MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Gener 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

NECESSITO CRONIQUES RAÜL

Pàgina 24 de 26 Previ  1 ... 13 ... 23, 24, 25, 26  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: NECESSITO CRONIQUES RAÜL

Missatge  Anna-74 el Dg 19 Set 2010, 23:29

Raül escrigué: Fa anys que inverteixo amb sortides falses, amb mals acompanyants pensant que m'ensenyaran alguna cosa de profit, amb material, contactes,... no s'aprén a pescar amb un dia, és cosa d'anys.

Vaig trobar a un vell coneut. NO hi he parlat mai, però el veig cada dia.... i ara tenia l'excusa perfecta per entrevistar-lo... M'hi apropo descaradament, a poc a poc per no molestar, i ell com si res... passant de mi...

"bon dia.... ei! Hola! Sóc l'"amic" de "l'Anna del atún"
"a sí.... hola!" i ja hi vam ser.

I jo que pensava que m'invitaves a la Duna perquè t'agradava que t'hi acompanyés, i ara confesses que només ho fas per interès... jajaja. Ja ho sabia, per això quan vaig amb tu no pesco res, per no revelar els meus secrets... jiji.

O és pels contactes que em vols a mi? Si és així tampoc has sabut triar... jajaja, el vell conegut... molt bon home sí, però no sap ni un borrall de castellà... jajaja...

Pobre Raül, no t'has parat a pensar que potser sóc jo qui n'he tret algun profit de tu... de moment ja me'ls he gastat amb un fil més prim, i encara que no hagis tret cap bonítol davant meu he vist com ho fas, ho he provat i m'ha funcionat.

I ara, no et sents utilitzat? Doncs pensa com es poden haver sentit els qui han vingut amb tu a pescar...

Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 42
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 20 Set 2010, 10:18

quina mala òstia que gastes, Anna74! De vegades em pregunto perquè t’estimo tant... altra vegada m’has donat la resposta, però aquest cop al general. Et trobava a faltar...jeje... són aquesta mena de respostes les que busco amb les meves punyalades traperes, però altra vegada m’has demostrat que tens més cullons tu soleta que molts dels fantasmes que miren d’aprendre coses d’amagat.

De vegades hi penso amb els que han vingut amb mi a pescar... i de vegades miro de no pensar-hi més, per por de vomitar! En el teu cas et respondré que no Anna, no m’he sentit utilitzat. Tu i jo hem sortit un munt de vegades i sí, potser no hem pescat massa, però hem compartit tot el que sabem fer, i tu ara n’has tingut els primers resultats. I més que te’n vindran, i més sortides ens estan esperant... que encara no he acabat amb tu, bestioleta.... ara et toca sortir al Play Boy! Jajajja

De tots els companys que han vingut amb mi a pescar a la Duna, només n’hi ha un que li costarà tornar... és un paio especial, i molt egoista. Dels que no t’aporten res de res. Ni parlen, ni riuen, ni saben estar en companyia d’altres, quan trobo companys a mar. Dels tius que s’amaguen els peixos, dels que no es volen apropar a les altres barques per saludar, dels que s’ho guarden tot per ells solets... i per mi, sol s’ha de quedar.

De tots els altres en guardo un bon record, i espero poder tornar-los a convidar.

Quan vaig acabar d’escriure el post vaig pensar que l’havia de canviar, que altra vegada em caurien les òsties de canto, però sabeu què? Així mateix el vaig deixar. Esperava respostes, i la teva Anna, sabia que no es faria esperar.... et començo a conèixer massa! Jajaja i no saps lo bé que em va.

Jo, més que preguntar-me com s’han sentit els que em venen a acompanyar, em pregunto si poden arribar a entendre com em sento jo, de convidar-los a pescar. Són realment conscients del que els estic oferint? Del que els estic donant? Jo crec que no, i per això necessito sortir sol, de tan en tan. Necessito recordar que no som ningú sense poder compartir la passió que ens recorre la sang, m’explico:

He sortit a pescar sol un munt de vegades, i en moltes m’he cardat de fàstic, però en més d’una he triomfat. Recordo que jo solet he pescat llobarros grans, molt grans, déntols, i bonítols a manta. Anant sol he pescat un turbot, el meu primer tallahams, fins i tot he clavat les meves primeres tonyines a spinning! Però sabeu què passa quan estàs allà al mig, just quan et penses que ho tens tot?

Doncs que te n’adones que estàs sol.

De res em serveix pescar 9 bonítols en mitja hora si no tinc ningú al meu costat, de res serveix pescar un llobarro de 4 kg a spinjig i no tenir l’abraçada del company, de res em serveix tenir i saber el que sé, si no ho puc compartir amb tu.

M’he “aprofitat” de tots i cada un dels companys que han vingut a pescar amb mi, i és per tots ells, i per tots els foreros que tant m’heu ensenyat, que comparteixo sempre les meves experiències: perquè sense vosaltres i les vostres respostes, jo no sóc res.

ja sou uns quants companys que heu vingut a pescar amb mi, així que no em queda altre que preguntar-vos-ho directament:

i tu, t'has sentit utilitzat?

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dl 20 Set 2010, 11:44

Jo sempre penso que vagi amb qui vagi a pescar, m'es igual si pesco o no pesco, la meva passió no es l'avaricia, la meva passió es anar a pescar, amb algú que puguis parlar, expressar les xorrades i cantar cançons que et venen al cap en aquell moment de pau i tranquilitat. Sé que a terra aquestes coses no les pots fer perque de seguida em tancarien al "loquero", però em desafogo moltissim a mar i pesqui un, dos, tres peixos o 50 o fer porra, m'es ben igual!!!! Haig de donar gràcies a que almenys tinc temps per poder fer un dels meus hobbies, encara que només siguin els Diumenges, així que jo mai em sentiré utilitzada ni mai utilitzaré a ningú.
Ahir vam sortir amb en Ciberkun a la tarda, cap a les 17h, a donar una volteta i a veure si a la punta del riu Tordera hi havia algun llobarro perdut, res de res...però vam riure molt, veiem els peixets saltar, cambiavem jigs, anavem fent curri, veiem les gavines que havien nascut feia poquet, "caçant" amb una gràcia..potser no agafaven cap peixet però anaven insistint i no paraven, així som nosaltres, fins que n'aprenguem!
Despres vam canviar de lloc, vam anar al penjant a fer jigging i allà si que va sortir un sorell, un biso i un peix llagardaix, ja vam estar contents i cap a casa que ens espera la nena!!!!!

Lange
www.forumdepesca.com

Localització : Malgrat de Mar, Blanes
Data de registre : 26/03/2010

http://www.langeparadise.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dl 20 Set 2010, 13:26

Ostres raúl, no sabía que vas començar a pescar fa un any...doncs ja portes un bon palmarés felicitats !!
I estic totalment d'acord...la pesca no es només sortir a "treure peixos" hi han moltes coses més

salutacions

fran
www.forumdepesca.com

Edat : 32
Localització : valles occidental
Data de registre : 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dl 20 Set 2010, 14:32

M'agrada fer reaccionar el fantasme.
Si en el fons estem d'acord, només em queixo de les maneres, que per un sol acompanyant que t'hagi sortit rana, generalitzes a la hora d'exposar la teva queixa, i que consti que hi estic totalment d'acord.
I responent a la pregunta...
si m'utilitzes cada vegada que riem plegats, que celebrem un peix pescat o que ens fem companyia quan el peix esta amagat, SÍ, EM SENTO UTILITZADA, I M'ENCANTA.

Anna-74
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dl 20 Set 2010, 17:11

Raül escrigué:De vegades hi penso amb els que han vingut amb mi a pescar... i de vegades miro de no pensar-hi més, per por de vomitar!

Jajaja! Ets un bèstia tio!
La veritat és que si d'aquesta manera no despertes opinions, ja no hi ha res a fer! jajaja

Crec que tots hem anat alguna vegada a pescar mal acompanyats. Amb una persona que et pot arribar a fer sentir malament de ser com és. Però tot té solució: No tornar-hi més! O no?

I és que anar a pescar amb una persona que "només" va a pescar...

calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Localització : Costa Brava
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dl 20 Set 2010, 21:34

Estimat ciber-germanet,

Si a tu t'agrada tocar-nos els nassos a nosaltres, a mi m'agrada tocar-te'ls a tu... jiji

Has de comprendre que no tothom és tan temperamental i cap-calent com tu, fill! La vida és molt més senzilla del que te la plantejes tú i del que intentes que ens la plantegem nosaltres. No cal creure en un déu pare tot poderós creador del cel i de la terra i en un jesucrist únic fill seu redemptor nostre, no cal saber si venim del mico o de l'escarabat de la patata, ni cal tampoc buscar-li sentit a tot en aquesta vida, tot això ha d'ocupar un segon lloc a la nostra vida per acabar de donar-li una mica d'emoció però és totalment prescindible, només es tracta de viure.

No hi ha fòrmula màgica per lligar "femelles", són totes diferents, seria prepotent i del tot utòpic pensar que es pot aconseguir qualsevol dona. Si creus haver trobat la fòrmula per aconseguir-les, al final seran totes tallades pel mateix patró encara que no te n'adonis i el que tu creies infalible ja no ho serà, doncs perdrà emoció la vida, llavors voldràs més i et començaran a agradar un altre tipus de dones per les quals no tindràs la fòrmula màgica i l'hauràs de buscar de nou i així anar fent. La dona que et va veure cantar amb el nen a dintre el cotxe i va quedar calça-molla no és la mateixa a la que li agrada un home que la domini, que li agradi discutir, que se la mengen els gelos i tingui una necessitat de controlar-te a totes hores, ni possiblement sigui la dona per qui la feina ho és tot, necessiti el seu espai, no li importi si l'escoltes, només vulgui algú amb qui compartir l'existència.

I amb els peixos és igual.... quan ja tens els bonítols per mà, vols tallahams, i quan dominis els tallahams voldràs palometons i llavors tonyines i anar fent i quan ho tinguis tot controlat potser et farà gràcia de tant en tant tornar als orígens i anar a pescar julioles i serrans amb cuqueta.

Aquesta vida no és per buscar ni teories ni reaccions, és per viure-la i gaudir els moments que ens dóna, deixem que busquin reaccions els que s'hi guanyen la vida com capellans, polítics, publicistes i psicòlegs, nosaltres no som res d'això, som pescadors

No pretenguis trobar una reacció de tots quan llegim un relat dels teus, has de ser conscient que t'agrada pescar i t'agrada escriure, per això ho fas i ens agrada que ho facis. Ens agrada saber que fa un any no pescaves res i en tan poc temps has evolucionat com a pescador a passes agegantades, ens agrada identificar-nos amb tu i pensar que podem fer la mateixa evolució, ens agrada llegir les teves parrafades identificar-nos-hi i pensar que estem pescant quan estem asseguts davant de l'ordinador però molts no reaccionem, el nostre cervell no ens demana més.

Quan llegeixo una revista de pesca o veig una bona pel.lícula, gaudeixo del moment però no reacciono de cap manera, no ho crec necessari, el dia que cregui que haig de buscar una resposta a tot el que faig pensaré que no gaudeixo prou del que faig. T'estimes la teva dona i als teus fills,oi? És una cosa incondicional, oi que no t'has preguntat mai si és per una reacció química o és cosa divina? Els estimes i prou. Doncs a mi em passa igual amb els teus relats, m'agraden molt però no hi veig cap necessitat de reacció i suposo que algun altre forero deu tenir el cervell configurat com el meu, confio en no ser un animal extrany.

El meu cervell em diu que si t'aprofites d'algú o aquell algú s'aprofita de tu però ningú es queixa ja no és aprofitar-se
El meu cervell em diu que si convido a algú i no m'agrada com a company de pesca, no el convido més

Ni veig reacció, ni veig problema!

PD: No volies reacció, pos toma reacció! llarga, llarga....

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dl 20 Set 2010, 22:26

dons jo no me sento utilitzat raul ,jo tampoc tinc ni punyetera idea de pescar ,nomes se que me agrada ,perque me aixeco ales 4:30 del mati per anar a pescar ? perque u necesito, tinc que anar al mar sigui com sigui ,faig moltes porres i que .....JO VAIG A DISFRUTAR .
tampoc me fa res de dir els meus secrets a ningu ,de fet molts de vosaltres me envieu privats i sempre he contestat i no busco res a canvi nomes uns companys per compartir la aficio que mes me agrada .
ademes ,de mi no crec que hagis apres res o que hagis aprofitat, poder tot lo contrari vas convidar a un tio que va pujar a la teva barca i vas fer una bona amistat ,pero tambe podria ser prenen un cafe a un bar, per ejemple als pescadors de la escala on he fet bons amics del forum o com alexmtz que ens varem coneixer fen llobarros a les platjes o en becader i en nopican aqui per el forum.
TE VAL LA RESPOSTA CRACK?.

sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 20 Set 2010, 22:30

TOMA REACCIÓ!!!!

m'encanta, nano!

collons germanet, em sembla que m'has ajudat molt. Saps què passa, que moltes vegades em surten parrafades i ningú té collons de posar-hi cullerada... i llavors n'he de parlar amb l'Anna i m'ha de fer la feina bruta... com sempre!

Ara ja no em cal, me n'he adonat que estic configurat de manera diferent. I ja està, no cal donar-hi més voltes, doncs.

De veritat us agrada les meves cròniques de pesca? ës que he estat temptat mil vegades de deixar-les, perquè no hi ha reacció. Busco respostes, positives o no. Només vull saber si us ha agradat o no, si preferiu que parli del temps, dels peixos, de l'acció de la canya, de com estiren els cabrons... res més. Necessito saber la vostra opinió perquè n'estic fins els cullons de llegir porqueries a les revistes de pesca. Només vull saber què hi voleu llegir, i així donar-vos-ho jo.

De vegades em llegiu massa al peu de la lletra... i sí, sóc massa provocador... però m'encanta!

i les dones no em carden ni puta cas, kruskis, això és el que somio jo!

i fa un any que vaig pescar el meu primer dentol de 3,6 kg, però en fa molts que pesco serrans i julioles. Perquè no hi ha ningú que comenci pescant peixos de més de tres kg.

gràcies germanet, per fi algú s'ha atrevit a llegir-me la biblia del bon pescador. Seguiré els teus manaments, i a partir d'ara ho faré millor.

Tindreu cròniques bones, però si no em dieu la vostra, no les podré fer millor.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 20 Set 2010, 22:41

sergispinning, em val la resposta, crack! el dia que ens vam trobar tu i jo el primer que vam fer va ser compartir una abraçada. Amb això ho dic tot.

i teniu la mania de quedar-vos només amb les reaccions, les polèmiques i les fantasmades. Però parlo de moltes més coses que superen tot això.

Em sembla que la majoria no heu entès on volia anar a parar amb lo d'aprofitar-se de la gent. No anaven per aquí els tiros, però és igual. Finalment he vist que esteu vius! Configurats de diferent manera, però que hi sou.

fa poc vaig rebre un privat. Em deia que seria un merder infinit si m'haguèssiu de contestar tots. Hi estic d'acord. No cal que em contesteu tots, però tampoc cal que no ho faci ningú.... perquè em dóna la sensació que us avorreixo, o que no us interessa el que em passa pel cap. LLavors faré el més fàcil que hi ha: pescar i penjar la foto, això sí que té reaccions... i totes positives! Però jo amb això no en tinc prou, no sóc tan simple, sóc més complicat.

en fi, ja callo.

la propera anirà de peixos, cabrons! jajajajaja per cert, encara és hora que em dieu què voleu pescar. De moment vai aprenent coses noves, per si de cas!

au, bona nit, que tinc dos contes per explicar a la nena. ( sort que no els he d'escriure!)

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dl 20 Set 2010, 22:49

JO TU DIRE, UN LLOBARROT VUI QUE PESQUIS UN LLOBARROT,com aquell que te va costar tant, pero no te equivoquis raul ,un llobarrot a platja, sense barca, poset un vader i ves a matinar, jo te aconpanyo si cal, pero te vui veure amb vader, mullarte amb les onades, patir fred, molt de fred, sortir un dia unaltre i no fer res sortir casi dos mesos tots els csps de setmana fer una pila de km i no agafar res, te sembla dur jo crec que si ...........no estas preparat per aixo ......SOU COM NENAS jajajajajajjaj.

sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dl 20 Set 2010, 23:15

sergispining escrigué:JO TU DIRE, UN LLOBARROT VUI QUE PESQUIS UN LLOBARROT

Sergi!!! D'això no en sap en Raül!
No li demanis quelcom tan difícil, home! jajaja Razz

La veritat és que pescar un llobarrot és cosa fina.
Suposo que no és el mateix llençar un jig enmig d'un banc de peix afamat i voraç (sense treure mèrits a ningú), que fer moure els rapales intentant enganyar a algun llobarro solitari buscant una presa que el convenci.

Jo porto uns quants vespres anant a buscar-los, i avui, després de 4 seguides fallides, n'he conseguit clavar un de guapo (al voltant del kg), però és molt xungo treballar un peixot amb la corrent d'aigua en contra (totalment en contra). A hores d'ara està nedant! (que m'esperi que demà em tornarà a trobar).

APA RAÜL, JA T'HO HA DIT EN SERGI, UN LLOBARROT!!! A VEURE QUI ÉS EL PRIMER EN PENJAR LA FOTO D'UN LLOBARROT! JAJAJA lol!

Sort!!! jeje

calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dl 20 Set 2010, 23:46

Estimat representat, tira més al relat erotic que et va al pel, soci...jo t'entenc i més d'un cop ho varem xarrar...
Pesca=Companys+Divertiment. Ja em coneixes, que pesco bé, que no...ems sua la closca ja que he sortit amb els meus amics a disfrutar d'un matí, i parlo en nom dels que sempre surto a pescar.

En quan a "aprofitar" crec que t'han entes...sería més compartir o contrastar.
Molts cops crec que es fa d'aquest divertiment un món molt tancat, peró no aquí, sino a mar o a port.

P.D. Si us plau, necessito recuperar el teu relat de fot un any quan vas passar un cap de setmana a BCN...passa'l Fantasma de la Garrotxa.

salut Fantasma amb plomes.-
Fmat. El que no pesca mai.

szac
www.forumdepesca.com

Edat : 46
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 21 Set 2010, 00:37

Collons Raül!

A mi veig que no s'em dóna tan bé com a tu, lo d'encendre la gent... no volia fer-te aprendre res ni ajudar-te.
Volia sang i fetge, que m'engeguessis a la merda! Twisted Evil Twisted Evil

És clar que ens agraden les teves cròniques, encara que no trobis respostes, si t'hi fixes hi ha moltes lectures, i això és bo, no? si no interessés no es llegirien!
Quan algú escriu un llibre, vol que la gent el llegeixi, no espera que li enviin cartes a casa dient-li lo bo o lo dolent que és, tu disfruta escrivint i nosaltres llegint, pensa així i no t'enfonsis, jo vaig confiar en tu, en Tomeu va confiar en tu i un munt de foreros també.

Estic amb vosaltres amb què anara pescar no només es treure peix, no treure peix és encara millor, et fa anar a pescar amb més ganes la pròxima vegada i com va dir una vegada un sabi anomenat Sergispinning "NO HI HAN DIES DOLENTS DE PESCA (PENSA KE PODRIES ESTAR TREBALLANT)"

Salut!

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dt 21 Set 2010, 00:44

kruskis escrigué:Estimat ciber-germanet,

Si a tu t'agrada tocar-nos els nassos a nosaltres, a mi m'agrada tocar-te'ls a tu... jiji

Has de comprendre que no tothom és tan temperamental i cap-calent com tu, fill! La vida és molt més senzilla del que te la plantejes tú i del que intentes que ens la plantegem nosaltres. No cal creure en un déu pare tot poderós creador del cel i de la terra i en un jesucrist únic fill seu redemptor nostre, no cal saber si venim del mico o de l'escarabat de la patata, ni cal tampoc buscar-li sentit a tot en aquesta vida, tot això ha d'ocupar un segon lloc a la nostra vida per acabar de donar-li una mica d'emoció però és totalment prescindible, només es tracta de viure.

No hi ha fòrmula màgica per lligar "femelles", són totes diferents, seria prepotent i del tot utòpic pensar que es pot aconseguir qualsevol dona. Si creus haver trobat la fòrmula per aconseguir-les, al final seran totes tallades pel mateix patró encara que no te n'adonis i el que tu creies infalible ja no ho serà, doncs perdrà emoció la vida, llavors voldràs més i et començaran a agradar un altre tipus de dones per les quals no tindràs la fòrmula màgica i l'hauràs de buscar de nou i així anar fent. La dona que et va veure cantar amb el nen a dintre el cotxe i va quedar calça-molla no és la mateixa a la que li agrada un home que la domini, que li agradi discutir, que se la mengen els gelos i tingui una necessitat de controlar-te a totes hores, ni possiblement sigui la dona per qui la feina ho és tot, necessiti el seu espai, no li importi si l'escoltes, només vulgui algú amb qui compartir l'existència.

I amb els peixos és igual.... quan ja tens els bonítols per mà, vols tallahams, i quan dominis els tallahams voldràs palometons i llavors tonyines i anar fent i quan ho tinguis tot controlat potser et farà gràcia de tant en tant tornar als orígens i anar a pescar julioles i serrans amb cuqueta.

Aquesta vida no és per buscar ni teories ni reaccions, és per viure-la i gaudir els moments que ens dóna, deixem que busquin reaccions els que s'hi guanyen la vida com capellans, polítics, publicistes i psicòlegs, nosaltres no som res d'això, som pescadors

No pretenguis trobar una reacció de tots quan llegim un relat dels teus, has de ser conscient que t'agrada pescar i t'agrada escriure, per això ho fas i ens agrada que ho facis. Ens agrada saber que fa un any no pescaves res i en tan poc temps has evolucionat com a pescador a passes agegantades, ens agrada identificar-nos amb tu i pensar que podem fer la mateixa evolució, ens agrada llegir les teves parrafades identificar-nos-hi i pensar que estem pescant quan estem asseguts davant de l'ordinador però molts no reaccionem, el nostre cervell no ens demana més.

Quan llegeixo una revista de pesca o veig una bona pel.lícula, gaudeixo del moment però no reacciono de cap manera, no ho crec necessari, el dia que cregui que haig de buscar una resposta a tot el que faig pensaré que no gaudeixo prou del que faig. T'estimes la teva dona i als teus fills,oi? És una cosa incondicional, oi que no t'has preguntat mai si és per una reacció química o és cosa divina? Els estimes i prou. Doncs a mi em passa igual amb els teus relats, m'agraden molt però no hi veig cap necessitat de reacció i suposo que algun altre forero deu tenir el cervell configurat com el meu, confio en no ser un animal extrany.

El meu cervell em diu que si t'aprofites d'algú o aquell algú s'aprofita de tu però ningú es queixa ja no és aprofitar-se
El meu cervell em diu que si convido a algú i no m'agrada com a company de pesca, no el convido més

Ni veig reacció, ni veig problema!

PD: No volies reacció, pos toma reacció! llarga, llarga....

Kruskis, la teva resposta m’agradat. Ara sé que estic en un forum. Aquesta resposta, al meu entendre, està feta per el Kruskis pescador i el Kruskis administrador.

No tot s’hi val per fer-se veure o cridar la atenció.

La majoria dels que, de tant en tant, tenim alguna cosa que explicar ho fem per això, sense cap afany de protagonisme, explicant el cap de setmana, quatre experiències i prou. No ho convertim en una classe de colegi de barri on el “profe” ens estira les orelles si no ho fem com ells diu.

Quan un escriu: son realment conscients del que els hi estic oferint o del que els hi estic donant? Això es de una prepotència descomunal. Es supèrbia. Es Déu nostre Senyor ressuscitat.
I sensacions i experiències? Jo vaig anar a pescar per primera vegada, al riu Ter, quan tenia 7 anys (i en tinc 61), i vaig pescar un “sol”, ho recordo com el primer dia. La emoció que vaig sentir no me l’ha produït cap tonyina. I la primera carpa? I la primera anguila? Quan pesques per primer cop, si no sens res, no seràs mai un bon pescador però, no en faig ni en faré del meu “hobby” una competició, ni serè ni vull ser més ni menys que ningú, però tampoc em dedicaré a passar-li “pomada” a tots aquells que tinguin la pell “seca”.

Muaaaaaaaaaaaaaaaa a tots

Editat per darrera vegada per caproig el Dt 21 Set 2010, 08:45, editat 1 cop en total

CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 21 Set 2010, 06:48

collons caproig... em sembla que no has entès on estàs llegint. Confons el meu personatge amb la meva persona, i per aqui no hi passo. Necessito tot un matí per contestar-te, però he d'anar a mar, avui a treballar. He d'acabar el repor, llavors em dedicaré a tot el demès, fins i tot al llobarrot.

em venen a buscar.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dt 21 Set 2010, 08:36

caproig escrigué:

Quan un escriu: son realment conscients del que els hi estic oferint o del que els hi estic donant? Això es de una prepotència descomunal. Es supèrbia. Es Déu nostre Senyor ressuscitat.

... ÉS EL FANTASMA!!!

JAJAJAJA!!!

Anna-74
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dt 21 Set 2010, 09:13

[quote="Raül"]collons caproig... em sembla que no has entès on estàs llegint. Confons el meu personatge amb la meva persona, i per aqui no hi passo. Necessito tot un matí per contestar-te, però he d'anar a mar, avui a treballar. He d'acabar el repor, llavors em dedicaré a tot el demès, fins i tot al llobarrot.

em venen a buscar.

Estimat i benvolgut Raül.
Pel que veig, quan escrius, estàs fent una novel•la. Si es així rectificaré (ja ho he fet) les al•lusions a la persona, que no al personatge i reconec que ha em serà més fàcil barallar-me amb ell.
Moltes vegades he estat temptat de contestar les parides i sortides de to de un personatge, que quan ningú li fa cas, diu collonades, però m’aturava per la persona.
No ho entenia!!! Com es podia ser tant dròpol !!!
Aquesta vegada el Kruskis m’havia fet la meitat de la feina només que, segurament, ell ha anat més temps a l’escola que jo, té més “maneres” de posar a parir el personatge.
Raül, no hi perdis més el temps.
Una abraçada per tu, però mantinc el que he escrit al personatge.

CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dt 21 Set 2010, 14:22

sergispining escrigué:JO TU DIRE, UN LLOBARROT VUI QUE PESQUIS UN LLOBARROT,com aquell que te va costar tant, pero no te equivoquis raul ,un llobarrot a platja, sense barca, poset un vader i ves a matinar, jo te aconpanyo si cal, pero te vui veure amb vader, mullarte amb les onades, patir fred, molt de fred, sortir un dia unaltre i no fer res sortir casi dos mesos tots els csps de setmana fer una pila de km i no agafar res, te sembla dur jo crec que si ...........no estas preparat per aixo ......SOU COM NENAS jajajajajajjaj.

Nano! amb en Sergispinning si que has topat amb un os ben dur de rosegar!! no volies canya?! toma, ya!! t'ha fotut la burxa fins al moll de l'os. A veure si ens penges la foto del teu macrollobarro, ara. Toooooma ya!! Aguanta candela, nano!

Volem el llobarro. I jo encara hi diria més. M'apunto al repte del llobarro de'n Sergispinning, però a més hi poso data. Et donem un mes.

Ha, ha, ha,hha ,ha, ha... que tonto que sóc. Estic rient sol al cibercafè.

Xaval, ja pots anar esmolant la canya. El fantasma ha estat congriat!! El temps de descompte comença a contar. Dia 1.

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dt 21 Set 2010, 14:26

Raül escrigué:De vegades hi penso amb els que han vingut amb mi a pescar... i de vegades miro de no pensar-hi més, per por de vomitar!

Avui he sortit des de les roques. No tinc temps de fer un bon report que estigui a l'alçada de'n Waldo, a qui feia mes d'un any que no veia. Els espets -per fi- han estat absents (quina plaga, tios!) i han pogut deixar pas a les llampugues. Amb poppers, tu. Quin autèntic gustasso. Ara sí que comencem a divertir-nos!

Ja saps que aviat torno. Espero veure't vomitar de fàstig per la borda ben aviat (mentre jo vaig traient bonítols de 20 en 20). Perquè em tindràs a la Duna en un tres i no res. Que lo sepas, darling!

Petonets de Menorca. Sense bafarada de gin.

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dt 21 Set 2010, 16:00

Tola escrigué:Espero veure't vomitar de fàstig per la borda ben aviat (mentre jo vaig traient bonítols de 20 en 20). Perquè em tindràs a la Duna en un tres i no res. Que lo sepas, darling!

jajaja, així que ets tu Tola qui remou les tripes del fantasma...
Ja has vist en quin merder s'ha posat... es que no l'entenen... jajaja

Anna-74
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 21 Set 2010, 16:47

òstia nanos... feia temps que no m'ho passava tant bé!

finalment he tingut respostes... jajajaja i krukis, vés a la merda! (em volies fer enfadar?)

abans que res vull fer un apart: el meu fantasma és el pescador més prepotent, suberb i es creu dèu nostre senyor resucitat, però jo, la meva personeta, va ser la única que es va dignar a entrar al xat a saludar a un company. L'únic. Amb això em quedo descansat i amb la consciència més que tranquila.

També m'he adonat d'una cosa: no m'enteneu, almenys la majoria. Us limiteu a llegir les paraules, i no us quedeu amb el seu significat. Ho sento, no n'he sabut més. A partir d'ara miraré de ser més simple, faré reportatges vulgars. Això sí que agrada, i no fa pensar.

El llobarrot ja l'he pescat, i us aseguro que costa molt més pescar-lo des de la barca que des de la costa (a spinning, clar). I Tola, no siguis maricón, no em donis un mes de temps i menys ara... que ens ve lo bo.

El mes de gener me'l vaig passar pescant al riu fluvià (dos dies amb vàder, si,si, amb vàder) i no vaig fer res. Volia captar l¡'essència d'aquesta pesca abans d'escriure el repor. Vaig passar molt fred, molt. Vaig perdre esquers, em vaig mullar, vaig caure, vaig riure, vaig plorar. Vaig entendre que la pesca del llobarro és un altre món i em vaig ensorrar, però el meu company em va donar la mà, els vostres ànims em van donar calor i en Gabi em va donar fe.

i vaig acabar el puto repor.

He anat a pescar al riu amb dos "professionals", sé com es fa, on s'ha d'anar i amb què s'han de treure els llobarros de fins a 8 kg (8,3kg exactament). És un repte difícil, però només necessito temps i confiança amb els meus amics. I per això no sabreu mai quan hi seré, perquè he entès que parlar el riu no és el mateix que parlar del mar obert. Allà tot és secret, i per mi és més important la confiança dels meus amics que tots els llobarros junts del Fluvià, o del Ter.

De moment, senyor representant, recuperarem el relat gloriós del finder a barcelona...jajaja, et vaig posar calent? Jo sí que hi anava... i la dona estudiant! L'he de buscar, ja no sé ni o para... a les cròniques?

i ja està, no buscaré més respostes. Només volia saber si hi ha algú darrera el número de visites, si hi ha algú que també li corre sang per les venes, vull dir.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 21 Set 2010, 17:23

Un dia sergispinning et convidaré a pescar amb mi. Però esperaré que faci fred de veritat, que s'aixequi mar a la tarda i qudem ben mullats. O un dia de tramuntana, dels que et mulles només de sortir de port i se't glacen els dits i no pots tancar l'emerilló. He pescat de dia i de nit, al gener em vaig passar més de12 hores seguides a la barca, i ni picada del llop de mar. Així una i altra vegada, i em va sortir un company a les roques amb un llobarro pescat a spinning, i en Salvatge que m'envia una foto d'un llobarro de 4kg pescat al curricà...

luny d'enfonsar-me, de morir.me d'enveja i de ràbia, em vaig posar a riure, i vaig continuar treballant. Recordo que aquells dies en Jaime em va dir "qué loco estàs!", ell va sortir a trenc d'Alba, amb un fred que cardava pànic, el que no sap és que jo el vaig veure sortir de port, i ja feia tres hores que havia començat a pescar. A les quatre de la nit ja era a mar, en ple mes de gener. No sentia els dits, els llavis els tenia tapats per por que les esquerdes em fessin sang. I el llobarro enlloc.

Sé lo dur que és pescar llobarros, lo dur que és veure'ls seguir l'esquer i recular quan veuen la barca. Em van quedar les cames plenes de blaus perquè havia de sortir amb tramuntana i mala mar.

i jo no en vaig pescar cap. Però era allà pequè en Gabi em va donar fe. Molts pesquen llops a les roques, o al riu, o a la platja, però ningú els fa des de barca amb espinning. Ningú tret d'en Gabi i el seu company. I si ells poden fer-ho, jo també, només em calia insistència i treball.

Una setmana desprès de publicar el reportatge vaig pescar un llobarro a spinning des de barca. em vaig posar tant content, que per poc em poso a plorar.

A la setmana següent va i en clava un el meu company!

Dos mesos més tard vaig en vaig fer tres en mitja hora, gairebé de casualitat.

És molt fàcil treure un peix de casualitat, penjar la foto i escriure un munt de tonteries per penjar-me medalles. El que costa és anar a buscar un peix en concret. I el que és més dur de tot és tenir una data de caducitat, perquè tens una revista que t'està esperant els resultats (i el meu primer reportatge).

Portem dos mesos treballant amb l'Anna amb un nou cas. I no hi ha hagut manera. Heu vist el temps, avui a l'Escala? Ha plogut a mars! Però els meus companys i jo èrem allà. Hem quedat molls fins els ous, segurament m'hauré refredat, però he acabat el repor d'una puta vegada.

Poseu-me el repte que volgueu, però no m'hi poseu data. A partir d'ara vull sortir a disfrutar. N'estic fins els ous de pescar per cullons i amb data de caducitat, i no per mi, que m'agraden els reptes, sinó perquè hi tinc altres implicats, que són els meus companys de la Duna.

Anna, a partir d'ara pots venir sempre que vulguis amb mi a pescar, només amb una condició: vine a disfrutar. S'ha acabat l'angoixa, la pressió i el treball.

t'espero dissabte, t'ho has guanyat.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dt 21 Set 2010, 18:28

RAUL, SE EL QUE TE VA COSTAR DE TREURE AQUELL LLOBARRO .per aixo te vaig provocar ,tu si que tens collons de agafar un llobarrot........ pero el fantasma no els te.jajajajajajaj

sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 21 Set 2010, 19:23

Òstia, tu dius que vols reaccions però al final qui ha reaccionat sense adonar-te'n has estat tu, senglar.

Has escrit un post de 50 milions de línies sense que surti el coi de fantasma. Has sigut sincer, has dit coses bones i dolentes, ens has explicat com has patit i com has disfrutat a la vegada, sense cap frase de prepotència. Has acabat el relat, t'has quedat descansat i a gust i no t'hem de donar les gràcies per deixar-nos ser amics teus ni per passejar-nos amb la barca, ni per deixar-nos llegir els teus relats, ni per ensenyar-nos els teus secrets.

No et sents millor? És necessari el teu personatge fantasmagòric? No et sents millor entre els mortals? Twisted Evil
No tothom et coneix en persona, ni sap com ets, i si s'han de quedar amb les fantasmades que fots per aquí... els fantasmes no agraden a ningú, que vols guanyar enemics?
T'he tocat els pebrots jo, te'ls ha tocat en Sergi, en Tola, l'Anna i fins i tot en Caproig que pel poc que el conec no se'l veu home de ficar-se en polèmiques

A vegades en aquesta vida és necessari crear-se una cuirassa, una màscara perquè els demés no et trepitgin, per dir "aquí sóc jo" i tens tres possibilitats i cap de les tres és bona.

- La primera, que els que siguin menys putes que tu no vegin que a dintre hi ha un tros de pa i es quedin només amb què ets un gilipolles i un fantasma

- La segona, que pillis algú més puta que tu i et cali i vegi que ets un pringat amb una màscara de noi dolent

- La tercera, que sigui igual de fantasma que tu i us caigueu bé, us rigueu les gràcies i sigueu llavors, 2 fantasmes agafats de bracet per la vida, però l'altra gent us continuarà veient o bé com gilipolles o bé com pringats però per duplicat.

Per tant, havent dit tot això i tornant a posar el cervell en pausa una altra vegada, espero haver-te almenys fet que et plantegis deixar el fantasma al rebost i gaudir dels amics que has fet per aquí, del que has après, del que ens fas aprendre i de tot el que et queda per fer i escriure, encara.

Amén,
Joan

PD: Osti com m'agrada tocar-te els pebrots...

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado Hoy a las 20:11

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 24 de 26 Previ  1 ... 13 ... 23, 24, 25, 26  Següent