SHARE
Últimos temas
» "Lasprovincias.es" 21-5-12por teixi Hoy a las 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Ayer a las 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
» V Fira Marítima de la Costa Daurada a Cambrils
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:31
» IV Fira Nàutica d’Ocasió i del Xàrter a Port Ginesta
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:29
YOUTUBE
NECESSITO CRONIQUES RAÜL
Pàgina 30 de 43 • Comparteixi •
Pàgina 30 de 43 •
1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 36 ... 43 
Re: NECESSITO CRONIQUES RAÜL
"teniu raó, s'està molt bé els dissabtes, amb tanta companyia. De tots els que érem, que deu ni do... només quatre portaven la samarreta del fòrum... i tres d'ells tots els de la Bala Perduda! "
Em sembla Raul que t'oblides d'un servidor que també duia la samarreta
Tu seràs el proxim en gaudir d'un palometon crack, ja te'l mereixes.
Em sembla Raul que t'oblides d'un servidor que també duia la samarreta

ALEXMTZ- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: AIGUAFREDA-L'ESCALA
Reputació: -3
Data de registre: 08/05/2009
Ei, que jo me la vaig posar diumenge!!!

Anna-74- www.forumdepesca.com
- Edat: 38
Localització: Sabadell - L'Escala
Reputació: 1
Data de registre: 28/02/2010
ALEXMTZ escrigué:"teniu raó, s'està molt bé els dissabtes, amb tanta companyia. De tots els que érem, que deu ni do... només quatre portaven la samarreta del fòrum... i tres d'ells tots els de la Bala Perduda! "
Em sembla Raul que t'oblides d'un servidor que també duia la samarreta![]()
òstia perdona Àlex... ahir tenia molta audiència i molta pressió per acabar el relat. La veritat és que tenia força son, la nena rondant, el nen que plora, la calor que em mata... i em vaig concentrar en el palometó i el bonítol, i en aquells moments ja éreu fora. Ens vas demostrar que ets un bon home i un bon pare... ets un exemple a seguir, Àlex!
a més, és veritat que portaves la samarreta del fòrum... però amb tants aparatus que treus ni me'n recordava! jajaja quin crack!
Anna-74 escrigué:Ei, que jo me la vaig posar diumenge!!!
per cert Anna, seguiré els teus consells i segur que em deixen baixar demà. Com que serà al vespre, i el sol no picarà, jo també me la posaré!
lo de la banderola també té explicació: per pescar a spinning sempre abaixo l'antena... així que poc sentit té posar-hi la bandera.... ara, com que he muntat el toldo per passejar mainada, no puc baixar-la, o sigui que demà mateix em posos la nostra bandera!
Altra cosa: ahir en parlàvem amb la dona... si dissabteno fa molt de sol ni vent, potser baixarem tots a donar un volt amb la Duna! L'Alba en té moltes ganes d'anar a la platja, i jo d'anar amb barca. La putada serà veure aquell bé de deu i no poder tirar la canya...
igual n'agafo una, de petiteta... tot sigui per l'Alba! jajaja!
Raül- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Reputació: 12
Data de registre: 27/05/2009
eeeiii mainada que el nopican i jo tambe la portabem, era en aigua dolça pero tambe si conta

teixi- www.forumdepesca.com
- Edat: 49
Localització: costa brava
Reputació: 10
Data de registre: 20/04/2009
ostras raül, Llegint el relat de dissabte, donen ganes d'agafar la barca i llançar-se al mar, i transmet el que sentim al na a pescar i la gent que no entén el perquè ens tirem moltes vegades dies i dies sense treure res o un trist peixet ens agradi aquest esport, perquè tots esperem aquesta picada que et posa la pell de gallina aquest estira i arronsa aquesta por que trenqui el fil, aquesta puntera que sembla que es va a trencar, i de vegades són uns segon o pocs minuts, però una picada d'aquestes val per tots aquests dies que ens hem anat de buit. Això si no acostumo a pescar peixos molt grans. el més gran va ser i fa moltíssim quan els dinosaures caminaven a la terra, un bonito de 1,200com, i llegint les cròniques em fa por agafar un , perquè pot ser la meva perdició, ja no tindré curar la mar m´haurà pescat per complet.

cetrero33- www.forumdepesca.com
- Edat: 39
Localització: maçanet de la selva
Reputació: -2
Data de registre: 10/07/2010
Jo ho puc corroborar, si en treus un , ja mai mes la pesca torna a ser igual . El que no se, es si aixo es bo o dolent. Per si de cas, ho seguire intentant, no fos cas.......

peixet- www.forumdepesca.com
- Edat: 45
Localització: St Joan les Fonts
Reputació: 16
Data de registre: 21/01/2010
el sr varcasia ,nicola zingarelli, maxi gomolas(i molts de aquet forum que admiro i no per la pesca.......) bueno tambe.............. les admiro per les grans persones que son ,BUENO AL TEMA :uns dels pescadors que mes admiro i que amb cariño le canvio el nom es a raul por sr varcasia, per els seus relats i perque personalment cuan conta algun relat me enganxa va per tu company.
COMENÇA EL FINAL DE LA CRONICA (que encara ens varem posar els pels de punta i les cagarrines)
ens varem despedir dels companys albert i compañia kruskis,kurry i el seu cap, vam marxar cap a port, sabent que alguna pajarera trobariem, estavam en la veritat, el aigua bollia per tot arreu ,pero duraven ven poc, vam fer encare una veintena de llanços nomes un parell de captures(ja començaven a costar els mal parits)
just devant meu,cuan tot semblava que ja marxavem cap a port (per cert, apuran al maxim el temps i trucan a la dona que arrivaria mes tard)
vaig llançar un viva parade color sardina, dels mes grans que tinc, cuan en raul va cridar de una manera molt rara... nervios.... excitat......... cagat , pero ala hora rien (una sensacio molt estraña)
ERAN DOS MEGAPALOMETONSXXXXXLLLLLL DOS JUNTS, RADERE DEL MEU JIG, semblavan dofins (ja, ja se que el aigua aumenta el tamany, pero aquets eran molt grans, els he vist i aquells estavem molt cebats )
aquella escena va ser unes de les millors (parlan de pesca)del dia en total vam veure 4 seguides i en diferents punts .
varem arrivar a port, el vaig ajudar a recollir i vaig agafar 4 peçes,i em vaig despedir (pero la despedida va ser rara, molt rara ,estabem cansats fet pols( soposo que va ser aixo)
en raul explica molt millor que jo, per aixo es el rei, me a costat un ou explicar aixo cabronas va per tu company aquet final perque tu mereixes ETS UN PUTO CRACK
GRACIES A TOTS I PERDONEU LES FALTES DE ORTOGRAFIA QUE DUR QUE ES ESCRIURE soc home de poques paraules i no m,e se expresar millor
SALUT I FORÇA PEIXOS.
VIVA EL FORUM
COMENÇA EL FINAL DE LA CRONICA (que encara ens varem posar els pels de punta i les cagarrines)
ens varem despedir dels companys albert i compañia kruskis,kurry i el seu cap, vam marxar cap a port, sabent que alguna pajarera trobariem, estavam en la veritat, el aigua bollia per tot arreu ,pero duraven ven poc, vam fer encare una veintena de llanços nomes un parell de captures(ja començaven a costar els mal parits)
just devant meu,cuan tot semblava que ja marxavem cap a port (per cert, apuran al maxim el temps i trucan a la dona que arrivaria mes tard)
vaig llançar un viva parade color sardina, dels mes grans que tinc, cuan en raul va cridar de una manera molt rara... nervios.... excitat......... cagat , pero ala hora rien (una sensacio molt estraña)
ERAN DOS MEGAPALOMETONSXXXXXLLLLLL DOS JUNTS, RADERE DEL MEU JIG, semblavan dofins (ja, ja se que el aigua aumenta el tamany, pero aquets eran molt grans, els he vist i aquells estavem molt cebats )
aquella escena va ser unes de les millors (parlan de pesca)del dia en total vam veure 4 seguides i en diferents punts .
varem arrivar a port, el vaig ajudar a recollir i vaig agafar 4 peçes,i em vaig despedir (pero la despedida va ser rara, molt rara ,estabem cansats fet pols( soposo que va ser aixo)
en raul explica molt millor que jo, per aixo es el rei, me a costat un ou explicar aixo cabronas va per tu company aquet final perque tu mereixes ETS UN PUTO CRACK
GRACIES A TOTS I PERDONEU LES FALTES DE ORTOGRAFIA QUE DUR QUE ES ESCRIURE soc home de poques paraules i no m,e se expresar millor
SALUT I FORÇA PEIXOS.
VIVA EL FORUM

sergispining- www.forumdepesca.com
Localització: girona- maçanet de la selva
Reputació: -5
Data de registre: 07/12/2009
No ho podies fer millor sergispining, ens has trasmès emocions, no tot són les paraules i la ortografia.
Espero veure't sovint a mar
Espero veure't sovint a mar
Editat per darrera vegada per Anna-74 el Dt 20 Jul 2010, 21:59, editat 1 cop en total

Anna-74- www.forumdepesca.com
- Edat: 38
Localització: Sabadell - L'Escala
Reputació: 1
Data de registre: 28/02/2010
Un bon relat Sergi !!! si segueixies aixi haurem de fer un nou fil de croniques d'en Sergi.
Fins aviat company
Fins aviat company

ALEXMTZ- www.forumdepesca.com
Localització: AIGUAFREDA-L'ESCALA
Reputació: -3
Data de registre: 08/05/2009
sergispining escrigué:
SALUT I FORÇA PEIXOS.
VIVA EL FORUM
sergispinning, jo no ho hauria fet millor.
crec que et mereixes una explicació del nostre comiat. Simplement et vaig cardar fora!
tenies a dona esperant i feies tard més d'una hora, i encara et faltava una hora de cami. No volia que l'Esteher s'enfadès amb tu, i com que estaves tant pesadet "ja netejo la barca, ja faig això, ara et porto allò..." simplement m'ho vaig fer venir bé per fer que marxessis. Vull que tornis algun dia, i que la teva dona hi estigui d'acord.
La cosa està clara Sergi: et vaig enganyar. La meva dona ja hi posa pell morta quan surto a mar... et vaig dir que netejaria la barca i que me n'anava, però era mentida,
vaig tornar a sortir a mar.
A mi la meva dona no em va trucar... la teva dues vegades més dues que la vas trucar tu. No volia que tinguessis mal rollos per culpa meva, t'aprecio massa!
Estimat amic i representat Raül...necessites vacances després del estress que et veig sotmés. Respira fons, relaxat, dues birres, i a disfrutar (si cardes ho milloraràs crack).
Ja em trucaràs quan hagis seguit les instruccions d'un amic....Relaaaax, Caaardaaar, i pescaaaar amb col.legues amb bon esmorzar i el que canti després.
Sergi, gran relat jo ja m'hi posaba en situació, gràcies per tant bon relat i a veure si tornem a pescar junts,
salut.-
Ja em trucaràs quan hagis seguit les instruccions d'un amic....Relaaaax, Caaardaaar, i pescaaaar amb col.legues amb bon esmorzar i el que canti després.
Sergi, gran relat jo ja m'hi posaba en situació, gràcies per tant bon relat i a veure si tornem a pescar junts,
salut.-

szac- www.forumdepesca.com
- Edat: 42
Reputació: -1
Data de registre: 12/05/2009
a més Sergi, aquella seguida la vas tenir tu, i ets tu qui l'ha d'explicar.
jo us cardo mols rollos... però mai explico què fan ni com ho fan els altres.
dissabte vaig estar més de dotze hores damunt la barca, però de moment no us ho puc contar... perquè és un secret professional.
ja us he dit moltes vegades que em falta un puto peix pel repor de setembre... el problema és que l'he de presentar el dia 1 d'agost! I encara no tinc el peix! CAGUMDEU!!!!!
l'he de treure pels meus collons! però amb tanta pajarera... és impossile anar a pescar a fons!
"I hasta aquí puedo leer"
un dia vull fer un repor espectacular sobre peixos de veritat... llavors et convidaré altre cop Sergispinning, però diga-li a la dona que anem a treballar... i quan treballo no tinc hora, company.
els peixos no surten de casualitat, els hem de buscar i treballar molt durant moltes jornades!
i ara, si em permeteu, vaig a enviar fotos al jefe... que em penjarà dels ous!
bona nit companys!
jo us cardo mols rollos... però mai explico què fan ni com ho fan els altres.
dissabte vaig estar més de dotze hores damunt la barca, però de moment no us ho puc contar... perquè és un secret professional.
ja us he dit moltes vegades que em falta un puto peix pel repor de setembre... el problema és que l'he de presentar el dia 1 d'agost! I encara no tinc el peix! CAGUMDEU!!!!!
l'he de treure pels meus collons! però amb tanta pajarera... és impossile anar a pescar a fons!
"I hasta aquí puedo leer"
un dia vull fer un repor espectacular sobre peixos de veritat... llavors et convidaré altre cop Sergispinning, però diga-li a la dona que anem a treballar... i quan treballo no tinc hora, company.
els peixos no surten de casualitat, els hem de buscar i treballar molt durant moltes jornades!
i ara, si em permeteu, vaig a enviar fotos al jefe... que em penjarà dels ous!
bona nit companys!
Ahhh...Felicitacions Alex per la teva bona pesquera de dissabte i diumenge.....ja t'ho vaig comentar per tfn. peró aprofito per comentar-ho aquí.
salut.-
És un altre gran crack i company.
salut.-
És un altre gran crack i company.

szac- www.forumdepesca.com
- Edat: 42
Reputació: -1
Data de registre: 12/05/2009
szac escrigué:Estimat amic i representat Raül...necessites vacances després del estress que et veig sotmés. Respira fons, relaxat, dues birres, i a disfrutar (si cardes ho milloraràs crack).
Ja em trucaràs quan hagis seguit les instruccions d'un amic....Relaaaax, Caaardaaar, i pescaaaar amb col.legues amb bon esmorzar i el que canti després
salut.-
hombre! el meu estimat representant! seguiré les teves instruccions... i ja era hora que m'animessis una mica, que et trobo a faltar! Ets el primer que em va animar a escriure les cròniques. Gràcies!
lo de les birres, pescar i difrutar només em cal quedar un dia amb vos, amic! però jo, lo de cardar... ho tinc molt cardat! jajaja
aviat ens veurem a mar... en tenim una de pendent! Per cert, mamons... vaig fer bondat una setmana i vaig sortir a pescar amb l'Anna74. Resultat: una emrenyada (em va passar la mà per la cara) i em vaig aprimar dos kg! (com que només porta aigua... i una voll per marejar-me!)
dissabte sol em vaig cardar 6 o més birres... i ja torno a cardar una panxa de tres parells de cullons! LA bona vida em passa factura! jajaj (passarem la tarjeta de la dona! jajaja)
L'altre dia a la nit el subconscient em va jugar una mala passada...
Com heu explicat tots plegats, el dissabte ens vam trobar una bona colla del fòrum i vam estar pescant molt a la vora durant una bona estona. Nosaltres al final vam fer un parell de dotzenes de sorells, alguns d'ells ja de bona mida, el mar s'escalfa i van sortint una mica més grossos setmana rera setmana, no ens podem queixar, portàvem la nevera força plena... però va arribar el forero número 1, portava un tallahams! al cap d'una estona, va arribar el forero número 2, amb un bonítol, llavors el forero número 3 va treure un palometó ben bonic a davant nostre, llavors el forero número 4 que ja marxava, va tornar a ensenyar-nos un bonítol que havia pescat tornant cap a port i llavors entre jiji jaja s'ens va liar una pajarera allà mateix i el forero número 5 va treure un bonítol ja de bona mida. Tots els que eren allà portaven alguna peça d'aquelles que li dóna color al dia menys els de la bala perduda i vam marxar cap a port amb la sensació aquella de que et falta alguna cosa, com si no haguéssim pescat res.... ens va quedar la sensació aquella de que la sort havia passat molt aprop teu però no t'havia tocat, que el pròxim dia serà el dia, la sensació aquella que tots els pescadors tenim i que ens fa sortir a pescar cada dia amb més ganes.
I aquí ve el somni, suposo que el meu subconscient no volia esperar a dissabte que ve per treure un peixot i dissabte a la nit vaig somiar una parida d'aquelles monumentals... d'aquelles que quan et lleves flipes però que quan hi estàs immers pateixes com si fos real...
L'altre dia a la nit vaig somiar que tenia una olla amb aigua bullint a la vitro però l'olla no tenia fons i si miraves a dintre seu veies el fons del mar amb tot de bonítols nedant per allà. Vaig anar a buscar la canya de jigging i vaig estar provant de pescar algun bonítol, pim pam pim pam clavadaaaaaaaaaa!!!! ooooh desclavat! pim pam pim pam clavadaaaaaaaa!!! ooooh desclavat! i així tota la puta estona que va durar el somni, fins que em vaig despertar! Quin patiment déu meu senyor! Que malament que ho vaig passar...
Quan somio que pesco, sempre pesco com un animal, però això de fer una porra jugant a casa i pescant a dintre d'una olla és molt trist.... només ho superaré pescant dissabte un animalot que no hi quèpiga a cap de les olles que tinc a la cuina!
Bona nit, gent! Vaig a dormir! Aviam què pesco aquesta nit!
Com heu explicat tots plegats, el dissabte ens vam trobar una bona colla del fòrum i vam estar pescant molt a la vora durant una bona estona. Nosaltres al final vam fer un parell de dotzenes de sorells, alguns d'ells ja de bona mida, el mar s'escalfa i van sortint una mica més grossos setmana rera setmana, no ens podem queixar, portàvem la nevera força plena... però va arribar el forero número 1, portava un tallahams! al cap d'una estona, va arribar el forero número 2, amb un bonítol, llavors el forero número 3 va treure un palometó ben bonic a davant nostre, llavors el forero número 4 que ja marxava, va tornar a ensenyar-nos un bonítol que havia pescat tornant cap a port i llavors entre jiji jaja s'ens va liar una pajarera allà mateix i el forero número 5 va treure un bonítol ja de bona mida. Tots els que eren allà portaven alguna peça d'aquelles que li dóna color al dia menys els de la bala perduda i vam marxar cap a port amb la sensació aquella de que et falta alguna cosa, com si no haguéssim pescat res.... ens va quedar la sensació aquella de que la sort havia passat molt aprop teu però no t'havia tocat, que el pròxim dia serà el dia, la sensació aquella que tots els pescadors tenim i que ens fa sortir a pescar cada dia amb més ganes.
I aquí ve el somni, suposo que el meu subconscient no volia esperar a dissabte que ve per treure un peixot i dissabte a la nit vaig somiar una parida d'aquelles monumentals... d'aquelles que quan et lleves flipes però que quan hi estàs immers pateixes com si fos real...
L'altre dia a la nit vaig somiar que tenia una olla amb aigua bullint a la vitro però l'olla no tenia fons i si miraves a dintre seu veies el fons del mar amb tot de bonítols nedant per allà. Vaig anar a buscar la canya de jigging i vaig estar provant de pescar algun bonítol, pim pam pim pam clavadaaaaaaaaaa!!!! ooooh desclavat! pim pam pim pam clavadaaaaaaaa!!! ooooh desclavat! i així tota la puta estona que va durar el somni, fins que em vaig despertar! Quin patiment déu meu senyor! Que malament que ho vaig passar...
Quan somio que pesco, sempre pesco com un animal, però això de fer una porra jugant a casa i pescant a dintre d'una olla és molt trist.... només ho superaré pescant dissabte un animalot que no hi quèpiga a cap de les olles que tinc a la cuina!
Bona nit, gent! Vaig a dormir! Aviam què pesco aquesta nit!

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 31
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
Pàgina 30 de 43 •
1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 36 ... 43 
Pàgina 30 de 43
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum