, companys, en dissabte a la nit, i enganxats al puto fòrum!

Salut i força a la mà, per poder pescar!

Editat per darrera vegada per Raül el Dl 11 Oct 2010, 15:27, editat 2 cops en total

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dg 10 Oct 2010, 04:45

jajaja nanuuuuuuu que sí que hi han menors, què vols que ens tenquin la barraca? llegiu aquest missatge que d'aquí a uns dies s'autodestruirà! ("por si los googles")
El deixaré uns dies perquè us toqueu, colla de maniáticoh sersuale! però després m'el carrego... em sap greu... Sad Sad Sad

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dg 10 Oct 2010, 12:24

Estimat Raül, no se si abraçar-te o acompanyar-te en el sentiment. Abraçar-te per que ja no em sento tant sol , ja no soc un bitxo rar, i acompanyar-te en el sentiment per que veig que encara estàs pitjor que jo. Mira que jo pensava que ho tenia fotut, i li tinc, però quasi que em sento reconfortat.

El meu sogre sempre deia: havent qui en vulgui no cal apretar a qui no en vulgui. Li hauria de fer cas. Clar que es referia al menjar. JAJAJAJAJAJ.

Per això la Lange té un negoci, dels pocs, que va be. No es lògic que haguem de gastar més en piles que en tabac o "güiski". L’hauré de trucar. JAJAJAJAJAJA
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 10 Oct 2010, 12:35

HAHAHHAHAHA,

certament estic desesperat... o potser és el fantasma que escriu els relats qui no folla mai, o potser sí que sóc jo... no tinc massa memòria per aquestes coses... és com els bonítols, quan un en sap, no li dona importància a la quantitat.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 10 Oct 2010, 12:41

kruskis escrigué:jajaja nanuuuuuuu que sí que hi han menors, què vols que ens tenquin la barraca? llegiu aquest missatge que d'aquí a uns dies s'autodestruirà! ("por si los googles")
El deixaré uns dies perquè us toqueu, colla de maniáticoh sersuale! però després m'el carrego... em sap greu... Sad Sad Sad

ho dius seriosament, jefe? abans de borrar-lo deixa'l a les meves mans, que el suavitzaré una miqueta. He tingut en compte a on escrivia aquest relat, i que hi ha gent jove, suposo, però el que és cert és que per joves que siguin, se la pelen tant o més que jo.

i això és sa.

no parlo de drogar-me, ni de pegar la dona, ni de robar o matar al veï del costat. Parlar de sexe és una cosa natural, i si ha de venir el senyor Google a tocar-me els ous, que vigili, que em pot agradar.

tu manes, jefe: si vols ho puc modificar... però de cap manera deixaré que en goggledelscullons el vingui a esborrar.

a partir d'ara has de posar una clau per entrar a les meves cròniques... per a majors de 18 anys i per a gent una mica madura mentalment.

aquesta crònica l'he escrita jo mateix, no hi ha tingut a vere el fantasma... ho he fet amb educació, tacte i sensibilitat. El meu somni d'infant és sortir al Play Boy, i us tinc a vosaltres per practicar...hahaha...

algun dia arribarà. I llavors què farè nanos?

potser plegar i deixar-vos en pau.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dg 10 Oct 2010, 13:23

Raül, avui sí que t'has vist el cul.

Quan més grans, més animals!

Certament, miris per on el miris, el teu escrit és tot ell un cúmul de transgressions del comportament social. És anòmal trobar algú que escrigui o digui públicament tot allò que un mateix ni tant sols s'atreveix a pensar. No per allò del "què diran" sinó pel fet de la vergonya dels propis pensaments i del que és correcte o no de pensar. Tu passes de tot. Del que és correcte o no i encara molt més del "què diran".

I aquests escrits fan riure. Precisament per això, perquè amb exageració duen a l'extrem allò que tothom pensa i ningú s'atreveix a confessar o a dir en públic o ni tant sols a pensar massa per excés d'autocontrol. Però genera riures francs, de complicitat per identificació amb la situació que s'exposa. I perquè no ens enganyem, són temes dels que ningú parla obertament (quan es fa, amb molta cura, mesura, ponderació, sempre procurant no transgredir el que és políticament correcte) però que són temes que formen part del pensament col·lectiu popular. I per això, quan algú s'atreveix a fer-ne una paròdia, la gent riu de complicitat, per compliment a la valentia de dir el que un no s'atreveix i per l'exageració-extremisme hiperbòlic del discurs.

A tu tant et fot les normes establertes. Tant te fa el que és políticament correcte o no. Se te'n refot el "què diran". No, no és veritat. Transgredir t'esperona. A veure per on respondran, deus pensar. Com ho puc dir perquè sigui més transgressor i provocadora la frase. Tu no és que no tinguis mesura. És que disfrutes no tenint-la i busques com transgredir les normes establertes. Ets un destroyer social. Un dinamitero de les normes no escrites. Un destraler del comportament social. Com deies tu, el bufó que a tots fa riure. El teu recurs, l'exageració i la complicitat.

Un dia, ja molts posts enrere i potser al principi dels propis qüestionaments sobre de què servia i on anava el teu fantasma, et preguntaves (públicament, altre cop) qui eres i de què servies. Quin rol social et podies adjudicar. Et vaig contestar llargament per privat i avui ho faig públicament i d'una vomitada, com a tu t'agrada. Senyor Raül, Mr. Dièresi, oxigen del fòrum, crecepelo vitamínic dels teus posts. Tu ets un bufó saberut. El pallaso que fa riure no pel ridícul que fa, sinó el bufó que fa riure per sortir a l'arena i ridiculitzar amb hipèrboles el pensament comú, el qui fa riure per multiplicar per 10 el que hom creu que tothom pensa. Aquell qui surt a l'estrada amb afany d'escandalitzar i provocar, amb l'arma de ridiculitzar públicament els tòpics socials fent-ne un ús personal en pro de la riallada col·lectiva. Els teus escrits no són una confessió. Són una ridiculització del tòpic i del pensament comú, de les normes establertes, una burla conscient de l'autocontenció, una mofa de les pors que ens fan callar el que creiem que no pot agradar. Una agressió al pensament del "què diran".

A tu tio, tot això t'importa un pito. Agafes el full, la penses ben grossa i et poses a escriure. I que rebenti qui sigui. Quants més, millor.

Analitza els shows del pallassó-bufó Jango Edwars (no sé benbé com s'escriu). En Rubianes també tenia un perfil rebentador. T'agradaran aquests paios.

El redactat, més cuidat que altres escrits anteriors.

Diuen que quan hom senyala una cosa, el tonto es fixa amb el dit. És possible que algú trobi en el teu text una estracanada vulgar i ofensiva. A mi m'ha fet riure i m'ha agradat. Tant pel missatge directe, com pel que hi llegeixo indirectament.

Per tot això, els meus riures al teu escrit, el meu aplaudiment i admiració personal. Nano, endavant les atxes.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dg 10 Oct 2010, 14:12

Altra cop pol.lèmica raüliana...

A veure si superem la punta d’entrades... jajaja.

Ahir vaig arribar a casa, era tard però em vaig conectar per veure si hi havia novetats, i per Déu que les vaig trobar.

Vaig estar entretinguda una bona estona. No vaig voler ser la primera en contestar, doncs esperava que fos aquesta una altra persona i no precisament la que ha estat.

I en vistes de la que s’ha liat crec que és oportú que dongui ara el meu parer com a dona, i no busqueu favoritismes ni complicitats, que la veritat del que penso no depen de l’amistat.

Sincerament, jo no el trobo un relat vulgar, doncs com ha dit el nostre amic Tola, ha estat escrit amb el to d’humor just per passar del vulgarisme a la paròdia, i quants humoristes hem tingut (va per tu “amic” Rubianes) i seguim tenint al pais que en fan del sexe una paròdia? O és que potser volem ser tant correctes que acaben essent nosaltres i els nostres pensaments els vulgars?

Crec que hi ha moltes maneres de dir les coses, i que amb intel.ligència fins i tot es pot insultar... tal com va fer Quevedo ridiculitzant a la “mismíssima” aleshores reina d’Espanya (Doña Isabel) fent mofa de la seva coixera. Quevedo es va presentar davant de sa majestat amb un clavell a una ma i una rosa a l’altre i agenollant-se davant seu i allargant ambdues mans li va dir... “entre un clavel i una rosa su majestad escoja”.

Ole tus huevos Quevedo i ole tus huevos Raül, per saber dir en veu alta allò que molts s’avergonyeixen tan sols de pensar.
Anna-74
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 25 de 26 Previ  1 ... 14 ... 24, 25, 26  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt