MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Gener 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

NECESSITO CRONIQUES RAÜL

Pàgina 23 de 26 Previ  1 ... 13 ... 22, 23, 24, 25, 26  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

hombre! llobarro45! benvingut a les cròniques!

Missatge  Raül el Dj 02 Set 2010, 01:06

òstia nanos! vaig una mica de cul i feia dies que no entrava al fòrum... (dos, jaja).

pujava amb cotxe i ja pensava... què cullons explicaràs?... com començaré la crònica? quin títol hi posaré?... i mireu, entro i acabo de flipar...

a les meves cròniques he trobat un missatge d'en lloabrro45! Ara sí que he flipat! NAnos... ja em puc morir... avui he ampliat el meu repertori ( o l'àlbum de fotos) i, a sobre, tinc un missatge molt important! yuppiii!

PER CERT LLOBARRO45, si estàs la meitat de bo que la tia de la foto de l'avatar... et convido a navegar! jajaja ( a pescar no, que ja en saps!)

va, va... que voleu peixos... doncs apa:

UNA DE PEIXOS, CABRONS!

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

UNA DE PEIXOS, CABRONS!

Missatge  Raül el Dj 02 Set 2010, 01:38

Tola, Tola! avui he reduït la jornada... però he multiplicat els resultats! jajaj és que no sabeu quin dia és avui? (per ahir)

SETEMBRE!!!! A pendre pel cul l'agost! ja ja ja!!!!

seré breu, companys, que el puto interné no em va i és la segona vegada que intento fer la mateixa feina! Tenia mitja crònica i dues fotos i APA! a canpixa!

us dedico la crònica als que no us agrada la lletra.... jajjaa, a uns quants!:

a que no sabeu quin peix he pescat? Una pista: he trucat a la dona i m'ha dit: "un altre??? ja n'estic farta!!!!" jajaja´

Sí nanos... sóc com l'all... sempre em repeteixo!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re: NECESSITO CRONIQUES RAÜL

Missatge  Raül el Dj 02 Set 2010, 01:47

(perdoneu que faci tants posts... però em falla la màquina (que no la meva!) i ja n'estic fins els ous de repetir la feina!)

on anava.... ah! fàcil! bonítols amb ferros! És que no tinc remei... és curiós, eh Tola? Dos dies, i dos bonítols amb jigs!!!! I mira que estan tontos, encara... aviat serà un festival! Els "grumers" me'ls teniu ben enganyats... però ja s'acaben les putes vacances, ja....

però avui he après alguna cosa nova... jejeje

Tola! Una altra teoria: Una cosa nova, vol dir un nou peix!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 02 Set 2010, 02:06

"PIM PAM TOMA LACASITOS!" (jajaja, m'encanta!)

"IUPI, UAA, VERÀS QUE BUENOS QUE ESTAN!"

Jo he pescat tallahams i bonítols, el meu company, alguna espècie més, també. (però no parlo dels altres... només del que pesco jo).

Encara em queda mooooolt per apendre, però ho faré.

que com ho hem fet????

com sempre: treballant de valent!

les cròniques del fantasma comencen... i potser sí kruskis: algun video haurem de fer!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

UN DIA ESPECTACULAR

Missatge  Raül el Dv 10 Set 2010, 22:51

Teníem pendent una sortida amb l’amic Jaime, però a sobre de no portar res per beure ni menjar, li vaig posar la condició que sense la meva bèstia no m’embarcaria en una aventura tant especial. Ja Havia quedat amb l’Anna per anar a fer mal a la Duna, però el dia abans vaig rebre una trucada que em va fer canviar tots els plans.

Efectivament, podria sortir a pescar amb la meva bèstia, però aquesta vegada podria pescar na bèstia de veritat. La meva bèstia de mar havia de caure a l’endemà. Per fi anàvem amb els equips i les barques adequades, la millor companyia i la nevera plena a rebentar... no podia ser de cap altra manera: es presentava una jornada espectacular!

Per sortir a pescar tonyines és molt important fer-ho amb una embarcació, o més d'una, que ens acompanyi mar endins... pel que pugui passar. Aquí teniu els nostres companys...jejeje... la barca d'abstemis! Els borratxots havien de venir amb mi, per cullons! (val a dir que l'Anna74 i en peixet Jr no beuen ni gota... ).

El dia no podia començar millor: bona mar i l'esperança de poder complir un somni: treure i tornar a mar una puta tonyina! Avui tindria una bona oportunitat!

Mica en mica vam anar guanyant profunditat. Les saltades encara no es feien presents, però ja teníem l'arsenal ben preparat. Les primeres embarcacions professionals es feien veure, arrossegant xarxes a profunditats increïbles!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 10 Set 2010, 23:14

Vull parar a fer una reflexió personal. El primer que em va sorpendre van ser els equips de pesca: els vaig trobar descomunals! Només d'agafar aquella canya i carret ja em vaig cansar! I que incòmode cargolar amb el carret a sobre, amb l'altra mà, acompanyant el fil amb el dit per anar-lo col·locant correctament,... buuuufffff! Ja patia abans que la bèstia volguès picar!

A mi, sincerament, em sembla una lluita desigual, i per desigualtat, prefereixo ser jo qui està en pitjors condicions, que per això els humans sóm més intel·ligents que aquests peixots... o no.

En aquell moment, amb una grua a les mans, em va venir al cap el dia memorable que vam compartir amb el meu amant, en Tola. Allò sí que va ser una història d'amor dins el mar!

Us podeu arribar a imaginar què sentia jo en aquests moments de glòria?

Us podeu imaginar la picada d'una tonyina guapa amb el meu equip de treure bonítols? jajajaja

I poder-ho compartir amb un bon amic? (les persones, nanos, les persones són el més important). DE Tonyines ja en pescaré moltes més, però no aquest any.... que algun cabró ha acabat amb el seu cupo, i el meu també! Qui porta aquesta merda de comtes....

En fi, continuaré relatant. Al meu gust, quedi clar, prefereixo milt vegades pescar-ne una, o tant sols poder-ho intentar, amb una canya d'spinning, i clavar-la amb les meves pròpies mans.

Això no té preu.

Editat per darrera vegada per Raül el Dv 10 Set 2010, 23:30, editat 1 cop en total

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 10 Set 2010, 23:27

Per on anava... ah! Pel més important! Les birres corrien a tot drap, però de peixos, ni rastre, companys. I vinga a fer milles, i vinga a cremar gasoll! I vinga a beure.... jajaja. El problema de portar la bèstia a bord, o en aquest cas una dama, és que després d’hores de patronejar la barca mentre nosaltres ja començàvem a parlar en castellà... va i se m’ocorre oferir-li alguna cosa per beure:

“Ei, nena, et poso un combinat? Una birreta? Una mica de cava? Un jiging-tònic fluixet per fer venir gana?”. Li vaig dir amb xuleria, però amb seguretat... “ no has vist la peli de Còctel? Vaig ser jo qui va ensenyar a en Tom Cruise a fer de barman..”

... i li va sortir la bèstia...

-Tom Cruise? Combinats? Barman.... Fantasma! Ara, per gilipolles, em poses un cafetó ben carregat! Jajaja, i si no, un altre dia, calla!

I apa... que ja teniu al fantasma ben ocupat.... i patint de valent de no cremar la mercancia més valuosa que portàvem a bord... els meus ous!

Fer un cafetó a alta mar navegant a 7o8 nusos... això sí que té tela!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 10 Set 2010, 23:41

Nosaltres a la nostra... omplint la panxa de gas i el cap de tonteries i boira... i practicant idiomes! Quan de sobte, va i al bèstia es va sobressaltar!

Allà! ALLÀ! ALLLLAAAAA!!!!!

Ja no sé ni quina hora era... però cap al migdia! Portàvem hores navegant... i mamant!

Jo ja portava mitja òstia a sobre... i la veritat, estava tan de puta mare amb aquells companys, que me la suava pescar un peix o no... jajaja... De l'ordre de treure les tonyines ja n'havíem parlat: primer en Peixet Jr, que per això era el júnior de l'embarcació. Després anava jo, seria el segon. Anant molt malament la cosa, hauríem de tenir dues o tres picades...jajaja... o sigui que avui podria fer el repor de la meva tonyina en baços i poder-la tornar!

No eren tonyines... eren dofins. Heu vist la peli Titànic... doncs aquí teniu en Leonardo di Caprio en l'escena més famosa del film, jijiji:

La imatge va ser molt maca, el que passa és que costa enganxar els mamífers en ple salt... ara, al mamón d'en Jaime sí que el vaig ben retratar! jajaja

En fi.. un flipant a proa de la barca i els altres ben flipats a la popa... jajaja, això d'estar hores a alta mar i no veure ni peix, és molt perillós... i ells vinga a parlar d'en Pichi. "És que quan no piquen ens ho muntem amb ell..." jajaja pobre Pichi... les guarrades que vam arribar a dir!

Tonreries, les que volgueu.... jo ja passava de tot... les putes tonyines me l'havíen tornat a jugar.... estic maleït amb aquest peix! jajaja M'hauré de dedicar a altres peixots.... cap problema!

però patia per en Júnior, que estava ben excitat. Dins meu pensava "déu meu.. si existeixes dóna una puta senyal... regala-li una trista picada a aquest xaval... que s'ho mereix. Vinga, va... tan sols una... A mi, que em donguin pel cul altra vegada... que ja hi estic acostumat.... vinga, dèu... una picadeta de res..."

i la canya central fa FLLAASSSSS!! RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!

PICADAAAAAA!!!!

vinga nano, a treballar! jajajaja

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 11 Set 2010, 00:28

No havia vist mai tantes ganes de pescar dins una sola persona. En júnior no va parar de treballar en tot el matí. Ens feia de vigia, amb la seva vista privilgiada ho veia absolutament tot! Identificava les altres embarcacions com si res, veia una boia dins el mar, (jo no hagués vist ni un elefant!), qualsevol saltada la veia a l’instant... bon mariner, bon pescador i bon nano. El seu pare, l’Andreu o en peixet com el coneixeu tots, pot estar ben tranquil de deixar anar al seu hereu a les barques dels altres.

Algun dia podràs venir amb la meva, si vols, clar!

En Júnior ja s’havia posat el cinturó de combat, mentre que els dos pinxes li preparaven la canya per començar a treballar.

I va començar a cargolar. Al principi hi posava més força que seny, i ja sabeu què diu la dita... El que calia era fer treballar la canya, no fer la força amb el carret! Jo donava consells, cridava, animava... però estava acollonit! Pensava que jo no tindria collons de treure un bitxo amb aquells equips... que jo no serveixo per pescar així... però m'havia de fer el valent! No podia quedar malament amb en júnior... però feia hores que ho havia fet...jejeje.... feia hores que anava torrat!

de seguida li va agafar el tric, i xina xano la tonyina va anar venint. Al principi costava molt poc, "l'he perdut, l'he perdut" anava dient ben nerviós... "No l'has perdut, tranquil! ës que neda cap a tu..."

quan de sobte va tornar a fer ZAASSSSSS! RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!

i apa, jo amb el cul ben apretat... jajajaja... quins collons que té en Júnior!

deu pesar uns 25 kg menys que jo, i el pes ajuda a contrarestar la força de l'animal... però el nano suplia la seva falta de pes amb un bon ritme, intel·ligència, saber fer, paciència i passió. Les ganes poden amb tot! LA lluita va ser de tu a tu, una bèstia contra un animal. Va ser una lluita neta, maca, digne de veure, i de fotografiar.

Jo ja tenia el punt de fuga una mica tort... i tots estàvem apilonats i excitats per la ocasió. Són moments guapos, tenir una picada doble, o triple! ha de ser espectacular!!!

deu ser com quan vaig clavar els tres bonítols...jejeje... tonyines en miniatura... però anava jo sol! Tres canyes, tres clavades! jajajaja I no vaig haver de patir ni la meitat....

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 11 Set 2010, 00:51

En júnior estava guanyant la partida. No és un joc brut de força, aquí la puteria és un grau. S'ha de saber aguantar, apretar, deixar fer, munyir fort, deixar marxar... batallar amb peixos de més de 30 kg no és cap tonteria, i s'ha de mirar de tenir el cap fred en tot moment, sinó volem tenir una bona desil·lusió.

En Júnior ja tenia la partida guanyada... mireu! la tenia ben a prop!

En Jaime estava al seu lloc, ja és nostra! ja és nostra!!!

ja és nostra.... i CCCLLLAAAACCCCKKKK! A PENDRE PEL CUL LA PUTA TONYINA!!!!!!

no hi doneu més voltes, companys.... la culpa és meva, estic gafat am aquest peix.

em va doldre a l'ànima... no per la foto, sinó pel peix, pel rapala d'en Jaime i, sobretot, per en Júnior.

Ho vas fer de puta mare, nano. LA culpa va ser meva.

Estic molt orgullós de tu, un dia anirem a la Duna a pescar de debó. I sense torrar-me! jajajaja

i sabeu quqè fem els cracks quan perdem el peix del dia???? Emprenyar-nos??? Maleïr-nos???? Cagar-nos en tot???

NO, home, no. Els cracks passem de tot això.... jajajaja

Obrir una ampolla de cava! Nosaltres sí que som uns campions!

Li vaig dir a en júnior que de tenir una altra picada, li cedia el meu torn. Em va saber molt greu que s'enduès aquell disgust i aquella desil·lusió... estava disposat a renunciar a un dels meus somnis, a treure el peix que em treu el son, a deixar escapar altra vegada la possibilitat de pescar una tonyina, però ho feia de cor. I això és el que val, el respecte i l'admiració no es compra amb quilos de peixos, sinó donant la mà al company i desitjant-li sort.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 11 Set 2010, 01:08

els peixos es van acabar. Vam tenir una sola picada en tot el dia i, a sobre, la vam perdre quan ja la teníem a les mans.... en fi, hi ha coses més importants!

com decidir qui és més guapo... jajaja! Vinga, va... em deixo guanyar... tenint en compte que em dobla l'edat.... jajaja

aquest mamon d'aquí és en Szacc. És una mica marica, li agrada mamar igual que jo, sovint ni li contesto les trucades, no el truco mai, però sempre el porto dins el meu cor.

Ell va ser, molt aviat farà un any, qui em va muntar el meu xiringuito dels relats. Ell va ser el primer d'animar-me a escriure. Va ser el primer de creure amb mi, i jo li vull demostrar que no es va equivocar. Ets una mica gay David, jajaja, un dia et vaig fer plorar... i em va encantar que m'ho expliquèssis, perquè el relat que vaig dedicar a la meva nena, l'Alba, va ser un assaig que vaig veure que va funcionar. Em vaig posar dins la pell de la meva filla, i vaig intentar saber què pensaria quan va arribar el seu germà.

Dos mesos més tard vaig escriure el reportatge dels bonítols. Em vaig posar dins la pell d'un puta peix, i altra vegada ha funcionat.

Representant, company de fòrum, de pesca i de bar, amic: tu també ets molt gran!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 11 Set 2010, 01:35

tot el que faig, tot el que dic, quan estic content, quan em feu emprenyar, tot, absolutament tot em serveix per seguir investigant. VAig tocant tecles, vaig capatant el que us agrada i el que no.

Aconseguir l'amor d'una dama és bastant senzill, si se sap què s'ha de fer, o es té el meu "do". El que costa és mantenir-la enamorada, perquè no n'hi ha prou amb regalar flors...

una de freda i una de calenta, nanos. Una de riure i una de terror.

la veritat és que us he de donar les gràcies a tots. M'ho passo de puta mare aquí, entre tots vosaltres. I sí, ho confesso... us utilitzo per maquinar nous reportatges i noves emocions.

estic una mica sonat, de vegades se m'envà la olla, o em torro sol a casa davant el fòrum i ho cremo tot... Avui m'he cardat 4 cerveses, totes elles sense alcohol. I també m'ho he passat teta! És com si me n'anès de marxa!

Estic cansat, porto molts dies treballant dur, amb nervis, mals d'esquena, de cap, tendinitis i fins els ous. Però entro aquí i se m'oblida tot. El fòrum m'ha donat vida, i no m'importa pagar el preu del ridícul, del menspreu o de ser la riota de tots. Si us he arrancat un somriure, alguna emoció, us he fet venir ganes de pescar, o de beure alcohol...jejeje...

si t'he fet sentir alguna cosa, per petita que sigui, ja em sento el més feliç del món. CAda vegada que em dius que el que faig t'agrada, per mi això dóna mil voltes a treure una puta tonyina, o el peix que vulguis.

i això també dóna mil voltes a treure un peix de l'aigua:

La vostra admiració, sorpresa, estupefacció, embadaliment, entusiasme no és res comparat amb la vostra amistat. I he fet amics al fòrum, amics de veritat.

I n'espero fer alguns més, i molts més companys. Ara, però, ja callo... que si no, em posaré pesat, pesat...jajaja, ja em veieu... pesat... i parlant castellà! jajaja

fins la propera! La setmana que ve torno a pescar. HAvia d'acabar els relats pendents... perquè ara comença la pesca de veritat.

S'ha acabat l'estiu, els domingueros i la puta calor. Ja no tenim excusa, nanos: toca triomfar!

Marica l'últim!!!!!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Ds 11 Set 2010, 02:48

Tio, no tinc paraules.

Raül s'escriu amb R. Amb R de Radical i de reconegut recalacitrant reaccionari. De Rara Avis, però sobretot... amb R de Ratafia!!

Si fos una dona, m'arrencaria la samarreta i correria boig cap a tu. Déu me'n brindi l'oportunitat!

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dt 14 Set 2010, 00:16

No he anat mai a pescar tonyines.
Però gràcies a aquest fòrum puc saber que se sent, i com es viu una jornada tonyinaire.
Molt bon relat company.

calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Localització : Costa Brava
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dc 15 Set 2010, 23:05

Estimat representat, mamat, Raül...només treus fotos quan no faig de skipper, quan no curro, vaja imatge.
Bones fotos xaturrin, que estas més gay que mai, estas ja a l'ambient que no podras deixar olotí.

Salut company i espero que ens tornem a veure aviat a mar o al bar.-

szac
www.forumdepesca.com

Edat : 46
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dc 15 Set 2010, 23:10

Ah, com no, com sempre felicitar a l'anfitrió Jaime que és lo puto crack.
I David (peixet petit), no et preocupis que quan et posis una samarra de l'Espanyol, treurás la tonyina.

salut.-

szac
www.forumdepesca.com

Edat : 46
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dv 17 Set 2010, 11:41

Molt be nois!!! Sobretot vull felicitar al peixet Jr, que tenir-hos que aguantar, pobret...jejeje. Pensa que això es escalfament, que vas amb bons mestres i que arribarà el dia que tu solet, agafis la teva tonyina. A més d'un li agradaria fer la meitat del que has aconseguit (m'inclueixo jo), així que ànim i molta sort!!!!

Lange
www.forumdepesca.com

Localització : Malgrat de Mar, Blanes
Data de registre : 26/03/2010

http://www.langeparadise.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 17 Set 2010, 19:23

gràcies als pocs que us heu dignat a contestar, s'agraeix després de la feinada. Gràcies.

Parlant de feina... ja la vaig fer ahir, jijiji.

Per cert Lange, dimecres vaig baixar al matí, jo solet. El xoxito elèctric el vaig trobar molt a faltar... no vaig tenir ni picada! I m'havia de distreure d'alguna manera... el pròxim dia que vagi sol, me l'emporto a la bossa! Ah, i la vaselina!jajajajajja

ahir estava emprenyat. Treballant i pensant amb la merda de jornada de pesca... amb el puto capot! Així que vaig decidir venjar-me... i vaja si em vaig venjar! M'ho vaig passar com feia temps.... potser sí que els canvis de temps afecten a la pesca, jajaja

canvi d'horari, de tècnica, fins i tot de marca de cervesa! Dels peixos ja us ho imagineu... és que no tinc remei!

que si... que ja sé que us avorreixo... que sempre el mateix.... jejeje no hi veieu una diferència a la foto? Aquesta vegada hi surt l'esquer, i no és un jig!

Ahir em va entrar un bonítol amb un rapala! I a superfície! Veure l'atac, l'esquitxada, la canya trempada, el carret xiulant.... jajajaja i els ous apretats! que em poso catxondo!

i despés més, PIM PAM, PIM PAM... i la dona trucant preocupada... "ara no, carinyo, que avui sí que estic disfrutant!"

sort al cap de setmana!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Dv 17 Set 2010, 20:01

scratch
com collons so fotarà!!!

jaccod
www.forumdepesca.com

Localització : Palamós
Data de registre : 02/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dv 17 Set 2010, 20:05

Raül escrigué:
Per cert Lange, dimecres vaig baixar al matí, jo solet. El xoxito elèctric el vaig trobar molt a faltar... no vaig tenir ni picada! I m'havia de distreure d'alguna manera... el pròxim dia que vagi sol, me l'emporto a la bossa! Ah, i la vaselina!jajajajajja
Doncs ja saps que et toca!!! El grumet, sempre a la barca!!!
Ostres! es el primer que escric estrenant teclat nou...me l'ha regalat en Ciberkun, jeje.

Lange
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dv 17 Set 2010, 20:06

jaccod escrigué: scratch
com collons so fotarà!!!
Amb paciència i una canya.....

Lange
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bonitolet el Dv 17 Set 2010, 20:53

Lange escrigué:
com collons so fotarà!!!
Els que en saben en saben, i punt! jejeje! als altres només ens queda paciència, esforç i pencar...
Feliciats Raül!

bonitolet
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : Girona
Data de registre : 15/01/2010

http://historiadunaficio.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 17 Set 2010, 21:38

Felicitats nanu!
Un altre! Al final els pescaràs amb massa de pa i tot.... maricón
Pots anar-te plantejant reptes personals, el pròxim dia amb una escopeta de balins! jiji
Felicitats de nou

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 18 Set 2010, 10:08

bonitolet escrigué:
Lange escrigué:
com collons so fotarà!!!
Els que en saben en saben, i punt! jejeje! als altres només ens queda paciència, esforç i pencar...
Feliciats Raül!

dues coses per tot el personal: encara no en tinc ni puta idea, de pescar. I pescava amb una tempesta d'aigua a punt d'arrivar.... i la dona trucant.."nen, que a olot cau un diluvi!" i jo que ho veia... però m'era igual. Amb dos cullons!

i per pescar necessito molta paciència, molt d'esforç i molt i molt treball. Si no penseu així, millor quedeu-vos a casa, que aviat farà fred al matí.

Suposo que el meu idili amb els bonítols deu ser cosa de sang... no ho entenc! Ahir no el buscava... però em va entrar! És el segon que faig amb rapala, i és molt benparit pq no t'ho esperes i flasssss! a disfrutar!

us deixo els peixos tranquils.... fins la setmana que ve!

sort a tots! (i penseu que dimecres vaig fer porra... que no sempre hi són!)

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 19 Set 2010, 10:08

alguns em pregunteu com és que dimecres fes porra i dijous pesqués tant... us en faré cinc cèntims:

el dijous havia quedat per sortir amb un amic que en sap molt de pescar. És un depredador i volia quedar bé amb ell perquè sé que me n'ensenyarà moltes, de cosetes interessants. La vida és així nanos: uns s'aprofiten de mi pel que tinc i jo m'aprofito d'ells pel que saben. I així algun dia seré un crack. Fa anys que inverteixo amb sortides falses, amb mals acompanyants pensant que m'ensenyaran alguna cosa de profit, amb material, contactes,... no s'aprén a pescar amb un dia, és cosa d'anys.

I aquesta setmana és el meu aniversari...jjiji... ara fa un any que vaig començar a pescar! 1 any!

Així que dimecres vaig baixar solet, amb cara de pena, però amb la ilusió de pescar alguna cosa interessant. Vaig fer una mica tard, i ja havia clarejat... MALAMENT! Ja no podia provar una de les coses que tenia al cap...

Dimecres no hi havia activitat. REs. Ni ocells ni esquitxades. El mar estava massa pla per enganyar els peixos amb rapala, l'aigua massa clara per confondre a algun depredador amb la vista intacta. No vaig pescar res, però tampoc vaig perdre el temps: Em vaig dedicar a observar.

VAig rondar tot el golf de Roses. Parava i contemplava. Hi havia unes 20 barques grumejant on ja sabeu que ho fan i, a poc a poc, em vaig posar al mig. No feia res. NOmés mirava. Ningú pescava, i em dic "perquè no?" i vaig fer qutre tiros amb els jigs. Vaig parar de seguida, perquè vaig veure que lluny d'estar per la seva canya, se'm van quedar tots mirant amb una cara de tontos.... "però què fa aquest, ara???" Només hagués faltat que hagués clavat dos bonítols als seus morros.. vaig cometre un error... perquè els vaig estar ensenyant com ho faig. Si grumegen, que s'embrutin les mans... però que no m'hi esperin, a mi.

Vaig mirar la hora i vaig duduïr que, almenys fins llavors ningú havia pescat res... i era tard. VAig canviar de lloc. Cap senyal de peixos... un banc de llises a 25m de fons...( pot voler indicar alguna cosa?) Jo crec que ha de tenir algun significat això, així que em vaig apropar a la costa per detectar depredadors. Ni un.

Altra zona. Grumeig. Res, tots morts de fàstic... igual que jo. Hi ha dies que més val quedar-te al llit a jeure o anar a treballar una miqueta si es vol... Però ja que hi era, havia d'aprofitar per preparar la sortida de l'endemà amb el meu depredador.

Vaig veure bancs de sardineta, molt petita, però m'indicaven perfectament la mida del jig que els hauria de presentar als començals. I si hi ha un banc de sardina pasturant tranquila... només vol dir una cosa: que estava jo sol. Era l'únic depredador que hi havia en molts km quadrats! LLises i sardines pasturant.... igual que pasturava jo.

Vaig trobar a un vell coneut. NO hi he parlat mai, però el veig cada dia.... i ara tenia l'excusa perfecta per entrevistar-lo... M'hi apropo descaradament, a poc a poc per no molestar, i ell com si res... passant de mi...

"bon dia.... ei! Hola! Sóc l'"amic" de "l'Anna del atún"
"a sí.... hola!" i ja hi vam ser. No havia tingut ni picada... "hay que esperar"... i dic tu si... jo no, vaig a investigar...

En un parell o tres d'horetes i una conversa amb un que parla pitjor que els indis de bailando con lobos, ja sabia què havia de fer l'endemà.

A la tarda estava treballant quan em sona el mòbil... "què nano, et recullo demà a les cinc, com havíem quedat?"

"sí, si... a les cinc, però de la tarda!"

i així ens va anar....

hi ha dies que els peixos no donen la cara... però no ens hem de desesperar. EL mar està ple de missatges, només ens cal llegir-los, i saber-los interpretar.

jo ho vaig fer i vaig triomfar a l'endemà.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado Hoy a las 15:37

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 23 de 26 Previ  1 ... 13 ... 22, 23, 24, 25, 26  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: