SHARE
Últimos temas
» "Lasprovincias.es" 21-5-12por Dani Hoy a las 12:06
» Jigs amb plomes
por kurry Ayer a las 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Ayer a las 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
» V Fira Marítima de la Costa Daurada a Cambrils
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:31
» IV Fira Nàutica d’Ocasió i del Xàrter a Port Ginesta
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:29
» VII Edició GuíxolsMar a Sant Feliu de Guíxols
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:26
YOUTUBE
NECESSITO CRONIQUES RAÜL
Pàgina 37 de 43 • Comparteixi •
Pàgina 37 de 43 •
1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 43 
Re: NECESSITO CRONIQUES RAÜL
Sí tio, ahir, el material, de penosa pena. El trenat de les grans ocasions (suposo, que encara a dia d'avui és hora que alguna bèstia el tensi). Entre poques ocasions que surt a ballar i quan veu el mar, no surt en acció si no hi ha risc de bèstia grossa... és un trenat força dolent. Només em serveix per jigs pesats. Però ahir les bèsties volien imitacions de sardineta molt petita i aquell trenat no s'ha d'utilitzar per fer ballar 28grams. La prova més fefaent? el puto embolic que vaig aconseguir en pocs minuts, havent comprat tots els números de loteria. I com sempre, al pitjor moment.
El trenat de la canya de pescar fi, ja té molta experiència i ahir ja va dir que prou en un parell d'ocasions. Hauré de girar el trenat que em queda al rodet i reomplir amb trenat nou.
El rodet de la canya pesada.... sense comentaris. El dia que em piqui alguna cosa, no sé ni si el pick-up resistirà. Segurament l'haurem de cobrar estirant el fil amb les mans. Home, potser sí que no cal apurar tant el material. Però és que un servidor, l'any passat no es plantejava ni el bonítol. Què era un bonítol??? i m'hi he trobat. El rodet amb més capacitat que tinc és aquest. Però certament, aquest ja comença a ser força de museu i els congres van desllorigar-me'l. Ja no s'aguanta per enlloc.
Les anelles de la canya fina, una altra que ahir va fallar. No, si es va ajuntar tot, ahir.
Només m'hagués faltat que el ganxo d'enforquillar els bonítols estigués despuntat. Ai, calla, que ara que ho sento, la punta semblava més un ham, que una burxa esmolada...
I encara volia pescar. Només em faltava que la canya fina no estigués preparada per un jig de 60g.... encara recordo el meu super saltiga sacrifice que tant admirat em té, sortís volant sense més ni més, a causa d'un baix de línia massa fi. Quina fila! No som res ni ningú. Em cal un bon repàs.
Parlo de l'equip, galifardeu.
El trenat de la canya de pescar fi, ja té molta experiència i ahir ja va dir que prou en un parell d'ocasions. Hauré de girar el trenat que em queda al rodet i reomplir amb trenat nou.
El rodet de la canya pesada.... sense comentaris. El dia que em piqui alguna cosa, no sé ni si el pick-up resistirà. Segurament l'haurem de cobrar estirant el fil amb les mans. Home, potser sí que no cal apurar tant el material. Però és que un servidor, l'any passat no es plantejava ni el bonítol. Què era un bonítol??? i m'hi he trobat. El rodet amb més capacitat que tinc és aquest. Però certament, aquest ja comença a ser força de museu i els congres van desllorigar-me'l. Ja no s'aguanta per enlloc.
Les anelles de la canya fina, una altra que ahir va fallar. No, si es va ajuntar tot, ahir.
Només m'hagués faltat que el ganxo d'enforquillar els bonítols estigués despuntat. Ai, calla, que ara que ho sento, la punta semblava més un ham, que una burxa esmolada...
I encara volia pescar. Només em faltava que la canya fina no estigués preparada per un jig de 60g.... encara recordo el meu super saltiga sacrifice que tant admirat em té, sortís volant sense més ni més, a causa d'un baix de línia massa fi. Quina fila! No som res ni ningú. Em cal un bon repàs.

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 50
Data de registre: 12/08/2009
cocodilo, cocodrilooo?? encara ets aquÍ???? mira que demà vas de festa... que tinguis sort!
a mi, com que m'heu posat tant catxondo, me n'aniré a fer la meva festa particular... jejeje... tranquils, tranquils..... m'ha quedat clar que només us fan moure els peixos...
espero que ens expliqueu alguna coseta aquest finder... que jo no sortiré fins d'aquí a mooolts dies. I si m'avorreixo us ho hauré d'explicar.... i és una amenaça! Si no hi ha cròniques de peixos per distreure'm, us explicaré personalmet de què va això del xomino elèctric! jajajaja i amb detalls!
o sigui que APA; A PESCAR! ( o no sopareu amb mooolt de temps, jajajaja)
a mi, com que m'heu posat tant catxondo, me n'aniré a fer la meva festa particular... jejeje... tranquils, tranquils..... m'ha quedat clar que només us fan moure els peixos...
espero que ens expliqueu alguna coseta aquest finder... que jo no sortiré fins d'aquí a mooolts dies. I si m'avorreixo us ho hauré d'explicar.... i és una amenaça! Si no hi ha cròniques de peixos per distreure'm, us explicaré personalmet de què va això del xomino elèctric! jajajaja i amb detalls!
Raül- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Reputació: 12
Data de registre: 27/05/2009
Tola escrigué:Sí tio, ahir, el material, de penosa pena.
. Em cal un bon repàs.
ho sé Tola, ho sé. El material de puta pena, tu estàs boníssim, ja ho saps, però no tens tetes... si entinguèssis, no t'hauria convidat al safari de més de dos dies de pesca!
això si... no se't passi pel cap de venir amb el rodet de quan els nostres avis pescaven atrinxerats al camp dels soldats de roses!
us imagineu què pot donar de si aquesta sortideta? No riguis Tola, no riguis. Que abans de morir-nos hem de firmar, almenys, un parell de noveles. Una de pesca, i una d'amor.
Jo ja n'he començat una.
bona nit company.
que ens agafin confessats...
Ostres tu, sembla que això de la literatura s'encomana... tot va començar amb el Raül.. i ara sembla que en Tola està patint els mateixos símptomes..... pot ser greu, i si s'escampa per tot el forum...
Kruskis ja pots anar ampliant el servidor, que aquest s'ens queda curt.
Kruskis ja pots anar ampliant el servidor, que aquest s'ens queda curt.

Ciberkun- www.forumdepesca.com
- Edat: 38
Localització: Malgrat de Mar - Blanes
Reputació: 0
Data de registre: 24/07/2009
Raül escrigué:cocodilo, cocodrilooo?? encara ets aquÍ???? mira que demà vas de festa... que tinguis sort!
Quina por! aquesta amenaça és més horrible que t'amenacin amb haver-te d'empassar el discurs nadalenc del rei! Si no podem evitar la narració de l'estreno del bacallà elèctric, siusplau, que sigui amb pocs pèls i senyals. Més senyals que pèls, siusplau.
Gràcies.

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 50
Data de registre: 12/08/2009
Buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
No sé quanta estona fa que llegeixo però mooolta moooolta, vosaltres esteu grillats. Això és una tortura! Però no per llarg eh! És que estaré 3 setmanes seguides sense anar a pescar i m'heu fotut les dents molt llargues.
De 4 pàgines de paraules tan ben posades, em quedo amb què tenia una idea equivocada de la vostra amistat. Jo em pensava que tu, Tola, pompeu de la prosa moderna eres amic de la infància o de la universitat del fantasmagòric Raül i que ell t'havia convidat a aparèixer per aquest fòrum de déu i ara resulta que us vau conèixer gràcies al fòrum!!! Em sento molt orgullós que d'aquí hagi sortit una tan forjada amistat, de debò, millor que totes les servioles, bonítols i serrans amb pròtesis a l'esquena. I jo pensant que engatàveu junt a l'institut..., em donc les gràcies a mi mateix
per haver creat aquest fòrum, on han nascut amistats, han nascut mini fantasmagòrics Raüls (Nil) i ara només falta a que surti alguna parella, a què espereu solters i solteres???????? Ja només faltaria això per culminar la meva obra jajaajajajaj (La parella Raül-xoxete no val)
Merci per les cròniques, parell d'animalots
No sé quanta estona fa que llegeixo però mooolta moooolta, vosaltres esteu grillats. Això és una tortura! Però no per llarg eh! És que estaré 3 setmanes seguides sense anar a pescar i m'heu fotut les dents molt llargues.
De 4 pàgines de paraules tan ben posades, em quedo amb què tenia una idea equivocada de la vostra amistat. Jo em pensava que tu, Tola, pompeu de la prosa moderna eres amic de la infància o de la universitat del fantasmagòric Raül i que ell t'havia convidat a aparèixer per aquest fòrum de déu i ara resulta que us vau conèixer gràcies al fòrum!!! Em sento molt orgullós que d'aquí hagi sortit una tan forjada amistat, de debò, millor que totes les servioles, bonítols i serrans amb pròtesis a l'esquena. I jo pensant que engatàveu junt a l'institut..., em donc les gràcies a mi mateix

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 31
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
kruskis escrigué:Buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Jo em pensava que tu, Tola, pompeu de la prosa moderna eres amic de la infància o de la universitat del fantasmagòric Raül i que ell t'havia convidat a aparèixer per aquest fòrum de déu i ara resulta que us vau conèixer gràcies al fòrum!!! Em sento molt orgullós que d'aquí hagi sortit una tan forjada amistat, Raüls (Nil) i ara només falta a que surti alguna parella, a què espereu solters i solteres???????? Ja només faltaria això per culminar la meva obra jajaajajajaj (La parella Raül-xoxete no val)
pots estar ben orgullós de la teva obra, kruskis, i donar-la per culminada, si vols. La parella també ha sortit! jajaja M'he enamorat de debó... jojojo... i no sé què et feia pensar que ja ens coneixíem, en Tola i jo.
Tot va començar al setembre convidant-lo a venir a pescar mentre feia vacances. Molts no heu llegit el meu diari de pesca... allà ho explico tot: com vaig patir pensant que en Tola dormia sol al carrer, com ens vam conèixer, com va marxar amb la sensació que jo era un catacrack... jajaja i jo amb la sensació d'haver conegut a un home important a la meva vida.
i així ha estat i serà.
En Tola és el científic del meu reportatge dels bonítols a Pesca d'Illes, l'home que tot ho sap, i si no ho sap, s'ho inventa. Sóm el ying i el yang... la infraestructura i la superestructura, el dia i la nit, la passió i la raó. En Tola i jo sóm el TOT plegat, l'exemple més clar que treballant en equip no hi ha peix que es resisteixi! jajaja
no el coneixia a en Tola, ni a tu, ni cap altre forero quan vaig entrar. DEs del primer dia ho he donat tot per vosaltres, però sou vosaltres qui m'heu donat molt més a mi: un germanet, bons amics, l'amor de la meva vida i passió, molta passió que es desborda sovint i fa que em cagui amb tots vosaltres.
però lo meu són caques d'amor i passió. Fan una mica de pudor... però res que amb una bona crònica no tingui solució.
En Tola és el científic- poeta, el que té el domini de les paraules i llegeix poesia. Jo sóc el que us fa moure les entranyes i us posa catxondos a tots. Ell us explica la tècnica i jo la pràctica. Junts ho fem tot.
No va ser amor a primera vista... em vaig enamorar al cap de dos segons! jajajaja
el que ens diferencia a nosaltres de la resta de companys és que gaudim de la pesca dues vegades. Pesquem el mateix peix dos cops! Un a mar i un a casa.
Ahir ens vam escriure un parell de privats... els dos estàvem súper-catxondos i emocionats. Ens agrada la lletra i també pescar. I ahir hi vam tornar...
això tot just comença, companys!
Jeje! Aquí molts comenteu el tema d'escriure un llibre, però és que jo ja vaig més enllà.
Jo ja estic veient-ho als grans cinemes.
Este viernes en tu cine, el gran estreno: LAS CRONICAS DE NARNIA!! Ai! Vull dir: "LES CRONIQUES D'EN RAÜL"
TITOL: Les cròniques d'en Raül
Classificació: + 18
Duració: 1835 min.
Gènere: Fantàstic, aventura, romàntica, acció, comèdia, thriller, misteri, terror (ho té tot!)
Intèrprets: Raül, Tola, Anna i molts més.
Este viernes en tu cine, el gran estreno: LAS CRONICAS DE NARNIA!! Ai! Vull dir: "LES CRONIQUES D'EN RAÜL"
Gènere: Fantàstic, aventura, romàntica, acció, comèdia, thriller, misteri, terror (ho té tot!)
calador escrigué:Jeje! Aquí molts comenteu el tema d'escriure un llibre, però és que jo ja vaig més enllà.
Si t'agrada el cinema aquí al fòrum hi ha un autèntic "fenòmenu" del tema; El TOTPODERÓS...KRUSKIS!!
Si et passes per tema els millors efectes especials podras trobar autèntiques perles...

LLOBARRO45- www.forumdepesca.com
- Edat: 26
Localització: CAN MUSCLO FARCIT
Reputació: 0
Data de registre: 10/02/2010
hombre! llobarro45! benvingut a les cròniques!
òstia nanos! vaig una mica de cul i feia dies que no entrava al fòrum... (dos, jaja).
pujava amb cotxe i ja pensava... què cullons explicaràs?... com començaré la crònica? quin títol hi posaré?... i mireu, entro i acabo de flipar...
a les meves cròniques he trobat un missatge d'en lloabrro45! Ara sí que he flipat! NAnos... ja em puc morir... avui he ampliat el meu repertori ( o l'àlbum de fotos) i, a sobre, tinc un missatge molt important! yuppiii!
PER CERT LLOBARRO45, si estàs la meitat de bo que la tia de la foto de l'avatar... et convido a navegar! jajaja ( a pescar no, que ja en saps!)
va, va... que voleu peixos... doncs apa:
UNA DE PEIXOS, CABRONS!
pujava amb cotxe i ja pensava... què cullons explicaràs?... com començaré la crònica? quin títol hi posaré?... i mireu, entro i acabo de flipar...
a les meves cròniques he trobat un missatge d'en lloabrro45! Ara sí que he flipat! NAnos... ja em puc morir... avui he ampliat el meu repertori ( o l'àlbum de fotos) i, a sobre, tinc un missatge molt important! yuppiii!
PER CERT LLOBARRO45, si estàs la meitat de bo que la tia de la foto de l'avatar... et convido a navegar! jajaja ( a pescar no, que ja en saps!)
va, va... que voleu peixos... doncs apa:
UNA DE PEIXOS, CABRONS!
UNA DE PEIXOS, CABRONS!
Tola, Tola! avui he reduït la jornada... però he multiplicat els resultats! jajaj és que no sabeu quin dia és avui? (per ahir)
SETEMBRE!!!! A pendre pel cul l'agost! ja ja ja!!!!
seré breu, companys, que el puto interné no em va i és la segona vegada que intento fer la mateixa feina! Tenia mitja crònica i dues fotos i APA! a canpixa!
us dedico la crònica als que no us agrada la lletra.... jajjaa, a uns quants!:
a que no sabeu quin peix he pescat? Una pista: he trucat a la dona i m'ha dit: "un altre??? ja n'estic farta!!!!" jajaja´
Sí nanos... sóc com l'all... sempre em repeteixo!

SETEMBRE!!!! A pendre pel cul l'agost! ja ja ja!!!!
seré breu, companys, que el puto interné no em va i és la segona vegada que intento fer la mateixa feina! Tenia mitja crònica i dues fotos i APA! a canpixa!
us dedico la crònica als que no us agrada la lletra.... jajjaa, a uns quants!:
a que no sabeu quin peix he pescat? Una pista: he trucat a la dona i m'ha dit: "un altre??? ja n'estic farta!!!!" jajaja´
Sí nanos... sóc com l'all... sempre em repeteixo!

(perdoneu que faci tants posts... però em falla la màquina (que no la meva!) i ja n'estic fins els ous de repetir la feina!)
on anava.... ah! fàcil! bonítols amb ferros! És que no tinc remei... és curiós, eh Tola? Dos dies, i dos bonítols amb jigs!!!! I mira que estan tontos, encara... aviat serà un festival! Els "grumers" me'ls teniu ben enganyats... però ja s'acaben les putes vacances, ja....

però avui he après alguna cosa nova... jejeje
Tola! Una altra teoria: Una cosa nova, vol dir un nou peix!
on anava.... ah! fàcil! bonítols amb ferros! És que no tinc remei... és curiós, eh Tola? Dos dies, i dos bonítols amb jigs!!!! I mira que estan tontos, encara... aviat serà un festival! Els "grumers" me'ls teniu ben enganyats... però ja s'acaben les putes vacances, ja....

però avui he après alguna cosa nova... jejeje
Tola! Una altra teoria: Una cosa nova, vol dir un nou peix!
"PIM PAM TOMA LACASITOS!" (jajaja, m'encanta!)

"IUPI, UAA, VERÀS QUE BUENOS QUE ESTAN!"

Jo he pescat tallahams i bonítols, el meu company, alguna espècie més, també. (però no parlo dels altres... només del que pesco jo).
Encara em queda mooooolt per apendre, però ho faré.
que com ho hem fet????
com sempre: treballant de valent!
les cròniques del fantasma comencen... i potser sí kruskis: algun video haurem de fer!

"IUPI, UAA, VERÀS QUE BUENOS QUE ESTAN!"

Jo he pescat tallahams i bonítols, el meu company, alguna espècie més, també. (però no parlo dels altres... només del que pesco jo).
Encara em queda mooooolt per apendre, però ho faré.
que com ho hem fet????
com sempre: treballant de valent!
les cròniques del fantasma comencen... i potser sí kruskis: algun video haurem de fer!
UN DIA ESPECTACULAR
Teníem pendent una sortida amb l’amic Jaime, però a sobre de no portar res per beure ni menjar, li vaig posar la condició que sense la meva bèstia no m’embarcaria en una aventura tant especial. Ja Havia quedat amb l’Anna per anar a fer mal a la Duna, però el dia abans vaig rebre una trucada que em va fer canviar tots els plans.
Efectivament, podria sortir a pescar amb la meva bèstia, però aquesta vegada podria pescar na bèstia de veritat. La meva bèstia de mar havia de caure a l’endemà. Per fi anàvem amb els equips i les barques adequades, la millor companyia i la nevera plena a rebentar... no podia ser de cap altra manera: es presentava una jornada espectacular!
Per sortir a pescar tonyines és molt important fer-ho amb una embarcació, o més d'una, que ens acompanyi mar endins... pel que pugui passar. Aquí teniu els nostres companys...jejeje... la barca d'abstemis! Els borratxots havien de venir amb mi, per cullons! (val a dir que l'Anna74 i en peixet Jr no beuen ni gota... ).

El dia no podia començar millor: bona mar i l'esperança de poder complir un somni: treure i tornar a mar una puta tonyina! Avui tindria una bona oportunitat!

Mica en mica vam anar guanyant profunditat. Les saltades encara no es feien presents, però ja teníem l'arsenal ben preparat. Les primeres embarcacions professionals es feien veure, arrossegant xarxes a profunditats increïbles!

Efectivament, podria sortir a pescar amb la meva bèstia, però aquesta vegada podria pescar na bèstia de veritat. La meva bèstia de mar havia de caure a l’endemà. Per fi anàvem amb els equips i les barques adequades, la millor companyia i la nevera plena a rebentar... no podia ser de cap altra manera: es presentava una jornada espectacular!
Per sortir a pescar tonyines és molt important fer-ho amb una embarcació, o més d'una, que ens acompanyi mar endins... pel que pugui passar. Aquí teniu els nostres companys...jejeje... la barca d'abstemis! Els borratxots havien de venir amb mi, per cullons! (val a dir que l'Anna74 i en peixet Jr no beuen ni gota... ).

El dia no podia començar millor: bona mar i l'esperança de poder complir un somni: treure i tornar a mar una puta tonyina! Avui tindria una bona oportunitat!

Mica en mica vam anar guanyant profunditat. Les saltades encara no es feien presents, però ja teníem l'arsenal ben preparat. Les primeres embarcacions professionals es feien veure, arrossegant xarxes a profunditats increïbles!

Pàgina 37 de 43 •
1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 43 
Pàgina 37 de 43
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum