MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Maig 2017
DlDtDcDjDvDsDg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

NECESSITO CRONIQUES RAÜL

Pàgina 2 de 26 Previ  1, 2, 3 ... 14 ... 26  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: NECESSITO CRONIQUES RAÜL

Missatge  Raül el Dt 03 Nov 2009, 18:09

no sé com ho veus Tola..., hem quedat per dijous, però els de tv3 pinten per demà al matí força2 i mar de fons... a la tarda tramuntana forta. No es posen d'acord amb el windguru... i quan això passa vol dir que et pots trobar de tot (però normalment hi ha una estona de calma).

Ja tinc la peça de la màquina a punt! Rentarè alguna cosa però aquesta setmana s'ha notat la crisi als restaurants i hotels de la comarca... si em quedo a treballar a les deu ja no sabrè què fer... i m'entra la mala òstia!!! Quan m'instal.li l'internet a la feina us escriurè des d'allà... però de moment, només pago!

Hi vaig donant voltes... i més voltes... no sé si em podrè aguantar!!! Deixarè les eines a punt a la furgo, per si de cas em torno a despertar a les 5am pensant amb la puta crisi... i què farieu vosaltres?

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dt 03 Nov 2009, 20:20

Per aquí baix, n'hi ha un que es diu Millet i necessita blanquejar molts i molts quartos, diu. Tu que tens una bugaderia, segurament podràs donar-li un cop de mà! Certament, TV3 marcava F2 demà matí i F4 a la tarda. Coincideix amb el windguru, tot i que aquest últim marca F2 a la nit d'avui. TV3 no parla de dijous matí, quan wl windguru diu que farà f2 tot el dia. Esperem que sigui així com dic. És la única explicació que tinc perquè tot quadri i dijous puguem triomfar. Si no, doncs mira, ens trobem allà dalt i anem a fer el llobarro a les roques, o el gilipolles en un bareto davant d'un cafè.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 03 Nov 2009, 21:36

ho tinc decidit. M'he passat mig matí i mitja tarda preparant les canyes a consciència... feia temps que no tenia les màquines tant buides.... la gent es comença a ensumar els gastos de nadal i no en deixa anar ni cinc! Al meu ram cada any passa igual: és la crisi de novembre... en fi, Tola i companyia, demà baixo sol. No posarè el despertador, marxarè quan se m'obrin els ulls, i d'això ja se'n preocupa tot sobint l'Alba! Passejarè fins a migdia, per a ser a les quatre a Olot, i treballar una mica, que no sigui dit que el jefe fa campana... si pesco alguna cosa ja serà la llet, ja que fa dos sortides que no toco peix.

Demà baixo armat fins les dents! LA lesath pels bonitols, la kookai pel jigging i/o curri si s'escau, i la nexave per les males putes de les tonyines, si apareixen. Hi he muntat una cosa especial, només per a elles...

[ara toca banyera amb la nena, sopar, futbol i anar aviat al llit. bona nit]

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dj 05 Nov 2009, 01:47

I qué i qué....demá sant tornem-hi ....el millor son les sortides amb professionals com els que estem per L'Escala que venim a fotret el peix per la teva zona i a sobre atiborrats de birres a la nevera. Wink Wink

Salut Raül i que tinguis sort demá amb en Tola-

Agur
szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

LA GRADUACIÓ D'EN TOLA

Missatge  Raül el Dv 06 Nov 2009, 09:10

DIJOUS

Altra cop la maladicció del company... calia fer alguna cosa, hi havia quelcom que ell feia i jo no savia endevinar. Estava molt content per en Tola, se'ns dubte estava disfrutant... No havia tret mai cap bonito, i en menys d'una hora a quatre havia enredat! "Nano...avui t'has graduat!!!". VAig mirar aquell terra ensangrentat... ell havia tret quatre monstres de gairebè 16 kg tots plegats i jo feia el ridícul, amb un bonito de quilo que havia robat!!! Començava a notar la sang massa calenta... per poder pensar amb claretat. EStàvem en un fons d'uns quaranta metres, vaig mirar la sonda i els vaig veure allà, que de mi se n'estaven encardant....

VAig agafar la canya grossa i vaig carregar el twinpo 6000 amb un torpede del 80. LA ràbia m'ensegava, l'enveja sana em va fer renegar.... VAig comptar els metres amb el fil pintat... i quan tocava la trama negra ja sabia que el jig havia arribat. VAig recordar aquelles escenes d'en RAmbo quan es venja amb la metralleta i s'ho carrega tot, i amb un crit de ràbia vaig començar a cargolar fil com no ho havia fet mai: FFIIILLLSSDDEEPPPPUUUTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Els altres companys em miraven estranyats des de l'altra barca, en Tola ho feia gairebè espantat; va deixar de pescar amb la seva canya i es va quedar allà dret, palplantat. Per allà els altres havien clavat dues servioles... també bonitols... i jo nomès un puta kg de peix!!!! Recollia amb totes les meves forces, tant ràpid que els peixos no el veurien ni passar...

BBBBBAAAAUUUUMMMM!!! A mig camí cap al cel vaig fer diana, per fi alguna cosa havia picat!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 06 Nov 2009, 09:45

DIJOUS

De sobte el jig va quedar allà, al mig de no res, clavat i la canya de dos cullons doblada fins més de la meitat. Durant uns moments semblava que havia enrocat, allò no es movia... quan de sobte el twimpo va començar a cantar... rrrrrrr.... "OH MUSICA CELESTIAL... VINE A MI!!!" -vaig implorar. Allò tenia mala òstia... em va teure d'una arrancada uns vint metres i es va parar. De sobte, no sè perquè, em va venir un atac de riure... AAAAAHHH AAAAHHH AHHA...!! Reia i cridava amb força, m'estava alliberant! Tots els capots dels últims dies, les matinades, els patiments, els mals i les emprenyades.... tot s'estava curant en aquell precís moment. EM vaig quedar assegut, amb la canya doblada al mig dels ous, rient com un animal! En Tola es va afegir a la festa: "Raül, però què faaassssss!!!! Ets una bèssstiiiaaaa! AHA HAHAHAH! Però què tens? Què has fet? Animal!... Me cagum la pell.... quina besiola que has enganyat!....". Ens ho estàvem passant teta! LA bèstia era lluny, encara. NO volia tornar. CAlculo que la vaig clavar a uns 25m, més uns vint que s'havia emportat... LA vaig arrossegar una estoneta, però va parar en sec i va tornar a tirar, rrrrrrrrrrrr, deu o quinze metres més. LA vaig tenir clavada uns cinc o vuit minuts... no ho sé perquè en aquells moments perds la noció del temps. No paràvem de riure i dir tonteries, no m'ho havia passat tant bé mai!

Em vaig posar seriòs i vaig torcir la boca com en Rocky per dir: "vine aquí, et deixarè el nas com una patata..., no t'ho han dit mai que ets molt lleig?..." i parides així. Em va venir al cap perquè en Balboa és un bon noi que es creix davant les mès grans adversitats. Necessitava un Rocky dins meu, doncs ja li havia aguantat més de dos assalts, els canyells em començaven a fer mal.... tenia a l'altre extrem de la línia al rus enorme que m'anava llençant cops, ganxos i directes per desempallegar-se de mi. Però jo era com en RocKy, li aguantava tots els cops estoicament, allà assegut i deixant-me picar perquè la bèstia es comencès a esgotar...

"Vinga nena, no saps picar més fort?, Au, s'han acabat les tonteries... vine cap aquí..." El twimpo va començar a recuperar linia, li vaig guanyar una vintena de metres. LA canya rendia al màxim, jo també. Li tenia el combat guanyat quan de sobte em va llençar un ganxo de dretes i PPAAAAMMMM! Adèu siau!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 08 Nov 2009, 09:17

US adjunto unes quantes fotos dels dos dies de pesca intersetmanals.

DIMECRES

Vaig haver de sortir tot sol, el millor del dia va ser, sense dubte, una preciosa sortida de sol:

en directe donava la sensació que el mar s'estava cremant!

Em vaig passar el dia entre Cadaquès i NOrfeu. Va ser avorrit, avorrit... fins que a última hora, amb l'arribada del mal temps, es va animar...

El temps era molt canviant, la dona m'havia trucat avisant-me que a Figureres hi plovia de feia estona i que anès plegant. Però el caramel que em vaig trobar a sota la barca era massa gran, per deixar de llepar...

TEnia un banc de peix enorme allà sota i vaig començar a gratar, i a gratar,... alguna bestia hi hauria que es deixès enganyar...

L'equip i els peixos que treia, de quatre en quatre. Hi vaig estar estona, tenia la galleda amb aigua de mar i prou esquer viu per a fer una festa de l'escuma amb uns quants depredadors... però plovia de feia estona i ja no sabia què mès podia fer.

VAig obtar per retirar veles... emprenyat com una mona! Demà ja tornaria, aquest cop acompanyat! LA venjança seria ferotge, us ho prometo.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 08 Nov 2009, 09:48

DIJOUS

El temps tornava a estar una mica boig, com el dia abans. L'arc de sant MArtí ens donava la benvinguda, ens eugurava pluja i bon temps... el mar en força calma ens permetia guanyar milles de pressa, com a mi m'agrada.

Però per Martí, i per sant, el que jo portava... en Martí Tola, que amb la seva sabiduria i els seu bon fer, feia sucubir a les bèsties més ferotges... treure peix és el que aquell home sabia fer!

Aquell home tot ho media i controlava, fins i tot la bravura del mar. Ens obria i acotava prou camp de batalla, i feia que el peix petit s'hi quedès amagat... i ja sabeu... on hi ha peixet petit no hi possèssiu la mà...

Eren les 13:34pm En Tola en portava quatre i jo nomès un que per allà al mig s'amaga... per fi vaig treure el meu primer trofeu de la tarda... el de més a l'esquerra....JAJA el més gran!... que mesurava 4, 350kg! LA venjança tot just començava.

VAig agafar el canò de gran calibratge i PAMPAMPAMAPAM (ja en sabeu la història... el vaig haver de deixar marxar!). Però deuria ser un com aquest... o més gran!

Els altres companys es retiraven de la dura batalla, però abans calia reunir tot aquella destrossa i fer-nos fotos plegats per poder-vos'ho ensenyar. Per nosaltres no feia falta... em sembla que mai ho podrè oblidar!

Els de l'esquerra són els nostres: bonítols de bona talla. Ells havien fet dues círvies, una bacoreta petita, dos bontítols i un dento de kg. Tot tret amb ferros... i amb la força de braços i mans! Encara teníem unes quantes hores per engreixar el nostre botí... VAm fer fins a 9 bonítols i un dento de 1,5kg. Vaig haver de repartir el peix en dues saques... perquè amb una era impossible de poder portar!

Així van quedar les restes de ferralla... igual que les nostres espatlles i mans! Holografies destrossades, poteres amb hams trencats i doblats... reforceu els vostres enganys amb bon material... jo vaig perdre la círvia de la meva vida per una merda d'ham!!! No contava que em picaria una bèstia tant ferotge però, amics meus, el mar és molt gran...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 12 Nov 2009, 08:56

DIMECRES 14

Comfirmat. En Tola és humà... encara guarda algun poder sobrenaural, com el de no menjar duranr deu hores seguides, però ha perdut el control mental dels peixos... diu que de moment no els pot imnotitzar! En fi, ja li deia jo, que anar amb barca no és garantia de peix!

Vam gratar i gratar, els cabronassos s'amagaven, no volien donar pistes.... les aus tampoc ens ajudaven a localitzar-los... al cap de tres hores de treball constant vam tenir el primer regal del mar en forma de peix:

Us he fet aquest primer pla perquè veieu com mengen aquestes bèsties... cinc sardines va vomitar i en tenia quatre més a l'estòmac! EN Tola va tenir molta feina tot el matí... peluques, mosquetons trencats, jigs perduts,... aquesta vegada sense massa èxit. PEr cert, us presento en Tola, Martí Tola:

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dj 12 Nov 2009, 13:30

unes fotos cullonodes raul, ara espabila i comença a posar tota la cronica, o et fotem budu com an cristiano ronaldo i no agafes res, jejejejejejejejejejejejeje
hola marti, salutacions
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 12 Nov 2009, 15:15

ja arribaran, les cròniques... necessito temps! A més no estic massa concentrat últimament... em sembla que acabarè malalt!!!

Pla de la setmana:
-dill treballar a tota òstia
- dimarts salò nautic i treballar unes horetes
- dc pesca amb en tola i no treballar gens... però al mar sí!
- dj ginecòleg i visites d'hospital... sinó estaria al cap de creus!
-dv tarda baixo a barna amb la dona... sinó estaria pescant!
- ds matí estic tirat fins les 15h per barna... sinò estaria pescant!
- diumenge la dona vol anar a una fira de no sè què... que hi vagi amb la sogra... que jo me'n vaig a pescar!!!!

de moment fotos i molta calma... que els nervis m'estan cremant!!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 12 Nov 2009, 15:21

DIMECRES 14

Mentre en Tola feia vès a saber quina bestiesa... vaig llençar un jig a pocs metres de la barca. Volia provar una canya nova que m'havia firat al salò... quan al fer la primera volta em vaig cagar a sobre... RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR......COLLONS QUIN ESTRENO!!!! Allò tirava amb molta mala llet... la canya, que per a mi és com un pal d'escombra per anar a cercar les meves amigues, es va blincar amb força.... sens dubte hi havia un dento d'almenys cinc kg allà abaix... o potser la serviola que l'altre dia havia deixat marxar....VINE CAP AQUÍ!!! Conscient de l'equip que portava, i el jig amb poteres reforçades... el vaig començar a apretar...

La lluita va ser llarga, i per si es tornava a escapar, li vaig donar el mòbil a en Tola perquè inmoralitzès aquells moments de felicitat...

Penseu que és una canya per a treure tonyines... si m'haguès picat amb la lesath... tindria la puntera dins l'aigua!

LA lluita va ser ferotge, uns deu minuts va durar... amb en Tola dient tonteries de les seves, que em feien riure i em van animar... Per més que recollia amb la maneta ell tirava i tirava, la carraca no deixava de sonar. QUÈ SERÀ, QUÈ SERA...?

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 12 Nov 2009, 15:44

DIMECRES 14

Aquest cop sí que el vaig treure, portava la lliçò apresa del dia abans.... per treure bèsties fora l'aigua primer se n'ha de deixar escapar... o no recordeu el diari de pesca! FIns a tres bestioles vaig perdonar... Aquesta, però, ja la tenim a les mans!

LA decepció va ser gran quan la vam veure emergir de les aigües... ni una servia, ni un dento gegant... era un bonítol que s'havia menjat la potera del jig i li havia quedat l'assit hoock clavat a l'esquena... imagineu-vos un bonítol de 3,5kg estirant la línia i fent-lo venir de travès! Les vaig passa putes... però aquí els teniu:

Va ser un dia fluix, fluix.... comparat amb la setmana passada! Però quantes vegades hi hauríem firmat!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dj 12 Nov 2009, 16:39

Shocked osti Raül ets un màquina, despres vaig jo i no pescu res, ara ja se perquè!! (n'has de deixarne per els altres jejejejjejejejejejejjeje) Laughing
ot
www.forumdepesca.com

Edat : 21
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 12 Nov 2009, 23:18

això és perquè no us ho explico tot... dissabte vaig baixar i en vaig clavar un de gros... però em va petar el fil! Quan s'animava la cosa ens va sorprendre una tempesta que, quan hi penso... se'm posa la pell de gallina! Aquesta crònica per quan tingui temps... que valdrà la pena!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dv 13 Nov 2009, 16:45

Molt be Raul, ets un crac, com a pescador i com a comentariste, ja ja ja, semble que tots nosaltres també estem amb tu pescant.

Dons si un bonito robat i de aquet pes coste moltisim de treure, es normal que et pensesis que era una bone bestiola.

Salut i no cambiis,

Salut i m ´alegro que en Tola sigui humá, ufff, quin descans per tu, oi. Cool
arb58
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dv 13 Nov 2009, 18:13

Com sempre soci, gran cronísta i bones fotos. Veig que la nova canya es va comportar.

Salut.
szac
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 27 Nov 2009, 09:38

DIJOUS 26 DE NOVEMBRE

Vaig sortir amb el company que té la barca a l’Escala, una 6’60 ideal per anar a pescar pagells i calamars,... però aquell matí aniríem amb la meva, doncs per anar a la guerra s’ha d’anar ben preparat! Barca petita, ràpida com un llamp i, sobretot, lliure de sostres i obstacles que no et deixen llençar lliurement on mengen les bèsties. El tiu al•lucina amb les pescates que em surten últimament, i anava calent de feia dies per estrenar-se en el món dels ferros.
De feia dies l’anava mentalitzant, aquesta pesca és molt dura i sovint poc agraïda, s’ha de treballar molt, i més aquest any que els peixos ataquen poc a superfície i no hi ha manera de localitzar-los! S’ha de gratar i gratar... L’edat del ferro torna a ser vigent en ple s. XXI...

Vam sortir directes a Norfeu perquè el dia de la quedada la Nina hi va fer uns quants bonítols. No ens caldria fer tantes milles ni gastar tant combustible, que va car! Només d’arribar-hi vam veure uns ocellots fent el curiós en una punta de roques... vam fer uns llançaments i jo, al cap de dos minuts, vaig notar que tenia alguna cosa a la canya! Estira i arronsa, ja sabia que allò no era un bonítol... dins meu estava content perquè volia menjar quelcom diferent, aquell vespre. El compi va agafar el celebret i ja el teníem aquí: un preciós pagre de 600gr! La cara d’en JM era un poema... va obrir els ulls com dos plats!

Estava clar que per allà no hi havia els bonítols, i vam anar fent camí cap al cap de creus. Abans vaig haver de fer un sprint fins el far de cala Nans, doncs hi havia aus donant cercles per allà... falsa alarma! Vam fer moltes parades abans d’arribar a l’encalladora, els ocells es mostraven molt actius, però no tant els peixos! VAm gratar i gratar, però també vam perdre molt de temps amb l’equip de pesca del meu company, doncs estrenava carret i fil i ja sabeu què passa de vegades amb els trenats... peluques i més peluques!

En fi, que ja eren quarts d’una i res de peix... un company d’Olot va sortir de Llançà i havia vist activitat per la zona del golfet, i vam decidir d’anar-hi. En una d’aquelles roques hi havia ocells merdejant... i peixos atacant a superfície! Vaig apretar la palanca del gas amb tanta ràbia que el company va caure de cul! S’ha d’estar alerta... ha començat la batalla! Tres tirs i PAAAM picada al canto! Portava un jig de 80gr i l’havia deixat caure fins el fons, perquè al costat dels rocs no se sap mai... si hi ha peix blau ja se l’empassa quan el jig cau cap avall, però si hi ha dentos és més probable de clavar-los a més profunditat...

De seguida li vaig dir que allò que estirava d’aquella manera podia molt ben ser un dento, i no anava errat. Em va fer dos cops de cap a fons i, quan el vaig haver arrencat dels rocs, em va fer una carrera digne d’un bonítol. El compi flipava! Quan el vam tenir embarcat i vam haver fet els crits de ràbia continguda i d’explosió de felicitat, es va cagar amb mi! “Quina sort, que com t’ho fas, qui t’ha parit...!” i jo que li vaig respondre “vine cada dia i n’aprendràs, però primer moltes garrotades t’emportaràs”.

Quan portes algú amb la teva barca intentes oferir-li sempre el millor: els llocs de pesca, els equips, la sonda, el GPS, les cerveses,... i sobretot, l’experiència que hom té en cada zona i tipus de pesca. Ell m’ensenya tot el que sé dels calamars, doncs jo no podia permetre que aquell home, incrèdul amb el jigcasting com cap altre, marxès del cap de creus sense saber què se sent al treure un bonítol benparit.

Al golfet no hi va haver més activitat i es feia tard. Anirem al triangle de les Bermudes un parell d’hores i desfilarem cap a casa, que havia d’anar a buscar la nena a la guarderia! Desprès de gratar i gratar, finalment se li va canviar la cara: “ostres, ostres, ostres... em sembla que ja el tinc!” Les ostres aviat es convertirien amb unes òsties i càgums déus d’un parell de pebrots, com els que tenia aquell bonítol que no volia venir de cap manera! Vaig estar molt content per en JM, feia temps que me’n parlava i tenia moltes ganes de pescar un bonítol a spinning. Doncs ja el té!

Hi va haver una altra saltada, aquesta espectacular, i em va ser realment fàcil de fer-ne picar a un altre. Hi havia dues barques més que, incomprensiblement, no van tenir ni picada... Els hi tinc la mida presa a aquests cabrons, només fa falta que treguin el cap que els afaito! I si no us ho creieu, ara veureu...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 28 Nov 2009, 10:45

DIVENDRES 27

Aquell matí a quarts de set ja estava connectat al Fòrum, no podia dormir. Estava excitat del dia anterior, doncs a última hora havíem vist saltar unes tonyines enormes, d’aquelles que només s’hi pot somiar... La dona tenia guàrdia a Figueres i havia de marxar a quarts de vuit, així que no me’n quedava altra que esperar i portar a l’Alba a la guarderia. Vaig arribar a la feina a quarts de deu. El panorama era desolador, depriment per a qualsevol empresari que ha de pagar quatre sous i té les màquines parades... Hi havia la feina justa per tenir-les entretingudes tot el matí, però si em posava a planxar jo, amb un parell d’hores ho tindríem llest! “Nenes me’n vaig, els tres primers bonítols seran per vosaltres”.

A les 10am sortia de la feina, a les 10:15am ja havia repartit una catifa a domicili i a les 11: 20 ja estava navegant, altra vegada, com un cabró! Baixant vaig avançar un camió que duia 4444 a la matrícula. Vaig recordar, com sempre, el joc estúpid de les matrícules dels cotxes... 44 pensen amb tu, 444 li agrades a algú, 4444 algú t’estima! No sé perquè vaig escollir el número quatre i, des que sóc petit, sempre em fixo amb les matrícules dels autos. Aquells quatre quatres volia dir que algú m’estimava, o que la sort amb la pesca em somriuria, una vegada més.

Em dirigia cap a Norfeu, aquesta vegada sol. El mar estava en calma, però al passar de la punta Falconera vaig notar que la tramuntana començava a manifestar-se, potser massa aviat... El canal que fa la cala Jòncols empeny la tramuntana cap a mar d’una manera violenta, de vegades. Mentre pujava vaig veure que en una de les seves raconades hi havia un núvol d’ocells. Estava molt lluny, però a mesura que m’hi acostava, veia indicis de peixos posant-se les botes... com ho faria jo, ben aviat! Vaig volar per sobre el mar, i en un tres i no res em vaig plantar, a ralentí, davant d’aquells ferotges atacs. Vaig parar motors amb la lesath ja a la mà. Primer tir i PAMMM! Segon i PAMMM! Tercer i PAAAMM! Sí senyor PAM, PAM i PAM!! Tres tirs, tres bonítols!

Amb els primers vaig anar amb una mica de compte, però quan vaig veure que no passaven de 1,5 kg, els vaig començar a apretar... Els pujava a pes, amb el 0,37 n’hi havia de sobres! L’activitat a bord era frenètica, suava i em vaig començar a despullar. Estava nerviós, excitat, però aquesta vegada segur de saber el que em feia i amb les mans fermes, aquest cop sense tremolar. Un mes d’experiència amb aquestes bèsties no es pot desaprofitar. Els peixos menjaven, i jo estava sol, sense cap altre gilipolles que passi per allà i et desfaci aquell bé de déu... al meu abast! Es desfeia per moments però calia mantenir la calma: ben aviat sortíem més enllà! Entre pausa i pausa vaig preparar l’altra canya... volia provar una cosa que no havia fet mai! Tornaven a saltar, estava enfeinat fent un nus a l’amerilló però els podia sentir. Notava la seva presència al meu darrera, a uns 60m de mi. M’hi vaig apropar al ralentí, per no alertar-los i que continuessin allà, menjant tranquils. Paro la barca i Flass, jig a l’aigua... Sense pensar-ho dues vegades, agafo l’altra canya i flass, un altre jig en remull! Agafo la primera, començo a recollir i PPAAAMM! Picada al canto! Clavo la fiera enèrgicament i deixo la canya al canyer, amb el fre una mica lliure per no forçar la puntera. El jig de la segons ja havia de ser a fons, calia ser ràpid i recollir amb energia! PPAAAM! Altra picada! JA em veieu a mi, sol al mig de la cala Jòncols i amb dos bonítols clavats alhora! Fantàstic, meravellós, orgàsmic, irrepetible... i estressant!

Vaig passar uns tres quarts d’hora que no tenen preu. Vaig tenir tanta activitat i estava tant centrat en treure peix que no perdia ni un segon per treure els jigs de la boca dels animals. Entre que es mouen i que venen molt ben clavats, es perd un temps preciós davant una menjadera. Vaig optar per treure el jig de la canya obrint l’amerillò, posar-ne un altre i continuar pescant! Se’n refot el ferro que hi poseu, se’ls mengen tots! En menys de mitja hora tenia sis bonítols amb els sis jigs penjant de la boca, més tard els treuria sense perill de fer-me mal.

Si m’haguessis acompanyat en aquesta sortida, company meu, estic segur que n’hauríem fet una vintena, de peixos! Allà en vaig fer mitja dotzena, però se me’n van desclavar tres o quatre per badar, o per voler treure’ls de dos en dos... En fi, tan se val, vaig “disfrutar” com un camell! Una hora més tard vaig veure uns esquitxos al cap norfeu, just a sobre on el dia abans havia fet el pagre. Tir i PAAMMM! Bonítol a fora!

En fi, companys, estava exultant, no sé si com lo puto crack, però ahir em vaig sentir com lo puto rei!

Molta sort per a tots! Encara hi queden peixos al mar!

Editat per darrera vegada per Raül el Dt 19 Gen 2010, 14:04, editat 2 cops en total

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Ds 28 Nov 2009, 21:38

Shocked Shocked Shocked Molt be mestre, estas fet un crac neng, enhorabone, no paris, segueix aixins company. Twisted Evil Twisted Evil

Salut.
arb58
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Ds 28 Nov 2009, 21:41

Lo puto amo!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 28 Nov 2009, 21:59

gràcies, qüestió de sort i que et surtin al davant... i a vosaltres què, encara hi ha activitat per barna? Per cert kruskis, ja m'han dit que avui heu triomfat... va canta, canta!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dg 29 Nov 2009, 01:23

Raül, ets un gran Mamonàs.

Salut lol! lol!
szac
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Necessito cròniques Raul

Missatge  Tola el Dg 29 Nov 2009, 07:12

Q-U-I T,H-A P-A-R-I-T.

La meva venjança serà terrible!! Raûl, endevina què és una cosa de carns apretades i cames fines i pell morena que es treu un vestit vaporós i salta per les onades de la costa Brasilenya amb un tanga de fil dental que tapa exclusivament zones on no hi arriba el sol.... pensa, pensa... aquí no existeix el nudisme ni el topless però a dir veritat, tampoc els fa falta...

Tio, això de guardar-se les bèsties per quan no pugui ser-hi és lleig, tio. Molt lleig.

Tu no paris, que quan baixi...

I les llampugues????? no en surt cap enlloc??? vull la meva llampuga lap dancer!!
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 29 Nov 2009, 13:18

Tola, Tola...

en comptes de posar-me les dents llargues amb aquetes brasileres que t'hi cagues de bones, hauries d'estar a la platja posant-les-hi crema del sol! No em posis més calent que ja estic nerviòs... a més pinta mal temps tota la setmana i haurè d'estar moltes hores sense saber què fer! Poca feina i mal temps per sortir a pescar... això sí que em colapsa! Desprès farà bo per la puríssima, tot déu a esquiar i a pescar i el tonto d'en Raül a treballar...

En fi, que gaudeixis de les vacances al brasil... a veure si tornes moreno (o no, així voldrà dir que no has sortit de l'hotel!!). Mentrestant ja saps, aquí anar pescant! Per cert, aquesta setmana lluna plena... ja t'en recordes de la última? Pescata al canto!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 26 Previ  1, 2, 3 ... 14 ... 26  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: