MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Gener 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

NECESSITO CRONIQUES RAÜL

Pàgina 6 de 26 Previ  1 ... 5, 6, 7 ... 16 ... 26  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: NECESSITO CRONIQUES RAÜL

Missatge  Raül el Dj 15 Abr 2010, 16:29

No vaig tardar massa a veure els ocells, les aus, o com en vulgueu dir. No són ells els que m’interessen, sinó les que mengen allà sota. N’hi havia per tot arreu, petits grups per aquí i grans bancs per allà. Tots per mi. Que cabró que sóc, deveu pensar... doncs sí, quin gran cabronàs! La veritat és que us ho puc fer molt emocionant, puc fer que no dormiu ni aquesta ni la nit que vindrà demà... però no serè despietat i us trauré l’angoixa en un instant: ni puta picada! No cal que us expliqui com ha anat... o potser sí, que hi ha molta gent que no ho ha viscut mai, això de fer-se donar pel cul per una tonyina...

Ho he dit sempre... són unes males putes! Llestes com la fam, cruels com un tal Sadam... però ens tenen el cor robat, perquè certament és el peix més benplantat que podem gosar enredar. Jo encara tinc dubtes de com m’hi he d’apropar... ho he provat de mil maneres diferents: a tota màquina, al relantí,... tan se val, el resultat sempre és el mateix: desapareixen! En més de deu ocasions les vaig tenir francament a tir. No en tinc dubte, el jig els queia just al costat. Pels que no ho heu vist mai, us diré que és realment espectacular. Val la pena parar màquines, callar, observar i escoltar. Si pareu atenció se senten d’una hora lluny... de vegades saps que les tens darrera perquè les sents, malgrat no les vegis perquè estàs encantat mirant el banc que tens al davant. És el moment d’analitzar. Quan un porta certes hores de vol ja no s’atabala davant d’aquest espectacle: en aquests casos la sang freda, el cap clar i la mà ferma en són la clau. A observar la natura per transgredir-la quan ens fa falta me’n va ensenyar l’amic Tola: mentre jo feinejava per enganxar el meu primer bonítol ell observava, analitzava i contrastava els errors que cometíem fins a encertar, de ple, l’ equació magistral que a tots enganya. Però Tola, les tonyines deuen ser de lletres... perquè amb ciència no sé jo com enganyar-les!

Vaig intentar esbrinar què dimoni menjaven aquelles bèsties, perquè tantes escomeses com feien no eren en va... no vaig veure ni sardineta, ni boqueró, ni res que s’hi assemblava... ja no tenia elecció: ho provaria tot. Vaig agafar el canyó gros i FFFFLLLIIISSS FFFLLAAASSS! Jigs cap aquí, passejants cap allà, que si popers que fotin fressa... res nanos, res. Hauré de recórrer a l’últim que he de provar, a l’arma secreta que tothom sap... dic que és l’últim recurs quan hauria de ser el primer, perquè segons el de la botiga, és infalible... pesca sol! Doncs au, cap a l’aigua! Sol, sol, no pesca. Però amb l’ajut dels meus moviments..., tampoc. JA m’ho temia jo: s’ha de ser burro per gastar-se 30e amb un peix de plàstic! I per burro jo, que en tinc més d’un! Em gasto 30 euros amb un pepino que diuen que pesca sol... i després me’l guardo per por que la bèstia se l’endugui mar endins i perdre’l! Quins ous que tenim els pescadors... i quins grans collons que tenen els venedors!

En fi, companys/es, m’hi vaig dedicar més d’una hora en exclusiva. Hi vaig llençar de tot, per res. Per agafar més nervis dels que ja tenia! Com que la història de les tonyines ja me la conec... i ja us vaig dir que sóc home de poca paciència... vaig pensar que més valdria dedicar-me al que sé fer. Deixem les bèsties pels altres, que per mi, és massa peix. Algun dia hi tornaré... he de saber què se sent al vèncer els temors i les males estrogances... malgrat s’encarnin en un peix. Anem a fer bonítols, que aquests a mi no m’acollonen tant! Necessito treure un peix de l’aigua, necessito desestressar-me, deixar de pensar i sentir alguna cosa, que per això he vingut a mar. Necessito sentir i gaudir, que a la tarda ja tornaré a pensar al treball. Anem per feina.

Ja havia gratat unes quantes puntes bones quan va tornar a sonar el mòbil dels cullons... què voldran ara, vendre’m una torradora? Ah!, l’amic Tola! Hola Tola! (que suat)... “què, ja has triomfat?” “Que va... quedaré com un fantasma... ni puta escata!” li vaig contestar amb un somriure dissimulat... allà al fons, tenia un banc de bonítols localitzat.

No vaig tardar ni un quart d’hora a tornar-lo a trucar. Volia que dinés amb tranquilitat.

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 15 Abr 2010, 23:25

L’aproximació va ser a sac. Sé perfectament com s’ha d’actuar amb aquestes bestioles... us asseguro que amb la seva pesca estic més que graduat! Aquesta vegada no vaig tenir cap dubte: abans de parar la barca ja tenia la lesath a la mà. El tir va ser bo, l’espera gens angoixant... en menys de tres segons ja el tenia clavat! Oh, que bé! Sentir la canya clavada, corbada i amb el carret a punt d’esclatar... rrrrrrrrrrrrrrrrr...rrrrrrrrrrrrrr.... ara sí que sento coses bones! Ara em dedicaré a mi, a cuidar-me, a pescar. Feia mesos que no sentia aquella sensació, i la vaig voler gaudir al màxim. Vaig afluixar una mica el fre i em vaig dedicar a cansar el bonítol que, a jutjar l’acció de la canya, deuria rondar els dos kg i mig.

Al principi, fa una anys, només sabia identificar la picada del serrà, més tard la del pagell, però ara la del bonítol és la que tinc més clara... i gairebé puc endevinar el seu pes! Al cap d’uns minuts ja el vaig tenir a punt d’embarcar. Els banc de peixos era enorme, n’estava rodejat. Em sentia tan segur, i tan confiat, que el primer que vaig fer al treure’l de l’aigua va ser perdre el temps... i ens vam fotografiar. La clau de la seva pesca me la sé de pe a pa, i no hi havia ningú que em pogués desfer aquell bé de déu... així que nanos: a disfrutar! Aquella mola em permetria deixar de banda totes les meves ansietats... a partir d’ara em concentraria en la seva pesca... seria memorable, espectacular!

Amb la lesath a punt altra vegada, vaig tornar a disparar. Aquest cop em va costar més: uns quatre segons... NNNYYYEEECCC! Canya corbada! I què més? Doncs un altre! No vaig tardar ni tres segons a agafar l’altra canya i llençar de nou. Tres segons i FFFLLLASSS! Altre cop al canyer! I quan ja tenia la tercera canya a la mà em vaig veure i vaig parar... “però què fas? Què estàs fent?”. Vaig mirar a popa i en un canyer la lesath sola trempant amb un bon peix, a l’altre canyer la dorado amb un altre bonítol a punt de caramel... i amb pocs moments en tindria un altre, de ben segur, enganxat a la canya de jigging. En menys de 15 segons hauria enforquillat a tres peixos d’entitat... i aquesta pesca no fa per mi, jo no sóc una bèstia... he vingut a gaudir, no a matar! Vaig pensar amb aquella vegada, quan encara fumava, que vaig encendre una cigarreta... em va venir mal de ventre al abaixar el cap i veure’n un altre al cendrer... encara fumejant. Aquell dia vaig deixar de fumar i, en aquell moment d’histerisme i de deixar-me portar, em vaig adonar que alguna cosa en mi havia canviat.

Tenia dues canyes preparades per a intentar treure tonyines, o sigui que amb els bonítols aniria més que sobrat. Seria clavar i treure... però això no és pescar. Pescar bonítols amb equips preparats per la tonyina és una altra cosa: és arrancar peix del mar. Ho tenia tot al meu abast: peixos, bon material i soledat. Podia fer el que em rotés, però el primer que vaig fer va ser guardar la canya de jigging. Després treure el primer bonítol que havia clavat, i per últim l’altre. Aquest, que estava en bones condicions, el vaig alliberar. La segona cosa que vaig fer va ser agafar el mòbil i trucar a en Tola: “nano, ja tinc reportatge, dina tranquil. Et volia dir que estic envoltat, però que alguna cosa en mi ha canviat”. “tingues seny...” em va contestar l’amic Tola, conscient que amb aquelles condicions, seria ben capaç de fer mal.

Vaig estirar les dues canyes dures per tal que no em fessin nosa al llençar. Només pescaria amb la lesath, la única preparada conscientment per pescar aquell tipus de peix. És molt bona canya: sensible, que transmet la lluita a la perfecció, que et fa vibrar... però que és capaç de treure el peix que et doni la gana, si el saps treballar. Volia pescar molts peixos, però a partir d’ara els volia alliberar. Una vegada, parlant amb un gran mestre del llobarro, em vaig quedar amb la boca ben badada... sé que el que em diu és cert, perquè és amic meu i l’he vist pescar. Un bon pescador no enganya, només l’has de veure treballar. Li vaig ensenyar els secrets d’aquesta pesca, i ell m’ensenya tots els que sap... la unió fa la força, i la confiança amistat. Resumint, que un dia d’aquells especials es va trobar amb la gola del riu tancada o no sé quin rollo em va explicar... el fet és que tenia un centenar de llops afamats i picaven amb tot. Era tan fàcil que ho trobava avorrit! Li sortien llobarros de 2 a 3 kg, poca broma... i els va començar a alliberar. Se’n va quedar un parell i, al cap de poca estona va deixar de pescar, i se’n va anar. Jo no em creia capaç de fer una cosa així. Aquell era un pescador dels grans, potser el millor, i s’ho va demostrar a ell mateix aquell dia. “Arribarà un dia que faràs el mateix, ja ho veuràs. Quan un arriba a un cert nivell, s’autoregula, no necessita abusar. No et deixis influenciar pel que et pugui dir la gent al bar, a la botiga de pesca, o al replà de casa... quan siguis un pescador dels grans, tu mateix ho sabràs”.

Ahir, amics meus, em va arribar el dia. Pescar un centenar de bonítols seria una cosa fàcil, avorrida i vulgar. Així que vaig agafar la càmera de fotos, i vaig començar a jugar. Certament amic, mestre i company: m'he fet gran, molt gran.

tenir un bonítol d'uns dos kg, aguantar la canya amb una mà, regular el fre amb l'altre i mirar de tirar una foto ben enquadrada... és molt difícil... però una imatge val més que mil paraules.

aquest va venir ben clavat, cap problema, altra cop a l'aigua! Me'n vaig endur dos peces, d'uns dos kg i mig, en vaig alliberar 6 més, uns quants se'm van desclavar sols, molts a sota mateix de la barca. Entre tir i tir, vaig fer fotos per la revista i per vosaltres, vaig dinar amb forquilla i ganivet... i continuaven allà saltant al meu costat. No m'agradaria saber quants n'haguèssim pescat tu i jo junts, pescant seriosament, sense la càmera a la mà... el que m'agrada més de tot això és explicar-vos les meves històries, ja no necessito demostrar res a ningú, ara sé que ja no se'n riuen de mi quan entro a la botiga de pesca, o al bar... a partir d'ara ja m'és ben igual, perquè he deixat de pescar per els altres, ara ho faig just per mi, i les meves necessitats. No vull sortir al telenotícies... amb el fòrum i la revista en tinc prou!

aquí els teniu saltant al costat de la meva barca. Només em calia tirar qualsevol ferro, esperar tres segons i clavar! Però vaig preferir fer unes quantes fotos, perquè hi ha companys que no ho han vist mai això, i d'altres que mai ho faran. Us dedico aquesta crònica a tots els que us heu sentit algun dia realitzats, als altres: continueu treballant, que el vostre dia també arribarà.

Avui m'he mirat al mirall de casa, i m'he vist més guapo que mai.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dv 16 Abr 2010, 00:22

Ets en Sembei Norimaki, el mestre Mutenroshi dels bonítols, el Neo de Matrix. Segur que veus el perfil dels bonítols amb tot de números que van caient avall.

Que sàpigues que m'estic entrenant amb en follet tortuga.

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dv 16 Abr 2010, 00:36

Ostres Raül... m'acaves de matar!!!
Aquest cap de setmana jo no pujaré a l'Escala, dissabte tinc un dinar a Sabadell, això no se'm fa...
A veure si almenys els troba el meu pare i pot disfrutar una miqueta, que ja li toca també.

És evident que vas disfrutar d'allò més, felicitats noi.

Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 42
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 16 Abr 2010, 00:51

ho he dit sempre: he après amb vosaltres, compartint les coses. Fa dos anys només vaig fer un bonítol en tota la temporada... l'any passat, pels vols de setembre, l'amic Albert em va obrir els ulls... i al mes de novembre, amic Tola, ens vam graduar. Sense el vostre ajut, jo seguiria igual. Aquell dia de setembre amb l'Albert només el vaig clavar, no el vaig ni poder treure... però des del novembre he treballat molt durament. LA meva carrera ha estat meteòrica: en pocs mesos he triomfat, i ja tinc enparaulat a la revista dos capítols d'aquesta pesca. De pescar serrans a les portades de premsa en pocs mesos... no tenim sostre: junts ningú ens pot parar!

Per això m'agrada compartir les meves experiències amb vosaltres, perquè també son vostres.

moltes gràcies, entre tots m'heu fet gran.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re:NECESSITO CRONIQUES RAÜL

Missatge  BECADER el Dv 16 Abr 2010, 00:59

Noi ara si que no podre dormir...tot el reportatge es molt autentic,ja estic esperant el dia que hi tornarem amb el Teixi,Kllons aixo de no trepitjar terra em comença ha engantxar,a veure si em fotreu tornar a comprar una barca...i jo que me la vaig vendre,kagum l'ou!!!

BECADER
www.forumdepesca.com

Localització : VIC
Data de registre : 13/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  salvatge el Dv 16 Abr 2010, 01:08

Enhorabona Raül,
Veig que vas dirfrutar de valent. Esperem que no els hagis espantat !!! jejejeje
M'han agradat molt les teves fotos, felicitats !!!

salvatge
www.forumdepesca.com

Localització : costa brava
Data de registre : 31/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 16 Abr 2010, 01:31

Felicitats noi!

Un cop més, amb les teves sortides inter-setmanals ens has fet venir salivera...

Qui t'ha parit!

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 16 Abr 2010, 08:39

ostres kruskis, t'ha canviat la cara! Això de dormir poc...

moltes gràcies SAlvatge! No pateixis, que els bonítols no s'espanten, si saps el que fas. El problema que teniu al cap de setmana és que hi ha gilipolles que s'atabalen i ho esguerren tot! Tu mateix ets un dels milors pescadors que hi ha, i saps què s'ha de fer en tot moment. Si haguèssis estat allà, sol i envoltat de peixos, t'asseguro que també hauries acabat agafant la càmara de fotos... perquè tu també estàs a un altre nivell.

Becader, pobre Becader... què t'he de dir? En la vida d'un navegant ocasional de barca hi ha dos dies feliços: el dia que es compra la barca, i el dia que se la ven. Tu sabràs per què te la vas vendre, però segur que et vas teure un pes de sobre! LA barca només l'amortitzem els que anem a pescar... perquè per anar a fer volts, no aguantaríem ni la meitat dels dies que sortim a mar. TEnim un motivació extra.

una altra cosa BEcader: no abusis de la confiança de l'amic Teixi, o se'n cansarà. POtser ell no és així, però sé perectament com sou tots els pescadors de terra quan pugeu a la barca d'un company: us hi enganxeu com a paparres! D'aquest tema en vull parlar obertament i en profunditat... perquè és un tema molt seriós. A més, els meus reportatges sé que us fan venir molta salivera, ganes de pescar i de triomfar... però no us penseu que tot és fàcil allà dins, o que no s'ha de treballar. Agafeu-vos els meus relats com a contes, que ja sabeu que també m'ho puc inventar... i si us fan mal, o us faig venir enveges, m'ho dieu, tallo el rollo i ja està. Us ho escric tal i com és perquè per mi, escriure per vosaltres, és com un regal. M'encanta fer-ho, però no us vull fer mal. Us ho explico per fer-vos somiar, no per treure-us el son.

m'he passat dos anys convidant a gent i passejant a pescadors amunt i avall. M'han ensenyat cosetes, però no ens enganyem... també ells se n'han aprofitat. La qüestió és quan els peixos no piquen, o no sabem com fer-ho... llavors tot són excuses: que no puc demanar festa, vine dissabte i deixa les nenes soles, .... n'hi ha que ara matarien per venir, però ja han fet tard. SAps què fan ara? Em diuen que quan els peixos piquin fort, quan els sàpiga enganyar, quan estigui segur de pescar... els truqui, que ja vindran! JA;JA!

o sigui: que sigui jo qui es gasta la pasta enrocant jigs i cremant gasolina i i perdent el temps durant setmanes, que quan la cosa estigui calenta ja m'hi apunto... i gràcies! Companys terrestres... això no funciona així, per ser un bon company de barca, s'hi ha de ser quan piquen i quan no, quan el mar està pla i quan no, quan hi ha calma i quan bufa la tramuntana... perquè a nosaltres ens agrada molt gaudir i pescar, però per fer-ho, abans hem de patir i, sobretot, ser constants.

tinguem seny... els grans col·laboradors del fòrum ja us ho he dit sempre: esteu convidats. Però em fa por fer-ho, perquè allà dins quedeu enlluernats! I Becader, no et pensis que parlo per tu ara... he viscut uns quants casos estranys, i sé que molts companys (i també del fòrum) tenen "problemes" amb gent que es fan dir "amics". S'ha d'anar en compte, amb molt de tacte i sempre de cara. JA heu vist què va passar amb el Déu GAbi.... es va esfumar! Arriba un dia que un es cansa dels abusos, siguin o no intencionats, agafa ell solet la barca i surt al mar... i del que passa allà dins no en diu ni MU.

Molts dels pescadors d'un nivell més alt es mostren discrets, distants i arrogants... però massa sovint no és perquè siguin males persones, simplement han creat una cuirassa per defensar tot el que han après amb el seu esforç.

quan us parlo al meu relat del saber estar davant una pajarera és cert, i la clau. Tots els pescadors terrestres quedeu acollonits davant aquest espectacle, i és ben normal. El problema és que aneu a pescar amb tanta ansietat que, al final no pesca ningú. I els nervis sobren en una barca.

ja en parlarem. Entre tots trobarem el company ideal.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dv 16 Abr 2010, 10:32

Felicitats Raul, quin extasis, tu sol allà, davant de tot aquest espectacle de la natura, quina passada, quina adrenalina natural, quin goig, quin orgasme, no se no es pot descriuRE amb paraules,

girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Alsepo el Dv 16 Abr 2010, 12:30

Ei MASTER!!!

Com va aixo?
Aprofito per felicitarte, no per l'article sinó per la nena!!! Això de no dormir a les nits es posa de puta mare eh!

En fi, a seguir disfrutant que és el que compta! Jo segueixo anclat aqui, esperant els visats i permisos de treball per poder pirar-nos d'una vegada cap alla on fa calor i plou un collo!

Apa, bona nit i tapat!

Albert

Alsepo
www.forumdepesca.com

Edat : 38
Localització : Papua Nova Guinea
Data de registre : 10/03/2009

http://alsepo.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  BECADER el Dv 16 Abr 2010, 13:38

Ets molt bo Raül,no crec que abusi de la confiança d'en Teixi...a estat ell qui em va convidar...la barca la vaig vendre per masses papers que tenia que portar a sobre,per pescar Bass i Llucis...pro si,en vaig tindre tres de barcas i no per passejar sino per pescar,jejeje!!!
Pesco molt be desde terra,no em cal engantxarme a ningu.
Salutacions!!!

BECADER
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dv 16 Abr 2010, 14:00

Jo no dubto que pesquis molt bé desde terra, tot i així si algun dia et vols "enganxar" a nosaltres seràs benvingut... jeje. Amb lo que en sap en Raül d'escriure, i penso que aquesta vegada no ha trobat la paraula correcte... encara que el missatge ha quedat clar.

Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 42
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 16 Abr 2010, 14:07

Alsepo escrigué:Ei MASTER!!!

Com va aixo?
Aprofito per felicitarte, no per l'article sinó per la nena!!! Això de no dormir a les nits es posa de puta mare eh!

Albert

quants dies, nano! Estic content que hagis tornat a aparèixer! Què vols dir... que no t'ha agradat l'article? O que no l'has llegit? En kruskis, el meu germà virtual, encara no l'ha vist!

i Becader, estic tranquil amb la teva manera de ser. Hi has fet bons amics aquí, m'ho han fet saber. i vul que sàpigues, que sempre que vulguis, pots venir amb mi també. No em mal interpretis, ja he intentat aclarir que no anava per tu, el missatge d'abans... però m'ho has posat a bola! De tota manera, deixa que sigui en Teixi qui et torni a convidar, pq massa sovint es fan plans de futur sense, ni tan sols, demanar pemís al patró... i fa lleig. Ets molt bon pescador, i ben aviat et proposaré un encontre d'aquests meus... que això que faig jo, t'ho vull veure fer amb el fuet!

ànims i continua col·laborant com fins ara, ets una peça clau!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 16 Abr 2010, 14:11

Anna-74 escrigué:Jo no dubto que pesquis molt bé desde terra, tot i així si algun dia et vols "enganxar" a nosaltres seràs benvingut... jeje. Amb lo que en sap en Raül d'escriure, i penso que aquesta vegada no ha trobat la paraula correcte... encara que el missatge ha quedat clar.

ja veus... que no sóc una enciclopèdia! Em sembla que ja ha quedat clar: no va per tu Becader! Veus, en un moment ja tens dues barques que t'esperen per anar a pescar!

la meva feina és donar missatges, i aquest va pels que tenen més cara que esquena, no per vosaltres!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dv 16 Abr 2010, 19:09

M'ha encantat... ho he llegit tot d'una tirada, ufffff, ho he viscut hi tot, i repeteixo, m'ha encantat. Jo ara estic a la situació de "Mono" no recordo quina va ser la ultima vegada que vaig anar a pescar, però intentarem anar aquest Diumenge, que com tu dius, sempre hi ha aquella gent que "molesta", encara que nosaltres al nostre rotllo i s'ha acavat.
Gracies per aquest relat i la veritat es que fa pensar amb aixo que de vegades la gent pesca i pesca sense fi i amb avaricia, i no està be, ens carregarem la pesca i al final, no ens quedara peix per disfrutar aquestes estirades i el marevellos soroll del fre....
Felicitats Raül, m'alegro que hagis disfrutat.

Lange
www.forumdepesca.com

Localització : Malgrat de Mar, Blanes
Data de registre : 26/03/2010

http://www.langeparadise.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  LLOBARRO45 el Dv 16 Abr 2010, 19:59

Becader si vols pots "enganxar-te" amb mi. No anirem massa depressa però la pesca està garantida. cheers cheers cheers

LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Edat : 31
Localització : Ara cap aquí, ara cap allà.
Data de registre : 10/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 16 Abr 2010, 22:46

Raül escrigué:ostres kruskis, t'ha canviat la cara! Això de dormir poc...

Tros de senglar! No és de dormir poc, això és la cara que se m'ha quedat després de veure la teva crònica! Re-felicitats!

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Ds 17 Abr 2010, 00:19

kruskis escrigué:
Raül escrigué:ostres kruskis, t'ha canviat la cara! Això de dormir poc...

Tros de senglar! No és de dormir poc, això és la cara que se m'ha quedat després de veure la teva crònica! Re-felicitats!

Kruskis, dec ser ben babau. El teu avatar té un to hipnòtic. M'he trobat mirant-me la mona aquesta i jo mateix anar obrint els ulls ben grossos, ben grossos, a veure si el guanyava, ha, ha. Que burro que sóc. No m'estranya que els llobarros es fotin de mi.

És boníssim el mico filós aquest!

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Ds 17 Abr 2010, 00:29

Osti tu... dos cops que he llegit el teu post i dos cops que m'he partit el cul.... jajajaja tu estàs més cardat que el mono aquest! T'estava imaginant a davant el PC amb els ulls sortits, estàs fomut, fomut...

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  BECADER el Ds 17 Abr 2010, 01:00

Agrait a tots els que em convideu a pescar amb barca,Raül en Teixi ja m'habia convidat a tonar-hi abans de que tu escriguesis el teu post aquet mati...no et puc pas dir que me la sua i me la pendula,el que has dit al mati...pro si que m'has tocat la fibra,perque si hi ha alguna cosa que odio son les paparres,i aixo no va amb el meu estil.
El dia que vulguis i nosaltres poguem et farem una sessio de tralla,el Nopican i Becader.
SALUT COMPANY!!!

BECADER
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 17 Abr 2010, 01:09

BECADER escrigué:Agrait a tots els que em convideu a pescar amb barca,Raül en Teixi ja m'habia convidat a tonar-hi abans de que tu escriguesis el teu post aquet mati...no et puc pas dir que me la sua i me la pendula,el que has dit al mati...pro si que m'has tocat la fibra,perque si hi ha alguna cosa que odio son les paparres,i aixo no va amb el meu estil.
El dia que vulguis i nosaltres poguem et farem una sessio de tralla,el Nopican i Becader.
SALUT COMPANY!!!

ja dormiré tranquil, doncs! LA meva feina és precisament aquesta: tocar la fibra. Sé que no ets un paparra, i que no et cal ser-ho per treure bons peixos. Però creu-me: de paparres n'hi ha moltes, i quan tens una barca et surten amics de sota les pedres! És un tema que he de tocar, perquè molts companys tenen problemes amb les paparres...

reitero que no anava per tu, però has tret el tema i m'ha anat de perles per comentar-ho! bona nit, i que tinguis sort, si surts demà!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dl 19 Abr 2010, 00:03

raulllll cabrittt que et pensabes que estabes al paradissss tot sol amb una mola de peix , el somni de tot pescador, felicitas per la pesca i un reportatge excelent,
en torn a lo de la barca jo e anat amb molta gent , i molta gent ha vingut amb mi, i de ben sert que en aquest foro i e fet mols bons amics, i an una serie de persones que no es que els tingui que convidar, sino que estan permenent ment convidats a venir,no cal que posi noms que ells saven que amb referixo a ells,de buitres tambe n'he trobat, una vegade en un altre forum que estaba en vaig convidar a uns a venir, i no han tornat mai mes, i mira que m'han trucat vegades per anari, pero sempre i habia escuses,fins i tot els i e borrat el telefon no sigui que per etivocacio els truques,crec que soc una persona molt oberta i que amb faig amb totom, i la bona amistat la valñoro moltissim, jo si puc fer algo per algun company si puc o faig, i si vaig sol, m'agrada que vinguin, aixo si, els mals rotllos els esbandeixo deseguida, salut i força

teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 19 Abr 2010, 01:31

Teixi, rei meu... que tu em vas organitzar el millor esmorzar de la meva vida!

ho sento... us demano perdó a tots. M'han caigut molts pals per comentar lo els companys de barca... però com tu dius, hi ha moooollllt buitre!

als que colaboreu amb el fòrum de sempre us he dit que esteu convidats. Però al igual dic que hi ha molts patrons del fòrum que tenen problemes amb buitres i no tenen recursos per anunciar-ho, o no ho volen dir en públic... LA meva feina és fer-vos gaudir de cròniques fantàstiques, però alhora d'ajudar-vos i fer-vos pensar una mica, també. Molts podeu pensar que sóc un egoïsta, o un malparit... però si fos així, em dedicaria a pescar el que em donés la gana i no dir nu MU, com fa la majoria. Si voleu la meva ajuda, estaré sempre aquí, si no la voleu... deixeu els meus privats tranquils (o encara no sabeu què ha passat amb el Déu GAbi i els seus putos privats...).

m'he passat uns anys sentint a la gent criticar-me i rient-se de mi pq anava amb carrets del decathlon i canyes barates... quan ells venien a la meva barca amb equips que jo mai havia somiat. Ells compraven canyes i carrets i jo pagava amarres, mecànics, i sondes amb gps nous... per anar a pescar amb comoditat i trobar els peixos amb molta facilitat. A tots els agrada venir a pescar sense haver de mullar-se, ni netejar la barca de sal, ni arrossegar remolcs... però són els primers de criticar quan els baixos estan bruts i la barca no corre, que no hi caben bé al davant per pescar, que no els deixo portar més de dos canyes... ni maletes d'esquers... o s'enfaden perquè un dia que venen els peixos no estan per picar... i jo quina culpa en tinc! A pendre pel cul!

Ja que hi sóc posat... també n'estic fart que em truquin cada dia dia per veure si piquen els peixos grans, si he pescat, o si els he pres el que ells estan esperant... però doneu la cara, cabrons! Que sé que em llegiu cada dia per saber què faig!!!

Amb el que ens costa un sol any d'amarratge, de gasolina, de desgast,.... en tenim per comprar 25 dels millors equips de pesca que hem vist mai... però això no ho veuen els nostres "amics", que a sobre ens critiquen perquè no tenim ni bany, o xampany!

suposo que he escollit molt malament els meus companys de pesca fins avui... però això és un petit exemple del que m'he trobat amb aquests anys... potser m'he equivocat de companys de pesca, o fins i tot de ciutat... però estic ben segur d'escriure on ho faig: en aquest fòrum hi ha bona gent, no en dubto pas.

quan parlo d"amics" de pesca no parlo d'amics de veritat. Els meus amics de veritat mai han vingut amb la meva barca, ni els en parlo mai, perquè no els agrada pescar.

de vegades penso amb l'amic Tola, ell sempre em truca quan sap que sóc a mar... i no em pregunta mai què he pescat, sinò "com estàs?".

ho sento si no us agrada aquest tema, perquè vosaltres heu tingut sempre bons companys... però amics meus: tinc molta merda per vomitar...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 19 Abr 2010, 08:47

he entrat a correcuita perquè volia esborrar el missatge anterior. Al final no ho faré, però cerc que us he de demanar perdó a tots. He tingut males experiències amb companys, però sembla que us posi a tots al mateix sac.

res més lluny de la realitat!

últimament dormo molt poc i m'irrito amb facilitat, i hi ha temes que m'encenen... perdoneu, ja callo.

a veure si dimecres torno a triomfar i us puc escriure, finalment, la crònica del BIG ONE! Serà memorable!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado Hoy a las 21:07

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 6 de 26 Previ  1 ... 5, 6, 7 ... 16 ... 26  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: